30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers
Pagina 3 van 19
Pagina 3 van 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
Kruidvat en Trekpleister hebben ze momenteel nog! Drie weken en twee weken terug in de aanbieding, maar bij de meesten ligt er nog wel wat. Ik dacht rond de 6-8 euro.Rush schreef:Ik wil dit eigenlijk ook wel proberen! Ik heb alleen niet iets van een matje.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Bedankt voor de tip! Ik heb ook vloerbedekking wat als tip gegeven werd, dus dat ga ik vanavond eerst even proberen.Dennenappel schreef:Kruidvat en Trekpleister hebben ze momenteel nog! Drie weken en twee weken terug in de aanbieding, maar bij de meesten ligt er nog wel wat. Ik dacht rond de 6-8 euro.Rush schreef:Ik wil dit eigenlijk ook wel proberen! Ik heb alleen niet iets van een matje.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb gisteren voor het eerst level 1 gedaan. Ik vond het best pittig, maar heb het wel volgehouden. Ik heb van te voren foto's gemaakt van mijn buik, om straks het verschil goed te kunnen zien (als ik het vol ga houden haha).
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga vanavond de eerste keer doen!
Iemand zei nog in dit topic om het dan s'ochtends te doen maar doen zou ik om half 6 m'n bed uit moeten..
Mwah, vind ik toch iets te vroeg voor zo'n work out haha.
Iemand zei nog in dit topic om het dan s'ochtends te doen maar doen zou ik om half 6 m'n bed uit moeten..
Mwah, vind ik toch iets te vroeg voor zo'n work out haha.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Rush schreef:Bedankt voor de tip! Ik heb ook vloerbedekking wat als tip gegeven werd, dus dat ga ik vanavond eerst even proberen.Dennenappel schreef:Kruidvat en Trekpleister hebben ze momenteel nog! Drie weken en twee weken terug in de aanbieding, maar bij de meesten ligt er nog wel wat. Ik dacht rond de 6-8 euro.Rush schreef:Ik wil dit eigenlijk ook wel proberen! Ik heb alleen niet iets van een matje.
Rush, ik heb gewoon zo'n fleece dekentje gebruikt. Het gaat er alleen om dat je wat zachter ligt met buikspier oefeningen doen.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb gisteravond niet gedaan, was gisteren naar de sportschool voor een uurtje bodypump.
Vanavond doe ik weer mee
Vanavond doe ik weer mee
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er ook mee beginnen zojuist de gewichtjes gehaald en ik ga er morgenvroeg mee beginnen
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Hmmm klinkt wel interessant!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ben net ook weer begonnen. Had na de eerste keer drie dagen kramp in m'n rechterkuit en kon amper lopen Er was dus iets mis gegaan denk ik. Ik begin met tellen vanaf vandaag. Het ging nu meteen al een heel stuk beter dan maandag (toen was ik grieperig)!
Laatst aangepast door Aziraphale op vr 22 feb 2013 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag verzaak ik, dag naar de motorbeurs geweest en goed gaar. Morgenochtend ga ik weer los.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Straks weer! Dag 3 (die maandag met spierpijn en 3 dagen rust tel ik niet mee). I.c.m. mijn voeding aanpassen ben ik deze week 1.3 kg afgevallen. Dus m'n wintervelletje is er bijna af (ik was bijna 2 kg aangekomen sinds het najaar en sportte niet meer)
Ik ga zo cm opschrijven en bijhouden, kilo's zeggen me nooit zo veel want dat gaat vrij snel zodra ik stop met chips eten.
Ik ga zo cm opschrijven en bijhouden, kilo's zeggen me nooit zo veel want dat gaat vrij snel zodra ik stop met chips eten.
Aziraphale- Ratel
Ik heb gister gewichtjes gekocht en vandaag de eerste les gevolg. Oh my, die jumpingjacks! Ik ben daar zó slecht in. Krachttraining en abs gaat goed, maar die cardio. Ik heb echt totaal géén conditie. Ik wil het echt gaan volhouden dit keer aangezien de resultaten erg snel zichtbaar zijn, ik ben iemand die snel motivatie verliest omdat ik geen verschil zie of merk. Dus ik ga foto's maken en meten. Ik denk wel dat je qua gewicht wel snel omhoog gaat als je zoveel traint toch?
Gast- Gast
Die cardio wordt echt beter Ik ben daar ook geen held in en probeer altijd stiekem te slacken maar het lukt me nu prima. Gewoon doorzetten...af en toe even kort adem pakken en eentje skippen en weer volop er tegenaan, dat helpt bij mij en hoef ik nu al niet meer te doen.
Ik val wel af als ik sport maar waarschijnlijk niet zo hard als dat ik niet zou sporten. Ik heb ook m'n eetpatroon weer drastisch aangepast (stomme vakantie... ).
Ik val wel af als ik sport maar waarschijnlijk niet zo hard als dat ik niet zou sporten. Ik heb ook m'n eetpatroon weer drastisch aangepast (stomme vakantie... ).
Aziraphale- Ratel
Ah, dat klinkt goed, dat het beter wordt! Ik ben erg benieuwd naar de volgende levels, of ze veel zwaarder zijn. Ik heb me een beetje in kunnen houden in de vakantie met eten, gelukkig. Dat scheelt een stuk. Morgen weer lekker regelmatig eten!
Gast- Gast
Ik heb het vanmorgen voor het eerst geprobeerd. Maar naar 11.25 min kon ik niet meer Was kapot.
Ik ga het proberen om ook 30 dagen vol te houden!
Ik ga het proberen om ook 30 dagen vol te houden!
Ik ga vanavond ook beginnen. Heb het matje en de gewichtjes al klaargelegd. Zo eten en dan over een uurtje/anderhalf uur ga ik beginnen.
Ik ga het 3 á 4 keer in de week doen, aangezien ik 2 á 3 keer 2 uur in de sportschool sta. Dan ga ik dit niet ook nog doen, dat wordt echt te veel.
Hebben jullie ook 'voor' foto's gemaakt? Ik ga vanavond foto's maken in mijn ondergoed.. Die ga ik echt NOOIT aan anderen laten zien, maar ik denk dat het voor mijzelf wel goed is. Ook mijn buikomvang qua cm's ga ik zo meten. Het wegen doe ik elke 4 weken in de sportschool. Dat ga ik ook niet thuis doen, dat blijf ik braaf 1 keer in de 4 weken doen in de sportschool. Heel weinig misschien, maar anders wordt het echt een obsessie voor mij. In de sportschool wegen ze ook direct het vetpercentage.
Ik ga het 3 á 4 keer in de week doen, aangezien ik 2 á 3 keer 2 uur in de sportschool sta. Dan ga ik dit niet ook nog doen, dat wordt echt te veel.
Hebben jullie ook 'voor' foto's gemaakt? Ik ga vanavond foto's maken in mijn ondergoed.. Die ga ik echt NOOIT aan anderen laten zien, maar ik denk dat het voor mijzelf wel goed is. Ook mijn buikomvang qua cm's ga ik zo meten. Het wegen doe ik elke 4 weken in de sportschool. Dat ga ik ook niet thuis doen, dat blijf ik braaf 1 keer in de 4 weken doen in de sportschool. Heel weinig misschien, maar anders wordt het echt een obsessie voor mij. In de sportschool wegen ze ook direct het vetpercentage.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Goed zo, Roza
Ik heb ook voor foto's gemaakt, alleen m'n vriend heeft ze gezien. Ik laat ze misschien hier wel zien na afloop, mits ik resultaat heb geboekt haha. Vorig jaar heb ik wel eens voor en na foto's geplaatst op het forum in het afval-topic, ik woog toen 1,5 kg zwaarder dan nu maar m'n buik was wel veel strakker. Dus ik hoop dat dit weer ongeveer zo wordt of zelfs nog wat strakker. Over twee maanden ga ik in bikini want dan gaan we naar Griekenland Mooie motivatie dus.
Ik heb ook voor foto's gemaakt, alleen m'n vriend heeft ze gezien. Ik laat ze misschien hier wel zien na afloop, mits ik resultaat heb geboekt haha. Vorig jaar heb ik wel eens voor en na foto's geplaatst op het forum in het afval-topic, ik woog toen 1,5 kg zwaarder dan nu maar m'n buik was wel veel strakker. Dus ik hoop dat dit weer ongeveer zo wordt of zelfs nog wat strakker. Over twee maanden ga ik in bikini want dan gaan we naar Griekenland Mooie motivatie dus.
Aziraphale- Ratel
Als ik ooit mijn 15,2 kilo afgevallen ben en het ziet er goed uit, dan plaats ik de foto die ik vanavond maak wel
Volgen jullie trouwens de moeilijke of de makkelijke versie binnen het filmpje? Ik twijfel namelijk.. Ik doe vanavond de makkelijke versie. Als ik die achteraf te makkelijk vind, doe ik vanaf morgen de moeilijke versie.
Volgen jullie trouwens de moeilijke of de makkelijke versie binnen het filmpje? Ik twijfel namelijk.. Ik doe vanavond de makkelijke versie. Als ik die achteraf te makkelijk vind, doe ik vanaf morgen de moeilijke versie.
Roza- Kletskop
Ik doe alleen met de pushups de makkelijke versie, want dat lukt me niet zo goed. Ik heb ook net te weinig ruimte voor de echte en kan voor m'n gevoel niet diep genoeg door m'n armen buigen dus ik voel weinig.
Aziraphale- Ratel
Ik bekijk het een beetje per oefening. Bij sommige vind ik de moeilijke versie wel te doen, dan houd ik die aan anders doe ik de makkelijke. Ik moet straks nog even foto maken!
Gast- Gast
Aziraphale schreef:Ik doe alleen met de pushups de makkelijke versie, want dat lukt me niet zo goed. Ik heb ook net te weinig ruimte voor de echte en kan voor m'n gevoel niet diep genoeg door m'n armen buigen dus ik voel weinig.
Push ups kan ik niet.. Mijn lichaam snapt dat op de 1 of andere manier niet. Zelfde als schuine buikspieroefeningen, die doe ik ook niet helemaal goed. Ach, we zullen zien zo meteen!
Roza- Kletskop
Vesper schreef:Ik bekijk het een beetje per oefening. Bij sommige vind ik de moeilijke versie wel te doen, dan houd ik die aan anders doe ik de makkelijke. Ik moet straks nog even foto maken!
Dat is inderdaad ook wel een goede, om het per oefening te bekijken. Dat ik daar niet zelf op gekomen ben
Thanks!
Roza- Kletskop
Vesper schreef:Succes straks! Laat je weten hoe het ging?
Ik zit nog steeds op de bank.. Ik wist niet dat Harry Potter er op kwam en nu wil ik er geen seconde van missen. Grrrr. Dus ik mag van mezelf morgen beginnen, en dan MOET ik het goed plannen. Doe ik dat niet, dan heb ik pech en gaat het sporten voor andere dingen.. Hoppa!
Roza- Kletskop
Heb zaterdag de 30 Day Shred gedaan. Het lijkt een beetje op een les die ik al doe in de sportschool en zoek eigenlijk meer een core training. Af en toe doe ik op zondag CXWorx in de sportschool, maar wil dit thuis ook gaan doen. Aangezien deze niet te downloaden is heb ik de 6 weeks 6 pack van Jillian Michaels gedownload. Deze heb ik gisteren gedaan en kan ik ook iedereen aanraden. Cardio wordt hier gecombineerd met oefeningen voor de buik, billen en rug. Kan het een beetje vernemen in mn buik- en bilspieren vandaag Misschien als jullie allemaal klaar zijn met de 30 Day Shred
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
Pagina 3 van 19 • 1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19
Pagina 3 van 19
Permissies van dit forum: