30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers
Pagina 13 van 19
Pagina 13 van 19 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
Ik ga morgen beginnen aan level 2. Ik had gisteren al het filmpje ervan bekeken. Maar dat zag er zwaar uit.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
En dat was dag 10 van niveau 1! Het ging supergoed, dus een beetje uitdaging mag wel weer ... Ik hoop dat ik het volgende niveau aankan morgen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lady Starstruck schreef:Ik ga morgen beginnen aan level 2. Ik had gisteren al het filmpje ervan bekeken. Maar dat zag er zwaar uit.
Heb je een link? Het filmpje uit de openingspost doet het niet meer.
Alex- Ratel
Deze doet hetAlex schreef:Lady Starstruck schreef:Ik ga morgen beginnen aan level 2. Ik had gisteren al het filmpje ervan bekeken. Maar dat zag er zwaar uit.
Heb je een link? Het filmpje uit de openingspost doet het niet meer.
https://www.youtube.com/watch?v=YEkaq6U5Ghw
Hopelijk blijft ie er voorlopig ook nog opstaan.
Volgens mij is die Jillian trouwens waanzinnig bekend in Amerika. Ik zie overal filmpjes van haar staan dat ze in shows zit en ze doet ook van die obese shows.
Lady Starstruck- Ratel
Bedankt, LS! Als hij het de komende tien dagen doet ben ik allang blij
Alex- Ratel
Gisteren de zesde en vandaag de zevende sessie van level 2 gedaan. Elke dag red ik het niet met een fulltimebaan en een kind dat 's avonds ook aandacht krijgt.
Ik vind het maar een vervelende saaie level met al die opdrukhoudingen.
Hij wordt langzamerhand wel iets minder zwaar gelukkig.
Wat is iedereen goed bezig trouwens! Alex, succes vandaag met level 2.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Gisteren de zesde en vandaag de zevende sessie van level 2 gedaan. Elke dag red ik het niet met een fulltimebaan en een kind dat 's avonds ook aandacht krijgt.
Vind ik ook, echt zwaar om steeds in de opdrukhouding te staan.
Ik sla vandaag even over: werd vanmorgen wakker met een zeer schouder, volgens mij is er een spiertje verrekt. Bovendien ongesteld geworden en daardoor zeurderige hoofdpijn en buikpijn. Even een rustdagje inlassen lijkt me wel goed.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Een rustdag is dan goed, Lookie.
Level 1 kon ik prima elke dag doen, maar ik heb nu level 2 weer twee dagen achter elkaar gedaan en mijn knieën doen nu weer zo'n pijn. En dat terwijl ik juist helemaal geen zwakke knieën heb en ook al jaren zonder problemen hardloop. Het is wel een beetje een 'afbeulmethode'.
Level 1 kon ik prima elke dag doen, maar ik heb nu level 2 weer twee dagen achter elkaar gedaan en mijn knieën doen nu weer zo'n pijn. En dat terwijl ik juist helemaal geen zwakke knieën heb en ook al jaren zonder problemen hardloop. Het is wel een beetje een 'afbeulmethode'.
Sanne- Ratel
Dag 6 = klaar. Ik maak me wel beetje zorgen om dat 2e level, gezien jullie reacties.. Ik heb helemaal geen kracht in mijn armen en hoef ze ook niet zo nodig te trainen. Ik ben echt van buik, billen, bovenbenen en conditie, komen die wel goed aan bod dan?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Vanavond beginnen aan level 2 Lookie ik heb ook een spiertje verrekt bij mijn schouder vorige week door de work out. Echt super vervelend is dat.
Lady Starstruck- Ratel
Marsy28 schreef:Dag 6 = klaar. Ik maak me wel beetje zorgen om dat 2e level, gezien jullie reacties.. Ik heb helemaal geen kracht in mijn armen en hoef ze ook niet zo nodig te trainen. Ik ben echt van buik, billen, bovenbenen en conditie, komen die wel goed aan bod dan?
Niet heel veel buikspieroefeningen, maar bij de oefeningen in opdrukstand en bij de beenspieroefeningen train je je buikspieren ook, dus ze komen wel aan bod op die manier. Conditietraining vind ik in level 2 ook tegenvallen. Een aantal cardio-oefeningen wordt gecombineerd met krachttraining en dat traint voor mijn gevoel minder effectief.
Sanne- Ratel
Level 2 gedaan. Ik vond het echt zwaar.Het duurt even voor ik al die nieuwe moves te pakken heb ook. Ik heb niet alles intensief meegedaan want ik hield het echt niet vol soms.
Lady Starstruck- Ratel
Ik heb vandaag ook level 2 gedaan, ik vond level 1 wel wat saai worden dus ben na 7 dagen al verder gegaan.
Ik vond dit level veel leuker om te doen! Goed vol te houden ook. Wel even wennen aan die oefeningen in opdrukhouding, maar het viel me reuze mee!
Ik vond dit level veel leuker om te doen! Goed vol te houden ook. Wel even wennen aan die oefeningen in opdrukhouding, maar het viel me reuze mee!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Zo, dat viel even tegen! Ik moet echt even wennen, de meeste oefeningen vind ik niet echt leuk of te zwaar. Hopelijk gaat het over een paar dagen beter.
Alex- Ratel
Alex schreef:Zo, dat viel even tegen! Ik moet echt even wennen, de meeste oefeningen vind ik niet echt leuk of te zwaar. Hopelijk gaat het over een paar dagen beter.
Ja dat vind ik ook. Maar dat vond ik van level 1 in het begin ook. Dus ik denk dat het wel goed komt.
Lady Starstruck- Ratel
Vandaag dag 5 gedaan. Ik begin level 1 eigenlijk ook wel saai vinden, maar goed ik probeer het toch maar braaf gewoon 10 keer te doen.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Leuk dat jullie nu ook bijna allemaal in level 2 zitten. Ik ga vandaag ook weer verder, ik zie wel of het weer lukt met mijn schouder en anders doe ik gewoon rustig aan. Bah, helemaal geen zin in, ik vind level 2 gewoon echt niet leuk!
Edit: wel gedaan, ik kwam erachter dat ik alles vorige keer op de Nathalie-manier heb gedaan. Nu rustig aan op de Anita-manier en dat ging prima. Alleen op het allerlaatst die buikspieroefening dat je op je handen leunt, toen vond ik de opdrukstand een beetje zwaar worden.
Edit: wel gedaan, ik kwam erachter dat ik alles vorige keer op de Nathalie-manier heb gedaan. Nu rustig aan op de Anita-manier en dat ging prima. Alleen op het allerlaatst die buikspieroefening dat je op je handen leunt, toen vond ik de opdrukstand een beetje zwaar worden.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb de achtste dag alweer achter de rug van level 2. Het ging echt goed!
De oefeningen waarbij je moet springen in oppdrukhouding blijf ik zwaar vinden, maar het is echt al veel beter vol te houden.
Nog twee dagen dat stomme gemiep van Jillian haha, en dan door naar level 3!
De oefeningen waarbij je moet springen in oppdrukhouding blijf ik zwaar vinden, maar het is echt al veel beter vol te houden.
Nog twee dagen dat stomme gemiep van Jillian haha, en dan door naar level 3!
Sanne- Ratel
Dag 2 van level 2 zit erop! Het ging al wat makkelijker dan gisteren, maar ik moet toch nog het een en ander doorkrijgen. Dat komt nog wel. Ik zit vandaag niet zo lekker in m'n vel en vind dat de oefeningen weer niet goed genoeg zijn, morgen is dat vast beter. Ik hou vol
Alex- Ratel
Gisteren dag twee van level twee gedaan, ik was kapot! Idd het springen in opdrukken is heftig en het opdrukken en dan weer op handen teruglopen, pff.
Maar vanavond ga ik r weer voor!
Ik merk echt dat mijn lovehandles wat minder zijn geworden.
Merken jullie al veranderingen aan je lichaam?
Maar vanavond ga ik r weer voor!
Ik merk echt dat mijn lovehandles wat minder zijn geworden.
Merken jullie al veranderingen aan je lichaam?
Theeleut- Prater
Gisteren heb ik niks gedaan want ik kon 's avonds niet. Maar vanavond dag 2 van level 2. En ik begin een beetje moedeloos te worden Mijn benen worden prachtig strak. Maar mijn buik totaal niet. Er veranderd niks lijkt het wel. Ik doe heel veel sit ups op een dag.
Lady Starstruck- Ratel
Nog even volhouden LS!! Het is al wonderlijk om in zo'n korte tijd strakkere benen te hebben gekregen. Ik vind het echt snel hoor. Je boekt vast ook snel resultaat van je buik.
Deze zomer zijn we gewoon allemaal bikini proof!!
Theeleut- Prater
Theeleut schreef:Nog even volhouden LS!! Het is al wonderlijk om in zo'n korte tijd strakkere benen te hebben gekregen. Ik vind het echt snel hoor. Je boekt vast ook snel resultaat van je buik.
Whaha ik hoop het echt. Mijn buik is altijd al een probleem zone geweest. Als ik afval gaan altijd als eerste mijn benen. En dat wil ik niet grrrr hahaha.
Lady Starstruck- Ratel
Heb ik helaas ook! Als ik dik zou worden, word ik echt zo'n appel op een stokkie
Ik heb liever meer heup.
Maar ik houd moed, die rol gaat weg!
Ik heb liever meer heup.
Maar ik houd moed, die rol gaat weg!
Theeleut- Prater
Ja, ik heb gewoon na 7 dagen al mijn sixpackje terug! Maar dat is natuurlijk ook niet helemaal eerlijk, want er zat alleen laagje vet overheen en die heb ik nu weggesprongen. Nu nog dat irritante stukje vet dat ervoor zorgt dat mijn bovenbenen tijdens het (naakt)lopen tegen elkaar aan schuren verliezen en dan ben ik heel erg blij! En ik heb nog 23 dagen te gaan, dus ik ben optimistisch! En mijn vriend is na 7 keer al een kilo kwijt (we dieten niet dus dat is voor hem een fijne bijkomstigheid). We doen alles op de Natelie manier.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 13 van 19 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Pagina 13 van 19
Permissies van dit forum: