Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 33 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes vr 17 mei 2013 - 2:45

Kalishi, herkenbaar hoor dat doorwegen haha.

Ik ben vandaag weer met mijn zoontje naar de fysio geweest en hij moet nu 2x per week komen i.p.v. 1x (wat eerst gezegd werd). Vandaag was ze weer wat verder gegaan met het losmaken van zijn spieren (die énorm stijf zijn). Thuis ga ik ook wel veel oefeningen met hem doen (voornamelijk armen en benen strekken, ervoor zorgen dat hij zijn hoofdje wat meer naar beneden houdt omdat hij in zijn nekje ook erg stijf is etc etc), ze heeft me vanalles uitgelegd wat ik kan doen met hem. Maar 1x per week vindt ze toch te weinig (dat had de kinderneuroloog ons aangeraden) dus nu gaan we 2x per week. Ik hoop van harte dat we (snel) beterschap zien. De fysio zei ook dat hij sowieso wel zal achterlopen qua ontwikkeling (rollen, zitten etc) maar dat dat helemaal niet erg is en dat ik me niet gek mag laten maken door andere mensen. Maar goed, dat laatste is weer erg gemakkelijk gezegd, ik ben zo gevoelig voor wat anderen zeggen/denken en ik ga me dan ook gelijk weer een slechte moeder voelen.

En ohja, hij krijgt zijn eerste tandje! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ella ma 20 mei 2013 - 21:15

Wat een rust hier meiden, heb hem van de 4de pagina geplukt haha.

Snoes: hoe is het nu met je zoontje? heb je de medicatie nog opgehoogd? Nou je zoontje gaat dan misschien iets achter lopen, maar met zijn tandje is hij weer vlot haha. Probeer je inderdaad niet gek te laten maken. dat zal inderdaad makkelijk gezegd zijn dan gedaan.

Kalishi: ik vind het heerlijk om te werken maar ook om weer thuis te zijn bij mijn kleine man. En inderdaad de tijd is dan alweer kort voordat hij gaat slapen.

Hoe gaat het met de andere mama's en kindjes? Met mijn kleine man gaat het goed. Hij wil alleen nog niet draaien. We 'oefenenen' veel met hem maar zelf wil hij echt nog niet. Hij snapt sinds deze week wel hoe een lepeltje werkt. Zo leuk om te zien. Zijn mondje gaat open zodra hij hem ziet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes ma 20 mei 2013 - 22:23

Ella, ik heb inderdaad de medicatie opgehoogd maar nu twijfel ik wel of dat het probleem was. Ik zie hem nu ook heel vaak aan zijn oortje komen en zijn oorschelp ziet ook al best rood, dus misschien is het wel een oorontsteking en krijst hij daarom van de pijn soms? Ik weet het niet, maar als hij er vandaag nog last van heeft, ga ik toch een afspraak maken bij de huisarts morgen.

Gisteren heeft hij voor het eerst van zijn buik naar zijn rug gerold, met héééél veel moeite, maar hij heeft het wel maar mooi gedaan! Ik heb het gelukkig kunnen filmen haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella ma 20 mei 2013 - 22:31

He Snoes, wat vervelend. Heeft hij ook verhoging/koorts? Als hij naar zijn oortje grijpt zou ik het zeker even na laten kijken. Jeeeeee wat goed van hem :cheering: leuk dat je het hebt kunnen filmen!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 20 mei 2013 - 22:37

Nee, hij heeft geen verhoging of koorts, daarom dat ik dus ook nog niet naar de huisarts ben gegaan. Hij is nu tot 14u30 op het KDV, dan gaan we naar de fysio. Maar ik zal straks als ik hem ophaal wel even vragen of hij er weer last van heeft gehad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel ma 20 mei 2013 - 22:47

Goedemorgen meiden,

Ik heb een geweldige moederdag gehad!! Ik had 2 kleine douchegels gehad van Therme en een ontbijtje, dus dat was echt genieten!! Die donderdag, vrijdag en zaterdag ervoor flink aan het klussen geweest. Het halletje is inmiddels geschilderd, de plavuizen die eruit moesten zijn eruit, het vloertje is iets opgehoogd, en de keuken is gestuuct. Zondag zijn we eerst naar de voetbal geweest, toen door naar mijn ouders op de koffie en daarna door naar mijn schoonouders, waar we ook bleven eten.

Helaas vond mijn lijf dit niet echt leuk, en werd dus ook keihard teruggefloten door een flinke migraine aanval die maandag begon, dinsdag nog erger was en woensdag ben ik er zelfs voor naar de dokter gegaan omdat ik niet wist waar ik het zoeken moest van de pijn, en maar bleef spugen! Gelukkig medicijnen gekregen en vrijdag ging het alweer een stuk beter! Inmiddels is de keuken ook geschilderd, en begint het eindelijk ergens op te lijken hier!

Met ons kleine meisje gaat het super!! Groente vind ze nog steeds heerlijk en zit echt te genieten als ze weer wat krijgt, erg leuk om te zien ook. Voor de rest is het nog steeds een heerlijk gezellige en vrolijke meid, dus daar genieten we enorm van.

Vanmorgen al een was in de machine gedaan en zometeen ga ik even de keuken poetsen, wat dat is hard nodig! De koelkast doe ik misschien ook nog wel ff als ik puf genoeg heb, anders alleen nog ff de wc beneden. Vanmiddag ga ik denk ik even lekker in bad liggen met een tijdschrift als die kleine meid weer slaapt na haar flesje.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 wo 22 mei 2013 - 3:36

Snoes, inderdaad wel een goed teken dat je je collega's mist! Ik hoop dat je over 2 weken weer lekker, zij het langzaamaan, aan de slag kunt! R gaat nu al wel af en toe naar het KDV? Kun je daar een beetje aan wennen?
Lukt het met de oefeningen van de fysio? Goed hoor dat hij toch een keertje gerold heeft!

Kalishi, fijn dat jullie je draai helemaal hebben gevonden? Ik vind de tijd 's avonds na een dag werken ook altijd kort! Ben altijd wel blij dat ik hem dan tenminste nog wel 1 fles zelf kan geven die dag Wink (De eerste doen m'n moeder en schoonmoeder altijd). Ik heb een kookboekje gekregen van het KDV (kijk maar op m'n facebook). De potjes fruithap begin ik zelf niet aan hoor, de laatste paar hapjes vers eet ik soms wel op. Maar ik heb liever gewoon een stukje fruit Yes

Ella, K heeft pas een aantal keren achter elkaar gedraaid, maar nu verrekt hij het ook weer Wink Is liever lui dan moe laughcry

Zo, Pinkel, jij hebt het goed te pakken gehad! Gelukkig kun je wel goed genieten van je meisje en schiet het in huis ook een beetje op!

Hier verder weer weinig nieuws. Ook K wordt elke dag een beetje zwaarder lijkt het wel Laughing Hij eet ook prima. Drie flessen 180/6 en eentje 210/7+Bambix. Daarnaast groente en fruit. Zoals ik hierboven al schreef vindt hij rollen nog niet echt spannend… Op dit moment ligt hij wel op z’n zij in de box, dat is nieuw denk!
Hij vermaakt zich prima op z’n speelkleed of in de box onder z’n muziekmobiel. Ook boekje lezen doet hij graag study
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Roos wo 22 mei 2013 - 7:01

Een veel te lange tijd geleden dat ik hier heb gereageerd... Embarassed

Maandag weer werken, ondanks dat ik er weer zin in heb na 19 weken zie ik er ook wel als een berg tegen op. Hopelijk valt het mee en loopt alles gesmeerd.

J.ulian is alweer bijna 3 maanden en eindelijk gaat het een beetje beter. We hebben de eerste 10 weken veel zorgen om hem gehad. Het begon met een hematoom na zijn geboorte op zijn hoofdje, erge voorkeurshouding, heel moeizaam kunnen poepen, veel huilen tot nul drinken. Een aantal ziekenhuisbezoekjes hebben dus al gevolgd. Huilen ging me makkelijker af dan lachen en genieten van die kleine hummel. Inmiddels is zijn hematoom bijna weg, drinkt ie redelijk (5*120+4) en is is een stuk vrolijker. Hij krijgt fysio voor de voorkeurshouding en ook dat begint resultaat te geven. Een hoop ellende komt ook door de koemelkallergie, met andere voeding en wat tips van de logopediste gaat het goed.

Volgende reageer ik weer op jullie. De oudste is ziek en ben alleen thuis. Dus drukke bedoeling hier Rolling Eyes

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Roos wo 22 mei 2013 - 7:07

Deze wilde ik nog even met jullie delen, mijn trots <3

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 33 Foto-QVKCDEGH-D

(Graag niet quoten)

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Kalishi wo 22 mei 2013 - 8:13

Fijn dat het beterder gaat Roos.
En wat een heerlijke foto saampjes! Mooie kindjes heb je.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Ella wo 22 mei 2013 - 8:32

Snoes: nog bij de huisarts geweest?

Pinkel: zo ook lekker verwend met moederdag, leuk hoor.

Noname: doe jij in de laatste fles 7 scheppen kv en wat doe je van bambix dan? rijstenbloem ook?

Roos: jeetje wat vervelend wat jullie allemaal hebben meegemaakt. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. Wat een leuke foto zeg.

Wij gaan nu elke dag een paar keer op een kleed op de grond liggen met de kleine en proberen te draaien. Hij snapt het al wel en je ziet duidelijk elke dag verbetering. Het lukt hem nog net niet zelf, maar het is zoooo leuk om hem zo te zien.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 wo 22 mei 2013 - 8:44

Roos, fijn dat het beter gaat! Daar mag je inderdaad trots op zijn!

Ella, ja in de laatste fles gaan inderdaad 7 scheppen en Bambix rijstebloem. Leuk he? Als ze van alles gaan proberen... K schuift ook wel de hele box door op z'n rug.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Pinkel wo 22 mei 2013 - 9:21

@ Roos: Wat een leuke en lieve foto's van je kids!!

@ Ella: Ik lig regelmatig met L.ieke op ons bed te rollen. Ze kan het nog niet zelf en heef haar dan een klein zetje en dan rolt ze wel goed door. Terugrollen heeft ze al een paar keer zelf gedaan, en leuk dat ze het vind! Laughing
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Snoes do 23 mei 2013 - 17:53

Noname, mijn zoontje is nu 3 keer gaan wennen op het KDV. Ik heb het daar wel moeilijk mee ja haha smile. Maar ik zit natuurlijk ook maar gewoon thuis, dus als ik aan het werk ben zal het misschien nog wel anders zijn. Met de oefeningen van de fysio lukt het redelijk, hij vindt het niet altijd even leuk maar het is voor zijn eigen bestwil natuurlijk.

Roos, wat een slopende weken zullen jullie gehad hebben. Zielig is dat hé, als het allemaal zo slecht gaat met je kleintje. Gelukkig gaat het nu de goede kant op! Lieve foto van je kindjes!

Ella, wat leuk dat jullie aan het oefenen zijn met hem Very Happy. Doe je het dan voor zeg maar, hoe hij moet rollen? En lukt het al?

Pinkel, op bed rollen (van buik naar rug) lukt mijn zoontje wel, maar op zijn kleed heeft hij er iets meer moeite mee. Van rug naar buik gaat al helemaal niet haha smile.

Hoe is het met de rest van de dames zoals Jetje, Kwak, Flip Fluitketel, Printje, Limburg85, Flower, Juutje, Dikkie Dik, Highway, Bimbam, en alle rest die ik nog vergeet?

All, ik ben gisteren weer bij de huisarts geweest. Vantevoren had ik besloten dat ik weer zou willen werken, omdat ik me er niet helemaal lekker meer bij voel dat ik nog thuis zit. Hij wilde me best nog een maand thuis houden, maar ik heb toch doorgezet en ga dus vanaf 3 juni weer aan het werk. Dat zal wel enorm wennen zijn, maar ik hoop dat het allemaal goed mee zal vallen. Verder komt hier ook het tweede tandje al door bij mijn zoontje, maar hij lijkt er niet heel erg veel last van te hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kalishi vr 24 mei 2013 - 0:58

Wat een rust hier.
Met mij alles goed en met mijn dochter ook. Alleen dat ze nu alweer zoveel nieuwe dingen kan.......vind ik soms wel eens moeilijk. Het gaat dan zo snel! Natuurlijk is het heel erg goed. en stiekum ook best wel trots en leuk. But time flies!
Ik ben sinds vorige week de Nuvaring gaan gebruiken. Merk er nog niks van dus hoop dat dat zo blijf. Ben er tot nu te wel positief over. Jullie weer aan de pil? spiraal? etc?
Maandag moet ik met haar weer naar het CB, wegen,meten en haar 3e prikje krijgt ze dan.
Wanneer begon bij jullie kids een tandje door te komen?
@ snoes: ooh spannend bijna weer werken! Fijn dat je het nog ziet zitten. Weet je baas van je situatie af?
Biji mij op het werk is het druk. Zeker met dit slechte weer willen mensen hun vakantie boeken. En het vakantiegeld is natuurlijk ook binnen. Ik heb wel zin in onze vakantie naar Duitsland. Op die plek ging ik als kind elk jaar heen. Ben alleen benieuwd hoe vol ik de auto kan stoppen hahaha. Nemen het campingbedje mee. Hoorde trouwens dat het best nog lastig is die dingen op te zetten. volgende maand maar eens tevoorschijn halen en uitproberen.
Zondag ga ik met 5 meiden 2uur paardrijden in de bossen . Helemaal zin in!
fijn weekend allemaal.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  kwak vr 24 mei 2013 - 1:13

snoes, fijn dat je weer wilt werken! is een goed teken Wink!
hopelijk gaat het je bevallen!

maar even hoe het hier gaat, zit nu niet op de ipad dus kan wat meer typen Wink
Met J gaat het super! hij heeft 2 maand lang medicatie voor de reflux gebruikt maar daar is hij alweer vanaf! sinds 1,5 week heeft hij een spreidbroekje aan. Zijn linkerheupje is niet goed. Hij heeft er geen traan omgelaten.
Hij is echt een heel lief, makkelijk, kletsend lachebekkie! zodra hij aandacht krijgt begint hij te lachen ook al is het van een vreemde.
door zijn spreidbroekje kan hij niet meer draaien, hij kon zonder spreidbroek op zijn zij komen maar dat zit er nu niet meer in dus ik probeer die box maar zo leuk en "leerzaam" mogelijk te maken zodat hij zich niet verveelt en zich wel kan ontwikkelen.

met mij gaat het ook super goed. de hele depressie is weg, nergens last meer van en geniet volop van mij 2 kids!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Pinkel vr 24 mei 2013 - 1:28

@ Snoes: Wat goed dat jou kleine man ook al kan terugrollen! L. ligt helemaal in een deuk als ik haar help met omrollen, vind ze echt prachtig.

@ Kalishi: Ik heb sinds eind maart een Mirena en dat bevalt tot op heden prima! Op af en toe een klein beetje bloedverlies na ook geen last meer van een menstruatie, dus dat is ook wel fijn! Volgens mij heb jij al een flinke meid als ik dat lees bij de V&A pijler!

@ Kwak: Wat fijn dat je helemaal geen last meer heb van je depressie en dat je lekker kan genieten van je kindjes! Hoe lang moet je zoontje die spreidbroek dragen? En wat stoer dat hij er helemaal geen last van ondervind!

@ All:

Hier gaat alles zijn gangetje! Inmiddels is het voetbalseizoen afgelopen, dus hebben nu de zondagen weer voor onszelf, en dat vind ik wel erg fijn! Komende zondag gaan we eerst naar mijn schoonouders, en ga ik met schoonmoeder en schoonzusje naar de braderie daar. s'Middags gaan we met zijn alle naar mijn andere schoonzus en zwager voor de verjaardag van mijn neefje die alweer 10 jaar wordt!! Dus het word weer een gezellig druk weekend.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Dikkie Dik vr 24 mei 2013 - 2:29

Zooo daar ben ik weer...
Wat leuk om te lezen dat al de kindjes zo lekker vooruit gaan en zich lekker aan het ontwikkelen zijn.
Snoes: wat fijn dat het beter met je gaat en dat je weer zin hebt om te gaan werken. Ik snap trouwens best dat je het er moeilijk mee hebt als je mannetje op het KDV is. Maar vind je het stiekem ook niet fijn om even tijd voor jezelf te hebben? Wat leuk trouwens dat hij alweer een tweede tandje heeft. Wat vliegt de tijd!!
Kalishi: ik heb precies hetzelfde...ben zo trots dat ze zoveel nieuwe dingen leert, maar aan de andere kant...het gaat zo hard terwijl ik ook weer niet kan wachten op het feit dat ze straks lekker kan praten en zichzelf kan vermaken. Zo tegenstrijdig eigenlijk...Jij ook weer lekker aan het werk las ik. Bevalt het zo? Het moederschap en werken?? Veel plezier met paardrijden zondag!
Kwak: wat fijn dat J geen last lijkt te hebben van zijn spreidbroekje. Het is niet leuk, maar wel voor zijn eigen bestwil. Trouwens wel bijzonder. Een jongen met een spreidbroek. Meestal zijn het meiden. Had jouw oudste ook een spreidbroekje?
Wat fijn trouwens dat je depressie helemaal weg is, echt genieten nu dus!!. Ik zou bijna van het weer depressief worden..getsiederrie. Het heeft zelfs ergens in Nederland weer gevroren....
Pinkel: wat fijn dat alles goed gaat. Houden zo! Heerlijk weer je vrije zondagen terug. Fijn weekend. Het klinkt heel gezellig.
All: hier gaat alles goed eigenlijk. L is heel lief en tevreden. Steeds minder huiluurtjes, meer kletsen en lachen. Ze is nu een beetje uit haar ritme. Ze sliep supergoed door na haar fles van 23:00. Het werd gauw een uurtje of 7,8. Dat is helaas al een week over. Ze begint nu al om 4:30...ik ga vandaag maar een beetje experimenteren met de voedingen. Ik probeer de laatste flessen 16:00 en 20:00 op te hogen naar 210cc en haar niet meer wakker te maken om 23:00. Wie weet helpt het. Verder groeit zij (en haar haar ;-)) als kool. Ze heeft sinds vorige week een klein knikkertje (kliertje) in haar nekje, dus even in de gaten houden. Het wordt niet groter en ik kan het goed bewegen, maar toch.
Verder vindt ze het heerlijk om lekker op het kleed op de grond te liggen op haar rug en haar buik en dan lekker rondkijken. Tv kijken vindt ze ook geweldig, maar dat probeer ik een beetje te beperken naar alleen Sesamstraat.
Nou L is aan het jengelen kijken of ik haar nog even in slaap kan krijgen tot 16:00.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Muppetje vr 24 mei 2013 - 8:45

Snoes, Jetje komt hier niet meer, maar alles gaat goed met haar!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  kwak vr 24 mei 2013 - 8:47

dikkie dik... gewoon denken dat het maart is en voor maart is het prima weer Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Ella za 25 mei 2013 - 0:27

Snoes: haha nee ik doe het niet voor, ik leg hem op zijn rug en in het begin moest ik nog heel veel helpen met op zijn zij en dan op zijn buik. Nu is naar zijn zij voldoende de rest doet hij zelf. Zoooo leuk! Wat 'fijn' dat je weer aan het werk gaat. Ga je wel rustig opbouwen? Niet gelijk volop?

Kalishi: hier nog geen tandje hoor.

Kwak: wat fijn dat het zo goed gaat met je! heerlijk toch.

Dikkie dik: zeker even in de gaten houden dat bobbeltje in haar nek. zit het er al lang?

Hier gaat het draaien steeds beter, hij kan nu vanaf zijn zij zelf op de buik komen. Zo leuk om te zien. Deze week willen we vast voorzichtig met de groentenhapjes beginnen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 za 25 mei 2013 - 8:19

Snoes, als je straks aan het werk bent mis je R vast minder! Ik vond het de eerste x met wennen ook heel stil in huis. Maar op het werk merk ik er weinig van dat hij er niet is, daar 'hoort' hij ook gewoon niet. Als ik dan weer thuis ben en mijn man is nog niet thuis met K mis ik hem wel weer!
Jetje heeft volgens mij d'r account verwijderd! En ik kwam er pas achter dat ze mij op FB ook 'ontvriend' had Sad
Veel succes alvast voor 3 juni! Komt vast goed!

Kalishi, ik vind het eerlijk gezegd wel leuk dat er steeds nieuwe dingen zijn! Maar dat de tijd vliegt ben ik inderdaad wel met je eens als je achterom kijkt... Fijn dat de Nuvaring goed bevalt! Wij gebruiken 'gewoon' condooms. Hier nog geen tandjes te bekennen...
Ons campingbedje gaat heel makkelijk, inklappen vind ik lastiger laughcry Je moet ff weten hoe het moet.. Veel plezier morgen!

Kwak, goed te horen dat het met jullie beiden goed gaat! Ik las al over de spreidbroek op FB. Hoe lang moet die aan?

DikkieDik hoe is het gegaan met de flessen?Ja, dat haar van L is echt bijzonder!!! Dat bewegende beeld van de tv is hier ook geliefd! Maar voor hetzelfde geld kijkt hij naar de bewegende boom in de tijn Laughing

Ella, benieuwd hoe de groentehapjes bevallen!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel za 25 mei 2013 - 9:04

Zag dat er naar me gevraagd werd. Laatste tijd niet meer gereageerd omdat ik meestal achter de Ipad en vind het niet echt handig om daar grote lappen tekst te typen.

Maar bij deze..

Hier is alles goed. Ben zelf sinds een maandje weer aan het werk en het bevalt goed. Wel iets meer plannen met 2 kids. Met M. gaat het goed. Het word een flinke dame. Laatste keer woog ze rond de 5kg en was ze 60cm. 3 juni mogen we weer ben benieuwd want ze is flink gegroeid heb ik het idee! Verder is het een heerlijke, vrolijke, bewegelijke meid! Kan gaan schaterlachen als haar grote zus zomaar iets geks doet. Sinds 2 wkn draait ze geheel zelfstandig van rug naar buik en houd ze haar eigen fles vast....moet zeggen is wel erg handig! Slapen gaat goed. Sinds een week wilt ze wel weer rond 23.00/23.30 wat drinken en dat krijgt ze dus gewoon dan slaapt ze ook de hele nacht door. M. krijgt nog steeds BV en ik kolf nog steeds fulltime alle voedingen ook nu ik weer aan het werk ben. Het kolven bevalt me nog steeds erg goed en hoop het nog even vol te houden! Las dat vele al met groente/fruithapjes zijn begonnen. Wij gaan daar mee beginnen als ze rond de 6 maanden is. Ben benieuwd hoe ze daarop gaat reageren! Het gaat zo snel allemaal M. is gewoon alweer de 4 maanden gepasseerd en J. de 2,5 jr. Pfff voor de oudste gaan we maandag kijken naar een PSZ en school kan het eigenlijk nog niet bevatten. Kleine meisjes worden zo snel groot! Gelukkig duurt het nog anderhalf jaar voordat ze naar school gaat! Dus meiden nog lekker genieten van jullie kids!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Ella za 25 mei 2013 - 20:35

FF: jeetje wat goed zeg dat je nog full time kolft. Fijn dat je meiden het zo goed doen. Wat goed dat M zelf de fles vast houd. R doet dat ook maar houd het maar 5 sec vol en dan zakt de fles alweer.

Voor wie ook al fruit geeft: hoeveel geven jullie nu per keer. Wij geven nu een half potje van 125 gr, maar had van de week potjes van 100 gram en die heeft hij in 1x op.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Kalishi ma 27 mei 2013 - 7:32

FF : Zo heel knap dat fulltime kolven! Pfff vond het toen best een opgave toen ik dat ook deed.
Pinkel: hahaha nee ze is niet flink(althans vind ik) die kleertjes in de V&A pijler heb ik gekregen of vind ik zelf niks of past ze niet meer. Maar die grote maten heb ik gekregen en is niet mijn smaak.
Vandaag heeft ze haar 3 prikjes gehad. Merkte na 3,5 uur dat ze begonnen te werken, mijn kleine schat gilde het uit. Zo zielig. Nu ligt ze lekker op bed. Hoop dat ze er doorheen slaapt. Ze is nu 17 weken / 62 cm / 6140 gram.
Wij geven nog geen fruit/groente. Willen dit ongeveer nadat ze 5 maanden is geweest gaan doen.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: