Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 28 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway wo 10 apr 2013 - 0:10

Nou s. Heeft het zelf opgelost en kwam 2x om de 3,5 uur, dus de komende tijd blijf ik gewoon 6 flessen aanbieden met 120. Ze is ook nog maar een kleintje mnatuurlijk! Bdankt voor de tips.

Juutjepetuutje: wat een kattig mens van het cb zeg.. Ik ben hier ook klaar met het cb, ze komen gewoon de afspraken niet na, bellen nooit terug. Zo irritant. Hopelijk wen je snel aanhet weer werken!

Ella: werkze!!

Pnkel: ik kijk er juist wel naar uit weer te werken Embarassed

Ik had van de week de puckababy te koop gezet omdat dit geen succes was, gisteren toch hem maar weer een aangetrokken bij haar en ze heeft zo goed geslapen! Ze ligt er nu ook weer in en is sinds half 11 in dromenland. Heerlijk!
Verder wacht ik op wat pakketjes vandaag, ik heb een pak met 240 pampers besteld bij bol.com voor 45 euro en ik wacht op de kleertjes van next. Hopelijk komt het beide vandaag binnen.

Hier is werken ook weer een issue, van de week lekker een update gehad van een collega hoe het met onze 'mannen' gaat en aangezien er wat gevangenissen/tbs instelling gaan sluiten krijgen wij weer een hoop nieuwe heren binnen, altijd leuk! Echter heb ik net een leuke vacature gezien hier in mijn woonplaats, 500 meter verderop.. Dus de twijfel is toegeslagen. Het is iets heel anders (met ouderen) maar lijkt me juist wel iets voor mij.. Ikga denk ik sowieso reageren en dan zie ik wel weer verder... Spannend smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dikkie Dik wo 10 apr 2013 - 0:28

Zo gisteren de eerste prikjes overleefd. Geen koorts, alleen een beetje hangerig en huilerig en moeilijk inslapen. Ze mocht niet in de Puckababy dus zijn we ruim een uur bezig geweest voordat ze eindelijk sliep. Vanochtend kwam ze weer om 5.00 en toen had ze zich helemaal onder de deken vandaan naar boven gewurmd. Helemaal koud dus. Ze heeft zulke sterke beentjes. Nu ligt ze alweer sinds 10:30 heerlijk in haar Puckababy te slapen (de 24 uur waren om) Ze keek er helemaal gelukkig bij toen ik haar daarin stopte.

We moeten haar voorkeurshouding toch beter in de gaten gaan houden. Ik ga dus ook even langs een osteopaat of manueel therapeut. Ik heb echt het idee dat er iets niet helemaal op zijn plek zit in haar nekje. Ze ligt vooral op links en kan moeilijk ook met haar hoofd naar rechts draaien. Ze kan ook niet zo ver op haar rechteroor liggen als met links.
Ze groeit super..57,5 cm en weegt ruim 4,7 kilo. Nog even navraag gedaan over de voedingen. Ze krijgt natuurlijk nu al met bijna 7 weken 5 keer 180cc+6. Het maximale wat je kan hebben. Ze vonden het allemaal prima. De ene baby is de andere niet en zolang zij nog prima op de curve groeit. Ze zit echt met lengte en gewicht helemaal in het midden was er niets aan de hand. We konden wel op een gegeven moment gaan indikken met "Nutriton" iemand een idee wat dat is?

Ik weet niet meer wie het vroeg. Maar alles was goed bij de VK. Nog 3 kilo te gaan en dan ben ik weer op mijn oude gewicht. Ik weeg nu net zoveel als toen ik 20 weken zwanger was. De vk zei dat ik alles nog wel kwijt zou raken. Tsjaa en het bultje.. dat is toch niet helemaal goed gegaan met hechten. Ik moet het blijven insmeren en over 3 maanden als het niet weg is weer bellen naar de vk voor een verwijzing. Heel fijn...

Ik heb ook weer de pil gehaald. Heb lang getwijfeld of ik een spiraal of de pil wilde. Toch voor het laatste gekozen. Even geen polonaise down under. Alleen kan ik meteen beginnen met de pil of is het handig om even een reguliere menstruatie af te wachten?

@ Highway ik zou ook stiekem wel weer willen gaan werken. Nooit verwacht, maar ben er echt achter gekomen dat ik het type niet ben van thuis zitten en huisvrouw spelen. Ik mag pas weer in september.... Trouwens 240 luiers voor 45 euro? Hoe doe je dat?
Ga jij trouwens nog door met de vervolgslaapzak na de Puckababy piep? Ik wil het eigenlijk wel gaan doen. Het werkt gewoon echt als een trein voor onze dochter. Maar ja het is ook weer niet eeuwig dus moet ook gaan afbouwen natuurlijk.

Hoe komt het trouwens dat vele van jullie zulke slechte ervaringen met het cb hebben? Ik heb dat helemaal niet. Ik vind ze super begripvol, luisteren echt naar me en laten me heel erg vrij in mijn doen en laten met L.

@Snoes wat een manneke zeg. Echt heel lief!! Heb ik jou trouwens al op FB?

@ Ella: hoe was je eerste werkdag weer? Meegevallen?
@Pinkel: geniet optimaal van je laatste weekje!!
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Highway wo 10 apr 2013 - 7:19

Fijn dat jij goede ervaring hebt met het cb dikkie dik. Ik was in het begin ook heel tevreden hoor maar ze zouden me bellen ivm het huilen van S.tella om te komen kijken thuis en helpen en daarnaast heb ik ze gebeld met een vraag kver voeding en zouden ze me terug ellen, beiden is niet gedaan. Nou dan is het voor mij gewoon gauw klaar en zoek ik het zelf wel uit.

Qua puckababy weet iknog niet, ze heeft nu pas net 1 dag goed ermee geslapen, daarvoor accepteerde ze het niet. Dus ik wl nog even afwachten hoe het blijft gaan.

De pampers zijn gewoon zo goedkoop bij bol.com trouwens, 14% korting en geen verzendkosten. Het scheelt iig wel wat met gewoon in de winkel volgens mij.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Snoes wo 10 apr 2013 - 8:03

Ella, wauw wat heeft jouw zoontje al een flink gewicht! Hoe groot is hij inmiddels? Ik dacht overigens dat rijstebloem pas vanaf 4 maanden mocht? Hoe is je eerste werkdag gegaan?

Juutje, ik ben sinds een week met medicatie gestart maar merk voorlopig geen beterschap. Ik slaap alleen vreselijk slecht/niet en dat begint me echt op te breken. Geniet nog van je laatste vrije dagen! Hoeveel dagen ga je werken?

Highway, ik heb pas op bol.com ook Pampers gekocht. Die waren toen extra in de aanbieding, heb toen een pak van 240 maat 2 besteld en een pak van 240 maat 3 en ik was toen 70 euro kwijt, lekker goedkoop. Ik kom met de voedingen meestal op 5 per dag uit, heeeeel soms nog eens 6 (als hij 's nachts wakker wordt, maar dat is maar sporadisch). Wat leuk dat je een vacature hebt gezien zo dichtbij huis, ik zou ook graag dichtbij huis willen werken.

Dikkie Dik, dankjewel! Ik heb jou niet op facebook denk ik, je mag me altijd toevoegen (voor- en achternaam begint met een W. Je kan me bij Flip, Limburg, Noname, Bimbam etc vinden) Fijn dat je weer bijna op je oude gewicht bent. Ik zit er inmiddels 7 kg onder, ik snap er niets van. Het moet echt stoppen nu, want ik woog al maar 53 kg voor mijn zwangerschap en nu dus nog maar 46 kg, terwijl ik niet aan een dieet zit ofzo haha. Nutriton is trouwens om de voeding in te dikken, zodat ze sneller een voldaan gevoel hebben. De voeding wordt er ook veel dikker van (naargelang hoeveel je erbij doet) waardoor je kleintje ook meer moeite moet doen om het uit de fles te krijgen.

All, hier gaat het zijn gangetje. Werd daarstraks door mijn leidinggevende gebeld om te vragen hoe het met me ging. Ik zei dat ik hoopte in mei terug te komen werken, maar ze zei dat ze me voorlopig niet in ging plannen. Ik moest gewoon rustig aankijken hoe het met me gaat en als ik wel terugkom, plant ze mij gewoon op het laatste moment nog in. Erg lief dat ze belde iig, en dat ze zo begripvol is. Ik heb vanmiddag een Tummy Time besteld voor mijn zoontje, gezien hij niet op zijn buik wil liggen en hij zo dus nooit zijn nek en rompje 'traint'. Kijken of hij dat wel fijn vindt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pinkel wo 10 apr 2013 - 8:37

@ Juutje: Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! Wij willen met de tijd ook een iets ruimere Peugeot dan een 206!

@ Highway: Klinkt als een uitdagende baan die je heb! En wat fijn dat je meisje zo lekker slaapt nu.

@ Dikkie Dik: Ik ben een thuisblijf-mama, dus ik hoef niet naar mijn werk toe volgende week! Very Happy Mijn allereerste bezoek aan het CB vond ik 1 groot drama! Ik was wat te laat omdat ik het niet kon vinden, wist ik veel dat je er 15 minuten eerder moest wezen... Was ik ook een omslagdoek vergeten... Embarassed Was toen ook net uit het ziekenhuis, en nog heel onzeker. Ik voelde me behoorlijk als debiel behandeld. De afgelopen keer (vrijdag) moest ik weer bij de arts komen, en deze keer deed hij wel heel aardig tegen mij.

@ Snoes: Wat fijn dat je leidinggevende zo aan je denkt! Hoef je je daar tenminste geen zorgen over te maken!

@ All:
Vanmiddag even boodschappen gedaan met L. En bij ons in de Deka staat er altijd een vrouw met een standje wat je kan proeven. Wij lopen altijd bij haar langs als ze er staat, en op een gegeven moment raak je aan de praat, dus inmiddels is het vaste prik dat als ze er staat, we even gaan kletsen. Vertelde ze mij vanmiddag dat ze nog een zak met meisjeskleertjes heeft die ze wil verkopen op de rommelmarkt, maar toen ze mij zag gelijk aan mij dacht! Very Happy Er zitten hele leuke dingetjes tussen, dus we hebben een leuke deal gemaakt!! Zaterdag heb ik de kleertjes in huis.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  bolus26 wo 10 apr 2013 - 9:42

Dat is een leuk koopje pinkel!

Snoes heb al in je topic gereageerd ovér de buik!

Highway dat is nog Es' een goede luiertip!

Ella werkze!

Dikkiedik ik heb om dezelfde reden om de pil gekozen.ook wil ik niet teveel leeftijdsverschil dus dan heb ik teveel gehannes in korte tijd vind ik!

Afgelopen maandag zijn we begonnen met groente ,ze vind t allemaal heel interessant en grappig. Ze sproeit de broccoli in t rond! Ze slaapt nu van 19.30 tot 7.30 en vannacht voor t eerst op d'r eigen kamer . Ik vind t maar niks eerlijk gezegd Embarassed
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Ella wo 10 apr 2013 - 22:06

Juutje: Ik zat er inderdaad zo weer in. Ik ga 2 dagen werken. Hoe gaat het met jou nu? Hoeveel dagen ga jij werken? Leuk zeg een nieuwe auto.

Highway: spannend zeg dat je gaat reageren op een andere baan.

Dikkie Dik: het is beter om te wachten op je menstruatie voor je met de pil begint. Ik heb wel goede ervaringen met het CB hoor.

Snoes: ja mijn zoontje heeft een flink gewicht ja. Hij zit al een hele tijd 1.5 punt boven het gemiddelde. Dat is dus ook Ă©Ă©n van de redenen dat we er rijstenbloem bij doen en hij met fruithapjes mag beginnen. Zijn lengte weet ik even niet meer uit mijn hoofd. Kijk het straks ff na.(nagekeken hij is 62.5 lang) Fijn dat je leidinggevende zo begrip vol is en ze je voorlopig nog niet inpland.

Pinkel: wat leuk zeg dat je een zak kleertjes krijgt.

Bolus: mijn mannetje slaapt ook nog bij ons op de kamer hoor. Denk dat ik het ook niks vind als hij dalijk naar zijn eigen kamertje gaat.

Zo mijn eerste werkdag zit erop. Was ook wel weer lekker om te werken maar was blij weer thuis te zijn bij mijn mannen Wink

Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  bolus26 do 11 apr 2013 - 8:24

Fijn dat t werken fijn was! Lekker thuiskomen hè !

Vannacht op eigen kamer ging prima,de enige die 3 keer wakker werd was ik..... En een 4e keer werd ik wakker omdat de babyfoon ging piepen.batterij leeg Embarassed
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Snoes do 11 apr 2013 - 21:06

Pinkel, goed koopje heb je gedaan zeg, leuk!

Ella, hoeveel dagen werk jij per week? Fijn dat het goed gegaan is! Kan me wel voorstellen dat je blij bent als je weer thuis bent haha

Bolus, fijn dat het goed ging op haar eigen kamer slapen. Slaapt ze door?

All, hier niet veel te melden. Ben gisteren een babyweegschaal gaan halen. Huur er al eentje bij de apotheek sinds zijn geboorte, maar nu kreeg ik een mail van mijn ziekenfonds dat ik er daar een halfjaar eentje gratis kon lenen. Dus ik ga straks die van de apotheek terugbrengen en dan huur ik vanaf nu een half jaar eentje gratis. Vind het wel handig, weeg hem al vanaf het begin wekelijks op zaterdag, dus zo kan ik het zelf netjes bijhouden of hij goed blijft bijkomen.
Wat zijn jullie plannen dit weekend? Vanavond krijgen we bezoek, morgenavond komen mijn ouders, zondagmiddag komen vrienden van ons en zondagavond gaan we BBQ'en. Lekker vol weekendje dus.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel do 11 apr 2013 - 22:42

Goedemorgen meiden,

Hier weinig plannen voor het weekend. Morgenmiddag even de stad in en daarna boodschappen doen, en voor zondag staat alleen het voetballen van mijn man op de planning, en voor de rest zien we het wel. Hopelijk wordt het het weer wat ze beloven, dan kunnen we lekker naar buiten gaan met L. En misschien dat we ergens wat gaan drinken op een terrasje of een ijsje gaan halen ofzo!

Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 22:48

*breekt in*
Pinkel, ik heb vijf sterren voor je knappe dame gegeven.

Gast
Gast

Bericht  Burgemeester Nicky do 11 apr 2013 - 23:08

Pinkel, ik heb de link verwijderd. Het is niet toegestaan om op deze manier stemmen te werven voor je kindje.
Als je haar graag wil showen, dan kun je de foto zelf hier op het forum zetten.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pinkel vr 12 apr 2013 - 1:08

Burgemeester Nicky schreef:Pinkel, ik heb de link verwijderd. Het is niet toegestaan om op deze manier stemmen te werven voor je kindje.
Als je haar graag wil showen, dan kun je de foto zelf hier op het forum zetten.

Ik dacht dat je er niet een speciaal topic voor mocht openen, dus hier zag ik geen kwaad in eigenlijk. Heb wel vaker van dit soort stem-topics gezien, dus vandaar!

@ PinkCoelho: Dankjewel voor het stemmen meid!!

@ All: Mocht er iemand alsnog een linkje willen, dan kan ik je die wel via PM sturen!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 12 apr 2013 - 1:23

Pinkel, ik heb volgens mij nog nooit een foto gezien van je meisje, dus ik ben wel benieuwd!

Ik heb onze zoon net voor de eerste keer in zijn bedje gelegd i.p.v. zijn wiegje. Ik ben benieuwd of hij gaat slapen!
Hij was net ook echt superhard aan het schaterlachen. Ik was gek aan het doen met hem en plots kwamen er zo'n gekke geluiden uit haha. Nu heeft hij de smaak te pakken hoor, superleuk Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Juutjepetuutje vr 12 apr 2013 - 20:55

pinkel, wat leuk dat je een hele zak kleertjes hebt gekregen! lief van die vrouw zeg!
ik heb je foto gemist, maar ben wel heel nieuwsgierig naar jullie meisje! volgens mij heb ik jou ook niet op fb toch? altijd wel leuk om een gezicht bij de verhalen en kindjes te hebben.

bolus, wat gaat het snel he, dat jullie al weer met groente zijn begonnen. en wat slaapt ze goed! al een beetje gewend dat ze op haar eigen kamer slaapt?

Ella, fijn dat het werken weer beviel! en 2 dagen is te overzien! ik ga 24 uur werken, maar wij hebben ook korte diensten, dus ben niet altijd 3 dagen aan het werk, soms wat meer soms wat minder.

snoes, wat handig, zo'n weegschaal! kun je het mooi bij houden inderdaad!
leuk, morgen middag bbqen! nu maar hopen dat het echt zulk mooi weer wordt!
wat vervelend dat je je nog steeds zo naar voelt.. en het niet slapen gaat je zeker opbreken dat is logisch. hopelijk gaat het snel beter met je!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 28 699888
heeft hij trouwens geslapen in zijn bedje?

all,
we hebben gister onze nieuwe auto opgehaald! ben er zo blij mee! vanmiddag maar even touren haha!
N. had wat last van z'n ontlasting, had maar 1 hard keuteltje in 3 dagen en dronk zijn flessen niet leeg. op advies van de assistente een klein beetje olie door z'n fles gedaan! nou het deed wonderen haha! weer een hele blije baby er voor terug!
vandaag is hij al weer 3 maanden!! wat gaat het toch snel!
maandag ga ik weer aan het werk!
nu nog even genieten van het weekend met hopelijk veel mooi weer! het zonnetje begint al lekker te schijnen in ieder geval!

wanneer werden jullie trouwens voor het eerst weer ongesteld? ik heb natuurlijk een tijdje bv gegeven dus ik ben nog niet ongesteld geweest maar heb nu toch zo'n vervelende menstruatiekramp in mn onderbuik en rug, het zou er zo maar aan kunnen komen winter 2012/2013 mama's! - Pagina 28 878948377

verder niet veel bijzonders te melden! geniet van jullie weekend allemaal!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Ella za 13 apr 2013 - 20:53

Snoes: ik ben 2 dagen gaan werken. Dat is met alles mooi te regelen zo. Wat handje dat je een weegschaal een half jaar gratis kan lenen zeg. Ik kijk altijd weer uit naar de weegmomenten. Vind het gewoon leuk om te weten hoeveel hij is aangekomen. Hoe is het slapen in zijn eigen bedje gegaan?

Pinkel: Pm maar hoor, dan stem ik ook Wink

Juutje: maandag weer aan het werk, heb je er zin in? Bevalt de nieuwe auto? Ik heb ook een tijdje BV gegeven en ben ook nog niet opgesteld geweest. (mag van mij ook nog wel even duren Wink )

Nou van mij mag de sunny doorkomen. Ik wil lekker genieten van het mooie weer.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L za 13 apr 2013 - 21:17

Juutje, na 8 wkn, en daarna netjes om de 26-28 dagen. Leuk een nieuwe auto, gister nog wezen touren?

Snoes, hoe ging het met slapen in zijn eigen bedje?

Pinkel, pm maar hoor!

Jullie nog plannen vandaag? Hier nog niets van het verwachte mooie weer te merken. We gaan vanmiddag stuk wandelen, nog even uitzoeken waar.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Kalishi zo 14 apr 2013 - 8:03

Pinkel: pm mij ook maar!

Snoes: en hoe vind jij het nu hij in zijn bedje slaapt?

Hier alles goed. Ben een nachtje met vriendinnen weggeweest naar Volendam. Was erg gezellig, spelletjes gedaan, gekookt, en drankje wezen doen s'avonds.
De kleine heedt een heerlijk weekend met dr papa gehad.
Slapen gaat wel beterder. Het lag toch aan mij het slaapprobleem ;-)
Ze slaap elke keer maar 1uur ongeveer maar is al wel beterder.
Volgende week haar 2e prikje en volgende week weer aan het werk. Ik heb er wel weer zin in.

Gaan julloe nog op vakantie dit jaar? Ik wil nog niet vliegen met haar, manlief wil niet cruisen dus....we gaam een weekje naar Duitsland. Hoop eind va het jaar misschien nog ergens heen te vliegen.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Limburg85 zo 14 apr 2013 - 8:08

Dat is lang geleden!
Ella ook weer aan het werk? Is het goed bevallen?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Flower_L zo 14 apr 2013 - 8:33

dus je moet vaker op pad kalishi smile

limburg, slaapt r inmiddels weer netjes tot de volgende ochtend? las tijdje geleden dat hij ineens weer 's nachts wakker werd...of heb ik nu mis?

j heeft veel slijm vastzitten. heel zielig...vooral in avond last van. l had hier ook last van destijds.
vakantie:wij willen eind aug/begin sept naar de zon vliegen. l heeft nu drie keer gevlogen en dat ging altijd prima. Zie er ook niet tegenop om met twee kleintjes te vliegen. Denk Menorca ofzo.
Wil bewust dan pas, zodat j wat groter is en hij mag (van mij dan...) zwemmen. Dan is hij ook iets actiever en beweeglijker. Lijkt mij iets leuker dan over 2 maandjes al.

Vinden jullie het ook zo lastig wat een baby aan te trekken met dit weer...buiten dan? Hebben vandaag stuk gewandeld en J zat in de drager. Vind wel lastig om dan te bepalen wat geschikt is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Limburg85 zo 14 apr 2013 - 8:41

Flower_L schreef:dus je moet vaker op pad kalishi smile

limburg, slaapt r inmiddels weer netjes tot de volgende ochtend? las tijdje geleden dat hij ineens weer 's nachts wakker werd...of heb ik nu mis?

j heeft veel slijm vastzitten. heel zielig...vooral in avond last van. l had hier ook last van destijds.
vakantie:wij willen eind aug/begin sept naar de zon vliegen. l heeft nu drie keer gevlogen en dat ging altijd prima. Zie er ook niet tegenop om met twee kleintjes te vliegen. Denk Menorca ofzo.
Wil bewust dan pas, zodat j wat groter is en hij mag (van mij dan...) zwemmen. Dan is hij ook iets actiever en beweeglijker. Lijkt mij iets leuker dan over 2 maandjes al.

Vinden jullie het ook zo lastig wat een baby aan te trekken met dit weer...buiten dan? Hebben vandaag stuk gewandeld en J zat in de drager. Vind wel lastig om dan te bepalen wat geschikt is.

Nee je heb het (helaas) door. R had 6 weken doorgeslapen waarvan 2 van 19.00 tot 06.30 (en dan nog wakker moeten maken) maar vanaf dat hij 14 weken is wil hij dat niet meer en kwam weer s nachts, maakte niet uit wat we deden, fles ophogen/avondfles terug/pap en op het laatst zelfs 2x per nacht en dan vond m'n andere zoon het ook leuk om om 5 uur wakker te zijn. Nu gaat het wisselend, sinds donderdag 2 nachten doorgeslapen en 1 nacht niet. We vermoeden dat het komt omdat hij sindsdien ontzettend verkouden is, denken dat hij kroep (het dat zo?) heeft gehad.

Ah gos slijm, zo zielig! Heeft hij er veel last van?
Ben je alweer aan het werk?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Ella zo 14 apr 2013 - 20:33

Kalishi: Wij blijven dit jaar in Nederland met de vakantie. Wil nog niet te ver weg met de kleine en zo hoef ik ook nog geen paspoort te regelen. Had jij voorheen onder je vorige naam ook meegepraat hier? Of ben je 'nieuw'?

Limburg: Werk is weer goed bevallen hoor Wink Vervelend dat het doorslapen nog niet zo wilt.

Flower: he wat vervelend dat J zo veel last heeft van het slijm. Heeft hij er 's nachts met slapen erg last van? Gister heb ik mijn kleine man een t shirt aangetrokken. Hij zit standaard met zijn temp op 37.5. Hij heeft het zoooo snel warm.

Hier doet mijn kleine man het gelukkig nog steeds goed op 4 flessen. Wordt bijna elke morgen om 7. 00 uur wakker.

Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Kalishi zo 14 apr 2013 - 22:27

Ella:ik was travelgurly. Alleen mijn account deed het een tijdje niet dus had ik een nieuwe aangemaakt.

Flower: slijm is zielig ja. Vond verkouden zijn ook zo vervelend voor de kleine. Gaat het vandaag al wat beterder?
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Ella ma 15 apr 2013 - 6:46

Kalishi schreef:Ella:ik was travelgurly. Alleen mijn account deed het een tijdje niet dus had ik een nieuwe aangemaakt.
Very Happy
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 ma 15 apr 2013 - 8:57

Zo, ik klets ook weer even mee. Meelezen ff tussendoor gaat meestal nog wel, maar schrijven schiet er bij in... Is op m'n telefoon ook 'n beetje lastig.

Highway, hoe loopt je sollicitatie?

Pinkel, de kleertjes in huis inmiddels?

Bolus, slaapt mama inmiddels beter Wink

Snoes, hoe gaat het slapen? Leuk he, dat schateren! K kan er inmiddels ook wat van. Als ik 'komt een muisje aan gelopen' op z'n blote buik doe dan kruipt hij helemaal in elkaar, zodat ik niet in z'n nekje kan komen en dan schatert hij het uit!

Juutje, ongesteld inmiddels? Ik was het met exact 6 weken en ook gelijk weer een regelmatige cyclys. Had ik voorheen ook altijd netjes.

Kalishi, je nachtje weg zag er gezellig uit op FB! Wij gaan denk ik niet op vakantie. Misschien een last-minute, gewoon in Nederland.

Limburg, wat vervelend die nachtbrakers!

Flower, vervelend dat slijm! K werd er pas 's nachts ook een keer wakker van! Hier heeft K eigenlijk nog steeds hetzelfde aan, gewoon een shirtje met lange mouwen. Wel soms een romper met korte mouwen nu. En een minder dik vest als we naar buiten gaan en vandaag ook geen dekentje meer over de mc toen we in de auto gingen.

En iedereen die weer aan het werk gegaan is, beviel dat? Bij Printje in ieder geval wel Yes

Hier gaat alles goed. K doet het inmiddels bijna alle dagen met 4 flessen en slaapt dan ongeveer klokje rond. Vandaag heeft hij er wel weer 5 gehad. Is altijd een beetje lastig op maandag want dan gaat hij ’s ochtends naar het KDV. Maak ik hem dus vroeg wakker voor een fles en vaak moet hij weer uit z’n slaap gehaald worden om mee naar huis te gaan. Daarna ging ik vanmiddag ook nog naar m’n ouders dus toen moest ik hem eind van de middag ook weer uit bed halen.
Sinds vorige week ben ik ook langzaam met groente beginnen te proeven. Hij vind er nog niet echt veel aan, en ik vind het maar een gesmeer Wink Bloemkool ging beter dan worteltjes, scheelt dat z’n moeder dat ook lekkerder vind!
Deze week moet ik weer aardig veel werken, en nog wat andere afspraken staan, heb er nog wel een klein beetje moeite mee om thuis een beetje ritme te krijgen. Met K en daarbij m’n huishouden zeg maar.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: