30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers
Pagina 14 van 19
Pagina 14 van 19 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19
Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
Wow Marsy wat goed! Dat stimuleert wel hè
Mijn man doet Insanity en is ook al zichtbaar minder spekkig!
Of die sixpack hier ooit komt betwijfel ik, maar dromen mag
Mijn man doet Insanity en is ook al zichtbaar minder spekkig!
Of die sixpack hier ooit komt betwijfel ik, maar dromen mag
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Theeleut schreef:Heb ik helaas ook! Als ik dik zou worden, word ik echt zo'n appel op een stokkie
Ik heb liever meer heup.
Maar ik houd moed, die rol gaat weg!
Ja echt erg. Op den duur moet de rol toch echt wel weggaan. Ik train me suf. Maar goed de spieren in mijn buik zijn ook net wakker geschrokken na 4 jaar niks gedaan te hebben. Dus ik snap aan de ene kant wel dat het even duurt. Maar het blijft irritant
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ohh 4 jaar is nog niks Die van mij zitten geloof ingezakt tegen mijn ruggengraat aan
Doe je ook nog extra buikoefeningen? Ik had hier laatst een linkje geplaatst, die is echt heftig!!
Doe je ook nog extra buikoefeningen? Ik had hier laatst een linkje geplaatst, die is echt heftig!!
Theeleut- Prater
Theeleut schreef:Ohh 4 jaar is nog niks Die van mij zitten geloof ingezakt tegen mijn ruggengraat aan
Ik doe inderdaad nog extra buikspieroefeningen erbij. Waar is de link? Ik heb hem geloof ik gemist.
Lady Starstruck- Ratel
http://m.youtube.com/watch?v=od0j4aNDGKM elke keer als bezig ben scheld ik haar verrot Zij doet net alsof het super easy is!
Succes
Succes
Theeleut- Prater
Het kan ook zijn dat je gewoon geen zichtbare spieren aanmaakt, dus ik zou me niet doodstaren op die blokjesbuik. Er zit bij mij bijvoorbeeld weinig vet op mijn buik, buikspieren zijn best sterk, maar je ziet ze niet, met als mijn been en armspieren.
Gast- Gast
Nou daar zeg je wat. Want ik zit me inderdaad blind te staren op die blokjes buik. Maar ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen met mijn buik.Jip83 schreef:Het kan ook zijn dat je gewoon geen zichtbare spieren aanmaakt, dus ik zou me niet doodstaren op die blokjesbuik. Er zit bij mij bijvoorbeeld weinig vet op mijn buik, buikspieren zijn best sterk, maar je ziet ze niet, met als mijn been en armspieren.
Dank je Theeleut. Ik ga even kijken haha.
Lady Starstruck- Ratel
Pffff, dag 9 van level 2. Ga nu die link met buikspieroefeningen doen. Kijken hoe dat gaat.
Laatst aangepast door Sanne op vr 31 mei 2013 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb 1x level 2 geprobeerd, maar vond het toch te heftig. Dus ik doe nu level 1 om de dag en dan probeer ik het misschien morgen nog een keer.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Tjeeeemig level 2. Net voor de tweede keer gedaan. Pfft wat een gezweet. Sommige oefeningen zijn zo zwaar dat ik ze maar half doe.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Tjeeeemig level 2. Net voor de tweede keer gedaan. Pfft wat een gezweet. Sommige oefeningen zijn zo zwaar dat ik ze maar half doe.
Komt goed! Ik dacht in het begin ook dat ik het nooit ging volhouden om level 2 iedere keer goed mee te doen en toch doe ik bijna alles op de Nathalie-manier nu, behalve die kikkersachtige sprong. Ik zie wel een beetje op tegen level 3...
Sanne- Ratel
Ik heb net dag 3 van level 2 gehad. Qua gewicht gebeurt er helemaal niks Maar er is wel 2 cm van mijn buik af! Helaas nog geen centimeters van mijn benen, hopelijk komt dat nog. Het ging ook goed vandaag, ondanks dat ik een dagje wilde overslaan. Die discipline om toch elke avond even te zweten blijft aanwezig gelukkig, daar ben ik trots op!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Gisteravond niet gedaan, maar net dag 3 van 2e level gedaan. Zweet stroomt uit me! Bij de eerste level had ik dat bijna niet, dus heb wel het idee dat level twee meer zijn vruchten gaat afwerpen.
Theeleut- Prater
Gisteren geen workout gedaan (wel 8km gefietst dus voel me niet helemaal slecht), vandaag weer verder. Ik merk dat ik met dit level niet heel gemotiveerd ben omdat ik het een stom level vind. Maar toch maar doorzetten..
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind level 2 echt heel vervelend.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Nog 1 dagje level 1 en dan mag ik (we) ook naar level 2! En dankzij jullie zie ik erg helemaal tegenop!!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ga zo dag 3 doen van level 2. Ik zweet ook enorm van level 2. Deed ik bij level 1 ook niet.
Lady Starstruck- Ratel
Dag 10 van level 2 gedaan! En nog een 10 minuten-workout voor de buikspieren erachter aan.
Morgen door naar level 3. Ik ben ontzettend benieuwd.
Morgen door naar level 3. Ik ben ontzettend benieuwd.
Sanne- Ratel
Sanne bikkel!!!
Ik benieuwd hie level 3 is. Ik heb nog niet gespiekt. Succes vandaag
Ik heb net dag uhh 4 was het geloof ik van l 2 gedaan. Ben kapot! Man wilt nu een flink stuk fietsen, ben benieuwd hoe ver ik kom
Ik benieuwd hie level 3 is. Ik heb nog niet gespiekt. Succes vandaag
Ik heb net dag uhh 4 was het geloof ik van l 2 gedaan. Ben kapot! Man wilt nu een flink stuk fietsen, ben benieuwd hoe ver ik kom
Theeleut- Prater
Hebben jullie nog wat gedaan vandaag?
Ik heb vanmorgen eerst 6 kilometer gewandeld in het bos met mijn dochter op mijn rug (11 kilo).
Vervolgens 's middags nog zo'n 15 kilometer gefietst, met dochter in het zitje (nog steeds 11 kilo haha), flinke tegenwind, dus ik moest wel flink trappen. En vanavond toch nog dag 1 van level 3 gedaan. Level 3 is leuk! Ik vond het ook niet loodzwaar. Sommige oefeningen lukken nog niet goed, maar ik had genoeg energie om level 3 zelfs 2 keer achter elkaar te doen
Ik heb vanmorgen eerst 6 kilometer gewandeld in het bos met mijn dochter op mijn rug (11 kilo).
Vervolgens 's middags nog zo'n 15 kilometer gefietst, met dochter in het zitje (nog steeds 11 kilo haha), flinke tegenwind, dus ik moest wel flink trappen. En vanavond toch nog dag 1 van level 3 gedaan. Level 3 is leuk! Ik vond het ook niet loodzwaar. Sommige oefeningen lukken nog niet goed, maar ik had genoeg energie om level 3 zelfs 2 keer achter elkaar te doen
Sanne- Ratel
Wow Sanne! Dit klinkt hoopgevend, even doorzetten dus met het saaie tweede level en dan wordt het dus weer leuker? Gisteren weer niets gedaan, we waren de hele dag weg en daarna doodop. Vandaag weer aan de slag.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Theeleut ik heb wel gekeken alvast naar level 3. Bereid je maar vast voor want het word weer heftig haha.
Lady Starstruck- Ratel
Ojeeee
Ik heb vandaag een klote dag, geen zin om te sporten. Morgen weer een dag!
Ik heb vandaag een klote dag, geen zin om te sporten. Morgen weer een dag!
Theeleut- Prater
Ik heb een Jillian-vrij weekend gehad en ga nu level 1 en 2 achter elkaar doen, klein beetje schade inhalen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dag 7 van level 1 gedaan. Ik heb nog niet gekeken naar level 2, maar ik vrees 't ergste. Nog 3 keer level 1 en dan moet ik er ook aan geloven.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Pagina 14 van 19 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19
Pagina 14 van 19
Permissies van dit forum: