30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers
Pagina 15 van 19
Pagina 15 van 19 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19
Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
Zoo mijn work out zit er weer op voor vandaag. De oefeningen gaan steeds beter. Behalve die heup twists kan ik nog steeds niet. Die sla ik altijd over.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Haha, LS, wat grappig. Die vond ik juist makkelijk. Was altijd blij als die heuptwists kwamen. Goed bezig hoor!
Ik heb vanavond weer level 3 gedaan. Nadat ik hem gisteren twee keer heb gedaan, viel het me nu toch wel zwaar. Maar leuk is hij wel, erg afwisselend.
Ik heb vanavond weer level 3 gedaan. Nadat ik hem gisteren twee keer heb gedaan, viel het me nu toch wel zwaar. Maar leuk is hij wel, erg afwisselend.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Pfoe! Dat was pittig, maar wel lekker! Ik voel me gelijk minder schuldig dat ik twee dagen niet heb getraind.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb mijn knie overbelast gisteren tijdens de work out Heb dus ook niet kunnen hardlopen vanmorgen. Ik baal er flink van maar het is verstandig nu even rust te houden.
Lady Starstruck- Ratel
Nou dag 2 van level 2 zit erop. Ik was gisteren zo uitgeput na de eerste training dat ik hier niet eens meer getypt heb.. Vandaag ging hij ietsje beter maar mijn tong hangt nog steeds op de grond na de work out. Niet te geloven! Blij als het over is, dit level. Oh en de spierpijn was ook niet mis.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Dag 5 van level 2. Ik blijf het zwaar vinden en het is vandaag ook zo warm dat ik weet flink aan het zweten was!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Dag 3 van level 3 zit erop. Ik vind het eigenlijk best jammer dat het einde eraan zit te komen. Want iedere keer hetzelfde doen, vind ik niet leuk. Toch maar eens zoeken of er nog meer van dit soort workouts zijn.
Sanne- Ratel
Sanne schreef:Dag 3 van level 3 zit erop. Ik vind het eigenlijk best jammer dat het einde eraan zit te komen. Want iedere keer hetzelfde doen, vind ik niet leuk. Toch maar eens zoeken of er nog meer van dit soort workouts zijn.
Ik ga daarna gewoon door. Drie dagen in de week. Ik doe dag 1 level 1 dag 2 level 2 en dag 3 uiteraard level 3.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Sanne schreef:Dag 3 van level 3 zit erop. Ik vind het eigenlijk best jammer dat het einde eraan zit te komen. Want iedere keer hetzelfde doen, vind ik niet leuk. Toch maar eens zoeken of er nog meer van dit soort workouts zijn.
Ik ga daarna gewoon door. Drie dagen in de week. Ik doe dag 1 level 1 dag 2 level 2 en dag 3 uiteraard level 3.
Aan zoiets zat ik ook te denken, het is wel leuk om er mee bezig te blijven.
Hoe gaat het met je knie?
Ik had na twee dagen level 2 ook enorm last van mijn knieën. Heb toen ook een tijdje niks kunnen doen.
Sanne- Ratel
Sanne schreef:Lady Starstruck schreef:Sanne schreef:Dag 3 van level 3 zit erop. Ik vind het eigenlijk best jammer dat het einde eraan zit te komen. Want iedere keer hetzelfde doen, vind ik niet leuk. Toch maar eens zoeken of er nog meer van dit soort workouts zijn.
Aan zoiets zat ik ook te denken, het is wel leuk om er mee bezig te blijven.
Hoe gaat het met je knie?
Ik had na twee dagen level 2 ook enorm last van mijn knieën. Heb toen ook een tijdje niks kunnen doen.
Ik heb nu erg last van mijn enkels, ook door level 2 idd. Vandaag dus maar even weer een rustdagje (ga wel fietsen en denk ook buikspieren trainen). Level 2 komt dus echt wel op je gewrichten aan blijkbaar.
*Lookie*- Kletskop
Met mijn knie gaat het weer goed gelukkig
Lady Starstruck- Ratel
Hoe gaat het bij jullie? Warm om te doen de laatste dagen he?
Ik moet toegeven dat ik gisteren en eergisteren heb overgeslagen wegens zere enkels en kuiten. Vandaag rustig aan de draad weer opgepakt en nu gelukkig niet al te veel last.
Ik moet toegeven dat ik gisteren en eergisteren heb overgeslagen wegens zere enkels en kuiten. Vandaag rustig aan de draad weer opgepakt en nu gelukkig niet al te veel last.
*Lookie*- Kletskop
Ik heb het 2 dagen niet gedaan gisteren ene eergisteren niet. Omdat ik het druk had. Vandaag was ik doodmoe maar ik heb het toch gedaan en daarna kreeg ik weer energie Ik voel nu trouwens ook enorm mijn armspieren en mijn buik word ook minder! Merkt iemand dit ook?
Lady Starstruck- Ratel
Jaa! Qua gewicht merk ik niets maar mijn buikomvang is al ruim 7 cm minder(vergeleken met 2 weken geleden op dezelfde dag en tijd)! Meet jij je omvang ook?
*Lookie*- Kletskop
Jeetje, Lookie, dat is niet mis! Ik heb niet gemeten. M'n gewicht verandert ook niet. Dat is ook niet echt nodig, maar helemaal tevreden ben ik ook niet. Ik vind m'n armen en schouders en benen wel gespierder. Als ik de workout doe, dan zie ik mezelf terug in de piano (zwart hoogglans) en het schilderij dat erboven hangt. Dan vind ik m'n lichaam best indrukwekkend qua spieren etc. Maar als ik dan 's avonds laat weer met zo'n volle buik voor de spiegel sta, dan is dat euforische gevoel gelijk weer weg haha .
Sanne- Ratel
Lookie ik ben helemaal vergeten mijn omvang te meten voordat ik begon. Lekker handig weer. Maar ik heb onderaan mijn buik een beste love handle (vind ik zelf dan haha) en die is enorm geslonken. Dus volgens mij is mijn omvang ook gekrompen. Ik heb ook meer taille.
Sanne ik denk dat je best al blij kan zijn dat je armen en benen al gespierder zijn!!
Sanne ik denk dat je best al blij kan zijn dat je armen en benen al gespierder zijn!!
Lady Starstruck- Ratel
Ik heb ook al 2 dagen niet gedaan. Ik heb zo'n vreselijke last van mijn knie (oude blessure) en durf gewoon de oefeningen niet meer te doen. Super irritant. Dus ga maar even naar level 1 terug totdat mijn benen wat sterker zijn! Vriend doet wel braaf nog..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Balen, Marsy. Die tweede level is volgens mij echt een aanslag voor je knieën. Nu in level 3 gaat het wel weer, maar level 2 is killing.
Vanmorgen om 7 uur alweer de vierde keer level 3 gedaan.
Ook even een foto gemaakt van mijn buik, kan ik over een paar weken vergelijken.
LS, ik ben ook wel blij met gespierdere armen en benen, maar ik baal er zo van dat mijn buik harstikke gespierd is, dat je het goed kunt voelen en 's ochtends ook kunt zien, maar zodra ik heb gegeten, heb ik gelijk weer zo'n bolle buik en daar kunnen die spieren niet tegenop.
Ook even een foto gemaakt van mijn buik, kan ik over een paar weken vergelijken.
LS, ik ben ook wel blij met gespierdere armen en benen, maar ik baal er zo van dat mijn buik harstikke gespierd is, dat je het goed kunt voelen en 's ochtends ook kunt zien, maar zodra ik heb gegeten, heb ik gelijk weer zo'n bolle buik en daar kunnen die spieren niet tegenop.
Sanne- Ratel
Sanne schreef:Balen, Marsy. Die tweede level is volgens mij echt een aanslag voor je knieën. Nu in level 3 gaat het wel weer, maar level 2 is killing.
Ja irritant is dat he? 's Ochtends denk je echt veel verschil te zien maar 's avonds weer een bolle buik. Het is bij mij nog lang niet strak trouwens, maar het is fijn dat er verschil te zien is. Maar ik vind het erg vervelend dat level 2 zo'n aanslag op de gewrichten is, ik voel mijn kuiten en enkels elke dag (en dan echt pijn). Misschien dat ik level 2 maar gewoon om de dag doe en dan level 3 weer elke dag.
*Lookie*- Kletskop
Sanne schreef:Jeetje, Lookie, dat is niet mis! Ik heb niet gemeten. M'n gewicht verandert ook niet. Dat is ook niet echt nodig, maar helemaal tevreden ben ik ook niet. Ik vind m'n armen en schouders en benen wel gespierder. Als ik de workout doe, dan zie ik mezelf terug in de piano (zwart hoogglans) en het schilderij dat erboven hangt. Dan vind ik m'n lichaam best indrukwekkend qua spieren etc. Maar als ik dan 's avonds laat weer met zo'n volle buik voor de spiegel sta, dan is dat euforische gevoel gelijk weer weg haha .
Dat heb ik ook. Tijdens de oefeningen zie ik mezelf altijd in de tv en dat ziet er best oké uit. Maar in de spiegel... .
Ik moet nu nog 1 keer level 1 en dan wordt het bikkelen. Ik heb expres nog niet naar level 2 gekeken, maar ik vrees het ergste als ik jullie verhalen lees.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Pancake level 2 is goed te doen als je het al een paar keer hebt gedaan. In het begin vond ik het ook puffen geblazen maar het gaat steeds makkelijker. Ik had eigenlijk vandaag aan level 3 moeten beginnen maar aangezien ik 5 dagen tussendoor niks heb gedaan haal ik nog even die 5 dagen in!
Lady Starstruck- Ratel
Ik vond level 2 na een paar dagen ook beter te doen. Toen mijn knieën geen pijn meer deden, ben ik verder gegaan en kon ik hem ook gewoon iedere dag doen.
Gisteren level 3 weer gedaan en vanavond ga ik voor de 5e keer.
Gisteren level 3 weer gedaan en vanavond ga ik voor de 5e keer.
Sanne- Ratel
Ik heb vandaag voor het eerst level 2 gedaan. Ik denk dat mijn hardlooptrainer trots op me kan zijn na al die squats en lunges. Level 2 viel me nog een soort van mee. Nu wil ik niet zeggen dat het makkelijk was, want ik vond het echt zwaar. Vooral aan het einde had ik moeite om nog op mijn armen te steunen. Mij armen trillen nu nog een beetje na. Die spieren in mijn armen zijn echt afwezig ofzo.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Ik heb level 2 vandaag afgerond. A.s. vrijdag ga ik level 3 voor het eerst doen.
Lady Starstruck- Ratel
Ik heb vanmorgen voordat ik ging werken level 3 voor de 6e keer gedaan. Ik ben er bijna doorheen.
Afgelopen zondag had ik eerst level 3 gedaan en daarna nog level 1, toen had ik echt weer even trillende spieren na afloop. Voor de rest valt het nu wel mee.
Afgelopen zondag had ik eerst level 3 gedaan en daarna nog level 1, toen had ik echt weer even trillende spieren na afloop. Voor de rest valt het nu wel mee.
Sanne- Ratel
Pagina 15 van 19 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19
Pagina 15 van 19
Permissies van dit forum: