Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers

Pagina 2 van 19 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 2:44

Ja, en weetje. Ik zat net even te kijken naar de resultaten en volgens mij ligt het accent best wel op de buik. Die zie ik vaak het meest veranderen. Nu is mijn buik gewoon plat wel een beetje knuffelig maar mijn probleemzone is echt m'n benen.. Dan is Pilates effectiever denk ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale zo 17 feb 2013 - 2:49

Pilates is inderdaad goed voor benen, billen, buik. Toen ik nog naar de sportschool ging deed ik veel beenoefeningen op een apparaat. Dat hielp wel goed want het was/is ook echt mijn probleemzone. Maar ik heb op dit moment geen €30 per maand over voor de sportschool dus besloot in ieder geval om maar weer eens wat te gaan doen.
Welke Pilates doe je?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 2:55

Lejow schreef:Vannacht gereageerd.. En nu gast.. hmmm
oh dat was ik smile

Niets geheimzinnigs hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 2:59

Ja, geld is ook mijn issue om thuis te trainen. Ook vind ik het wel lekker om gewoon thuis onder de douche te jumpen smile

Ik heb een workout dvd van The Hollywood trainer https://www.youtube.com/watch?v=LVHUcOGi3Z4 gedownload. Wel een fijne workout, duurt niet te lang. Ze legt het goed uit en je hebt verschillende mogelijkheden om de oefening te doen (makkelijk en moeilijk). Ik merk ook dat het erg goed is voor m'n rug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 3:23

dan werkt het wel heel goed als je buik en heupen al na 4 dagen strakker zijn! Ik ga het ook doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Dennenappel zo 17 feb 2013 - 7:32

Aziraphale schreef:Ik heb net level 1 gedaan. Vond het best pittig maar heb het kunnen volhouden (oké, 1x even kort uitgerust tussendoor :P). Vooral het cardio-gedeelte valt mij zwaar. Ik ben blij als de matoefeningen komen smile

Ik gebruik nu nog flesjes maar ga morgen even bij Kruidvat kijken. Hoe duur zijn die gewichtjes daar?
6,99 uit mijn hoofd!

Ik krijg er echt al zin in, moet alleen nog even wachten.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 7:55

Ik wil dit ook gaan proberen, ik hoop dat het niet té heftig is voor mijn schouder Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale zo 17 feb 2013 - 9:16

Ik heb de hele middag al spierpijn in m'n kuiten en bovenbenen...ben benieuwd hoe ik morgen wakker word smile

Dus Vesper, misschien is dit toch wel erg goed voor de benen :P
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  xxjojootjexx zo 17 feb 2013 - 9:23

Interessant!
Op woensdag is mijn sportschool avond, maar andere avonden ben ik altijd thuis. Ga dit doen. Ga gewoon ons campingmatje gebruiken, kan ook wel toch;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  xxjojootjexx zo 17 feb 2013 - 9:53

Zo gelijk de eerste keer maar gedaan. Viel mij reuze mee. Op de sokken en met spijkerbroek aan, best te doen. Alleen met het springen tieten vasthouden, want dat is zonder sportbh aan niet zon succes. Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  xxjojootjexx zo 17 feb 2013 - 21:40

Goedemorgen spierpijn! Mijn linkerkuit doet erg zeer, vanavond weer tijdens gtst Yes

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  xxjojootjexx ma 18 feb 2013 - 8:44

En 2e x achter de rug Very Happy

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Happy ma 18 feb 2013 - 9:58

Wat leuk dat het fanatiek gedaan wordt smile
Ik had de eerste 4 dagen ook vreselijke spierpijn in mn kuiten.
Nu gaat t beter smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  litllejoy ma 18 feb 2013 - 20:38

Hmmm.. Ik ben nog niet zo fanatiek Sad
Maar aanstaande donderdagavond heb ik weer tijd en dan ga ik het zeker weten voor de eerste keer doen!
Zoals ik het nu lees bij iedereen gaat het wel goed toch?
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale ma 18 feb 2013 - 21:29

Gisteren wilde ik dag 2 doen, maar m'n auto ging kapot en ik ben daar het grootste gedeelte van de dag mee bezig geweest (Nouja, de meneer van de ANWB dan). Daarna had ik geen tijd meer i.v.m. andere afspraken en visite 's avonds. Ik heb echt gigantische spierpijn in m'n bovenbenen en kuiten. Ben benieuwd straks...!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Enelya di 19 feb 2013 - 2:14

Ik ga dit ook eens proberen. Ik ga al 3/4 keer in de week naar de sportschool, dus ga dit niet elke dag doen.
Vanavond na de Body Combat maar de 1e les doen. Vind dit handiger, want dan heb ik de sportkleren nog aan en ben ik in de sportstemming haha.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  xxjojootjexx di 19 feb 2013 - 2:31

Ik sla op woensdag juist over, omdat ik dan al aan bodypump doe.
Vooral spierpijn in mijn kuiten en schouders. Vanavond de 3e x. Heb er lol in, zolang de buren niet klagen.. haha..

@LittleJoy, Als je zo weinig tijd hebt in de avond, misschien kun je het 's morgens doen? half uurtje eerder uit bed en daar is je tijd.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Floor di 19 feb 2013 - 2:49

spierpijn in mijn benen/kuiten heb ik niet, bij welke oefening zou je die krijgen dan? het springen ofzo?
ik heb last van mijn buikspieren maar niet echt spierpijn.

het enige wat ik echt niet kan is opdrukken, kunnen jullie dat wel? ik begrijp ook gewoon niet hoe.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Rush di 19 feb 2013 - 3:15

Ik wil dit eigenlijk ook wel proberen! 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 3079029344 Ik heb alleen niet iets van een matje.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gast di 19 feb 2013 - 3:16

Cool ik ga dit vanavond ook eens doen! Ik heb alleen geen gewichtjes, maar die haal ik dan nog wel even van de week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Rush di 19 feb 2013 - 3:26

Ik wil wel graag zo`n buik. Boekt iemand ook al echt resultaat?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  xxjojootjexx di 19 feb 2013 - 7:25

Ik ga nu de 3e keer doen.
Als gewichtjes gebruik ik 2 halve liter flesjes gevuld met water.
Als matje gebruik ik een campingmatje, als je vloerbedekking hebt is dat ook zacht genoeg, op laminaat ligt niet lekker:)

Of ik resultaat heb, geen idee, wel enorm spierpijn dus ik train toch spieren die ik anders niet train.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Minx di 19 feb 2013 - 7:33

zodra ik af ga bouwen ga ik hier mee beginnen smile ziet er wel goed uit, maar wat na die 30 dagen?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  xxjojootjexx di 19 feb 2013 - 7:55

Na die 30 dagen zou je om de dag level 3 kunnen doen.. Of iets anders van haar
6 weeks 6 pack. Er zijn veel workouts van 30 minuten te vinden via YouTube zag ik via een ander forum.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Enelya di 19 feb 2013 - 22:35

Toch maar niet meer gedaan gisteren na de combat. Kon mn spieren al vernemen na de les, dus leek me niet verstandig.
Misschien vanavond en anders dit weekend! Ben wel erg benieuwd.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 2 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 19 Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum