Hoeveel steken is normaal?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel steken is normaal?
Hoi allemaal,
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb de welbekende indalingsweeen. Nu lees ik overal dat dit met deze termijn heeeel normaal is en niks is om je zorgen over te maken. Ik kan alleen helemaal niks vinden over de hoeveelheid steken die normaal is en of er ook een grens is wanneer het misschien teveel is. Ik heb er dus echt heeeeeeeeeeeeel veel last van. Het is niet de hele dag of zo, maar wel de hele dag door dat er een paar keer achter elkaar echt hele vervelende steken komen die ervoor zorgen dat ik echt even niet normaal adem kan halen of even een geluid moet maken (heel charmant als je in de bus zit of boodschappen doet..). Ik krijg gewoon verschrikkelijk spierpijn van het 'opvangen' van die steken. Is dit herkenbaar voor jullie?
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb de welbekende indalingsweeen. Nu lees ik overal dat dit met deze termijn heeeel normaal is en niks is om je zorgen over te maken. Ik kan alleen helemaal niks vinden over de hoeveelheid steken die normaal is en of er ook een grens is wanneer het misschien teveel is. Ik heb er dus echt heeeeeeeeeeeeel veel last van. Het is niet de hele dag of zo, maar wel de hele dag door dat er een paar keer achter elkaar echt hele vervelende steken komen die ervoor zorgen dat ik echt even niet normaal adem kan halen of even een geluid moet maken (heel charmant als je in de bus zit of boodschappen doet..). Ik krijg gewoon verschrikkelijk spierpijn van het 'opvangen' van die steken. Is dit herkenbaar voor jullie?
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Re: Hoeveel steken is normaal?
Ik herken het niet en heb het ook niet gehad. Hoe voelt zo'n steek precies? Voel je het van tevoren aan komen, neemt het toe in hevigheid en daarna weer af? En waar voel je het?
Gast- Gast
Ik herken het wel en heb ze deze zwangerschap ook best veel. Het voelt bij mij ook als een felle steek naar onder. Soms voel ik de baby ook bewegen waarna ik die steek krijg. Het is nu weer wat minder vaak, maar rond de 33/36 weken wel een paar x per dag. Nu ligt hij ook al volledig ingedaald
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Robin_ schreef:Ik herken het niet en heb het ook niet gehad. Hoe voelt zo'n steek precies? Voel je het van tevoren aan komen, neemt het toe in hevigheid en daarna weer af? En waar voel je het?
Het voelt als een hele heftige steek alsof er al een handje naar buiten komt of zo.. of een breinaald..ik voel het wel aankomen ja.. het gaat gepaard met een klein beetje harde buiken.
Zenna- Fluisteraar
maiadebij schreef:Ik herken het wel en heb ze deze zwangerschap ook best veel. Het voelt bij mij ook als een felle steek naar onder. Soms voel ik de baby ook bewegen waarna ik die steek krijg. Het is nu weer wat minder vaak, maar rond de 33/36 weken wel een paar x per dag. Nu ligt hij ook al volledig ingedaald
Ja dat inderdaad ja.. ze ligt bij mij ook ingedaald maar nog niet vast of zo. Ik heb het al zeker 3 weken maar wordt steeds iets erger.
Zenna- Fluisteraar
Heel herkenbaar! Zeker deze zwangerschap. Heb af en toe het gevoel dat ze er bijna uit valt en dan brand het enorm van onderen.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Haha ja dat eruit vallen herken ik wel! De vk zei dat ze er vanuit gaat dat mijn baarmoedermond ook niet meer gesloten is, en zo voelt het ook!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Balloon schreef:Heel herkenbaar! Zeker deze zwangerschap. Heb af en toe het gevoel dat ze er bijna uit valt en dan brand het enorm van onderen.
ja dat dus! Of dat mijn vliezen door de druk knappen of zo...
Zenna- Fluisteraar
Ik herken het ook niet, klinkt niet prettig zeg.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
maiadebij schreef:Haha ja dat eruit vallen herken ik wel! De vk zei dat ze er vanuit gaat dat mijn baarmoedermond ook niet meer gesloten is, en zo voelt het ook!
Serieus? Dat zou voor mij morgen goed nieuws betekenen als ze willen strippen. Ik voel het gewoon branden, net alsof het hoofdje 'staat', vlak voor het persen tijdens de bevalling.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Soortgelijke onderwerpen
» hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?
» Hoeveel is "normaal"
» Hoeveel spugen is normaal?
» Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)
» Hoeveel is "normaal"
» Hoeveel pijn is normaal? (bij voorweeën)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: