30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers
Pagina 8 van 19
Pagina 8 van 19 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19
Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
Ik heb het nog best een tijdje volgehouden maar het was op een gegegeven moment echt killing voor mijn knieen, leek me niet al te best. Ik ben ermee gekapt. Ik loop nu 3 keer in de week een heel groot stuk stevig door samen met mijn zus en moeder, heel gezellig ook!Ook hard lopen trek ik niet meer i.v.m. pijnlijke knieen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb net gedaan. Maar geen wonder dat je zo snel mogelijke en afgetraind lijf hebt. Wat is dit zwaar zeg. Morgen kan ik vast niks meer doen van de spierpijn.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ik heb net gedaan. Maar geen wonder dat je zo snel mogelijke en afgetraind lijf hebt. Wat is dit zwaar zeg. Morgen kan ik vast niks meer doen van de spierpijn.
En dat was nog gemakkelijk.
SoGood- Ratel
Ik voelde na 1 keer ook meteen mijn knieën. Nu probeer ik wel iedere dag wat aan sport te doen (wandelen, fitnessen of thuis zelf met gewichten in de weer). Als ik thuis met gewichten bezig ben gebruik ik wel vrij veel oefeningen van Jillian.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
SoGood schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb net gedaan. Maar geen wonder dat je zo snel mogelijke en afgetraind lijf hebt. Wat is dit zwaar zeg. Morgen kan ik vast niks meer doen van de spierpijn.
Word het nog erger dan???
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:SoGood schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb net gedaan. Maar geen wonder dat je zo snel mogelijke en afgetraind lijf hebt. Wat is dit zwaar zeg. Morgen kan ik vast niks meer doen van de spierpijn.
Hahaha, Na 10 dagen level 2, en daarna level 3
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Hopelijk gaat het na tien dagen makkelijker haha. Nu ben ik wel benieuwd. Wat moet je na die 30 dagen doen? Je moet zoiets natuurlijk wel bijhouden anders is je lichaam zo weer uit vorm.Joan schreef:Lady Starstruck schreef:SoGood schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb net gedaan. Maar geen wonder dat je zo snel mogelijke en afgetraind lijf hebt. Wat is dit zwaar zeg. Morgen kan ik vast niks meer doen van de spierpijn.
Hahaha, Na 10 dagen level 2, en daarna level 3
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:SoGood schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb net gedaan. Maar geen wonder dat je zo snel mogelijke en afgetraind lijf hebt. Wat is dit zwaar zeg. Morgen kan ik vast niks meer doen van de spierpijn.
Level 1 wordt steeds makkelijker. Maar toen ik begon aan level 2 na 10 dagen haatte ik Jillian intens.
SoGood- Ratel
SoGood schreef:Lady Starstruck schreef:SoGood schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb net gedaan. Maar geen wonder dat je zo snel mogelijke en afgetraind lijf hebt. Wat is dit zwaar zeg. Morgen kan ik vast niks meer doen van de spierpijn.
Level 1 wordt steeds makkelijker. Maar toen ik begon aan level 2 na 10 dagen haatte ik Jillian intens.
Hahaha, zo herkenbaar! Op een gegeven moment deed ik de work-out zonder geluid. Ik vind haar stom!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Ik heb zojuist level 1 voor het eerst gedaan, ik dacht dat ik best sportief was en conditie had maar dat valt dus mooi tegen Ik vind het wel een hele goede work out voor thuis en ik ga mezelf dan ook goed motiveren dit vol te houden. Over 20 dagen ga ik op vakantie dus dan hoop ik ietsjes strakker te zijn dan nu.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb al een vrij goede conditie, dus ik dacht na 6 keer level 1 wel vast door te kunnen naar level 2. Nou, ik ging echt kapot. Dus heb toen braaf mijn 10 dagen level 1 afgemaakt, met af en toe een rustdag tussendoor. De eerste keer level 2 ging daarna ook beter.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Yes ik heb net level 1 voor de eerste keer gedaan! En ben nu best een beetje trots op mezelf ;-)
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Joan schreef:SoGood schreef:Lady Starstruck schreef:SoGood schreef:Lady Starstruck schreef:Ik heb net gedaan. Maar geen wonder dat je zo snel mogelijke en afgetraind lijf hebt. Wat is dit zwaar zeg. Morgen kan ik vast niks meer doen van de spierpijn.
Hahaha, zo herkenbaar! Op een gegeven moment deed ik de work-out zonder geluid. Ik vind haar stom!
Nou he! Het loeder!
SoGood- Ratel
Ik heb level 1 nu 2 dagen gedaan en vond het de 2e keer al net iets makkelijker gaan dan de eerste keer. Het opdrukken blijft moeilijk maar ik probeer het toch. Nu wel flink spierpijn.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Edit: antwoord stond ik het topic.
Laatst aangepast door Lady Starstruck op zo 19 mei 2013 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck- Ratel
En dat was dag 2! Ik vind het echt leuk om te doen, vandaag ging sneller dan gisteren (althans, dat leek waarschijnlijk zo). Dit houd ik wel 10 dagen vol, love it! En ik denk nog even niet aan level 2
Oh ja en ik heb net een foto gemaakt van mezelf in lingerie. Als ik bij dag 30 ben maak ik weer een foto om te kijken of ik verschil zie.
Oh ja en ik heb net een foto gemaakt van mezelf in lingerie. Als ik bij dag 30 ben maak ik weer een foto om te kijken of ik verschil zie.
Alex- Ratel
Haha Alex we lopen gelijk op. Ik heb het er net op zitten. Dag 2 van level 1.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Haha Alex we lopen gelijk op. Ik heb het er net op zitten. Dag 2 van level 1.
Cool! Kunnen we elkaar motiveren. Ik ga Reva ook motiveren, zij heeft vandaag dag 1 van level 1 gedaan, dus gaan we ook zo goed als gelijk op. Hoe ging het bij jou vandaag, LS?
Alex- Ratel
Alex schreef:Lady Starstruck schreef:Haha Alex we lopen gelijk op. Ik heb het er net op zitten. Dag 2 van level 1.
Cool! Kunnen we elkaar motiveren. Ik ga Reva ook motiveren, zij heeft vandaag dag 1 van level 1 gedaan, dus gaan we ook zo goed als gelijk op. Hoe ging het bij jou vandaag, LS?
Hij ging weer goed. Behalve dat opdrukken dat lukt me gewoon niet. Ik vind het lastig om dat te doen. Hoe ging het bij jou???
Lady Starstruck- Ratel
Ging lekker, maar ook hier is opdrukken niet favoriet. Ik hou gewoon vol!
Alex- Ratel
Helemaal goed! Morgen weer een dag Wat zullen wij strak zijn na 30 dagen haha.
Lady Starstruck- Ratel
Vriend en ik hebben level 1 gister voor het eerst samen gedaan. Helaas na 20min werd zoon wakker en moest de fles. Vanavond poging twee....ik voelde het naderhand wel. Lastigste vind ik de push ups.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
De push ups zijn inderdaad pittig. Maar het op drukken vind ik het ergst haha. Ik kan geen eens mijn armen buigen als ik naar beneden ga. Wat een stijve hark ben ik ook. Die jumping jacks ga ik ook kapot aan.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:De push ups zijn inderdaad pittig. Maar het op drukken vind ik het ergst haha. Ik kan geen eens mijn armen buigen als ik naar beneden ga. Wat een stijve hark ben ik ook. Die jumping jacks ga ik ook kapot aan.
Whaha idem
Ik heb vanmorgen foto's in lingerie gemaakt!
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Ow, ik dacht dat dat push ups waren...dat opdrukken. Ik ben echt een groentje...dat merk ik wel weer.
Vriend is ook enthousiast. We doen alle gordijnen dicht en springen en boksen de kamer door.
Foto maken is goed plan!
Vriend is ook enthousiast. We doen alle gordijnen dicht en springen en boksen de kamer door.
Foto maken is goed plan!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 8 van 19 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19
Pagina 8 van 19
Permissies van dit forum: