Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?

5 plaatsers

Ga naar beneden

hoeveel krampjes is normaal met 3 weken? Empty hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?

Bericht  loesje wo 26 dec 2012 - 1:36

Mijn zoontje had koemelk allergie toen hij baby was en huilde veel. maar nu hebben we een baby meisje en ik twijfel of dat de krampjes die ze best vaak heeft normaal zijn of dat ze net als haar broer koemelk allergie aan het ontwikkelen is.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel krampjes is normaal met 3 weken? Empty Re: hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?

Bericht  Twellie wo 26 dec 2012 - 1:43

Het verschilt heel erg per kindje, geloof ik. Mijn oudste dochter heeft nooit last van krampjes gehad, de jongste had er vanaf de kraamweek tot een week of zes wel eens last van. Dan lag ze pijnlijke gezichten te trekken in haar slaap. En de kinderen van een vriendin van mij hebben er zeker drie maand beiden flink last van gehad en sliepen er slecht van enzovoorts.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

hoeveel krampjes is normaal met 3 weken? Empty Re: hoeveel krampjes is normaal met 3 weken?

Bericht  Jezzie wo 26 dec 2012 - 2:53

Lastig...ik zou het nog even aankijken. Mijn dochter heeft vanaf dag 4 tot een week of 6 bijna elke dag wel last van krampjes gehad. En toen werd het eindelijk minder en toen gingen we over van bv op fv. Dus toen had ze er weer last van. Maar toen ze er na een week aan gewend was was het over.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  CCC wo 26 dec 2012 - 3:32

Lastig hier, de een heeft er langer last van dan de ander. Heb je het buikje al gemasseerd na de voeding? Wij wreven heel zachtjes met de klok mee op haar buik, vond ze heerlijk en n. Heeft amper krampjes gehad. Misschien de moeite waard om te proberen anders een kersenpitkussen voor baby's warm op haar buikje leggen wil ook Miss wel helpen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Novalee do 27 dec 2012 - 3:36

Ik heb geen idee wat normaal is want hier ook een kindje met KMA (al is ze er nu overheen gegroeid :cheering: ), maar ik zou het heel goed in de gaten houden. Als er al een broer of zus en misschien één van de ouders allergieën heeft is de kans geloof ik 60 tot 80% dat een volgend kindje ook KMA ontwikkelt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: