Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 13 van 21 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 13 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 3:42

Ik zal straks eens alles lezen en zal ik inhoudelijk even op jullie reageren! smile
Zal wat actiever worden in dit topic!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sanne-84 zo 20 maa 2011 - 3:51

@ choco ik zie nu dat je na (tijdens) mij nog een heel stuk hebt geschreven. ik ben even kwijt of dit gevoel al lang speelt. bij mij speelt of ik een baaldag heb vaak erg mee hoe ik in mn vel zit en dan vooral mbt het eten. dus hopenlijk kijk je er over een paar dagen wat positiever tegenaan.

@ikzelf; ik weet wat het doorzetten is, ben vorig jaar al ruim 5 kilo afgevallen. maar ben zelf erg aan het zoeken in hoever je erin moet gaan en wanneer je jezelf iets kan gunnen. wil namelijk niet meer 'doorslaan', was er vorig jaar erg mee bezig. dus gun mezelf nu vaker iets, maar met als gevolg dat het dan weer uiets teveel is en ik weer flink baal.
of dat je zo net een paar dingen achter elkaar treft waar je eigenlijk niet omgheen kan (uiteten of dagje weg kun je niet weigeren) en dan lijk ik da meteen te merken.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC zo 20 maa 2011 - 5:26

Sanne: speelt de laatste tijd wel iets vaker, maar goed... ben weer even wat tot rust dus zie het weer wat zonniger in allemaal! Very Happy
Soms is het ook wel fijn om even je verhaal kwijt te kunnen.. Luchtte in elk geval vandaag flink op! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet zo 20 maa 2011 - 10:28

Bluh ik voel me zo kut nu!

*Weggehaald ivm privacy*

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op ma 21 maa 2011 - 3:47; in totaal 2 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 10:42

Wat vervelend Ik-zelf-87!! Dikke knuffel voor jou!

Gast
Gast

Bericht  Niekske zo 20 maa 2011 - 20:54

Een goedemorgen... sorry, ik heb een enorm druk weekend gehad en geen tijd gehad voor het forum! Vrijdagavond na mijn werk meteen door naar de verjaardag van een vriendin van me. Toch een paar wijntjes gehad en wat gesnaaid... niet veel, maar ik voelde me er wel schuldig over! Zeker na de tapas-avond van donderdag. Was echt ontzettend lekker, zeer goede tapas! Zaterdagavond speelden onze dames 1 hun kampioenswedstrijd en daarna speelden de heren 1 voor de tweede plek, met zeer waarschijnlijk wel promotie. Beide gewonnen, dus dat was feest! Deze keer heb ik me braaf bij de cola light gehouden en niks gesnaaid smile en op tijd naar huis, want wij moesten zondagochtend om half negen aantreden voor onze eigen wedstrijd. Helaas net verloren met één puntje... echt balen, maar het was wel een goede wedstrijd! Daarna had ik energie over en ben aan het poetsen geslagen en daarna zijn we nog naar de verjaardag van mijn schoonbroer gegaan en gingen we gourmetten... ook niet heel erg dieet-bevorderend... maar ik ben toch 0,3 kg afgevallen zag ik vanmorgen op de schaal! En ik ben ongesteld trouwens, kan misschien ook schelen... Deze week er weer fris tegenaan!

Ikzelf: leuk dat het zo goed klikt met die kerel! Lekker van genieten nu, je ziet wel waar het uitkomt! Ben benieuwd naar jullie ontmoeting! Niet te druk maken over wat je ex doet, want stiekem doe je het zelf ook Wink niet te druk maken over dat hij naar Peru gaat, het zal allemaal wel meevallen denk ik. Daarbij, als hij haar uberhaupt al leuk zou vinden, ze woont enorm ver weg EN ze heeft een kind, niet bepaald aantrekkelijk voor een gemiddelde kerel toch Wink

Emma: wat balen dat je bent aangekomen! Lekker blijven sporten en de moed niet verliezen!

Chococupcake: ik ken het gevoel van die baaldagen! Dan heb ik echt snaaizin... ik heb wat gezonde snacks in huis gehaald, zoutjes met weinig vet enzo. Jammer dat chocola en koekjes geen light-versie hebben smile maar probeer eens creatief met lunch en eten te doen. Als je een keer het vlees achterwege laat, hou je al gauw wat punten over voor lekkers Wink
Raar verhaal van die vriendin trouwens... ik kan me voorstellen dat je daar goed van baalt. Bij een volgende situatie zou ik gewoon een opmerking laten vallen in de zin van 'kan altijd gebeuren, dat iemand zich niet lekker voelt ofzo, maakt toch niks uit'. Zoiets algemeens, dan heeft ze misschien door dat dat twee kanten op werkt. Ik ga de rest van het verhaal nog lezen, heb zo een emeting nl!

Sanne: hoe vaak sta je op de weegschaal? Als je één keer per week doet (zelfde tijd) krijg je een soort gemiddelde. Snaaibuien worden dat uitgemiddeld met je goede dagen, grotere kans dat je dan wel gewoon afgevallen bent Wink

Ik lees dalijk de rest even bij!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  CCC zo 20 maa 2011 - 22:02

Goodmorning!

Zo... voel me weer stukken beter en meer mezelf! We gaan zo even naar de hypotheker om alles even te laten checken of we genoeg aflossen ed. Ook even kijken wat er qua loon en mogelijkheden bij zijn gekomen. Het is weer heerlijk weer vandaag! Daar word een mens wat vrolijker van Wink

Ja die vriendin... het is een vreselijk verhaal eigenlijk. Vind het zo ontzettend kinderachtig. Vorige week zei ze je kunt nu bij de AH voor mary poppins zegels sparen, 2e kaart gratis. Zullen we gaan? Dus ik zo, nou ik ga waarschijnlijk met mijn vriend omdat we toch een week vakantie hebben (we gaan toch niet weg) dus denk het niet. Gisteren in mijn FB www gezet, en dat zet de toon al meteen. Mevrouw is pissed... sta op de 'negeerstand' als sinds vrijdag en nu heeft ze een collega meegevraagd. Heel goed dat ze iemand heeft meegevraagd, geeft mij weer wat ruimte. Maar die negeerstand... Oew... daar word ik zo naar van. Moet maar eens heeel goed gaan bedenken of ik hiermee doorga, is meer een last dan dat ik er plezier van heb het afgelopen half jaar. Tijd om mijn persoonlijke grensen een keer aan te geven en er wat mee te doen!

Vandaag ga ik alles weer even opschrijven met punten erbij, ik heb trouwens per mail een actie gekregen om gratis naar de WW cursus te gaan (geen inschrijfkosten) dus miss. ga ik dat van de week even doen heb toch vrij. Misschien is het een mooie stok achter de deur om dat te doen.

Eerst maar eens de dag goed beginnen met een gezond ontbijtje, al heb ik weinig in huis dus even kijken wat ik ervan kan maken.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske zo 20 maa 2011 - 23:01

Ok ik ben helemaal bijgelezen smile choco, ik herken je verhaal ook wel een beetje. Ik heb ook mensen om me heen die best wel verwend zijn op die manier, lang thuis gewoond hebben (of het nog steeds doen) ontzettend veel geld hebben, geen relatie en ook geen benul van de 'fouten' die zij maken (zoals iedereen fouten maakt zeg maar). Ik heb bijvoorbeeld een collega die zo is, ze is 30 en woont nog bij haar ouders. Als je haar beter kent, kun je een beetje door haar gedrag heenprikken, maar ze plaatst zichzelf ook graag boven iedereen, ze weet het altijd beter en ze doet zelf alles goed. Ik vond het vervelend, maar ik merkte dat ik er op een hele andere manier mee omga: ik kan haar niet geheel serieus nemen omdat ze nog bij haar ouders woont Embarassed misschien niet helemaal de juiste manier, maar ik stoor me dus niet zo aan haar. Maar goed dat je je nu weer beter voelt!

Ikzelf: balen van die vriendinnen van je! Ik heb ook bijna alleen maar van die gesettelde vriendinnen en ik ben zelf nogal een relatie drama eigenlijk... we zijn met 9 meiden, waarvan er 6 al jaren en jaren dezelfde vent hebben (samenwonen, trouwen, huis kopen etc) terwijl ze er in die tijd van mij al 5 hebben zien komen en 4 weer zien gaan smile als die relaties uitgingen, kon er meestal enkel een mailtje of smsje vanaf met sterkte, maar dat was het. Geldt niet voor alle 6 trouwens... van de overige 2 heb ik er aan eentje wel heel veel gehad altijd en de laatste is nog een groter drama dan ik, maar dan niet dat ze, zoals ik vaker een een kortere relatie heeft, maar ze treurt nog steeds om haar ex, waarmee het al bijna twee jaar uit is (ze waren een jaar samen). Ik vind het wel moeilijk, maar ik denk wel dat als ik zelf zou aankloppen bij wie van die meiden dan ook, dan zouden ze er voor me zijn. Maar verbroken relaties zijn voor hen nu echt een ver-van-mn-bed-show, dus het initiatief zou dan meer van mij moeten komen. Tja, mensen veranderen... ik heb nu dus weer een paar maanden een relatie, maar ze smulden wel altijd van mijn vrijgezellenverhalen, want al die spanning en sensatie van een nieuw iemand leren kennen, hebben ze natuurlijk ook niet meer smile

Back on topic! Ik heb vandaag ontbeten met de usual magere yoghurt met cruesli en ik heb net twee snack-a-jack kaas wafels gegeten. Ik ga als lunch mijn avondeten opeten (pasta met groenten, ketchup en een beetje magere geraspte kaas) want vanavond ga ik sporten en dan eet ik liever brood 's avonds. Verder heb ik alleen maar fruit en komkommer bij als tussendoortjes en op mijn brood zit magere smeerkaas en WW cervelaat smile ik was dit weekend naar een andere supermarkt gegaan, omdat ik van een vriend vandaan kwam en daar hadden ze meer keuze in mager broodbeleg. Normaal heb ik alleen de normale magere smeerkaas, maar daar hadden ze ook de magere met stukjes tomaat en olijf en ze hadden verschillende soorten WW vlees voor op brood, 1 punt per plakje. Ik hou heel erg van cervelaat enzo, maar das altijd zo vet, dus ik ben heel benieuwd naar deze! Deze week niet uit eten enzo, wel komen er vrienden eten woensdag end aar wil ik wel lekker voor gaan koken en donderdag promoveert een collega en hebben we dus ook receptie en feest... maar ik ga ervanuit dat ik me daar goed kan inhouden Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 23:26

@Emma_ Ik ben pas vorige week begonnen xD Het schema zegt 3x per week, dat heb ik net niet gered. Ben vandaag voor de 3e keer geweest. Hoop deze week iets meer tijd te hebben. Dat gewicht komt vanzelf, het is veel belangrijker dat je strakker in je vel gaat zitten! En met drie keer per week fitnessen moet dat lukken!

@Chococupcake Dat gevoel van schaamte ken ik wel hoor. Ik ga vaak op de meest onmogelijke tijden (doordeweeks rond een uur of tien en in het weekend juist heel vroeg). Dan zijn er weinig mensen op straat hier. Nu heb ik ook het geluk dat ik in een dorp woon en binnen 2 minuten lopen in de polder sta. Daar loop ik over een fietspaadje, dat eigenlijk niet ergens naar toe gaat. Dus daar is het helemaal niet druk, alleen wat oudjes die naar hun groentetuintje gaan, haha.
Lastig met die vriendin. Doe vooral waar JIJ je goed bij voelt. Natuurlijk moet je wel aan haar denken, maar je moet zelf ook nog positieve energie uit de vriendschap halen.
Ik ben wel benieuwd naar die WW meeting, maar dat ga je ons natuurlijk in geuren en kleuren vertellen Wink

@Anousch Gaat het nog goed? BH kunnen vinden of ga je komende zaterdag?

@Sanne84 Je moet niet denken, wat maakt die ene keer nou uit, daar word ik toch niet dik van? Probeer juist te denken, wat maakt die ene keer nou uit, dat toastje/nootje heb ik vanavond echt niet gemist. Ik probeer altijd te denken wat ik jammer zou vinden om te moeten missen. Als ik uit eten ga vind ik het eten zo bijzonder, dat het de moeite waard is. De chipjes op de bank overslaan, krijg ik geen spijt van.

@Ik_zelf_87 Voel je je vandaag alweer iets beter? Alle problemen van gister weer iets kleiner? Is het vandaag niet jouw weegdag? Ben benieuwd, je eetlijstjes zagen er goed uit deze week!

@Niekske Jammer van je wedstrijd! Ik heb even gemist welke sport je doet? Goed dat je wat kwijt bent! Bij mij is mijn gewicht altijd een beetje in de war tijdens mijn menstruatie. Ik heb dan grote schommelingen, wel altijd zwaarder. Dus wie weet ben je volgende week heel veel kwijt Wink Je moet vaker bij die andere supermarkt gaan kijken! Hoe meer variatie, hoe beter vol te houden! Heb je de cervelaat al geproefd?

Ik ben vanochtend alweer wezen rennen. Het ging een stuk beter dan zaterdag. Het was de laatste les van week 1, maar ik denk dat ik deze week nog een keer doe. Ik kan hem nog steeds niet helemaal uitrennen, dus om dan een stapje hoger te gaan lijkt me niet zo handig. Het eten gaat ook goed, gister bij mijn zus geen chips op (stonden wel op tafel) en savonds bij mijn schoonouders ook geen chips/toastjes/koek op. Mijn schoonvader vond het wel jammer, hij vond het maar ongezellig, haha.
Daar zijn ze niet zo bezig met gewicht, de mannen zijn van nature erg slank. Mijn man eet alles wat los en vast zit, is 1.96m lang en weegt slechts 75 kilo. Zijn moeder en mijn schoonzusje (aanhang) zijn wel wat steviger. Die zijn totaal niet bezig met afvallen. Ik ben al dunner dan zij zijn, dus ze vinden het eigenlijk maar een beetje gezeik. Voor mij altijd lastig om daar op mijn eten te letten dus, omdat ik het gewoon niet wil laten merken eigenlijk.
Vanmiddag nog even naar school, vanavond schoonmaken en tussendoor heerlijk genieten van het mooie weer!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 23:32

Lief van je Chipp!

Ik ga idd aankomende zaterdag haha.
Opzich gaat het wel redelijk, heb net gewogen en er is weer 0,2 af dus langzaam aan kom ik er wel haha.

Jij gaat wel hard he? :o

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet ma 21 maa 2011 - 0:27

@ Niekske: Haha nee daar heb je gelijk in! Maar zijn gevoel zat goed....?!?! Alleen heeft hij wel meerdere keren gezegd dat er hoogstwaarschijnlijk toch niks ging gebeuren en dat het een supergrote stap zou zijn om hier alles achter te laten om daar heen te gaan, dus er is hoop :P Ik ga alleen niet 3 weken op hem 'wachten'...ik zie wel wat er in de tussentijd voorbij komt smile Jaa en ik weet dat ik min of meer hetzelfde doe als mijn exvriend alleen gaat hij uit (met 2 enorme machomannen die totaal niet bij hem passen) en wie weet wat hij allemaal 'uitspookt'.. Maar goed nu even naar jou! Wat ben je toch goed bezig! Top!

@ Chipp: Jaa ik voel mij nou iets beter.. heb net even met mijn moeder gepraat en dat was erg fijn! Wat goed dat je weer bent wezen rennen Very Happy Oneerlijk is dat, dat de meeste mannen kunnen eten wat ze willen (Mijn vader is 1.86 en echt echt een mager mannetje - Broertje is 16, 1.80 en leeft ook echt energydrankjes & fastfood maar komt niet aan).. Maar zo zijn buren van ons behoorlijk stevig en als wij wat afslaan vinden ze dat ook raar want wij zijn toch helemaal niet dik? Jaaa nou? En dan is het ook lastig inderdaad.. maar wees trots op jezelf dat jij wat een je figuur doet en straks een mooi figuurtjes hebt!

@ Choco: Wat fijn dat je je alweer beter voelt.. en dat je naar de hyptheker gaat! Leuk! En wat betreft die vriendin; ik denk inderdaad dat je nu even voor jezelf moet kiezen want wat 'verlies' je als zij jou vriendin niet meer is?

@ Anousch: Toch weer iets eraf! Goed van je!

Nou hier valt weinig te vertellen :P Ik voel mij al weer iets beter dan gisteravond.. lief van jullie dat jullie zo meeleven!

*Weggehaald ivm privacy*

Naja en ik zou vanmiddag met een vriendin gaan winkelen maar zij moet overwerken dus ik ga nog even kijken wat ik ga doen.. vanavond iig naar Gooische Vrouwen met mijn moeder en zusje smile Oja ik had helemaal geen zin om mij vanmorgen te wegen dus misschien doe ik dat morgenvroeg even! En ik heb tot nu toe alleen een kop thee gehad, veel te weinig maar het 'k.ut' voelen slaat weer over naar mijn eetlust..

Naja nu genoeg gezeurd haha! Het is lente en heerlijk weer.. tijd om verliefd te worden

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op ma 21 maa 2011 - 3:48; in totaal 2 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 21 maa 2011 - 0:52

Ben ik weer! smile

Thnx voor jullie begrip, voelt soms even lekker om het even weg te schrijven! Voel me zo opgelucht nu! Ga me ook even deze week niet druk maken om haar... even mijn eigen dingetjes doen!

Net dus even naar de hypotheker geweest, aflossing ziet er opzich goed uit... Maar we gaan zelf meer aflossen, zodat als we wat groters willen kopen in de toekomst de woningschuld niet groot is. Op dit moment krijgen we nl. de kosten er nooit uit in dit huis. Opzich wel even goed dat we daar naar gekeken hebben. Ook zijn we even langs onze verzekeraar geweest, alles weer even up to date gemaakt en alles omgezet naar wat goedkoper kon. Mooi klaar weer even voor de aankomende tijd.

Wbt die WW cursus, ja ik denk dat ik het gewoon maar even moet doen. Het is nu wel zo dat ze geen Flexi points meer doen maar Pro-points... Dus ja... ik twijfel daar nog even over, maar k kan in elk geval gaan dacht ik. Ik krijg alle dingen mee die ik nodig heb (cursusmateriaal om te starten). Dus wat heb ik te verliezen dan? Ik moet maar eens gaan... klaar!

Ik heb vanmorgen 3 craccottes met filet americain gegeten en een kop thee. Ik ga zo even een lunch maken. Even bedenken wat.

We gaan deze week de hal, trap en de hal boven aanpakken... dus ik ga zo maar eens aan de slag!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske ma 21 maa 2011 - 1:45

Ik moet zeggen dat ik het juist wel leuk vind dat we ook iets meer 'delen' met elkaar dan alleen dieet-dingen smile het doet mij ook wel goed om op deze manier ermee bezig te zijn, normaal had ik het al lang opgegeven denk ik... Embarassed zoals al mijn eerdere pogingen. Dus thanks dat jullie hier allemaal meedoen, gaat helemaal goedkomen met ons Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 21 maa 2011 - 2:21

Natuurlijk komt het goed met ons! smile

Ja het motiveert mij ook wel eigenlijk op deze manier, om het alleen maar te hebben over dieetgebeuren word ook zo saai anders he :P

Heb trouwens kaartjes op vakantieveilingen gewonnen (naja je betaald gewoon :p) voor Q-night... Infusion heet dat feestje in Eindhoven... Zit even te kijken of er iemand is die meewilt, 2 kaartjes voor 9 euro gewonnen.... Heb al wat vriendinnen gepingt/ gesmst... En even kijken of ik een lowbudget hotel erbij kan boeken... maken we er maar meteen een weekend van... Vriendje moet werken dat weekend dus ach.... maak er zelf maar wat leuks van :P

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske ma 21 maa 2011 - 2:25

Oooh, daar wou ik naartoe, maar een vriendin van me viert haar afstudeerfeest die avond... ik vind het stom gepland, maar ik moet er wel naartoe Sad ik woon in Eindhoven trouwens, had wel met je mee gewild anders Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 21 maa 2011 - 2:28

Kan je niet later komen? Very Happy Wat een gekke avond voor een afstudeerfeestje! Maar goed... ach.. kan ook gezellig zijn toch! smile

Heb trouwens even mijn verhalen van gisteren aangepast, je weet nooit wie alles na zit te lezen op het i-net... Niet voor jullie bedoeld hoor, heb iemand meegemaakt die me even volgde op i-net... Heel sneu en kinderachtig, maar let tegenwoordig wat beter op met dit soort dingen...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet ma 21 maa 2011 - 3:46

@ Choco: Goed dat je het zegt! Ik heb ook een aantal stukjes weggehaald.. mijn exvriend had ook een tijd dat hij álles las wat ik hier op het forum zette.. Infusion? Zegt mij zo niks maar ik wil wel mee :P Haha.. leuk zeg!! Lekker genieten/dansen!

@ Niekske: Jaaa daar heb je wel gelijk in.. over dieeten en eten ben je wat dat betreft snel uitgepraat.. maar door bepaalde dingen wat je meemaakt heeft het soms ook wel invloed op je eten dus het is wel dat we hier meer vertellen dan alleen ons eetlijstje..

Mijn eetlijstje tot nu toe:
- Vanmorgen: Kop thee
- Lunch: Cup-a-soup en een boterham met kaas
- Tussendoor: Ranja met een koekje

Net even de aflevering van Beauty & the Beast terug gekeken.. jeee dat je zo geobsedeerd kan zijn door je uiterlijk! Wie kijkt/volgt dit ook?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 21 maa 2011 - 4:51

Ik_zelf_87 schreef:@ Choco: Goed dat je het zegt! Ik heb ook een aantal stukjes weggehaald.. mijn exvriend had ook een tijd dat hij álles las wat ik hier op het forum zette.. Infusion? Zegt mij zo niks maar ik wil wel mee :P Haha.. leuk zeg!! Lekker genieten/dansen!

@ Niekske: Jaaa daar heb je wel gelijk in.. over dieeten en eten ben je wat dat betreft snel uitgepraat.. maar door bepaalde dingen wat je meemaakt heeft het soms ook wel invloed op je eten dus het is wel dat we hier meer vertellen dan alleen ons eetlijstje..

Mijn eetlijstje tot nu toe:
- Vanmorgen: Kop thee
- Lunch: Cup-a-soup en een boterham met kaas

Net even de aflevering van Beauty & the Beast terug gekeken.. jeee dat je zo geobsedeerd kan zijn door je uiterlijk! Wie kijkt/volgt dit ook?

Nou als ik niemand vind die met me mee wilt, houd ik jou in gedachte! Oke? Heb nog steeds geen enkele reactie terug nl. Of ik ben gewoon veeeeel te ongeduldig! :p

Ik ben ondertussen een taartje aan het maken... Ook weer eens leuk om te doen! smile Heb hem gevuld met chocoladeganache en oreoslagroom vulling, en afgesmeerd met botercreme... Ga 'm straks even bekleden... Denk iets in Olily stijl ofzo...

Wbt dat nalezen van een ander: ik had een vriendin/ collega... die had geen leven en had zelfs een google alert op mijn forumnaam geactiveerd... Hoe triest... Ik kwam hier toevallig achter, nadat zij haar hotmail account had opengelaten op het werk... Ik zag overal mijn forumnaam :shock: en kon het natuurlijk niet laten hier even doorheen te snuffelen...

Eetlijstje voor vandaag:

O: 3 cracottes met filet amercian -> 2
L: 2 boterhammen met vlokken -> 6
T: mueslireep -> 2
A: moet ik nog bedenken, miss. die lekkere chili van de WW of iets van macaroni ham/ kaas...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet ma 21 maa 2011 - 5:48

@ Choco: Is helemaal goed! (Had al even bij vakantieveilingen opgezocht wat het precies was haha). Jaa triest is dat hé! Mijn exvriend had er ook een handje van :shock: Op het laatst verwijderde ik alles wat ik had gedaan.. Hoe is het met je taart? Very Happy

Mijn lijstje:
- Ontbijt: Kop thee
- Lunch: Cup-a-soup tomaat met een boterham met kaas
- Avondeten: Gek.aardappels, rode kool en een gehaktbal

Zo even lekker douchen en om 20:15 Gooische Vrouwen met moeders en zus!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 21 maa 2011 - 5:57

Heel triest... Heb er geen woorden voor eigenlijk... Ook zo vervelend dat mensen blijkbaar geinteresseerd zijn in je leven door alles na te trekken...

Taartje is gevuld, afgesmeerd en eerste laag rode marsepijn zit erop... Nu even bedenken wat ik er precies mee wil doen qua decoraties! Very Happy

Ik hou je zeker in gedachte! Als niemand met me mee wilt/ gaat is het anders ook zo zonde van het kaartje... Tja of ik moet alleen gaan... maar daar is ook geen bal aan!

Veel plezier vanavond!!! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 ma 21 maa 2011 - 10:13

hoihoi
wat een verhalen hiero weer, ik zal ze snel eens doorlezen en reageren.

heb er nu weer 2 goede dagen opzitten (heel af en toe een schuimpje of dropje tussendoor).
gister begonnen (12uur) met 1,5 tosti (moet kunnen toch)
tussendoor; roosvicee en yoghurt
avondeten; soep, veel rouwkost, beetje shoarma/aardappelschijfjes/knoflooksaus
om 20 uur nog appel en om 22uur glaasje roosvicee

vandaag:
ontbijt: yoghurt
tussendoor; roosvicee en kiwi
lunch: 2 crackers met halvajam/rookvlees, 1 appel en 1/2 korstje met pasta
tussendoor; bakje rauwkost
avondeten; cup a soup, 1 klein aardappeltje, wortelen en stukje kip
tussendoor; waren op visite, dus was keuze uit of niks en pas laat thuis iets eten, of een paar borrelnootjes. werd dat laatste.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  CCC ma 21 maa 2011 - 10:31

Haha... sommige mensen hadden vandaag blijkbaar niks te doen en konden de hele dag forrummen :P (grapje hoor haha)

Tosti's moeten kunnen vind ik... Ik kan geen tosti's weerstaan! Krijg er nu spontaan trek in haha! Alleen ons tosti ijzer is er pas geleden mee gestopt, kreeg op de één of andere manier bijna vlammen uit dat ding dus maar meteen weggegooid. Sinds die tijd maar geen nieuwe gekocht omdat ik dus verslaafd ben aan tosti's! Very Happy

Je eetlijstjes zagen er goed uit hoor!

Ik heb vandaag macaroni ham/ kaas gegeten (beetje kaas en die kaassaus uit een pakje) en spinazie eroverheen gegooid... Had het geroerbakt (zeg ik het goed? klinkt zo stom)... maar kreeg zo'n viezig laagje over mijn tanden... heb dit eerder gehad met room en pasta en spinazie, zou het de combi zijn van die saus en spinazie die zo'n chemische reactie geeft? Heb dit normaal nooit...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet ma 21 maa 2011 - 11:40

@ Sanne: Je eetlijstje ziet er goed inderdaad! Hier nog iemand die verslaafd is aan tostie's haha

@ Choco: Misschien is het inderdaad de spinazie die een laagje achterlaat.. Ik lust geen spinazie dus ik kan het helaas niet beamen haha

Gooische vrouwen was leuk! Very Happy
Nu nog even lezen en dan lekker slapen...morgen weer werken!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske ma 21 maa 2011 - 21:02

Oh choco, dat taartje klinkt heerlijk! Hmm, ik ga morgen uitgebreid koken voor vrienden die komen eten en ik zoek nog inspiratie voor het dessert... als ik die niet vind, wordt het kaneelijs met warme appeltjes en rozijnen (gebakken met suiker en kaneel, gaat dan zo lekker karameliseren als ik dat goed schrijf...) das een beetje mijn standaard 'luxe' toetje voor als er mensen komen eten smile wil dus wel eens iets anders, maar ik heb geen tijd om lang in de keuken te staan.

Ik ben ook gek op tosti's, zeker als ik iets gedronekn heb, dan heb ik altijd zin in iets met gesmolten kaas Embarassed ik heb echter geen tosti-ijzer, uit zelfbescherming, haha! Maar ik kan van die panini's bij de bakker bart (of bij ons in de kantine...) ook niet weerstaan...

Gisteren heb ik heel goed gegeten, ik had mijn lijstje al gepost geloof ik... na het sporten heb ik nog een broodje gezond gegeten in de kantine, paste netjes in mijn punten. Vanavond ga ik aardappeltjes maken met groenten en vis uit de oven denk ik. Heb weer fruit en groenten bij me als tussendoortjes en boterhammen met WW cervelaat. Die is trouwens erg lekker! 1 punt per plakje. Pro-points dan, dus in flex-points zal het wel iets minder zijn. Ik heb verder het menu voor morgen ook al klaar smile vooraf bruchetta met tomaat/mozarella of zalm/avocado, hoofdgerecht wordt stoofpot met gebakken aardappeltjes en salade en toetje moet dus nog worden bepaald... ik kook graag, dus ik vind het altijd leuk om me uit te sloven als er vrienden komen smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 21 maa 2011 - 22:42

Niekske: lekker man wat je allemaal omschrijft! Ik ben ook van het koken dus probeer ook zo nu en dan wat nieuwe dingen uit. Op het moment ben ik wel een beetje inspiratieloos, ik moet altijd verzinnen wat we eten dus dan ben je op een gegeven moment ook wel een beetje uitgedacht. Ik ga voor aankomende week ook weer een weekmenu maken en alles inslaan in de supermarkt... Dan hoef ik ook niet elke dag naar die supermarkt, daar heb ik zo'n hekel aan.

Ik heb trouwens nog wel een heel lekker recept voor een toetje en is ook niet al te vet/ teveel suiker.

Je hebt nodig:
eierkoeken
aardbeien/ bramen/ frambozen (wat je lekker vind, doe altijd aardbeien)
beetje limonade siroop
poedersuiker
halfvolle kwark vanille
slagroom

Je moet de eierkoeken in blokjes snijden, beetje limo overheen gooien en even door elkaar heen schudden. Aardbeien of andere vruchten schoonmaken, slagroom opkloppen.

Dan doe je het allemaal in een mooi glas/ kom... en dan ga je laagjes maken.. ik start altijd met een laagje eierkoeken, daarna vruchten, kwark, slagroom en zo ga je door. Bovenop gooi je nog wat eierkoekblokjes en dan strooi je het poedersuiker voor de finishing touch erop.

Heb er nog wel een foto van, ga vanmiddag eens zoeken. Staat op mijn goede camera, maar die is praktisch leeg... Even kijken waar mijn lader gebleven is smile

Ik_zelf: de film was super he! Heb echt dubbelgelegen de hele film! Very Happy

Ik ga zo mijn taartje maar eens afmaken, daarna naar het ziekenhuis met mijn vriend. Hij moet een MRI scan voor zijn schouder... Zal me benieuwen of hij binnenkort geopereerd moet worden. Ga ook even stiekem kijken of dat rijbewijs er nu al ligt. Wil dat ding nu gewoon!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 21 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 17 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: