Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 36 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 24 jun 2013 - 2:01

Wat fijn om zo'n positieve update te lezen, Juutje! Hoe groot is N. nu? Wauw, al 5 tandjes! Mijn zoontje heeft sinds 1,5 maand zijn 2 onderste tandjes maar daar blijft het voorlopig ook bij.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bimbam ma 24 jun 2013 - 2:08

Juutjepetuutje schreef:N. is echt een snelle jelle, hij rolt alle kanten op, wil heel graag vooruit, duwt zn kontje al om hoog en is druk met zn voetjes aan het afzetten.

Oh leuk, T doet dit ook. Hij rolt al sinds 3,5 maand van rug naar buik en sinds een week of 2 ook weer terug. Hij duwt ook zijn kont omhoog maar hij snapt het nog niet helemaal, hij duwt zijn kont vaak te hoog waardoor hij weer omrolt Laughing

Verder is hier nog geen tandje te bekennen en dat vind ik niet zo erg, aangezien ik nog steeds borstvoeding geef.

Zijn eerste hapjes heeft hij ook al gehad, peer vind ie heel erg lekker (hij zat met zijn hand op het blad van de kinderstoel te meppen toen ik niet snel genoeg kwam met een nieuwe hap Laughing), broccoli was geen succes. Het happen heeft ie nog niet helemaal door, hij slobbert het vaak nog naar binnen maar ik ga ervan uit dat hij dat vanzelf wel leert.

Snoes, hoe gaat het nu met je? Bevalt het je om weer aan het werk te zijn? En hoe gaat het met de rest van de mama's en kindjes?
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Ella ma 24 jun 2013 - 2:09

Juutje: Wat leuk dat N zo aan het draaien en afzetten is. Jeetje wat vlot zeg met de tandjes, hier nog niets te zien.

Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Ella ma 24 jun 2013 - 2:11

Bimbam: wat een mooie avatar zeg. Voor jouw mogen de tandjes inderdaad nog wel wegblijven Wink Hoe vaak geef je nog BV?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Dikkie Dik ma 24 jun 2013 - 2:15

Zo L ligt lekker te brabbelen op het kleed dus ik heb even de tijd om te reageren.

Wat fijn om alleen maar positieve dingen hier te lezen. Jullie kindjes maken mega sprongen!

Hier gaat ook alles goed. We zijn sinds vorige week begonnen met bijvoeden op advies  van het cb en dat gaat eigenlijk hartstikke goed. We hebben 9 dagen wortels aangeboden en de afgelopen twee keer ging het er helemaal in. Ze had eigenlijk niet genoeg aan 1 ijsblokje. Vanavond gaan we een potje wortels proberen en morgen starten we met 9 dagen bloemkool. Hierna courgette en boontjes daarna beginnen we met fruit; banaan, mango, appel en?? (iemand een idee/suggestie?)

De laatste keer op het cb woog ze 6220g en was ze 63,5cm. Ze mag dus nog iets meer wegen met deze lengte. Ze is alleen vreselijk bewegelijk met haar beentjes, dat ze volgens mij een superverbranding heeft.
Nog geen tandjes of andere acties. Ze probeert wel een beetje van haar rug op haar buik te draaien, maar dat gaat echt met pieken en dalen. Vorige week probeerde ze het de hele tijd, nu weer helemaal niet. Ze is wel twee keer per ongeluk van buik naar rug gedraaid, maar dat was meer een toevalstreffer. Verder gebeurt er zichtbaar niet echt veel. Ze maakt wel heel veel geluid en lacht lekker veel. Op haar buik liggen vindt ze helemaal niet meer erg nu. Dus dat doen we nu heel vaak. Slapen gaat prima. Vooral 's nachts. Overdag wil ze nog wel eens piepen, maar daar hebben we nu onze truukjes voor.

@ Flower_L: wat fijn dat de afplatting minder is. Mocht je overslaan bij het cb? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Wij zijn met rond de 4 maanden voor het laatst geweest en nu pas weer met 6 maanden. Is dat ook overslaan?
@ Snoes: bevalt het werken weer helemaal? Helemaal in je ritme zo met babyzoon erbij? Wat leuk zeg dat rollen. Hier nogmaals wat pogingen gedaan, maar verder neit zoveel beweging in te krijgen Wink
@Juutjepetuutje: wow die tandjes!! Dat gaat rap! Hier ook nog geen spoor van tandjes, mijn dochter doet alles lekker op haar eigen, langzame tempo Wink Zo hij heeft lang op jullie kamer geslapen. Hier niet hoor. Ze slaapt al vanaf week 2 lekker in haar ledikantje op haar eigen kamertje, heerlijk Embarassed

Hoest met de andere? Highway? Roos? Ben benieuwd!
@Ella: ook al zo'n rollebol: leuk! Wat maak jij allemaal voor hapjes?
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Bimbam ma 24 jun 2013 - 2:16

Ella schreef:Bimbam: wat een mooie avatar zeg. Voor jouw mogen de tandjes inderdaad nog wel wegblijven ;)Hoe vaak geef je nog BV?

Dank je! Ik was die saaie bloem zat, dus toch maar eens wat anders. Ik geef bv volledig op verzoek, ik hou eigenlijk niet bij hoe vaak ik hem voed. Ik denk dat het overdag zo'n 5 voedingen zijn en 's nachts komt ie helaas iets te vaak, dus dan ook nog 2 a 3 voedingen Sad Dus zal gemiddeld 7 a 8 keer per etmaal zijn denk ik.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bimbam ma 24 jun 2013 - 2:19

@ Dikkie Dik, je zou ook nog peer kunnen geven? Of meloen, of perzik. (De perzikken zijn erg lekker momenteel Wink)
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella ma 24 jun 2013 - 2:26

Dikkie dik: Qua fruit doe ik heb een hoop verschillende: appels, bananen, kiwi's, sinasappel, meloen (galia en cantaloupe (schrijf je dat zo)), aardbeien, druiven, en soms doe ik er dan een stukje liga doorheen. Fijn dat het zo goed gaat.

BimBam: oh dus hij wil nog niet doorslapen. Super dat je het nog geeft! Weet je al tot wanneer je door wilt gaan?

Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel ma 24 jun 2013 - 2:36

Hallo meiden,

Hier ook weer eens een teken van leven!! Wat leuk om te lezen dat alle kindjes zich zo lekker aan het ontwikkelen zijn zeg. Hier ook een ondernemend dametje. ;)In de box draait ze rondjes op haar rug, echt heel grappig om te zien. Momenteel probeert ze ook te rollen, maar dat wil nog niet echt lukken, wel ligt ze op haar zij. Als ze wakker is dan brabbelt ze aan één stuk door, echt zo schattig dat babytaaltje van haar.
Vorige week zei ze een keer toen ik haar uit bed haalde ineens: aaaa mmmaaaammmaa I love youI love you❤Vond dat echt zo lief klinken. En vanmorgen stak ze haar tongetje naar me uit met het bijbehorende prrrrr geluidje, hahaha. Het is me er eentje af en toe hoor.

Vandaag moet ik weer 24-uurs urine sparen, morgen naar het lab voor bloedprikken en urine onderzoek, en dan volgende week dinsdag moet ik weer op controle komen bij de arts. Ik moet nog steeds wel goed opletten dat ik niet teveel hooi op mijn vork neem en dus op tijd mijn rust pak, maar over het algemeen gaat het eigenlijk heel goed met mij! Ik slaap tegenwoordig ook niet meer smiddags, wel lig ik dan meestal 2 uurtjes op bed een spelletje te doen of te lezen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Flip Fluitketel ma 24 jun 2013 - 2:52

Hoi meiden,

Hier alles goed! M. is alweer ruim 5maanden en is nog steeds een vrolijke en beweeglijke baby! Ze weegt rond de 6kg en is (geloof ik) 62cm Sinds 3 weken rolt ze de hele kamer door en doet ze haar kontje lekker de lucht in. Met fruithapjes en groentehapjes wachten wij nog een week of 2/3 mee.
Ik geeft nog steeds BV (d.m.v. fulltime kolven) en het is een kleine natnek die baby van ons! Sinds verleden week slaapt ze ook op haar eigen kamer in het grote ledikant. En hebben we het idee dat ze toch wel iets beter slaapt dan toen ze nog bij ons op de kamer lag. En ook wij slapen iets langer en beter! Ook zie je nu de interactie tussen J. en M. met de dag beter worden. M. reageer echt heel erg op J. zo grappig! Ik geniet echt van m'n mooie meiden!

Pinkel Fijn dat je je steeds beter gaat voelen! En hopelijk zijn alle uitslagen goed volgende week!
Juutje Wow 5 tanden al....hier nog niks te zien!
Snoes Ben je nu weer volledig aan het werk? Je zat toch niet zo lekker in je vel?
Ella Leuk hé alles zelf maken!
Dikkie Dik Jullie meisje heeft echt een bos haar zeg! Zag gisteren een foto op FB voorbijkomen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Bimbam ma 24 jun 2013 - 3:34

Ella, ik ben van plan om net zo lang door te gaan als hij wil. Ik zie wel of ik dat zelf ook volhoud. Zoals het nu gaat wel, het gaat erg goed gelukkig. Alleen die nachten, daar baal ik soms wel van. Maar goed, ooit wordt het beter en aangezien ik niet werk kunnen we elke ochtend mooi uitslapen, gelukkig wil T dat ook smile

Flip, wat leuk dat ze zo op elkaar reageren! Alleen al daarom wil ik ooit nog wel een tweede. Maar voorlopig moet ik er nog even niet aan denken angel
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella ma 24 jun 2013 - 10:08

Jelin: Ik vroeg me laatst ineens af hoe het met je zwanger was? (dat was bij jouw toch die ze gevonden hadden? Was hij niet gereanimeerd? Of ben ik nu abuis?

Pinkel: wat fijn dat je overdag niet meer 'hoef' te slapen. Heb je het allemaal al een plekje kunnen geven? of heb je er nog veel 'last' van?

FF: slaapt M 's nachts ook al door?

BimBam: fijn dat hij zo van uitslapen houd Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 wo 26 jun 2013 - 3:07

Zo, ik zal hier ook weer eens een keertje een update plaatsen. Ben ik al vaker van plan geweest Laughing Meestal is het ff snle tussendoor op de tel of tablet meelezen en soms kort reageren, maar verder kom ik meestal niet.

Ik reageer ff wat op de laatste berichtjes:

Snoes, fijn om van jou ook weer een positieve update te lezen! Gaat alles goed of heb je nog wel af en toe je downs?

Zo, Juutje, die is echt snel met z'n tanden! Dat kontje omhoog wordt hier soms ook geprobeerd, een erg schattig gezicht Yes

Bimbam, hier ook zo'n ongeduldig kereltje als ik het eten niet snel genoeg in z'n mond stop smile
dikkiedik, hier ging het op de buik liggen op den duur ook steeds beter! Na 4 mnd pas weer met 6 mnd naar het CB is volgens mij normaal, dus niet overslaan.

pinkel, als ik het zo hoor duurt het vast niet lang meer voordat ze gaat rollen! Fijn dat het goed met je gaat! Hopelijk is de controle volgende week ook goed!

Flip, leuk hoor als je er 2 redelijk dicht op elkaar hebt. K reageert ook heel er'g op z'n neefjes (8,5 mnd en 3,5 jr).

Hier gaat alles prima. De laatste mijlpaal was z'n eerste tandje die we maandag ontdekten! Vond hem het weekend en maandagmiddag al wat zeurderig, maar ik denk dat dit de verklaring daarvoor is! Ook van rug naar buik rollen vindt hij sinds een paar weken geweldig. Gelukkig heeft hij het terugrollen inmiddels ook grotendeels uitgevonden Wink
Verder is het eigenlijk altijd een hele vrolijke vent! Hij eet z'n groente en fruit goed en de meeste dagen krijgt hij nog 3 flessen. Eerst wilde hij nog niets anders dan z'n melk drinken. Vond dat heel lastig, zeker toen het pas zo warm was. Gelukkig lukt het nu wel dus 's middags krijgt hij nu wat water of diksap. Het is goed aan hem te zien dat hij goed eet, hij weegt ongeveer 9 kg Cool

Hoeveel slapen jullie kindjes? K doet meestal een vrij lange middagslaap, maar heeft dan 's avonds moeite met in slaap komen. Gisteravond was het bijna 22 uur voordat hij de gang had. Toch was hij vanochtend wel weer voor 07.30 wakker. Als ik hem 's middags eerder wakker maak, houd hij het bijna niet vol tot z'n laatste fles. Dan moet ik die heel vroeg geven, maar dan zit het te snel op z'n warme maaltijd en ben ik bang dat hij de boel eruit spuugt. Daarnaast ben ik bang dat als ik hem 'vroeg' z'n laatste fles geef hij 's ochtens heel vroeg wakker wordt... Hij slaapt nu meestal 's morgens een poosje, soms een uurtje, soms wel 2. En dan 's middags meestal minstens 2 uur. Daarna doe ik hem dan vaak voor of na z'n avondeten (ligt eraan hoe laat hij uit bed was) ook nog een poosje (uurtje ofzo) naar bed. Maar dan gaat hij 9 van de 10 x dus niet voor 20.30/21 uur slapen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Highway wo 26 jun 2013 - 3:33

Leuk om al jullie updates te lezen! Ik ben ook echt te slecht want ik forum wel maar ik kom er steeds niet aan toe hierte posten! Maar het gaat goed met ons, S. is een flinke meid aan het worden, iedereen die haar ziet roept hollands glorie, haha. Ben vandaag met haar naar het cb geweest en ze woog 7140 bij 63 cm :shock: Doorslapem doet ze helaas sinds ik werk niet meer en ze drinkt dus 5 flesjes op een dag. Snds 1,5 krijgt ze een groentehapje om 1800u en dat vind ze erg lekker. Ze heeft inmiddels worteltjes, courgette en bruine boontjes (kreeg ze helaas buikpijn van) gehad. Eind van de week gaat ze er bloemkool bij krijgen. Tot nu toe is wortel favoriet.

Vorige week was ze heel actief met pogingen tot rollen van rug naar buik maar inmiddels probeert ze het niet meer, te gefrustreerd denk ik :p verder babbelt ze veel en lacht ze naar iedereen, heerlijk I love you

S slaapt van 1930/2000 tot 0600, ik maak haar dan wel wakker om 00:00 u voor een fles. Als we er niet om 0600 uithoeven slaapt ze wel wat langer. Ze slaapt inmiddels goed overdag en slaapt tussen de flesjes meestal 2x 30/45 min.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Snoes wo 26 jun 2013 - 18:37

Fijn om wat meer updates te lezen hier, ik ga straks of morgen alles bijlezen en reageren op iedereen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ella wo 26 jun 2013 - 22:53

Snoes schreef:Fijn om wat meer updates te lezen hier, ik ga straks of morgen alles bijlezen en reageren op iedereen.

Vind ik ook, weer wat leven in de brouwerij Wink ik reageer vanmiddag even uitgebreid
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Bimbam do 27 jun 2013 - 1:47

Bimbam schreef:Verder is hier nog geen tandje te bekennen en dat vind ik niet zo erg, aangezien ik nog steeds borstvoeding geef.
Welja, we zijn 3 dagen verder en ik voelde net toch echt zijn eerste tandje Laughing Hij is niet helemaal in zijn doen vandaag en vannacht was ook een waardeloze nacht, maar nu snap ik ook waarom!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella do 27 jun 2013 - 2:21

NoName: oh jullie mannetje groeit lekker.Fijn dat hij het terug draaien inmiddels ook ontdekt heeft. Scheelt weer terug draaien voor jouw haha.

Highway: Jammer dat ze nog niet doorslaapt. Leuk he die groentenhapjes. Wanneer ga je met fruit beginnen?

Bimbam: Jee het eerste tandje!

Slapen: mijn mannetje doet 3 slaapjes overdag. Waarvan de laatste vaak 30-40 min is. En de andere 2 wisselen tussen 1-2 uur.

Hier zal het ook niet lang meer duren voor er een tandje is denk ik. Meneer kwijlt vreselijk, en is wat jengelig. Ben benieuwd.

Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje do 27 jun 2013 - 19:39

Snoes, ik weet eigenlijk niet hoe groot N. nu is, ik ben al een tijdje niet bij het cb geweest. 11 juli moeten we weer heen! hij heeft in ieder geval lekkere spekbillen en bolle wangen!
hoe gaat het met R? en met jou? hoe bevalt het om weer aan het werk te zijn?

bimbam, wat fijn dat de borstvoeding nog steeds zo goed gaat! en T. is ook al zo'n snellerd lees ik! haha hier is fruit ook meer favoriet dan groente.
en dus toch een eerste tandje lees ik! leuk!

pinkel, fijn om te lezen dat het goed met je gaat en ook met je meisje natuurlijk! was je urine je bloed goed, of krijg je daar dinsdag pas de uitslag van? en ga je nog mee 10 juli? Wink

FF, jullie meisje dus ook naar haar eigen kamertje! wij slapen ook allemaal een stuk beter! en leuk he die interactie! daar kan ik ook echt zo van genieten! N. ligt vol bewondering naar T. te kijken, T. slooft zich nog wat extra uit en N moet overal om lachen! heerlijk haha

noname, ik zie dat K. al weer 6.5 maand is! wat gaat het toch snel he! (oja, wacht die van mij is ook al 5.5 maand)
lekker dat het zo goed met hem gaat!
N. wordt meestal om 6.00/6.30 al wakker, dus om 8.00/8.30 ligt hij er al weer in, meestal 1.5 uur, dan rond half 12/12 uur gaat hij weer naar bed, meestal 1.5/2 uur en dan aan het eind vd middag, rond half 5 doet hij nog een tukje van 3 kwartier. rond 19.00 gaat hij dan naar bed.

Highway: zo, S. is ook al een flinke meid! heerlijk hoor! smile

N. zit nog steeds op 5 flessen. groente wil hij nog niet zo heel veel, meestal zo'n 50 gram en fruit zit hij te gillen om meer, dus dat gaat prima! ik weet alleen niet goed hoe ik nu een fles er af moet halen!? Het is echt een klein vreetzakje lijkt wel. we hebben wel geprobeerd wat hij doet als we hem voor de laatste fles niet meer wakker maken, maar dan wordt hij dus snachts wakker. (of dat moet toeval zijn)
de laatste tijd laat hij wel restjes in zn flessen staan, maar echt een fles laten vallen lukt dus nog niet echt.. hoe hebben jullie dat aangepakt? misschien moeten we het gewoon nog eens proberen en doet hij het nu wel.

de laatste nachten zijn een beetje wisselend, gisternacht was hij de hele tijd een beetje aan het jammeren en dan viel hij weer in slaap. misschien heeft hij last van tandjes.
als we naar hem toe gaan begint hij echt te huilen als we weg gaan en dan ben ik bang dat T. straks wakker wordt. eigenlijk wil hij niet eerder slapen voordat hij een fles heeft gehad, maar honger heeft hij niet echt. lastig soms hoor. gelukkig ging vannacht weer een stuk beter! merk wel dat die nachten wel pittig zijn, zeker als hij vanaf een uur of 4/4.30 aan het mopperen is, dan slaap je zelf niet echt meer en als dan de wekker om 6 uur gaat.. :|hopelijk is het een fase en gaat het snel weer beter!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Limburg85 do 27 jun 2013 - 22:28

Wat leuk die updates van iedereen, het gaat idd echt snel, hier is die morgen alweer alweer 7 maanden.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Pinkel do 27 jun 2013 - 22:35

Goedemorgen meiden,

Hier gaat nog steeds alles lekker zijn gangetje. Ik ben gister met L naar mijn schoonouders geweest, en dat was reuze gezellig! Alleen wilde mijn kleine aapje niet slapen in het campingbedje, dus na een klein half uurtje piepen en huilen heb ik haar eruit gehaald en zijn we met Oma gaan wandelen. En L heeft gister van Oma haar eerste pop gekregen, en ze vind de pop erg leuk!!

Zo langzamerhand begin ik steeds wat meer energie te krijgen, en kan ik ook weer wat meer ondernemen. Inmiddels zit ik ook weer een stuk beter in mijn vel, en heb ik het hele gebeuren een plekje kunnen geven, en ben ik er niet meer zo vaak mee bezig.

Ik ben blij te lezen dat jullie kindjes het ook allemaal zo lekker doen!! Vinden jullie het ook allemaal zo hard gaan? Ik had gister 2 foto's op facebook geplaatst, 1tje van toen ze een paar uurtjes oud was en 1tje die gemaakt is op mijn verjaardag, en wat een verschil zeg!!

@ Juutje: Ja ja, ik ga zekers mee 10 juli!! Very Happy
Ik ben de flessen per fles gaan ophogen, en op een gegeven moment zit er steeds een langere tijd tussen de flessen waardoor die heel geleidelijk aan wegviel. We zitten nu inmiddels op 4 flessen van 180+6 en een groentehapje. Fruit ga ik binnenkort ook mee beginnen,
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Kalishi do 27 jun 2013 - 22:50

hello ladies,

Leuk om van iedereen te lezen hoe het gaat en dat somige al tandjes hebben en omrollen.

Met mijn dochter gaat het ook super goed. Ze is nu 5maanden en een week en weegt 6570 en is 65 cm lang. Ben een fanatieke draagdoek draagster geworden en bevalt zo goed.  Heerlijk naar de kinderboerderij, naar de manege paardjes kijken, wandelen en eendjes eten gaan geven etc. I love it!
Wij zijn net begonnen met vast voedsel en ze vind het een feestje. Zodra ik aankom met haar bordje begint ze te giechelen en dat blijft tijdens het eten doorgaan. Wij maken alles vers, en vries dan gelijk een paar porties is. Met fruit beginnen we wat later.

Ja het gaat vreselijk hard. ik zat gister naar dr te kijken,en oh jee wat wordt ze groot. babygezichtje is er echt al af. Ze kan steeds meer, doet steeds meer. erg leuk natuurlijk maar ...waar blijft die tijd hahaha.

Ze slaapt snacht van 19.00 tm 06.30 uur.
08.00 voor 1,5 a 2 uur
12.00 1 a 2 uur
16.30 voor 45 minuten
en dan rond 18.30/19.00 uur weer naar bed.
Zijn ongeveer tijden, eerder en later of langer en korter mogelijk.

Bimbam : hahaha zo opeens snel kan het dus gaan met tandjes. Ik vind babies met tandjes ook echt super schattig.

Pinkel: fijn dat je het langzaam een plekje kan geven en beter in je vel zit.

Gaan jullie nog op vakanties met de kids?
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Ella za 13 jul 2013 - 1:18

Zo dit topic is even uppen Wink 

Juutje: wij konden de fles ineens laten vervallen. En hebben in de ene laatste fles rijstenbloem gedaan? Heb je dat al geprobeerd. En anders is misschien afbouwen wel wat voor je mannetje. Dus er steeds minder in doen.

Pinkel: wat fijn dat je het allemaal een beetje een plekje heb kunnen geven.

Onze kleine man weegt nu 9.1 :O hij krijgt nog maar 3 flessen overdag. En 's middags tussendoor diksap met wat broodkorstjes. Zijn jullie al met een boterham begonnen? Verder draait het vloeien van rug naar buik en andersom is het een plof haha.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L za 13 jul 2013 - 9:40

Mooi gewicht al ella smile 
Typ met 1vinger dus heel kort, j heeft de waterpokken (grote broer is er net af) en is helemaal van slag. Hij kan zijn draai niet vinden in bed. Nu kijken we samen naar angelina ballerina op tv Laughing En hij is ineens heel ontspannen. 

Maandag zouden we naar cb moeten, maar kan nu dus alweer een afspraak afzeggen....baal best, want heb geen idee hoeveel hij weegt.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pinkel za 13 jul 2013 - 20:03

Hallo meiden,

Hier gaat nog steeds alles zijn gangetje!! Vorige week vrijdag weer eens naar het CB geweest en ons meisje weegt alweer 7 kilo en is 65.6cm lang. Ze groeit dus lekker door.
Inmiddels ook weer eens op controle in het ziekenhuis geweest, en mijn nierfunctie was weer verbeterd gelukkig. 1 medicijn mocht eraf en mijn plaspillen zijn van 100 naar 40mg gegaan. Wel heb ik er inmiddels ook ijzertabletjes erbij omdat mijn Hb wat aan de lage kant is.

Hier zit er ook een tandje aan te komen, ze kwijlt echt enorm en zit constant met haar vingers in haar mondje, maar tot op heden nog niks kunnen ontdekken.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: