Kolven op het werk
+17
Bruintje Beer
Darius
LDJ
Happydobby
CCC
Snoes
Teddyaapje
Sam
Sanne
Viva
Flip Fluitketel
Liadan
MADDIE
Flower_L
Linda
Rovine
Caroow
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kolven op het werk
Bij ons op het werk is daar niets voor geregeld voor zover ik weet. Heel slecht eigenlijk voor een ziekenhuis.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Niet... Ik kolfde in een kamertje waar ook de administratie inzat, en waar iedereen gewoon in kon lopen. Niet heel erg prettig in elk geval.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Kantoor van leiding, kan niet op slot maar ik werkte toen alleen in de nacht.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan kolven in een apart kamertje waar de deur op slot kan en de luxaflex omlaag.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik kolf in de auto.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Snoes schreef:Bij ons op het werk is daar niets voor geregeld voor zover ik weet. Heel slecht eigenlijk voor een ziekenhuis.
Maar is dat ook echt zo? Ik wist ook niet dat op mijn werk een ruimte beschikbaar was. Ik dacht zelfs echt dat er geen plek was, maar die is er dus wel en nog een goede ook. De ruimte was alleen al jaren niet meer als kolfruimte gebruikt, waardoor eigenlijk niemand ervan op de hoogte was.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kolfde in het washok of in een kamer van een bewoner met toestemming van de familie.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bij ons op werk is ook geen plek om te kolfen ,in woon 100 meter van werk dus ik ging gewoon na huis om te kolfen .
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ik kolf in een keukentje op zolder dat op slot kan. Er werkt verder niemand op zolder dus lekker rustig. Er staat een koelkast, ding met gezuiverd water en n waterkoker. Oh en n aanrecht natuurlijk.
Heb er zelf n stoel neergezet.
Ohja ik zou zelfs onder de douche kunnen, om de een of andere rare reden zit er ook n douchecabine in....
Heb er zelf n stoel neergezet.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hahah muppetje ik kon ook douchen! En slapen, want er stond ook een bed (Ik kolfde in onze slaapwachtruimte. Slaapkamer, met badkamer, e.d.)
Ik zou er zeker wel wat van zeggen als het kolven mij onmogelijk gemaakt zou worden. Je hebt gewoon recht om te kolven/voeden. Ik had het echt heel onprettig gevonden als door mijn werk, de borstvoeding mislukt zou zijn.
Ik zou er zeker wel wat van zeggen als het kolven mij onmogelijk gemaakt zou worden. Je hebt gewoon recht om te kolven/voeden. Ik had het echt heel onprettig gevonden als door mijn werk, de borstvoeding mislukt zou zijn.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Caroow, bij de vestiging waar ik heb gewerkt moest dat gewoon in de crewroom of in het kleedhok. Beide verre van ideaal.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Caroow, bij de vestiging waar ik heb gewerkt moest dat gewoon in de crewroom of in het kleedhok. Beide verre van ideaal.
Het kleedhok zit voor de wc, dus dan kan niemand naar de wc en zich natuurlijk niet omkleden. En de crewroom Dan ga ik liever tussen de managers op kantoor zitten, mijn 16jarige collega's zitten vast niet op mijn gekolf tijdens het eten te wachten.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kolven op werk
» Kolven op het werk; reacties
» kolven op het werk na 9 maanden
» beginnen met kolven ivm werk
» Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?
» Kolven op het werk; reacties
» kolven op het werk na 9 maanden
» beginnen met kolven ivm werk
» Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: