Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 27 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje do 4 apr 2013 - 8:50

Pinkel, het is zooooo gaaf, ik heb ze echt gemist hoor maar ook heerlijk genoten van die tijd samen, opa en oma waren helemaal gesloopt hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Highway do 4 apr 2013 - 20:47

Ik heb Ste.lla nu sinds half 10 weer in bed, ze is heel moe maar klaarwakker. Loop er nu om de 5 minuten heen.. Aai over haar bol en speentje weer erin. Ze is nu de laatste minuten af en aan stil... Af en toe huilt ze nog wat zeurderig. Ik wil het nu een half uur volhouden.. (Als dat lukt, vind het zo zielig haha ) ik lig overigens in mijn slaapkamer, 4 stappen van haar verwijderd maat heb de babyfoon met camera er ook bij haha

@kalishi: ja ze huilt meestal meteen, soms pas na 20 minuten maar dan ziet ze iets moois of is ze hard aan het lachen naar de muur. Ik ben nu een beetje hetzelfde als jou aan het proberen.. Zielig hoor, ik vind het maar niks maarja slapen is zo belangrijk

Laatst aangepast door Highway op do 4 apr 2013 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Highway do 4 apr 2013 - 20:52

Ze jammert nog wel maar doet haar ogen niet open als ik kom aaien en het speentje doe... Zal het dan toch gaan lukken?.. :O
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Highway do 4 apr 2013 - 20:53

Stilte....
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Highway do 4 apr 2013 - 21:00

Ze slaapt!

Edit: shit en nu huilt ze weer...speentje kwijt.. Maar ze slaapt door!!,. Normaal slaapt ze zonder speen... Ik had hem haar misschien niet moeten geven.. Les voor de volgende keer haha

Edit 2: nou ze heeft het 20 min volgehouden om te slapen, daarna helaas krampjes dus ze is weer wakker. straks ga ik het weer proberen! Nu word ik fanatiek

en ik ben klaar met de live verslaglegging hoor Razz
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 4 apr 2013 - 21:44

Ella, op mijn werk laten ze mij wel met rust hoor. Ik heb hele fijne en begripvolle collega's en ook een hele begripvolle teamleider. Ik hoop zelf wel vanaf mei weer aan het werk te kunnen, weer terug naar het 'normale' leven.

Highway, ik zal zo eens even een foto van hem plaatsen hier. Hij wordt voor de laatste voeding niet zelf wakker, moet ik hem altijd voor wakker maken. Daarom willen mij misschien gaan proberen om 4 grotere flessen te geven ipv 5 kleinere. Denk dat ik het dit weekend eens ga proberen. Oh haha, ik moest wel lachen om al je berichtjes hier na elkaar, ik hoop dat ze nog steeds slaapt Wink

Pinkel, ah wat een fijn nieuws zeg, super!

Kalishi, ik had echt in het begin nooit gedacht dat hij zo'n goede slaper zou worden. Hij weent meestal niet als we hem in zijn bedje leggen. Sowieso niet na zijn 2 laatste flessen. Soms jammert hij nog een paar minuutjes, maar meestal niet. In het begin wel hoor, toen kon ik hem niet wegleggen of hij begon al te krijsen.

Printje, jij kijkt vast weer uit om te gaan werken?

All, wij moeten vanavond weer naar de kinderarts. Is weer een mand geleden en ze wilde ons na een maand terugzien. Ik ben blij dat we eindelijk eens met goed nieuws kunnen komen en zeggen dat het goed gaat met hem ipv zeggen dat hij altijd maar krijst en pijn lijkt te hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Snoes do 4 apr 2013 - 21:58

Dit was afgelopen zondag met Pasen (ter vergelijking, zijn 2 maanden oudere achterneefje zit naast hem). Zijn schoentjes zijn overigens nog veel te groot hoor haha, maar we hadden ze van mijn zus gekregen en ik vind ze zo schattig.

*

Niet quoten!

Laatst aangepast door Snoes op vr 5 apr 2013 - 3:10; in totaal 1 keer bewerkt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel do 4 apr 2013 - 22:21

@ Snoes: Wat een lekker ding!! Hij heeft ook al zo'n heerlijk wijs snoetje!! * smelt * Als je nog een lief vriendinnetje voor hem zoekt... winter 2012/2013 mama's! - Pagina 27 2474380249

@ Highway: Het is soms heel erg moeilijk om je kleintje te laten huilen, maar hier werkt het wel heel erg goed. Alleen heeft ze er nu een handje van om om 19.30uur opeens wakker te worden. Gisteren heeft papa haar even gehaald en op schoot gehouden, en na het troosten weer terg gelegd en toen sliep ze al vrij snel weer.

@ All:

Ons meisje ligt nu ook weer in haar bedje, ze is nog even wat aan het mopperen, maar dat is meestal snel over. Straks mogen we weer naar het CB voor de 2de prikjes, BAH!!! Wel ben ik heel erg benieuwd hoe groot en hoe zwaar ze nu is. Morgen gaan we even kijken voor een nieuw jasje want haar Nijntje pak wordt een beetje klein en is bovendien ook erg warm.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Printje do 4 apr 2013 - 22:24

Aaaaah snoes wat een mooierd I love you
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Highway do 4 apr 2013 - 22:54

Oh Snoes, wat een prachtig mannetje zeg!! Leuk om een foto te zien!

Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Ella vr 5 apr 2013 - 2:01

Highway: nee hij wordt niet zelf wakker. De ene keer ligt hij nog heel vast te slapen als wij hem wakker maken en de andere keer is hij zo wakker. Ik ga het maandag eens op het CB vragen. Leuk je live verslag!

Pinkel: fijn dat alles weer doorgankelijk is. he wat sneu dat L straks weer haar prikjes krijgt. WIj moeten maandag weer.

Kalishi: ik laat hem ook huilen als ik weet dat er niet iets anders is. Na 10 min loop ik er nog even heen. Aai hem over zijn buik (dan wordt hij weer rustig als hij mij gezien heeft en ga weer weg) soms zet ik nogmaals het slaapmuziekje aan.

Snoes: fijn dat ze je op je werk met rust laten dat scheelt de helft. Succes vanavond! Leuke foto zeg! Wat een mannetje.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes vr 5 apr 2013 - 3:11

Dankjewel dames, ik ben ook helemaal verliefd op hem I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kalishi vr 5 apr 2013 - 5:02

@snoes, heb vanmiddag de foto ook gezien een lieffie en wat een mooie haartjes heeft hij!!
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Snoes vr 5 apr 2013 - 8:12

Dankjewel! Ja, hij heeft heel veel haartjes, staat hem goed haha Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Juutjepetuutje vr 5 apr 2013 - 8:19

snoes, wat een mooi mannetje!
en wat fijn dat hij goed groeit en zo lekker slaapt!
vervelend dat je je zelf nog niet goed voelt. hopelijk gaat het met de medicatie elke keer een beetje beter.

pinkel, wat goed dat je 3 maanden weg mag blijven!
hoe was het op het cb?

bolus, leuk weer wat van je te lezen, fijn dat het zo goed met jullie gaat!

dikkie dik, wat een heftig verhaal joh, je hebt het aardig voor je kiezen gehad! Hoe was het bij de verloskundige gegaan vandaag?

printje, fijn dat je zo genoten hebt in disney!
jij moet ook 15 april weer beginnen? ik ook! heb er wel weer zin in

highway, hoe is het voor de rest van de dag gegaan met de slaapjes?

all:
zo ik ben weer een beetje bij. ik lees wel mee hoor, maar reageren schiet er vaak bij in.
Hier gaat alles goed!
gister weer naar het cb geweest, N. weegt nu 6220 gr. en is 61 cm. even vergeleken met de oudste, die was met deze leeftijd 7910 en 62 cm!! jeetje wat een verschil! nu was de oudste ook wel echt een reusje, maar toch! Hij heeft zn prikjes weer gehad (zielig) maar gelukkig geen last er van gehad.
we hebben het ook nog over de voeding gehad, hij kreeg nog hypo allergeen maar we gaan nu overstappen op standaard voeding en de flessen ophogen tot 180+6, eens kijken hoe dat gaat, ik gaf elke keer nog 150+5 omdat hij nog niet door slaapt en anders zou hij te veel krijgen, maar volgens de arts was dat niet erg en is het als het goed is van tijdelijke aard. zij denkt dat als hij over is op gewone voeding en flessen van 180+6 krijgt hij wel snel door gaat slapen. dus ik ben heel benieuwd haha. op zich is het goed te doen hoor, maar het zou natuurlijk wel heerlijk zijn.
ik heb nog een dikke week vakantie en dan moet ik weer aan het werk! ik heb er zin in!
bij de oudste had ik echt met 10 weken nog niet het idee dat ik aan het werk zou 'kunnen' dus had er nu meteen 3 weken vakantie aan vast geplakt, maar ik had nu best met 10 weken weer willen beginnen.

het slapen overdag gaat hier wisselend, beneden in de wagen slaapt hij super en ook een paar uur achter elkaar. boven in zijn eigen bedje wordt hij na één cyclus van 45 min weer wakker. de verleiding is dus wel heel groot om hem lekker beneden te leggen. hij begint al te brullen als ik hem in zijn eigen bedje leg.
Woensdag is mn vriendin bevallen van haar dochtertje! wat is dat dan weer klein!! er zit maar een kleine 3 maanden tussen maar N. is dan al weer zo groot!

jullie nog plannen voor het weekend? hier niet echt. man moet werken dus het zal hooguit een rondje wandelen of even naar de markt worden. met 2 kinderen echt met de auto op stap vind ik nog veel te veel gedoe.

fijne weekend meiden!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  NoName88 za 6 apr 2013 - 9:08

Snoes, wat fijn om van jou ook eindelijk eens een lekker positief verhaal te lezen! Over R dan, jammer dat het met jou zelf nog niet helemaal vanzelf gaat... Helaas heb ik de foto wel gemist Sad Je hebt vast ook weinig wakkere foto's met zo'n enorme slaapkop :p Vandaag geprobeerd met grotere flesesn? Hoe was het bij de arts?

DikkieDik, je bevalling is niet helemaal vanzelf gegaan. En je topic over net na haar thuiskomst herinner ik me inderdaad ook nog! Gelukkig is het allemaal goed gekomen! Hoe was je afsluitend gesprek? Ook nog over het 'bultje' gehad?

Pinkel, wat een goed nieuws bij de gyn! Hoes is het met je buikpijn?

Kalishi, je kunt je idd niet van te voren voorstellen wat het is om moeder te zijn... K komt wel zelf in slaap, laat hem eigenlijk max. een kwartier huilen, meestal maar 5 of 10 min. Overdag moet hij wel vaak even huilen, 's avonds laat eigenlijk nooit. Nu hij 's avonds vroeger de laatste fles krijgt huilt hij soms ook nog wel even.

Printje, leuk dat jullie het zo naar je zin gehad hebben! Ja, jouw verlof ook bijna voorbij! Je ging al eerder wat gesprekken ofzo doen toch? Is dat inmiddels al geweest?

Highway, hoe is het vandaag met slapen?

Ja, Juutje, doorslapen zou inderdaad wel lekker zijn! Ook weer bijna aan het werk! Ik vond het eerlijk gezegd wel lekker dat K al 15 weken was. Vond het echt niet erg dat ik met 10 weken nog niet hoefde!

Hier gaat alles prima! K heeft het de laatste 3 dagen op 4 flesen gedaan en slaapt dan ook bijna klokje rond Very Happy Nou ja, z'n flessen klokje rond, hij is helaas wel eerder wakker en blijft dan lekker pruttelen in z;n bedje en om zich heen kijken. Helaas word ik daar ook wakker van en kan ik dan niet meer slapen Wink Vandaag was hij een beetje aan het klooien dus krijgt hij weer 5 flessen. Ik kijk nu gewoon een beetje per dag hoe hij uit komt. Is ook nog wel iets verschil of ik moet werken ja of nee. Vind het wat dat betreft wel lastig dat niet alle dagne hetzelfde zijn. Die dagen moet hij er gewoon vroeg en uit en de avond er voor wil ik niet te laat naar bed. De dagen dat ik vrij ben wil ik juist graag dat hij lang slaapt Very Happy Afgelopen vrijdag heb ik m'n schoonmoeder de eerste fles laten geven. Kon ik een half uurtje langer blijven liggen en begon K z'n dag ook niet zo vroeg. Dat beviel prima! Alleen maandag moet hij naar het KDV en daar zullen ze er niet op zitten wachten dat hij meteen een fles moet in de spits dus dan zal ik hem zelf maar geven smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Highway za 6 apr 2013 - 9:44

Juutjepetuurje: ik snap wel dat je geneigd bent hem in de wandelwagenbak te laten slapen als dat zoveel beter gaat. Hoe is het met het slapen gegaan na de voedingsaanpassing, beter?

Noname88: 4 flessen, goed hoor! Slim om je schoonmoeder in te zetten voor de fles! Even wat extra slaaptijd, heerlijk.

Hier vandaag gewoon doorgegaan met na elke fles in eigen bedje te leggen en het resultaat was 1 slaapje van 20 minuten en 1 van 3 uur!!! Dus dat is wel een succes! Gisteren lactulose gekregen van de huisarts omdat S slecht poept (afgelopen week 3x, waarvan maar 1 echt volle luier) en vandaag meteen raak, een hele volle luier! Verder net een hoop kleertjes besteld bij next, ben erg benieuwd hoe ze haar gaan staan! Vandaag heb ik ook nog een taartje gemaakt voor een collega zijn zoontje (bumba taart) en ze waren er erg blij mee, ik ben gelijk al gaan zoeken naar een idee voor een taart als S 1 jaar wordt, hoezo op de zaken vooruit lopen haha Embarassed
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel za 6 apr 2013 - 19:22

@ Juutje: Wat groeit hij lekker zeg!! En spannend weer bijna aan het werk te moeten. Die prikjes zijn nooit leuk, wij zijn ook vrijdag weer geweest.

@ NoName: Ook al zo'n lekkere slaper!

@ Highway: Fijn dat het slapen nu iets beter gaat!

@ All:

Ook hier stond vrijdag het CB op het programma! L. weegt nu 5480 gram en is 58cm lang, dus die groeit lekker door. Maar dat was ook wel te merken aan de kleertjes die langzaamaan toch wat kleiner beginnen te zitten! Ook heeft ze haar 2de prikjes gehad, wat natuurlijk weer even brullen was, maar nog voordat we weggingen was het leed alweer geleden en kreeg de assistente een dikke glimlach van haar! Very Happy
Zo meteen gaan we weer naar de voetbal, en vanmiddag nog op visite bij vrienden, een druk maar gezellig dagje voor de boeg dus!

Fijne zondag all!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Snoes zo 7 apr 2013 - 16:43

Juutje, wow wat een verschil in gewicht tussen je oudste en je jongste op dezelfde leeftijd. Je oudste was inderdaad wel erg flink! Hoe gaat het met de grotere flessen nu? Slaapt hij langer?

Noname, wij hebben de flessen verhoogd naar 135 + 4,5 schepje op aanraden van de kinderarts. We zitten nog gewoon op 5 flessen hoor, hij wordt de laatste dagen plots 's avonds zelf wakker voor zijn fles, dus hij is nog niet toe aan een fles minder. Wat fijn dat het bij K. goed gaat met 4 flessen! Hoelaat krijgt hij dan gemiddeld zijn laatste fles?

Highway, wauw wat heeft S. goed geslapen zeg! Hoe is het afgelopen weekend gegaan, heeft ze ook weer zo lekker geslapen?

Pinkel, zielig is dat hé, die prikjes. Mijn zoontje heeft afgelopen week de laatste gehad, die is er vanaf tot hij een jaar oud is. Hij krijst ook altijd even flink op het moment van de prikjes, maar een minuut later zit hij alweer vrolijk te lachen naar de dokter haha.

All, hebben jullie een fijn weekend gehad? Het was echt prachtig weer, wij hebben hier in de tuin gewerkt, heerlijk! Ik heb mijn zoontje ook lekker buiten laten slapen in de wagenbak, hij sliep best goed zo! Ik heb nog niet geslapen afgelopen nacht, kan de slaap wederom maar niet vatten. Gaat een zware en vermoeiende dag worden gok ik zo. Zo nog maar eens proberen om wat te slapen, word er echt moedeloos van. Zit ik hier wakker te wezen terwijl mijn zoontje flink doorslaapt haha.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel zo 7 apr 2013 - 22:27

Goedemorgen meiden,

Wat een heerlijk weer hebben we gisteren gehad!! Mijn man moest eerst voetballen, en smiddags zijn we naar het ziekenhuis in Utrecht geweest waar ik gelegen heb toen het zo slecht met mij ging. Er was 1 verpleegkundige die mij kende van die dagen, dus haar kon ik in ieder geval bedanken voor de goede zorg, en ze zou het ook doorgeven aan alle collega's die die dagen gewerkt hebben. Weer een stukje afgesloten, heerlijk!!

Daarna door naar vrienden van ons, en daar de rest van de middag heerlijk in de tuin gezeten! Hun hond vond L. wel reuze interessant, en ging ook heel lief aan haar snuffelen. Gelukkig was hij heel lief voor L, want het is een mechelse herder, dus een behoorlijk groot beest bij mijn kleine baby!! Ook nog lekker ballen wezen gooien met de hond, dus die was helemaal gesloopt toen wij weggingen!! Very Happy

Vandaag doe ik erg weinig. even bijkomen van het weekend, en vanmiddag weer even rusten anders kan je mij echt al om 19.00uur opvegen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Highway ma 8 apr 2013 - 21:07

Fijn dat je weer iets af hebt kunnen sluiten pinkel! En dat je een heerlijk weekend hebt gehad

Snoes: lief dat je het vraagt, het is het weekend goed gegaan, gisteren weer wat minder maar ik heb goede hoop dat het vandaag weer goed zal gaan met de slaapjes. Wat vervelend dat jij snachts zo slecht slaapt, heb je daar vaker last van?

All: wat is het topic weer gezakt!!
Vraagje aan de kv moeders: S.tella heeft nu doorgaans 6 flesjes 120+4, ze laat netjes 4 uur ertussen. Echter slaapt ze de laatste tijd snachts wat langer en komt ze soms pas tussen 05:00 en 06:00 voor een voeding. Bij 05:00 komt ze nog (met wat aanpassing)net op 6. Voedingen uit (0500-0900-1300-1700-2100-0000) echter als ze pas om 0600 komt lukt dat bijna niet. Ik heb haar van de week toen 5 voedingen van 150+5 gegeven. Dat redt ze dan net. (0600-1000-1400-1800-2200) maar automatisch komt ze dan de nacht erop weer vroeger en komt ze dan weer op 6 voedingen... Zo blijf ik wisselen... Wat doen jullie in zo'n geval?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Bericht  Ella ma 8 apr 2013 - 21:41

Juutje: hoe gaat het met het ophogen van de flessen bij N? slaapt hij misschien al door?

NoName: wat goed dat K het al een paar keer met 4 flessen gedaan heeft.

Highway: wat goed dat S 3 uur geslapen heeft! Hoe gaat het nu?

Snoes: jeetje wat vervelend dat je nog niet geslapen hebt.

Mijn kleine man heeft ook weer zijn prikjes gehad. Heeft er dit keer wat meer last van. verder was hij erg goed gegroeid. Weegt nu 7216. Laatste fles gaan we laten vervallen en bij dan de laatste fles doen we rijstebloem erbij. Verder gaat hij steeds meer brabbelen en lachen. Zo heerlijk. Morgen moet ik helaas ook weer aan de bak Sad
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel ma 8 apr 2013 - 22:26

@ Ella: Zo lekker gegroeid hoor! En leuk he dat brabbelen, L kletst hier ook heel wat af! Hoeveel dagen ga je weer werken? Ik zou er echt niet aan moeten denken om zonder mijn meisje weg te gaan, laat staan te gaan werken!

@ Highway: L krijgt nu sinds een paar weekjes 5 flessen op de volgende tijden: 5.30 - 9.30/10.00 - 13.00/13.30 -17.00/17.30 - 22.30/23.00. Toen L nog 6x 120+4 dronk, kreeg ze rond 20.00uur ook nog een flesje, die hebben we inmiddels laten vallen, althans ze kwam op een gegeven moment zelf niet meer, en moesten we haar wakker maken voor haar laatste flesje!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Ella ma 8 apr 2013 - 22:48

Pinkel: ik heb er ook erg tegenop gezien om weer te gaan werken. Maar heb er nu ook wel weer een beetje zin in. Ga mijn kleine mannetje natuurlijk vreselijk missen. Ik ga 2 dagen werken. Dus dat is wel lekker.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje ma 8 apr 2013 - 22:52

snoes, wat vervelend dat je zelf elke keer de slaap niet kunt vatten. ben je inmiddels al met medicatie gestart?

pinkel, wat fijn dat je weer een stukje af hebt kunnen sluiten!

ella, morgen weer aan het werk! je zit er vast ook snel weer in en dan is het extra genieten als je thuis komt Wink succes alvast! hoeveel dagen ga je werken?

highway, fijn dat S. wat beter gaat slapen. wb de voedingen kun je er soms anders niet iets korter tussen laten zodat ze wel op het aantal flessen uit komt? Als N. bijv om 17.00 een fles krijgt komt hij daarna zelf meestal niet meer, maar wij willen wel graag profiteren van zijn langere slaapje (snap je m nog Wink ) dus dan zou hij eigenlijk om 21.00 ongeveer weer krijgen, maar dan doen we meestal al om 20.00 en daarna nog een keer om 23.00 uur.

all,
hier nog een beetje aan het zoeken met de voedingen. op advies van cb arts dus af gaan bouwen met hypo allergeen en gestart met standaard. zondag was de hypoallergeen helemaal op en kreeg hij dus volledig standaard. hij lijkt er wel wat last van te hebben, is wat kramperig. gister gebeld met het cb voor advies, en de vraag of dat normaal is. had ik echt zo'n hork aan de telefoon. ze begon al met: ja hoe lang krijgt hij hypo allergeen dan na de borstvoeding, dat is dus niet zo lang geweest en ze vond het raar dat we dan nu al over waren gestapt. vervolgens vond ze dat hij te veel kreeg. en alsof dat zou helpen bij het doorslapen. ze was echt een beetje kattig. kan ik nooit zo goed tegen. ik ben ook nog een beetje zoekende daarin en juist op advies van de cb arts over gestapt. op internet lees ik vooral verhalen dat het toch verstandiger is om door te gaan met hypo allergeen. maar om nu weer terug over te stappen is sowieso niet zo handig, omdat hij ook even de kans moet krijgen om te wennen. dus we proberen het nog maar even een tijdje zo. wel lastig en vervelend dat iedereen wat anders zegt.
Hij slaapt dus ook helaas nog niet door winter 2012/2013 mama's! - Pagina 27 253468018 meestal laat hij er zo'n 5 uur tussen, heel soms 6. maar goed, eigenlijk valt het me nog wel mee, ik ga vaak al wat vroeger naar bed dus pak evengoed wel mn rust, ik heb alleen vaak dat ik na de voeding té wakker ben en niet meer in slaap kom. zoals vanmorgen, kwam hij om half 5. mijn man zn wekker ging om kwart voor 6 en om half 7 was de oudste wakker.. dat is dan wel irritant.. maar ja oooooit zal het wel goed komen toch :P

mijn laatste vrije weekje is ingegaan. aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook wel weer zin om te beginnen. ben zowat 8 maanden thuis geweest dus wil ook wel graag weer even wat doen! en de oudste heeft echt last van de zomertijd, is onwijs moe, zit zichzelf in de weg en wordt daar erg vervelend van. wil alle aandacht, positief of negatief en wij hebben daar op onze beurt ook weer wat minder geduld voor.. dus soms de boel de boel laten lijkt me heerlijk Embarassed

we hebben trouwens vorige week een nieuwe auto gekocht Laughing een dezer dagen worden we gebeld dat we hem op kunnen halen. heerlijk! we hebben nu een opel astra, op zich geen hele kleine auto, maar met 2 kinderen en een wagen toch wel wat passen en meten. we hebben nu een peugeot 308 sw gekocht! heerlijk ruim!

verder voor vandaag geen plannen, T. is naar het kdv dus ga even genieten van mijn rust

fijne dag allemaal!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: