Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale do 15 aug 2013 - 4:16

Lady Starstruck schreef:
Aziraphale schreef:Vanmiddag was Jillian trouwens bij the Dog Whisperer! smile
\


Die had ik wel willen zien!
Misschien nog terug te zien op YouTube? Ik ga even zoeken smile

Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale di 20 aug 2013 - 17:38

Dag 2 level 2, pff! Nu al twee dagen een uur eerder opgestaan zodat ik voor m'n werk kan shredden en dat bevalt goed! Voel me heel fit smile Maar die plank-positie steeds, pfff! Ik heb weinig kracht in m'n armen. Maar het ging al beter dan gisteren!
Van de cardio van lvl 2 word ik wel minder moe dan bij lvl 1, herkenbaar?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Caro di 20 aug 2013 - 22:35

Aziraphale schreef:Dag 2 level 2, pff! Nu al twee dagen een uur eerder opgestaan zodat ik voor m'n werk kan shredden en dat bevalt goed! Voel me heel fit :)Maar die plank-positie steeds, pfff! Ik heb weinig kracht in m'n armen. Maar het ging al beter dan gisteren!
Van de cardio van lvl 2 word ik wel minder moe dan bij lvl 1, herkenbaar?
Misschien omdat je er al aan begint te wennen qua cardio? 

ik ben ook begonnen! Alleen had na dag 1 echt enorme spierpijn.. dus die heb ik laten rusten totdat ie weg was, gisteren heb ik de tweede keer gedaan en vandaag voel ik het nauwelijks. Dus dat is prima..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale wo 21 aug 2013 - 4:16

Goed zo, Caro! Ik had de eerste dag na level 1 ook heel erg spierpijn, vooral in m'n benen.
Misschien wen ik inderdaad wel aan de cardio, kan natuurlijk best. En het is wat minder gespring dan level 1. Ik hoop dat ik morgen hupsen in de plank-positie wat langer vol kan houden, dat is echt drama. Ik doe daar ook de basisversie van.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Lady Starstruck wo 21 aug 2013 - 4:31

Dank je trouwens Azi voor het filmpje met Cesar en Jillian. Zie het nu pas Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale wo 21 aug 2013 - 7:26

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Tumblr_mg5fhaYhbk1rz4nq8o1_500
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Caro wo 21 aug 2013 - 19:42

Aziraphale schreef:Goed zo, Caro! Ik had de eerste dag na level 1 ook heel erg spierpijn, vooral in m'n benen.
Misschien wen ik inderdaad wel aan de cardio, kan natuurlijk best. En het is wat minder gespring dan level 1. Ik hoop dat ik morgen hupsen in de plank-positie wat langer vol kan houden, dat is echt drama. Ik doe daar ook de basisversie van.
Ja! Ik dus ook in mijn benen :-). Na de tweede keer helemaal nergens last van trouwens.. wel bizar eigenlijk. Na de eerste keer wel erge spierpijn, tweede keer niks. Maar ik heb de laatste tijd sowieso wel veel gesport, alleen in de vakantie niet. Dit was de eerste keer na de vakantie dus misschien moest mijn lijf even uit de vakantiemodus Very Happy . 

Doe jij het braaf iedere dag? Zoals gisteren dan haal ik het gewoon niet: 's ochtends opstaan, met de hond lopen, naar het werk, teruggekomen van werk, weer met hond lopen en toen moest ik direct weg naar een afspraak in een andere stad en was ik pas op 12 uur thuis. Dan krijg ik het er echt niet tussen gepropt!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Caro wo 21 aug 2013 - 19:43

Aziraphale schreef:30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Tumblr_mg5fhaYhbk1rz4nq8o1_500
BAM! hahaha! Zo kwam ik na het kijken van filmpje 1, een zelfgemaakt filmpje van een vrij dik meisje tegen die ook met dit programma was begonnen (Serieus dacht ik toen: als ZIJ het kan.. dan moet ik het helemaal kunnen hahah!) maar die zei ook al 'I didn't like her on The Biggest Loser.. she was too though..'
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale do 22 aug 2013 - 3:45

Ik doe het braaf elke dag! Als ik dat niet doe, verzaak ik namelijk steeds.
Ik sta nu elke dag om 5:45 op, om 6:00 uur sta ik klaar in mn sportkleren en met m'n matje en gewichtjes voor de televisie. Ben ik precies rond 6:30 u klaar, dan staat m'n man op. Ik ga douchen en hij smeert m'n broodjes en zet mn yoghurt klaar, haha. om 7:45 u ga ik naar m'n werk!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Caro do 22 aug 2013 - 4:04

Aziraphale schreef:Ik doe het braaf elke dag! Als ik dat niet doe, verzaak ik namelijk steeds.
Ik sta nu elke dag om 5:45 op, om 6:00 uur sta ik klaar in mn sportkleren en met m'n matje en gewichtjes voor de televisie. Ben ik precies rond 6:30 u klaar, dan staat m'n man op. Ik ga douchen en hij smeert m'n broodjes en zet mn yoghurt klaar, haha. om 7:45 u ga ik naar m'n werk!
Respect!! Ik krijg het al niet voor elkaar om iedere dag om 7 uur op te staan.. ben geen ochtendmens ;-). 

Ik ga nu wel van werk weg en thuis weer aan de shred ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale do 22 aug 2013 - 5:52

Succes straks Wink
Ik ben ook geen ochtendmens, kwam steeds met moeite en na oneindig snoozen om 7:00 u uit bed. Nu ik 's ochtends sport heb ik ook ineens meer tijd en kan ik rustiger eten smile En ik voel me erg fit! Na m'n werk sporten kwam er vaak niet van.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale do 22 aug 2013 - 6:28

Heb vanavond trouwens eindelijk echte gewichtjes gekocht! Van 1 kg per stuk in plaats van twee kleine waterflesjes.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Joan vr 23 aug 2013 - 7:21

Ik heb van 500 gram, maar ik denk ook dat 1 kilo beter is!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale za 24 aug 2013 - 21:53

Level 2, dag 5 zit erop! Alles met m'n nieuwe gewichtjes gedaan maar ik kan nog niet de volledige tijd 'planken'. Merk wel dat ik het steeds ietsje langer kan, mis nu iets van 5 seconden ofzo.
Gisteren heb ik een rustdag gehouden, was zo moe smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale wo 28 aug 2013 - 17:33

Dag 18 net voltooid! :cheering: Ik kan de plank-oefeningen eindelijk wat langer volhouden! Sommige zelfs volledig smile
Hoe gaat het met de rest?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 19 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum