winter 2012/2013 mama's!
+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Oh misschien nog een leuke tip voor de mama's die al wat oudere kindjes hebben.
De Ridderdagen komen er weer aan. Superrrr leuk.
14/15 juni Biesbosch Dordrecht
en 6/7 juli vlak bij Groningen.
De Ridderdagen komen er weer aan. Superrrr leuk.
14/15 juni Biesbosch Dordrecht
en 6/7 juli vlak bij Groningen.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
hee meiden,ik zal straks weer eens even terug lezen hoe het met jullie allemaal is!
A is vandaag gewoon alweer 6 maanden! vind het onvoorstelbaar dat ze er 6 maanden terug nog niet was en ik ben zo blij met haar!
A is vandaag gewoon alweer 6 maanden! vind het onvoorstelbaar dat ze er 6 maanden terug nog niet was en ik ben zo blij met haar!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Bolus: jeetje 6 maanden alweer, wat gaat het snel.
Wie heeft er een tip voor me. Onze kleine man kruipt alleen 's nachts iedere keer omhoog in bed, waardoor hij zonder dekens lag. Nu hebben we maar een slaapzak aan gedaan zodat hij wel nog bedekt ligt maar nog kruipt hij omhoog. Hebben jullie dat ook?
Wie heeft er een tip voor me. Onze kleine man kruipt alleen 's nachts iedere keer omhoog in bed, waardoor hij zonder dekens lag. Nu hebben we maar een slaapzak aan gedaan zodat hij wel nog bedekt ligt maar nog kruipt hij omhoog. Hebben jullie dat ook?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ella schreef:Bolus: jeetje 6 maanden alweer, wat gaat het snel.
Doet Julian ook. Soms stop ik hem mega strak in en anders heel dik winterslaapzakje.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ella schreef:Bolus: jeetje 6 maanden alweer, wat gaat het snel.
Doet Julian ook. Soms stop ik hem mega strak in en anders heel dik winterslaapzakje.
Wij stoppen hem ook strak in. Kan alleen niet zo strak als toen hij nog in zijn wiegje lag. Maar het lukt hem nog steeds. Wij leggen hem 's nachts terug als wij even wakker zijn.
Ella- Ratel
Ik trof K van de week zo aan in z'n bedje. (Dit was wel overdag trouwens, 's nachts slaapt hij nog in de wieg.)
Ik geloof niet dat hij het echt koud heeft. Hij gaat ook alle kanten op en slaapt vaak ook (bijna) zonder dekens. Als ik het zie dek ik hem wel weer toe. De laatste 2 dagen ligt hij als we 's ochtends wakker worden trouwens op z'n zij te slapen...
Ja, Bolus, de tijd gaat echt hard he? Er zijn er alweer meerdere een half jaar geweest ja! K volgende week!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Noname wat een leuke foto!
Wat trekken jullie je kindjes dan s nachts aan alls hij of zijn boven de dekens komt.
Wat trekken jullie je kindjes dan s nachts aan alls hij of zijn boven de dekens komt.
Ella- Ratel
Ella schreef:Paper Crown schreef:Ella schreef:Bolus: jeetje 6 maanden alweer, wat gaat het snel.
Wij stoppen hem ook strak in. Kan alleen niet zo strak als toen hij nog in zijn wiegje lag. Maar het lukt hem nog steeds. Wij leggen hem 's nachts terug als wij even wakker zijn.
N sjouwt haar hele bedje door, ze ligt in een gewone slaapzak en het is 20 graden lp haar kamertje. Te warm is niet goed he snachts, mij lijken winterslaapzakjes nu wel enorm warm oor een kindje.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
R is wat jonger dan jullie kindjes, maar hij schuift altijd onder de deken vandaan. Hij heeft een romper met lange mouwen en een zomerslaapzak aan, en ik stop hem in onder een laken. Het is 22 graden in onze slaapkamer.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga straks even bijlezen en updaten, maar ik ben iig sinds vandaag weer aan het werk. Mijn zoontje is nu bij mijn moeder, over ruim een uurtje ben ik al klaar (ben om 6u30 begonnen). Ik tel de uren al af om hem terug te zien
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat goed van je Snoes! Vind het het wel weer 'fijn' om aan het werk te zijn?
Ella- Ratel
Het werk op zich valt goed mee (is rustig hier) en mijn collega's zijn geweldig, dus dat vind ik wel oké. Ik voel me nog niet de oude Snoes, maar de tijd gaat wel best goed voorbij. (Maar ik mis hem vreselijk haha ).
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Het werk op zich valt goed mee (is rustig hier) en mijn collega's zijn geweldig, dus dat vind ik wel oké. Ik voel me nog niet de oude Snoes, maar de tijd gaat wel best goed voorbij. (Maar ik mis hem vreselijk haha ).
Dan geniet je er straks nog meer van als je thuis bent..... (spreekt uit ervaring haha)
Ella- Ratel
Ja, ik ga hem zoooo hard knuffelen
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ja, ik ga hem zoooo hard knuffelen
Dat heb ik toen ook gedaan. Hoeveel dagen ga je nu werken?
Ella- Ratel
De ene week 3 dagen (maa-din-woe) en de andere week 2 dagen (don-vrij). Dus week werken, week thuis, heerlijkElla schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:De ene week 3 dagen (maa-din-woe) en de andere week 2 dagen (don-vrij). Dus week werken, week thuis, heerlijkElla schreef:
oh lekker zeg.
Ella- Ratel
@ Snoes: Wat fijn dat je weer aan het werk bent!
@ All:
Hier gaat alles zijn gangetje, al zijn we momenteel alle drie flink verkouden hier! Maar ondanks haar verkoudheid blijft ze vrolijk en lachen de hele dag. Ik ben altijd stront chagrijnig als mijn neus verstopt zit! Hahaha
Gister heerlijk 2 uur gewandeld met zijn drieën, was echt heerlijk weer hier. Komende weekenden zitten vol met verjaardagen, dus de komende weken moet ik wel even opletten dat ik niet teveel doe en gesloopt ben aan het eind van de week. Gelukkig komend weekend maar 1 verjaardag.
Het weekend erop vier ik zaterdag mijn verjaardag, en een vriendin die net als ik op de 16e jarig is, haar verjaardag. Dus dat wordt een heel stuk drukker. Woensdag krijg ik een ingreepje aan mijn kleine teen. Ik heb namelijk een extra stukje nagel aan de zijkant zitten, en dat doet zeer in veel schoenen. Dus dat wordt dan even verwijderd door de huisarts. Dus ik zal woensdag en donderdag veel met mijn been hoog liggen, lekker op bed met een boek ofzo. Mijn man is thuis om mij te vertroetelen en voor zijn dochter te zorgen. Ik hoop vrijdag weer redelijk te kunnen lopen in het huis.
L. ligt trouwens sinds deze week in haar ledikantje, en wat heeft ze een ruimte opeens!! Bij haar hoofd staan alle knuffels. En dan heeft ze nog een tut-doekje en een klein hondje in haar handjes. Ik vond het wel heel erg moeilijk om de wieg weg te halen, maar L. had gewoon meer ruimte nodig. Gelukkig heeft ze er bijna 5 maanden in gelegen.
@ All:
Hier gaat alles zijn gangetje, al zijn we momenteel alle drie flink verkouden hier! Maar ondanks haar verkoudheid blijft ze vrolijk en lachen de hele dag. Ik ben altijd stront chagrijnig als mijn neus verstopt zit! Hahaha
Gister heerlijk 2 uur gewandeld met zijn drieën, was echt heerlijk weer hier. Komende weekenden zitten vol met verjaardagen, dus de komende weken moet ik wel even opletten dat ik niet teveel doe en gesloopt ben aan het eind van de week. Gelukkig komend weekend maar 1 verjaardag.
Het weekend erop vier ik zaterdag mijn verjaardag, en een vriendin die net als ik op de 16e jarig is, haar verjaardag. Dus dat wordt een heel stuk drukker. Woensdag krijg ik een ingreepje aan mijn kleine teen. Ik heb namelijk een extra stukje nagel aan de zijkant zitten, en dat doet zeer in veel schoenen. Dus dat wordt dan even verwijderd door de huisarts. Dus ik zal woensdag en donderdag veel met mijn been hoog liggen, lekker op bed met een boek ofzo. Mijn man is thuis om mij te vertroetelen en voor zijn dochter te zorgen. Ik hoop vrijdag weer redelijk te kunnen lopen in het huis.
L. ligt trouwens sinds deze week in haar ledikantje, en wat heeft ze een ruimte opeens!! Bij haar hoofd staan alle knuffels. En dan heeft ze nog een tut-doekje en een klein hondje in haar handjes. Ik vond het wel heel erg moeilijk om de wieg weg te halen, maar L. had gewoon meer ruimte nodig. Gelukkig heeft ze er bijna 5 maanden in gelegen.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
hoi dames,
het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier heb geschreven, maar ik lees wel mee hoor!
ik heb even niet de puf om op iedereen te reageren, sorry!
hier gaat alles goed, maar het is wel even onwijs druk! afgelopen weken druk geweest op mijn werk, mijn man is flink ziek geweest waardoor ik er thuis ook zo goed als alleen voor stond en aardig wat stappen harder moest doen, N. in een sprongetje en T. in een vreselijke fase haha!
sinds een paar dagen lijkt het gelukkig allemaal weer wat rustiger, morgen heeft mijn man 3 weken vakantie en ik heb vanaf vrijdag een weekje vakantie (wat oneerlijk verdeeld he ) dus hopelijk weer wat meer rust in huis.
sinds 2 weken zijn we begonnen met rijstebloem door de laatste fles, N. sliep ineens niet meer door en leek niet meer zo tevreden met zijn flessen. (kan natuurlijk ook allerlei andere redenen hebben) sinds vorige week zijn we begonnen met groente, maar hij is er nog niet zo weg van.
verder is het echt zo'n onwijs lief en tevreden mannetje, hij lacht de hele dag, vindt zijn broer geweldig en andersom ook, zo lief om ze samen te zien
Snoes, wat goed dat je weer aan het werk bent! en logisch dat je je mannetje onwijs mist, je bent een half jaar continu bij hem geweest! net als wat Ella zegt, des te fijner om weer heerlijk naar huis te gaan!!
pinkel, drukke weekenden dus voor de boeg!
succes woensdag met je ingreep! laat je maar lekker vertroetelen! en wat fijn dat L nu wat meer ruimte heeft. N. moet eerdaags ook over naar zijn ledikant maar de laatste keer dat we dat geprobeerd hebben was hij erg onrustig dus die wieg is wel lekker veilig, onze nachtrust is even heilig op dit moment! maar hij zal er eerdaags toch uit moeten, hij wordt gewoon echt te groot voor de wieg!
nou meiden, ik zal proberen het weer wat beter bij te houden hier!
ik ga de laatste fles geven en dan mijn bed opzoeken! welterusten allemaal!
het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier heb geschreven, maar ik lees wel mee hoor!
ik heb even niet de puf om op iedereen te reageren, sorry!
hier gaat alles goed, maar het is wel even onwijs druk! afgelopen weken druk geweest op mijn werk, mijn man is flink ziek geweest waardoor ik er thuis ook zo goed als alleen voor stond en aardig wat stappen harder moest doen, N. in een sprongetje en T. in een vreselijke fase haha!
sinds een paar dagen lijkt het gelukkig allemaal weer wat rustiger, morgen heeft mijn man 3 weken vakantie en ik heb vanaf vrijdag een weekje vakantie (wat oneerlijk verdeeld he ) dus hopelijk weer wat meer rust in huis.
sinds 2 weken zijn we begonnen met rijstebloem door de laatste fles, N. sliep ineens niet meer door en leek niet meer zo tevreden met zijn flessen. (kan natuurlijk ook allerlei andere redenen hebben) sinds vorige week zijn we begonnen met groente, maar hij is er nog niet zo weg van.
verder is het echt zo'n onwijs lief en tevreden mannetje, hij lacht de hele dag, vindt zijn broer geweldig en andersom ook, zo lief om ze samen te zien
Snoes, wat goed dat je weer aan het werk bent! en logisch dat je je mannetje onwijs mist, je bent een half jaar continu bij hem geweest! net als wat Ella zegt, des te fijner om weer heerlijk naar huis te gaan!!
pinkel, drukke weekenden dus voor de boeg!
succes woensdag met je ingreep! laat je maar lekker vertroetelen! en wat fijn dat L nu wat meer ruimte heeft. N. moet eerdaags ook over naar zijn ledikant maar de laatste keer dat we dat geprobeerd hebben was hij erg onrustig dus die wieg is wel lekker veilig, onze nachtrust is even heilig op dit moment! maar hij zal er eerdaags toch uit moeten, hij wordt gewoon echt te groot voor de wieg!
nou meiden, ik zal proberen het weer wat beter bij te houden hier!
ik ga de laatste fles geven en dan mijn bed opzoeken! welterusten allemaal!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Snoes; wat fijn dat het werken goed gaat. En oh dat missen he, ik sta altijd 1 minuut over half 6 buiten en race (moet ik eigenlijk niet doen) naar de creche of mijn moeder. Ik wil haar dan kusjes geven en knuffelen en besnuffelen hahaha.
oh....zit nog steeds met kippenvel door het bericht van Pompoen in persoonlijk. Je gaat er zelf ook van nadenken. Zo erg voor haar, zo erg voor hun kleine man. Leven staat op zijn kop. Je grote liefde, papa van je zoon....gewoon weg. brrrrr ben er ontdaan van.
oh....zit nog steeds met kippenvel door het bericht van Pompoen in persoonlijk. Je gaat er zelf ook van nadenken. Zo erg voor haar, zo erg voor hun kleine man. Leven staat op zijn kop. Je grote liefde, papa van je zoon....gewoon weg. brrrrr ben er ontdaan van.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Kalishi; ik ook al, vind het zo ontzettend verdrietig. Ik vind al die kaarsjes wel weer enorm mooi.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pinkel: Sneu het verkoudheid bij zo'n kleintje. Mijn mannetje had het ook, heel de nacht lag hij te snotteren en te hoesten nu gaat het weer beter. Binnenkort je eerste verjaardag als mama, leuk hoor. Wij hebben het wiegje ook weggehaald, onze knul werd er ook te groot voor.
Juutje: vervelend dat N ineens niet meer doorsliep. Gaat het nu wel weer met de rijstenbloem?
Kalishi: vreselijk inderdaad, heb er nog rillingen van.
Mijn kleine mannetje gaat steeds beter slapen. Vanochtend werd hij wakker na kwart voor 8. Mijn man moest er helaas uit om te werken en daar werd hij wakker van. Worteltjes vind het super lekker, de andere groenten nog niet haha. Ga vanavond een minder lekkere groente proberen met wat puree erbij. Wie weet vind hij het van wel lekker.
Juutje: vervelend dat N ineens niet meer doorsliep. Gaat het nu wel weer met de rijstenbloem?
Kalishi: vreselijk inderdaad, heb er nog rillingen van.
Mijn kleine mannetje gaat steeds beter slapen. Vanochtend werd hij wakker na kwart voor 8. Mijn man moest er helaas uit om te werken en daar werd hij wakker van. Worteltjes vind het super lekker, de andere groenten nog niet haha. Ga vanavond een minder lekkere groente proberen met wat puree erbij. Wie weet vind hij het van wel lekker.
Ella- Ratel
Oh, ik denk dat ik wat gemist heb. Ik ga even een topic lezen denk ik
Gisteren overigens geen tijd gehad meer om bij te lezen, misschien zo tijdens mijn middagpauze.
Gisteren overigens geen tijd gehad meer om bij te lezen, misschien zo tijdens mijn middagpauze.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ook ik ben behoorlijk geschrokken van het bericht van Pompoen!
Ben je net ouders, en dan sta je er opeens helemaal alleen voor!!
Echt niet te bevatten hoe heftig dit zal zijn.
Ben je net ouders, en dan sta je er opeens helemaal alleen voor!!
Echt niet te bevatten hoe heftig dit zal zijn.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Pff inderdaad zeg, heb het ook gelezen, wat ontzettend heftig
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen