Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Kalishi ma 6 mei 2013 - 22:23

Hallo dames,
Hoe is het met iedereen?
Allemaal een beetje van het lekkere weer kunnen genieten?
Dochterlief is vandaag voro het eerst naar de creche, zal zo eens bellen hoe het gaat.
Hier verder alles goed, mijn man is bijna jarig, moederdag komt eraan, en ga bijna een dagje shoppen voor mijzelf. Is hard nodig, kwam er namelijk gister achter dat ik totaal geen zomerschoenen/slippers meer heb. Nou ja ik had 1 paar maar heb ik gelijk weggegooid gister....kreeg er zere voeten van.
Vanmorgen vroeg ook naar de tandarts geweest.....en ik moest nu natuurlijk stoer doen want mijn dochter was erbij hahaha. Ben zo bang voor de tandarts. In 28 jaar nu nog nooit wat gehad maar.....wel een grote angst voor de controles alleen al.
Gister ook langs het CB geweest. Zer is nu 61 cm lang en weegt 5830 kilo. I love you
Jullie misschien nog tips? het bedrijf waat ik werk bestaat eind vd maand 10 jaar. Mijn bazin is zelfstandig begonnen en nog steeds lopen de zaken goed. we willen haar die dag in het zonnetje zetten. We hebben al een rode loper geregeld, er komt een journalist uit de reiswereld langs, gaan mini tompuce bestellen met een foto erop etc. Jullie nog leuke tips?
Highway; gaat het slapen goed, en de 4 flessen?
Pinkel fijn dat het goed met je gaat!
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kalishi di 7 mei 2013 - 0:24

@ printje: wil je eens uitleggen aan mij wat en hoe geocachen precies is en werkt?winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 878948377
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ella di 7 mei 2013 - 3:10

Zo wij zijn weer bij het CB geweest, mijn kleine man weegt 7770 gram. Dus weer lekker gegroeid. Alles was goed verder. We hebben wat tips gekregen qua slapen, omdat in zijn bedje slapen een ramp is overdag. Hoeveel uren slapen jullie kleintjes nu overdag?

Kalishi hoe was het op je creche? Ik zal eens even nadenken over je vraag.

Highway wat goed dat ze heeft doorgeslapen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bimbam di 7 mei 2013 - 3:14

Ella, wat voor tips heb je gekregen? Hier is het slapen momenteel ook een ramp. Eigenlijk is ie gewoon helemaal uit zijn hum, en ik word er doodmoe van. Niks is goed, alles is janken. Gelukkig ligt ie nu buiten te slapen dus ik heb even rust. Ik hoop alleen dat dit niet al te lang gaat duren...
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Kalishi di 7 mei 2013 - 4:00

hmmm balen dat het slapen rot gaat.
overdag:
-7uur fles daarna-rond 08.30 uur slapen t/m 09.30/10.30 uur
-11 uur de fles daarna rond half1 slapen t/m 13.30/14.30 uur
- 15uur de fles, daarna rond 16.30 uur slapen een mini uurtje
- 18.30 uur pyama aan , om de dag badderen, en dan fles
snachts slaapt ze van 19.00 tm 06.30/07.00 uur
Ik merk als ik thuis ben dat ze goed in slaap kan komen. En als ik op pad ben, naar de stad, of wat dan ook, komt ze rot tot niet in slaap. Ook in de kinderwagen niet echt.
Vanmiddag de creche gebeld en het ging goed, ze had goed geslapen en lag vrolijk in de box rond te kijken en geluidjes te volgen van andere kinderen. Ze is de jongste op de groep en ze vertelde me dat het een lieve meid is,en ze veel lacht❤I love youI love you zeggen ze misschien tegen iedereen maar mijn hart smolt ervan hahaha.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ella di 7 mei 2013 - 4:03

Bimbam schreef:Ella, wat voor tips heb je gekregen? Hier is het slapen momenteel ook een ramp. Eigenlijk is ie gewoon helemaal uit zijn hum, en ik word er doodmoe van. Niks is goed, alles is janken. Gelukkig ligt ie nu buiten te slapen dus ik heb even rust. Ik hoop alleen dat dit niet al te lang gaat duren...

Hij wil gewoon niet in zijn bedje slapen, wel in de maxi cosi. 's avonds gaat hij zonder problemen wel in zijn bedje en overdag niet. Wij proberen hem te troosten, liedje, aai over zijn wang, erin, eruit. en ga zo maar door. Nu hebben wij wat prikkels weggehaald uit zijn kamer. En moeten heb gewoon in zijn bedje leggen en zolang hij wakker is elke 5 min terug komen en weer weg gaan. Dus er ook niet meer naast zitten. En toch even laten huilen als we zeker weten dat er niets is. Als we dit goed volhouden moeten we met een paar dagen al verbetering merken zei ze.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Kalishi di 7 mei 2013 - 4:06

Ella, en een speen? Om in slaap te komen werkt dit goed bij onze dochter. In de maxi cosi slaapt mijn dochter ook goed. Zodra ik haar erin zet.....slaapt ze al bijna! heel soms.......klik ik de maxi cosi op het onderstel en ga dan max 1,5 uur wandelen buiten. Nee niet te lang(voordat mensen hier boos om worden) echt max 1,5 uur ongeveer.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Flower_L di 7 mei 2013 - 4:07

hier is het doorgaans:
08.00 210 cc
10.00 naar bed
12.00 210 cc
14.00 naar bed
16.00 210 cc
18.00 naar bed
21.00 210 cc (maken hem wakker)
22.00 met ons mee naar bed

hij valt prima zelf in slaap en dat is ook echt zijn hobby. hij speelt prima alleen, lacht veel en is echt super makkelijk (vind ik dan smile )
vandaag heeft hij 12.30 fles gehad...en snurkt nu nog. haal hem er nu zo uit, kan hij tegelijk met l weer naar boven straks.

hier werk rust en regelmaat heel goed.

Laatst aangepast door Flower_L op di 7 mei 2013 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 4:08

Kalishi schreef:@ printje: wil je eens uitleggen aan mij wat en hoe geocachen precies is en werkt?winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 878948377

Ja hoor, in een ander topic staan ook foto's. Ik weet ff niet meer welk topic, eentje van Kim. En anders eens op mijn fb kijken, daar staan ook veel foto's van caches ( schatten) die we gevonden hebben.

Geocachen is een soort schatzoeken met een gps. Je loopt als het ware een soort tocht en vindt onderweg allerlei aanwijzingen om tot de eindschat te komen zeg maar. Je hebt ze echt serieus overal liggen, in ieder dorp, stad, bos etc liggen caches. Over de hele wereld heen zelfs miljoenen.
Het is enorm leuk, je bent buiten, R vindt het geweldig en het is erg gezellig.

Www.geocaching.com

Snap je het zo een beetje?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 4:12

Ella, wat een flinkerd of lijkt dat maar zo, jet klinkt al zo groot.

Hier alles goed, N is wel flink verkouden en hoest soms erg veel. Erg zielig en ze is er Polo wel een beetje door uit haar doen. Ze jengelt wat meer en soms slaapt ze slechter in overdag. Of ze krijgt tandjes want ze kwijlt enorm, kauwt op alles en broer kreeg rond dezelfde leeftijd ook zijn eerste tandjes dus het zou kunnen.

Hier is het schema ongeveer.
8.00 flesje 210 cc
9.15-10.30 slapen. Soms langer soms korter
12.00 fles
13.00-14.30 slapen, maar dit varieert omdat we deze tijd vaak op pad zijn.
16.00 fles
17.00-18.30 slapen
19.30 badje, flesje en naar bed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kalishi di 7 mei 2013 - 4:14

Printje schreef:
Kalishi schreef:@ printje: wil je eens uitleggen aan mij wat en hoe geocachen precies is en werkt?winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 878948377

Ja hoor, in een ander topic staan ook foto's. Ik weet ff niet meer welk topic, eentje van Kim. En anders eens op mijn fb kijken, daar staan ook veel foto's van caches ( schatten) die we gevonden hebben.

Geocachen is een soort schatzoeken met een gps. Je loopt als het ware een soort tocht en vindt onderweg allerlei aanwijzingen om tot de eindschat te komen zeg maar. Je hebt ze echt serieus overal liggen, in ieder dorp, stad, bos etc liggen caches. Over de hele wereld heen zelfs miljoenen.
Het is enorm leuk, je bent buiten, R vindt het geweldig en het is erg gezellig.

Www.geocaching.com

Snap je het zo een beetje?

Klinkt super leuk! we houden van wandelen/natuur en dingen ontdekken hahaha. Maar dan moet je zelf in het bezit zijn van een gps denk ik? En dan neem je ook wat spullen mee die je zelf in de schatkist kan doen? begrijp ik dat goed?
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 4:29

Een echt gps is inderdaad wel veel beter omdat je telefoon toch vaak minder nauwkeurig is. Sommige schattend zijn erg klein, anderen groot en dan nemen we idd kleine zooitjes mee die R er dan in mag doen en iets anders mag uitkiezen, op die site die ik zei kun je zien hoe groot de schat is zeg maar.

Je hebt ook travelbugs dat zijn kleine voorwerpjes die rondreizen van cache naar cache zeg maar. Als je er eentje vindt in een schat mag je hem meenemen, hoeft niet uiteraard en dan leg je hem weer in een andere cache neer, als het past uiteraard. Zo hebben wij al een travelbug gehad die uit Amerika kwam en inmiddels al tien jaar aan het reizen is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mama Titty di 7 mei 2013 - 5:00

Hoi meiden,
Schandalig genoeg veel te weinig tijd om het Bij te houden nu ik maand aan het werk ben en met de kids.
T. Doet het goed, alleen laatste 2 weken vaker s nachts wakker.
2 weken geleden was hij 5710 gram en 60,5 cm.
Vandaag , hij is bijna 4 mnd, 1e keer banaan geproefd hij vond het vreemd maar leek alsof hij het lekker vind.
Vandaag eindelijk goed nieuws, manlief is na bijna 5 mnd in de ww aangenomen!
Hij krijgt jaar contract, qua salaris incl ploegentoeslag net iets meer wat hij nu heeft en 300 euro reis kosten! Is 67km enkele reis.
Hij start al over 2 weken dus héél snel qua opvang regelen.
We gaan gastouder doen,vooral omdat L. Nu naar school gaat na de mei vakaintie is dat het makkelijkste.
Eerst een tijdelijke totdat die wat het dan gaat doen alles geregeld heeft qua gemeente, dit kan 10 vweken duren.
Best lang...maar wel leuk kids ke :nopompom: nnen haar al 2jr en sinds kort Zijn we goede vrienden, ze is leidster

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Mama Titty di 7 mei 2013 - 5:03

Van het vorige kdv en haar contract wordt naar alle waarschijnlijkheid niet verlengd, ze werkt op oproep en nu vaak naar 3u per week

Zal het proberen meer Bij te houden, maar 3 kids is gezellig druk en werken valt soms tegen.
Nu helaas al 2 dgn ziek thuis omdat ik van trap ben gevallen gister nacht.
In ziekenhuis foto s laten maken van mijn rug.
Gelukkig geen breuk of scheur maar wel iets wat niet klopt dus vrijdag moet ik bellen met dokter wat het is en wat nu...

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Pinkel di 7 mei 2013 - 7:15

Zo ik kom ook weer eens onder mijn steen vandaan gekropen...!!

@ Kalishi: Wat groeit jullie meisje lekker zeg! L. is ook 61 cm lang, alleen weegt ze iets zwaarder dan jouw meisje. Tenminste als je het in grammen bedoeld in plaats van kilo's!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 253468018

@ Ella: Ook al lekker gegroeid jouw mannetje, wat fijn zeg. Wel balen dat hij overdag niet wil slapen. Hier geen last van. Na alle flessen speelt L onder de Babygym of ik speel samen met haar, vaak is ze dan zo moe dat ze snel in slaap valt.

@ Bimbam: Echt balen dat hij zo slecht slaapt. Kan goed begrijpen dat het je opbreekt! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 699888

@ Flower: Wat een heerlijk slaapkoppie heb jij zeg!! L. houd ook wel van slapen, allen momenteel is ze nog steeds erg boos dat ze in bed ligt!

@ Printje: Wat sneu dat N zo verkouden is. Zielig is dat altijd bij die kleintjes he.

@ Mama Titty: Gefeliciteerd dat je man weer een baan heeft!! Jeetje van de trap gevallen! Gelukkig niks gebroken, hopelijk knap je snel weer op!

@ All:

Hier gaat nog steeds alles zijn gangetje. Komend weekend heeft mijn man weer een lekker lang weekend vrij, dus kunnen we weer fijn samen genieten. We hebben nog geen concrete plannen, maar er zijn wel wat dingetjes die we willen doen, zoals verf halen voor het halletje en de keuken, en er moeten nog wat plavuizen uit, en er weer in in het halletje. Dus opzich kunnen we ons wel vermaken die vrije dagen. Hopelijk wordt het net zulk lekker weer als dat het nu is, heb wel weer zin om een keertje te BBQ'en!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella do 9 mei 2013 - 2:06

Kalishi: een speen wil hij eigenlijk niet meer. In het begin pakte hij hem wel soms, nu niet meer.

Printje: het is zeker een flinkerd, zit nog steeds boven de lijn.

Mama Titty: wat een goed nieuws :cheering: gefeliciteerd!!!!

Hier lijkt het slapen iets beter te gaan. We houden vol. maandag evalueren dus ben benieuwd hoe de komende dagen gaan.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 9 mei 2013 - 8:32

Kalishi schreef:Ella, en een speen? Om in slaap te komen werkt dit goed bij onze dochter. In de maxi cosi slaapt mijn dochter ook goed. Zodra ik haar erin zet.....slaapt ze al bijna! heel soms.......klik ik de maxi cosi op het onderstel en ga dan max 1,5 uur wandelen buiten. Nee niet te lang(voordat mensen hier boos om worden) echt max 1,5 uur ongeveer.
Dat doe ik ook hoor. Of als ik maar een halfuurtje ben gaan wandelen en hij slaapt net, laat ik hem er ook gewoon nog een uurtje inliggen hoor. 'T is niet dat hij er elke dag 3 uur in ligt.

Ella, ik ga dat ook eens proberen, die slaaptips. Mijn zoontje slaapt 's avonds en 's nachts goed, maar overdag komt hij maar moeilijk in slaap terwijl hij doodop is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ella do 9 mei 2013 - 19:32

Snoes schreef:
Kalishi schreef:Ella, en een speen? Om in slaap te komen werkt dit goed bij onze dochter. In de maxi cosi slaapt mijn dochter ook goed. Zodra ik haar erin zet.....slaapt ze al bijna! heel soms.......klik ik de maxi cosi op het onderstel en ga dan max 1,5 uur wandelen buiten. Nee niet te lang(voordat mensen hier boos om worden) echt max 1,5 uur ongeveer.
Dat doe ik ook hoor. Of als ik maar een halfuurtje ben gaan wandelen en hij slaapt net, laat ik hem er ook gewoon nog een uurtje inliggen hoor. 'T is niet dat hij er elke dag 3 uur in ligt.

Ella, ik ga dat ook eens proberen, die slaaptips. Mijn zoontje slaapt 's avonds en 's nachts goed, maar overdag komt hij maar moeilijk in slaap terwijl hij doodop is.

succes ik hoop dat het bij jouw ook een succes is. Wij hebben ook prikkels weggehaald op advies. Dus geen muziekdoosje, lichtje of hemeltje.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 ma 13 mei 2013 - 4:29

Zo ladies ik ga dit topic even naar boven halen! Erg rustig hier Very Happy

Snoes, heb je al gebruik gemaakt van de fietskar? En hoe gaat het verder met je? Al bekend wanneer je aan het werk gaat?

Highway, gaat het nog steeds goed met de laatste fles zo 'vroeg' en het doorslapen?

Pinkel, vervelend dat je af en toe nog zo moe bent! Gelukkig geef je er wel gewoon aan toe, dat is denk ik ook het beste!

Ella, K slaapt gemiddeld denk ik een uurtje of 5 overdag en dan een nacht van ong. 11 a 12 uur. Behalve vandaag, hij doet nu niks anders dan pitten. Hij haalt de schade van gisterenavond en vannacht in. Toen was hij vreselijk aan klieren laughcry Hoe gaat het nu bij jullie met slapen?

MamaTitty, wat fijn dat je man werk heeft :dance:

Hier gaat alles goed. K eet inmiddels bijna een potje groente leeg en sinds donderdagochtend eet hij fruit. En daar smikkelt ie van! Verder weinig nieuws. Hij kan tegenwoordig heel mooi spelen in de box. Grijpt om de beurt al z’n speeltjes vast en ook de muziekmobiel is nog steeds in trek. Hij heeft zich pas een paar keer van z’n buik op z’n rug gedraaid, maar hij maakt er nog niet echt vaar mee. Het liefst ligt hij gewoon op z’n rug.
Gisteren een leuk kadootje gekregen van het KDV, dat is toch wel erg leuk om moeder te zijn smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Ella ma 13 mei 2013 - 8:26

Kalishi: en hoe is het met het slapen?

NoName: fijn dat alles goed gaat. Maak je zelf de groenten of een kant en klaar potje?

Hoe was jullie moederdag meiden? Zijn jullie verwend? Ik wel, kreeg ontbijt op bed met verse croissants en verse jus d'orange. En heb een lieve kaart gehad met 2 kadootjes. Het slapen gaan echt super nu hier. Dus echt heeeeel fijn.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 ma 13 mei 2013 - 9:01

Ella, fijn dat het slapen goed gaat! Dat is ook echt beter voor jezelf he Wink

Groente krijgt hij uit een potje. Het was steeds nog zo weinig wat hij at en ik vind het met groente nog best een gedoe... Hij heeft nu wortels, bloemkool, broccoli en sperziebonen gehad en dat eten wij allemaal zelden laughcry Sowieso moet je het toch apart klaarmaken enzo, dat vind ik nu voor die muizenhapjes nog teveel gedoe. Straks als hij meer gaat eten wil ik wel zelf vers gaan maken. Dan moeten we zelf ook gewoon weer aan die groenten gaan geloven, het goede voorbeeld geven he Rolling Eyes
Fruit heb ik wel alle keren nog vers gemaakt. Gaat toch iets makkelijker vind ik. Al moet ik zeggen dat de peer wel erg hard was voor de staafmixer. Ik heb ook wel fruitpotjes in huis hoor, woensdag bijv. gaat m'n schoonzusje oppassen en dan gaat er gewoon een potje fruit mee.
Jullie gaven ook al fruit toch? Gaat dat goed?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Ella ma 13 mei 2013 - 9:04

NoName88 schreef:Ella, fijn dat het slapen goed gaat! Dat is ook echt beter voor jezelf he Wink

Groente krijgt hij uit een potje. Het was steeds nog zo weinig wat hij at en ik vind het met groente nog best een gedoe... Hij heeft nu wortels, bloemkool, broccoli en sperziebonen gehad en dat eten wij allemaal zelden laughcry Sowieso moet je het toch apart klaarmaken enzo, dat vind ik nu voor die muizenhapjes nog teveel gedoe. Straks als hij meer gaat eten wil ik wel zelf vers gaan maken. Dan moeten we zelf ook gewoon weer aan die groenten gaan geloven, het goede voorbeeld geven he Rolling Eyes
Fruit heb ik wel alle keren nog vers gemaakt. Gaat toch iets makkelijker vind ik. Al moet ik zeggen dat de peer wel erg hard was voor de staafmixer. Ik heb ook wel fruitpotjes in huis hoor, woensdag bijv. gaat m'n schoonzusje oppassen en dan gaat er gewoon een potje fruit mee.
Jullie gaven ook al fruit toch? Gaat dat goed?

Wij geven inderdaad ook al fruit, en dat gaat echt super goed. Hij eet zo een half potje leeg. Ik heb voor de groente straks ook al wat potjes in huis. Eerst ff voor het gemak ga later zelf wel wat maken. Hoeveel geef jij aan groente nu? (van het potje dan)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 ma 13 mei 2013 - 9:10

Hij heeft vandaag voor het eerst een heel potje worteltjes leeggegeten. Laatste paar dagen kwam hij steeds al een heel eind maar helemaal leeg lukte hem nog steeds niet. Het heeft ook wel een paar weken geduurd voordat hij het eten echt snapte. Eerst kreeg hij echt niks binnen en zat alleen maar te knoeien Neutral
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Snoes di 14 mei 2013 - 9:49

Noname, zoals het er nu naar uitziet wil ik proberen in juni weer te gaan werken. Ik hoop dat ik me daar goed genoeg voor voel. Ik mis mijn collega's wel, dus in dat opzicht heb ik er wel zin in. Alleen heb ik het wel zwaar onderschat, zo'n pnd. Fijn dat K. zo goed eet zeg!

Ella, ik ben ook verwend met moederdag! Mijn vriend had gezorgd voor een heel uitgebreid ontbijt met versgeperst fruitsap, croissantjes, broodjes, spek met eieren etc. En er stond een heel lief kaartje op de ontbijttafel namens mijn zoontje. En oja, ik werd natuurlijk wakker geknuffeld door mijn mannen Very Happy

Hier gaat het allemaal prima! Mijn zoontje is echt een vrolijke vent. Inmiddels is hij zo'n 58 cm groot en weegt hij 5300 gram. We zijn vrijdag voor het eerst naar de fysiotherapeut geweest, hij heeft een lichte voorkeur naar rechts (had ik wel al gemerkt, maar hij heeft geen afplatting oid). Door zijn spierziekte gebruikt hij zijn rug- en buikspieren verkeerd, dus we moeten nu dagelijks oefeningen met hem doen, anders zal hij niet snel zelf kunnen rollen e.d.

Soms heeft hij dagen dat hij echt een uur (of soms 2) aan een stuk alleen maar kan krijsen. Ik denk dat de medicatie voor zijn reflux niet meer hoog genoeg is. Daar had de kinderarts ons al voor gewaarschuwd, dus we mochten het nog met een ml ophogen als we merkten dat het niet genoeg meer was. Hij begint namelijk als hij dan zo krijst weer veel te slikken, te boeren en je ziet dat hij dan gewoon pijn heeft. Ik wil natuurlijk niet weer richting ontstoken slokdarm gaan, dus als hij morgen weer zo'n krijsuur(tjes) heeft, ga ik de medicatie ophogen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Kalishi di 14 mei 2013 - 21:59

Wal leuk al die verwennerij met moederdag. Vanuit de creche een voetafdruk in het roze geschilderd gekregen. En van manlief een lieve brief vanuit dochter haar naam en een heerlijke creme.

Ella:Met slapen gaat het super goed. eerste paar weken wist ik zelf niet zo hoe en wat. Maar nu ik haar moeheid signalen herken, en naar bed doe met een speen gaat het top. Ene keer slaapt ze 2/2,5 uur de andere keer net een uurtje. En snachts slaapt ze door van 19.00 tm ongeveer 07.00 uur. Zeg wel eerlijk dat ik/we nu pas (sinds ze 12weken is denk ik) helemaal onze draai hebben gevonden. Fijn dat het bij jullie ook goed gaat met slapen. Zoveel fijner voor de kleine en jezelf.

Snoes: goed dat je weer wilt gaan werken, en dan is het fijn je er wel weer zin in hebt. En rustig aan beginnen is denk ik wel een vereiste. hahaha je kleine man wordt groot. Pfff ik merk nu met de maxi cosi dat het wel gaat doorwegen aan mijn armwinter 2012/2013 mama's! - Pagina 32 3079029344 Mijn dochter weegt nu 5995 gram en 62 cm.
Ik heb een geboortestoeltje met afbeelding van het geboortekaartje erop gekocht voor mijn kleine meid! Helemaal blij mee.

Werkende mama's : missen jullie je kindje ook na een dag werken? Ik race vaak naar de creche/mijn moeder. En dan vind ik de tijd zo kort samen, flesje geven en naar bed. Kan har dan de hele avond nog wel knuffelen of aan het lachen maken als het aan mij ligt. Laughing

Noname: wat heb je gekregen van het kdv? En leuk die fruithapjes geven. Vind je ze zelf ook niet erg lekker? hahaha ik wel namelijk vooral met banaan erin jammie. Moet je nagaan....ik geef mijn dochter nog niks....maar heb al wel een potje zelf op hahaha.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: