30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers
Pagina 11 van 19
Pagina 11 van 19 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19
Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
Ik vind die springtouw oefeningen 1 drama. Mijn benen branden gewoon als ik dat doe. Ik houd het ook echt niet vol.
Gek dat dat zo kan verschillen per persoon he? Daar merk ik dan weer niks meer van, terwijl ik echt doodga van de opdrukoefeningen en jumping jacks momenteel (vanwege de spierpijn) maar ik echt wel het dubbele van de buikspieroefeningen kan doen. Mijn vriend echter doet alles met gemak maar bij de buikspieren moet hij steeds halverwege afhaken. En jij zegt weer dat het touwtjesspringen zwaar is. Best bijzonder..
Gek dat dat zo kan verschillen per persoon he? Daar merk ik dan weer niks meer van, terwijl ik echt doodga van de opdrukoefeningen en jumping jacks momenteel (vanwege de spierpijn) maar ik echt wel het dubbele van de buikspieroefeningen kan doen. Mijn vriend echter doet alles met gemak maar bij de buikspieren moet hij steeds halverwege afhaken. En jij zegt weer dat het touwtjesspringen zwaar is. Best bijzonder..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik vind het touwtjespringen ook zwaar, vooral in het begin als je jumping jack en touwtjespringen afwisselt. De latere keer kan ik wel volhouden want die lijkt wat korter te duren. Buikspieroefeningen hadden voor mij ook wel langer mogen duren, daar heb ik er gisteren nog extra van gedaan. Inderdaad grappig die verschillen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Wat is iedereen goed bezig.
Ik heb de afgelopen 2 dagen overgeslagen omdat ik in de avond andere afspraken had en laat thuis was. Vandaag twijfel ik een beetje of ik moet gaan shredden. Morgen ga ik een halve marathon lopen dus ik vraag me af of het slim is om nu te gaan hupsen.
Ik heb de afgelopen 2 dagen overgeslagen omdat ik in de avond andere afspraken had en laat thuis was. Vandaag twijfel ik een beetje of ik moet gaan shredden. Morgen ga ik een halve marathon lopen dus ik vraag me af of het slim is om nu te gaan hupsen.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Wat grappig inderdaad die verschillen. Al die cardio dingen vind ik makkelijk te doen. Ik ben altijd blij als ik weer kan springen, jumping jacks etc. Maar al die arm oefeningen.....vreselijk! Ik heb echt nul kracht in mijn armen en ook veel te zware gewichten waardoor het nog zwaarder is.
Pancake- Fluisteraar
Eigenlijk wil ik het 1x doen en dan morgen super strak weer uit bed komen Maar dat gaat niet werken denk ik
Gast- Gast
Pancake schreef:Wat is iedereen goed bezig.
Hey je loopt nog! Ik zou rist nemen vandaag.. Succes morgen!
Gast- Gast
Haha, het valt te proberen, maar ik geef je weinig kans! Tenzij je al helemaal superstrak bent natuurlijk ;-)Pluto schreef:Eigenlijk wil ik het 1x doen en dan morgen super strak weer uit bed komen Maar dat gaat niet werken denk ik
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Whaha Pluto, dat wil ook wel!!
Ik vind de tweede sessie jumping jacks het lastigst, de rest gaat wel goed, raar.
Buikoefeningen gaan easy, mocht van mij ook wel uitgebreider. En die side squat, zo heet het toch?, die vind ik de laatste sessie zwaar, dan willen mijn armen écht niet meer haha gelukkig is het daarna klaar!
Oja, in het begin was ik als een paard aan het hijgen tijdens de boks oefening, echt een zagend geluid kwam er uit me strot, echt weird!! Dat gaat gelukkig nu beter, best snel na een paar dagen, had ik niet verwacht.
Ik vind de tweede sessie jumping jacks het lastigst, de rest gaat wel goed, raar.
Buikoefeningen gaan easy, mocht van mij ook wel uitgebreider. En die side squat, zo heet het toch?, die vind ik de laatste sessie zwaar, dan willen mijn armen écht niet meer haha gelukkig is het daarna klaar!
Oja, in het begin was ik als een paard aan het hijgen tijdens de boks oefening, echt een zagend geluid kwam er uit me strot, echt weird!! Dat gaat gelukkig nu beter, best snel na een paar dagen, had ik niet verwacht.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Euh nope Integendeel. Flubber nog aan alle kanten van de zwangerschap! Ik ga vandaag hardlopen en morgen beginnen aan de 30!Sanne schreef:Haha, het valt te proberen, maar ik geef je weinig kans! Tenzij je al helemaal superstrak bent natuurlijk ;-)Pluto schreef:Eigenlijk wil ik het 1x doen en dan morgen super strak weer uit bed komen Maar dat gaat niet werken denk ik
Theeleut, gelukkig maar dat je al verschil merkt in je gehijg Volgens mij werkt dat best motiverend.
Gast- Gast
Het zit er voor vandaag weer op. Ging weer erg goed. Het lijkt steeds korter te worden de work out.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Jip83 schreef:Pancake schreef:Wat is iedereen goed bezig.
Hey je loopt nog! Ik zou rist nemen vandaag.. Succes morgen!
Ja ik loop nog . Ik had na de marathon echt een gigantische loop-dip, maar nu komt het plezier wel weer terug. Nu denk ik dat het weer ook wel verantwoordelijk was voor de dip. Om mezelf toch aan het trainen te houden had ik me opgegeven voor een halve marathon, want die schud ik niet zo uit mijn mouw . Nu heb ik nog steeds vrij weinig getraind, maar ik ben al blij als het lekker gaat.
Thanx voor de succeswensen
Pancake- Fluisteraar
Ik heb ondanks het hardlopen vanmorgen toch nog de vijfde sessie van level 2 gedaan. Het ging erg goed, wel zwaar. Op een gegeven moment zucht ik tijdens een zware oefening eens diep (zo'n langgerekte pffff). Gaat mijn dochter (net 1) voor me staan en zegt eens luid pffffff. Ik ging haast stuk, was zo grappig hoe ze daar stond
Sanne- Ratel
Sanne schreef:Ik heb ondanks het hardlopen vanmorgen toch nog de vijfde sessie van level 2 gedaan. Het ging erg goed, wel zwaar. Op een gegeven moment zucht ik tijdens een zware oefening eens diep (zo'n langgerekte pffff). Gaat mijn dochter (net 1) voor me staan en zegt eens luid pffffff. Ik ging haast stuk, was zo grappig hoe ze daar stond
Haha, zo grappig hoe ze je in alles nadoen he? Ik doe het meestal als mijn zoontje tussen de middag slaapt maar hij heeft het van de week ook een keer gezien. Stond hij meteen ook met zijn handjes in de lucht en op zijn manier te dansen (beetje veren met de knietjes), zo lief! En met grote ogen kijken wat ik deed.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Lookie, ja, echt grappig. Toch leuk als je zoontje meehupst? Goed voor de motivatie ;-)
Mijn dochter gaat er steeds vandoor met de gewichten (ze kan ze amper tillen, maar goed), of ze ploft tijdens de buikspieroefeningen keihard op mijn buik. Of, om het opdrukken nog zwaarder te maken, gaat ze op mijn rug hangen, pfff.
Mijn dochter gaat er steeds vandoor met de gewichten (ze kan ze amper tillen, maar goed), of ze ploft tijdens de buikspieroefeningen keihard op mijn buik. Of, om het opdrukken nog zwaarder te maken, gaat ze op mijn rug hangen, pfff.
Sanne- Ratel
Pancake, ga je in Leiden lopen?
Ik heb vandaag 110 kilometer gefietst, m'n billen zijn echt beurs en blauw. Pijnlijk! Het ging wel echt heel goed, weer eens wat anders. Morgen doe ik weer een work out!
Ik heb vandaag 110 kilometer gefietst, m'n billen zijn echt beurs en blauw. Pijnlijk! Het ging wel echt heel goed, weer eens wat anders. Morgen doe ik weer een work out!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goed bezig, Alex. Het was een sponsortocht toch? Waarvoor?
Knap dat je na zo'n dag morgen toch weer wil trainen.
Knap dat je na zo'n dag morgen toch weer wil trainen.
Sanne- Ratel
Ik ga inderdaad Leiden lopen.
110km fietsen, knap hoor. Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je er een zere kont van krijgt.
110km fietsen, knap hoor. Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je er een zere kont van krijgt.
Pancake- Fluisteraar
Ennnnn dag 4 zit erop. We (ja, ik spreek maar in de 'we' vorm, we doen het tenslotte samen, mijn vriend en ik) merken al wel echt verschil - het is iets beter vol te houden. Wij doen ook allebei de "Natalie" dus best wel heftig op zijn tijd! Nog 6 keer... We weten nu trouwens al dat we na 30 dagen nog een andere workout gaan volgen.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb gisteren niks gedaan, ik was lui. Ik ga deze ochtend nog de les doen. Ik merk ook echt dat mijn buik wat minder spekkig is, echt super gevoel. Dat motiveert wel! Alex wat een prestatie! Gewoon 110 km fietsen, geen wonder dat je blauwe billen hebt. Jij gaat je benen wel voelen vandaag én morgen
Theeleut- Prater
Pancake schreef:Ik ga inderdaad Leiden lopen.
Succes vandaag! Wij zijn nu onderweg naar Leiden om mijn vader aan te moedigen, hij loopt de hele marathon vandaag.
Spierpijn valt me enorm mee! Benen en kont heb ik amper last van, ik heb vooral spierpijn in mijn nek en schouders doordat ik de hele dag in dezelfde houding op een mountainbike heb gezeten. Ook m'n knieën voel ik aardig, maar al met al klaag ik niet!
Sanne, de sponsortocht was voor onze kerk, die was nodig aan verbouwing toe en we hebben diverse acties gehad om dat te kunnen financieren. Gisteren hebben we met de fietstocht ruim €6000,- opgehaald, dus het was een succes!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ga vanaf morgen ook beginnen, op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga. Ik moet wel, ga over 3 weken op vakantie en ben nog lang niet bikiniproof.. Ik hoop dat het nog wat resultaat geeft in die 3 weken!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik wil hier vanaf morgen mee gaan starten, ben heel benieuwd
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil vandaag geen eens aan het woord sport denken. Ik heb gisteren een feestje gehad en lag om half 5 in bed. Ik ga hem deze keer echt overslaan.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb net dag 6 gedaan, ging lekker vandaag!
Theeleut- Prater
Ik sla vandaag weer over, een halve marathon is wel genoeg beweging. Vanaf morgen ben ik weer van de partij met shredden.
Pancake- Fluisteraar
Pagina 11 van 19 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19
Pagina 11 van 19
Permissies van dit forum: