Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?

+2
Liadan
Linda
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld? Empty Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?

Bericht  Linda do 29 dec 2011 - 21:00

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld? Hoe stond je werkgever er tegenover. In wat voor ruimte kolf je?

Ik lees nogal eens uiteenlopende verhalen. De één mag tot ruim na de 9 maanden nog kolven in de baas z'n tijd. Terwijl de ander hemel en aarde moet bewegen om een geschikte ruimte te krijgen. Of nog erger, werkgevers die echt weigeren mee te werken en echt geen idee hebben dat ze bepaalde verplichtingen hebben.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld? Empty Re: Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?

Bericht  Liadan do 29 dec 2011 - 21:10

Bij mij is het kolven wel redelijk geregeld. Ik heb een ruimte die niet aan de voorwaarden voldoet, maar er is echt geen andere ruimte waar ik kan zitten dus ik doe het ermee. Ik zit in een heel klein gangetje bij de achterdeur, ik heb electriciteit achter de deur (waar wel een slot op zit).
Mijn snoer van mijn kolf kan precies onder de deur door en in het stopcontact. De ruimte is niet verwarmd dus 5 minuten voordat ik ga kolven zet ik een mobiele verwarming aan zodat het warm is als ik er ga zitten. De ruimte is niet heel hygienisch, maar we proberen het wel schoon te houden.
Verder krijg ik alle tijd om te kolven die ik nodig heb. Omdat ik op een kdv werk, kolf ik wel op tijden dat het een beetje rustig is. Na de 9 maanden mag ik ook gewoon nog kolven, maar wel in mijn eigen tijd.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld? Empty Re: Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?

Bericht  Happydobby do 29 dec 2011 - 21:16

Bij ons is er ook geen aparte ruimte, wel een kantoor met stopcontacten, overdag gaat onze teamleider dan even ergens ander zitten. Ik werk alleen in de nacht, het kantoor is verwarmd dus prima, in de nachtdienst kolf ik 1 keer dan neemt het nachthoofd mijn pieper over, ook al is het maar 10 minuten. Na 9 maanden weet ik het niet, in de nacht zou het gewoon zijn zoals nu, overdag pakken collega's vaak hun pauze om te kolven.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld? Empty Re: Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?

Bericht  teletascha do 29 dec 2011 - 21:26

Bij ons mag het tot 9 maanden op het werk.
Qua ruimte heb ik zelf wat geregeld, want de officiele klofruimte is voor mij 10 minuten lopen (enkel) en daar stond ik elke keer min. 45 minuten in de rij. Met 5 mensen aan het kolven schiet het niet echt op.
Ik heb toen het lab boven tot kolfruimte gemaakt smile PLakplastic voor de ramen, en ik heb een prima ruimte! Der ruimte is afsluitbaar, en mijn collega's weten allemaal dat ik er kolf, dus ze komen de sleutel nij mij ophalen.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld? Empty Re: Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?

Bericht  East do 29 dec 2011 - 21:57

Bij ons is het best aardig geregeld. Er is een aparte ruimte met een koelkastje. Je mag tot 9 maanden in de baas z'n tijd kolven.

Al moet ik zeggen dat het zo druk is, dat dat een van de redenen is dat ik niet op m'n werk ben gaan kolven Embarassed

East
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 17
Registratiedatum : 23-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld? Empty Re: Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?

Bericht  Fearie do 29 dec 2011 - 22:24

Op de huidige locatie heb ik geen ruimte, behalve de wc. Ik kolf dus gewoon waar mijn collega's bij zijn (heb 4 vrouwelijke collega's).
Hoop per maart in ons nieuwe gebouw wel een ruimte te hebben.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld? Empty Re: Hoe is het kolven bij jullie op het werk geregeld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum