Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 8 van 21 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 8 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 19:59

Goed bezig Choco!

Gister heb ik 6 boterhammen met worst en kaas gegeten (ontbijt en lunch, ik eet het helemaal verspreid over de dag), 1 grote mandarijn en als avondeten iets met gehakt, rijst en mais en natuurlijk kruiden.

Verder ging ik naar de bios geweest en 3 rijstewafels meegenomen voor de snacktrek en die heb ik dus gegeten. Ik heb alleen maar water gedronken over de hele dag.

Ook heb ik zondag en maandag gesport en ga ik zo weer. Ik moet ongesteld worden dus hoop nog effe daarvoor een les mee te pakken want ik weet dat ik dan niet ga (te veel pijn enzo).

Ik was overigens weer aangekomen voor ik begon maar nu zit ik weer op het gewicht van waaruit ik had willen beginnen zag ik net haha.

Ik-zelf; Sterkte!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 20:30

Zusje van Bert schreef:Goed bezig Choco!

Gister heb ik 6 boterhammen met worst en kaas gegeten (ontbijt en lunch, ik eet het helemaal verspreid over de dag), 1 grote mandarijn en als avondeten iets met gehakt, rijst en mais en natuurlijk kruiden.

Verder ging ik naar de bios geweest en 3 rijstewafels meegenomen voor de snacktrek en die heb ik dus gegeten. Ik heb alleen maar water gedronken over de hele dag.

Ook heb ik zondag en maandag gesport en ga ik zo weer. Ik moet ongesteld worden dus hoop nog effe daarvoor een les mee te pakken want ik weet dat ik dan niet ga (te veel pijn enzo).

Ik was overigens weer aangekomen voor ik begon maar nu zit ik weer op het gewicht van waaruit ik had willen beginnen zag ik net haha.

Ik-zelf; Sterkte!

Wat goed! Geen popcorn dus Very Happy

ik vul op zo'n calorieteller in wat ik gegeten en gedronken heb, en dan zie ik wat ik ongeveer binnen heb gekregen. En het valt reuze mee wat ik binnen krijg. Ik heb namelijk altijd het gevoel dat al snel veel te veel eet. Terwijl ik met die calorieteller dus zie dat ik zelfs wel wat meer mag eten.
En met die caloriewijzer bekijk ik wat mijn energiebehoefte ongeveer is op een andere dag. Zo zie ik dat als ik hardloop, ik zeker wel 2500 cal. nodig heb. Normaal gesproken eet ik ook niet na het lopen, maar aangezien ik veel meer voedingstoffen nodig heb op een dag dat ik loop, smeer ik mij nu rustig nog een volkoren brood of pak wat optimel yoghurt.
mijn voedingspatroon is erg slecht, dus ben actief bezig om een goed voedingspatroon te krijgen. Ik at nooit fruit, nu wel. Ik at ook altijd wit brood, nu volkoren.
Mag ik dan ook mee kletsen? Of is het echt alleen om af te vallen? Want dat wil ik niet. Maar ik wil wel graag mijn voedingspatroon goed op regel krijgen.. Embarassed Daar ben ik nu een week actief mee bezig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 20:30

CC, had je nog gelopen? En begin je voor het eerst of ben je al wel wat bekend met hardlopen?

Gast
Gast

Bericht  CCC di 1 maa 2011 - 22:07

Goed bezig zeg ZvB! Ik zou dus geen rijstewafels kunnen eten in de bios. Ik eet eigenlijk maar een handje popcorn mee, vind het niet geweldig... Heb liever een zak chips smile Jij eet trouwens best veel brood zo over de dag he? Ik heb daar dus wel moeite mee, gaat me snel vervelen dus wissel wat af met crackers, rijstewafels ed.

Ik zit nu pas aan mijn ontbijt... De wekker ging om half 6 en had echt geen tijd meer om wat te eten... Heel slecht... Dus nu een een soort van ontbijtje... Fruishake en wat rijstewafels met filet americain. Ga straks eten met de kinderen op het werk, dus dan doe ik maar de boterhammen.

Ik heb nog niet hardgelopen... wil aankomend weekend gaan beginnen. Ik ga vanavond naar XCO en morgen zit ik tot 22 uur op het werk ivm vergaderingen ed. Vrijdagavond ga ik stappen en komen vriendinnen hier wat drinken voor het stappen dus dat gaat allemaal niet echt werken. Dus vanavond even aan de slag en dan zondag beginnen met het hardlopen. Overigens nog nooit gedaan... Heb een goede podcast kunnen downloaden dus daar ga ik het mee proberen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:29

He verdorie, typ een heel verhaal en druk op de verkeerde knop; alles weg! Ik typ straks wel weer op nieuw smile

Gast
Gast

Bericht  Niekske wo 2 maa 2011 - 1:41

@ ikzelf: wat knap dat je zo positief ingesteld bent nu! leuke dingen doen werkt altijd goed smile en mooi dat je zoveel mensen om je heen hebt 'die jou heel erg mogen' om het even in je eigen woorden uit te drukken Wink heel veel sterkte nog!

@ chococupcake: wat balen van dat functioneringsgesprek! Ik vraag me af of ik binnenkort niet ook een functioneringsgesprek moet krijgen weer, we zijn weer een jaartje verder namelijk... ik ben er bang voor, ik denk niet dat het positief zal zijn. Ik heb een beetje dezelfde problemen als jij, het klikt niet met mijn leidinggevende en mijn motivatie is echt op. Ik ga binnenkort met een soort coach praten erover hoe het beter kan, ik kan namelijk niet zomaar ontslag nemen en iets anders zoeken, ik moet dit eigenlijk nog zeker 2 jaar uitzingen hier...

En dan even iets heel anders... Was die 4-kazensaus trouwens niet heel erg slecht? Ik probeer kaas een beetje te mijden, dat worden snel veel punten heb ik het idee...

Gisteren heb ik een beetje the usual gegeten, yoghurt met cruesli voor ontbijt, 2 boterhammen, soep en sla voor lunch en groentensoep met brood als avondeten. Tussendoor fruit en groenten en snack-a-jacks.

En er is ook goed nieuws! Ik mag weer handballen Very Happy Very Happy Very Happy nou ja, voorlopig dan... er zit een ontsteking in mijn knie, en die gaan ze binnenkort een keer behandelen (moet nog gepland worden) en tot dan mag ik op geleide van de pijn sporten wat ik wil. Ik ken mijn eigen grenzen mbt mijn knie prima en ik kan meestal wel een hele wedstrijd uitspelen, dus nu kan ik het seizoen nog afmaken met mijn team Very Happy heb nu al zin in de volgende wedstrijd... normaal ging ik ook een keer per week hardlopen, maar ik denk dat ik dat maar even laat voor nu, misschien wel verstandiger.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 2:33

@ Choco, waarom kun je geen rijstewafel eten in de bios? Ik ben zo gek op popcorn, het liefst neem ik een grote en deel ik hem met niemand. 1 Handje gaat mij dus echt niet lukken haha. Ik eet idd best veel brood maar ik werk ook hard en heb het gewoon nodig. Ik eet wel heel verspreid en pas vanaf dat ik op mijn werk ben trouwens. Maar ik begin om 8 uur en mijn pc start zo langzaam op dat ik dan rustig mijn eerste boterham kan eten haha. Ik heb juist het idee dat rijstewafels en crackers me niets te bieden hebben qua inhoud.

@ Niekske; Ik weet nog dat ik ooit bij een dietiste liep om aan te komen (lang geleden haha) en daar moest ik idd veel kaas van eten. Nu ben ik van huis uit echt een kaasliefhebber geworden. Vroeger at ik makkelijk 1 kilo kaas per week. Dat doe ik nu in ieder geval niet meer :P. 4-Kazensaus heb ik verder geen verstand van. Ik hou niet van kaas als saus en eigenlijk helemaal niet zo van sausjes (op mayo na). Wat goed dat je weer mag spelen zeg! Dat zal fijn zijn om weer te kunnen bewegen. Helpt je mooi bij het afvallen smile.

@ Dolcis; Van mij mag je meepraten hoor, waarom niet? De basis is natuurlijk ook een gezond voedingspatroon krijgen. Als dat anders loopt in dit topic dan meld ik me af. Heb ik vorige keer ook gedaan Wink.

Ik heb dus vanmorgen ook weer gesport, net als afgelopen zondag en maandag. Wellicht wat veel in zo'n korte tijd (ik doe er normaal minimaal 1 rustdag tussen omdat dat beter is voor je lichaam) maar ik moet ongesteld worden en dan ga ik liever niet dus haal ik het al bij voorbaat in haha. Vanmiddag even naar de fysio geweest en dat ging ook goed. Nu lekker de rest van de dag rustig aan, mss een was draaien en stofzuigen.

Ik heb voor en na het sporten twee volkoren boterhammen met kaas gegeten en net als lunch twee volkoren boterhammen met twee eieren. Vanavond eet ik bij mijn ouders en aangezien mijn nichtje van 6 mocht kiezen, wordt het helaas patat haha. Nou ja, zij mag normaal nooit kiezen dus ik gun het haar natuurlijk smile.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet wo 2 maa 2011 - 5:10

Euhm..ik lees vanavond even alles goed door!
Maar het gaat eigenlijk heel goed met mij.. ondanks dat soms mijn onzekerheid de kop op steekt (bang voor wat er komen gaat) maar ik ben zo blij dat het over is! Ik slaap weer heel goed, vanacht gedroomd over een paard dat mij wou bijten haha en paarden staan symbool voor kracht (opgezocht op internet 👅) enne ik voel mij eigenlijk heel goed! Vind het wel heel jammer dat het niet gelukt is maar deze keer lag het gelukkig grotendeels niet aan mij en dat is wel een fijn gevoel! En er is zoveel rust over me heen gekomen omdat ik er steeds weer energie in bleef steken en ik kreeg niks terug en dat hoeft nu niet meer.. en daarnaast waren mijn gevoelens voor hem al een tijdje weg (ik zag hem meer als gewone vriend maar wou het ergens niet weten)

Oké ik lees jullie verhalen straks even smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  CCC wo 2 maa 2011 - 8:56

Ben net naar XCO geweest! Ben blij dat ik ben gegaan, maar ik heb weer ontzettende last van mijn rug... heb dit wel vaker na XCO dus toch maar eens vragen hoe dit zo kan...

Verder had ik een lange dag en weer weinig tijd om te eten... Dus twee boterhammen tussendoor gegeten en 2 rijstwafels... Ben nu pas aan het koken omdat ik dus niet optijd weg kon van het werk (kind met gedragsproblemen) en moest en zou sporten. Naja dat is gelukt, alleen het eten nu is niet handig. Naja niks aan et doen meer nu...

4 kazensaus is per 30 ml. 1 punt... het is zo'n zakje van de knor/ maggi ofzo... Dacht ook altijd dat het veel punten was maar valt eme!

Wat voor werk doe je Niekske? Misschien heb ik erover heen gelezen hoor...

Wat betreft het rijstewafels eten in de bios... Ik ben echt een gezelligheidsmens... dus als ik weg ben wil ik ook lekker genieten en dus ook lekker kunnen eten... Vind het dan moeilijk om dus een middenweg te vinden...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:04

Je eet normaal amper wat maar als je uit bent wil je van lekker eten genieten? Wink Ik blijf erbij hoor, geen tijd om te eten is echt onzin.

Gast
Gast

Bericht  CCC wo 2 maa 2011 - 9:29

Ja naja als ik de kans krijg dan eet ik het liefst een zak chips of mm's weg... Maar probeer me echt in te houden... Maar wbt het weggaan en gezellig hebben ik hou van uit eten gaan ed. Snap je...

Tja.. ik heb een aantal kinderen op de groep met gedragsproblemen... met 30 andere kinderen daarbij heb je soms dus echt geen tijd om dan even tijd te nemen voor jezelf... Ben vandaag echt continu bezig geweest met die 2 kinderen benaderen, andere aanpak... zijn soms echt lopende tijdbommen.. :S Ik ga morgen onze orthopedagoge inschakelen, want dit kan echt niet op een normaal kinderdagverblijf... Deze kinderen hebben passende hulp/ begeleiding nodig, ze kunnen er immers zelf niks aan doen... Maar ik kan ze deze begeleiding niet geven en daarbij 'lijden' deze kinderen hier ook onder...

Ik ga lekker slapen, ben kapot... wekker ging veel te vroeg en morgen weer om half 6 opstaan... Ook vergadering tot 22 uur... :S

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:35

Je hoort mij niet zeggen dat je geen drukke baan hebt. Maar maak dan brood om mee te nemen. Een boterham tussen door kan altijd. Ik hou ook niet altijd pauze hoor maar dan eet ik wel. Ik krijg bij je verhalen nou ook niet echt het idee dat je hier verandering in wilt brengen.

Gast
Gast

Bericht  Niekske wo 2 maa 2011 - 23:35

kaas-saus uit een pakje is inderdaad een stuk minder slecht dan 'echte' kaassaus denk ik smile interessant, moet ik onthouden!

Ik weet niet of ik al had verteld wat voor werk ik doe. Ik ben onderzoeksmedewerker en ik werk aan een project van 4 jaar. Als ik nu zou stoppen, is het dus gewoon niet klaar. Mijn begeleider is echt zo'n type verstrooide professor en werkt alleen maar, ik snap niet dat zijn vrouw nog niet is weggelopen bij hem. Als ze op vakantie zijn geweest, komt hij altijd terug met 'zo dat was ook weer lang genoeg geweest' en is hij enorm blij om weer aan het werk te gaan... hij verwacht een dergelijke 24/7 inzet ook van zijn onderzoekers, maar niemand hier is zo. Hij heeft steeds weer nieuwe klusjes voor me en dan kom ik helemaal niet meer aan mijn project toe, dat over 2 jaar wel echt af moet zijn! Als ik met hem wil gaan praten, praat hij eerst een tijdje mee en lijkt alle begrip te hebben en aan het eind, kan hij toch weer alles omdraaien en dan hou ik er steeds een ontevreden gevoel aan over. Ik ben benieuwd wat die coaching gaat 'brengen', ik hoop dat het iets wordt!

Gisteren heb ik heerlijk garnalen gegeten, die waren ook maar 1 punt voor 120 gram, dus ik heb het dubbele genomen, haha! Met groenten en volkoren pasta, was echt een flink bord voor weinig punten. Vanavond komen vriendinnen eten en heb ik een provencaalse ovenschotel gemaakt van maggi, met kip, aardappeltjes en ook veel groenten, ook best gezond lijkt me smile daarna begint de carnaval, ben benieuwd hoe dat gaat... bij één van de kroegen waar ik kom, staat altijd zo'n eettentje met de beste burgers die je kan eten als je bier gehad hebt Very Happy met heel veel gebakken uien enzo, heerlijk! Mijn vriendinnen en ik moeten elk jaar minstens één zo'n burger eten met carnaval smile ik hou daarna wel een balansweek ofzo :P
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Pannetoet do 3 maa 2011 - 0:43

HoOii dames! Very Happy

Even alles doorgelezen haha..

@ Dolcis: Tuurlijk mag je hier meelezen en posten! Een goed voedingspatroon krijgen en ook houden is heel goed.. maar grappig is dat hé dat je denkt dat je heel weinig mag/moet eten om af te vallen terwijl het tegendeel waar is!

@ ZusjeVanBert: Wat knap van je dat je toch gewoon voor de rijstwafels gaat in de bios! Maar als je toch popcorn wil kun je ook kiezen voor een kinderpopcorn? Welke film ben je geweest?

@ Niekske: Wat fijn dat weer mag handballen! Jammie garnalen.. die zijn zo vreselijk lekker!

@ Chococupcake: Misschien dat je íets te actief bent met XCO? Wink Of misschien heb je wel spierpijn in je rug.. en dat is alleen maar goed haha. Maar ik ben het wel eens met ZusjeVanBert.. je moet gewoon tijd inlassen om te eten, dat is zo belangrijk! Ookal is het druk.. er is vast wel even 5minuutjes niks en dan kun je een boterham eten.. smile Het is moeilijk om je patroon om te gooien maar wie slank wil zijn Wink

Nouuu.. hier gaat ie goed.. ik voel mij heerlijk en ik ben eigenlijk heel blij dat we uit elkaar zijn (hoe erg is dat..) en vind het haast raar haha maar goed straks even winkelen met een vriendin! En het eten gaat goed, té goed want ik eet op het moment behoorlijk weinig; geen liefdesverdriet maar heb gewoon geen honger naja dat zal vast wel weer komen!

Aangezien mijn bloedwaarde maandag té laag was (shitshitshit!) heb ik besloten om toch maar elke dag een stukje te gaan lopen.. op doktersadvies. Al is het maar 100m .. beweging is heel belangrijk voor de doorbloeding maar ik kan niet zoveel en ver omdat mijn been heel snel zwaar en moe word.. maar goed ik ga dit gewoon proberen, ik neem de hond mee (zal zij ook wel leuk vinden haha)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC do 3 maa 2011 - 6:05

Ik ben het ook wel met jullie eens... maar het is zo lastig voor mij. Ik laat alles maar gebeuren en zet mezelf op de laatste plek... Dat is meer het gebeuren om tijd te maken, het is niet zo dat ik het wil.... het is een soort van onzekerheid omdat ik al zoveel te doen heb en het goed wil doen. Omdat mijn leidinggevende mij ook niet helpt in het in opleiding traject en alleen maar negatief is werkt dit niet echt mee om een beter zelfbeeld op de werkvloer te krijgen... Baal hier soms zo van...

Heb vandaag Voorschoolse Opvang gedraaid en Buitenschoolse Opvang maar moet zo terug voor de vergadering. Ik ben zo moe en voel me echt superberoerd... alles zit vast, pijn in mijn oren/ keel/ dus denk dat ik een griepje krijg/ heb... Vind het ook zo stom van mezelf dat ik dan toch ga vanavond, durf niet aan te geven dat ik me zo beroerd voel... Ik moet echt beter voor mezelf opkomen... Baal nu wel heel erg van mezelf en mijn houding...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet za 5 maa 2011 - 1:02

Ik ken die onzekerheid!
Maar de laatste jaren heb ik toch geprobeerd om voor mijzelf op te komen.. een keer néé te zeggen en ik moet zeggen; het is heerlijk! Geen dingen meer doen die ik helemaal niet wil, de eerste paar keer is het eng maar om toch door te zetten merk je dat mensen dat gaan waarderen en dan doe je het gewoon.. smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC za 5 maa 2011 - 1:50

Hello girls!

Ik heb me net gewogen en.... 1.4 kilo eraf! Ben er blij mee! Zag het van de week even niet meer zitten doordat ik het moeilijk vond alles zo om te gooien... 4 van de 5 dagen wel gelukt op het werk en begint z'n vruchten af te werpen! Motiveert weer een stuk! Very Happy

Hoe is het bij jullie??

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 2:26

Ik zie nog steeds nergens een reden om niet te eten. Hoe je het ook wendt of keert, bij mij gaat het er niet in eerlijk gezegd.

Niekske; Wat vervelend van je werk. Heb je weleens inhoudelijk met hem gepraat? Dat je niet zo bent als hij en wel waarde hecht aan je vrije tijd? Dat een keer moet kunnen maar je niet met regelmaat zo wil werken en geen tijd hebt voor waar je eigenlijk voor aangenomen bent? Geniet lekker van Carnaval trouwens, offdays moeten kunnen hoor!

Ikzelf; Ik ga heel vaak naar de bios, vandaar zeg maar smile. Vorige week was ik naar Yogi beer met mijn zusje en nichtje (die is 6). Was erg leuk smile. Maar ik gun mezelf nog wel wat hoor. Gister was ik naar the Kings Speech gegaan voor de tweede keer en heb ik wel popcorn genomen. Een kleine versie blijft ook ongezond natuurlijk. Maar ik had deze week veel gesport (zo-ma-woe-vrij) dus mocht het wel van mezelf smile.

Hier gaat het verder goed, laatst zelfs volkoren rijst geprobeert (zilvervlies) en was wel ok, met verse spinazie en vis want dat zijn dingen die we bijna nooit eten maar ik nu wel wil eten om wat afwisselender en gezonder te worden.

Gast
Gast

Bericht  CCC za 5 maa 2011 - 2:39

ZvB: je punt heb je gemaakt, is duidelijk... Heb je ook aangegeven hoe ik hier tegenover sta... dus laat het maar...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:02

Veel succes nog in dit topic allemaal, ik meld me af.

Gast
Gast

Bericht  JD za 5 maa 2011 - 5:24

Ohh heb ik even lang niks van me laten horen...,.shame on me! Embarassed

Hier gaat met ups en ook grote downs...
Ik ben gewoon een hele hele slechte lijner, daar was ik al achter, maar dat is nu nog maar eens bevestigd.
Embarassed

Overdag gaat goed, ben bewuster aan het opletten wat ik eet. dus geen beschuitjes meer, maar gewoon 2 volkoren boterhammen met licht beleg. Ik hou wel van zoet beleg, dus doe meestal appelstroop, dat is wel oke volgens mij.
Melk ben ik helemaal mee gestopt, alleen nog maar optimel bij mn eten en tussendoor thee of water....

Maar de avonden...mijn god, wat zijn die moeilijk. Wat het nog eens moeilijker maakt is dat ik elke avond alleen op de bank zit, omdat vriendlief aan het werk is, dus heb ook niet echt afleiding. En a, snaaien als de tv aanstaat is een soort van gewoonte. Als ik erbij nadenk dat ik niks lekkers in huis heb, wil ik bijna naar de supermarkt rennen...

Gister dus een paar paaseitjes op, maar de dag ervoor heb ik ipv wat lekkers maar banaan en peer in stukjes in een bakje gedaan en dat gegeten...is nog altijd gezonder.

gewogen heb ik nog niet, dat doe ik van de week pas weer:)

ZvB wat jammer dat je je weggaat Cry
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  CCC za 5 maa 2011 - 23:53

Herkenbaar... Toen mijn vriend voorheen nog altijd de avond/ nachtdiensten draaide zat ik ook in zo'n patroon... Snacken voor de tv of achter de laptop was voor mij een gewoonte en mijn verveling te stillen. Nu heeft hij andere diensten en zo kunnen we samen eten, hij gaat soms trainen ik soms naar de sportschool en doen onze eigen dingen ernaast en dat heeft me wel enorm geholpen om wat minder te snacken. Op een gegeven moment kun je het wel doorbreken, heeft alleen wat tijd en doorzettingsvermogen nodig! Very Happy

Ik had gisteren 2 feestjes... eigenlijk 3 maar heb er 1 overgeslagen omdat ik vrijdagavond was wezen stappen. Heb gisteren wel wat kleine dingen gegeten zoals pepsels (heet dat zo? die zoute stokjes), zijn niet heel erg slecht geloof ik... maar niemand had light frisdrank in huis dus wel een paar sapjes en 2 cola gedronken. Had natuurlijk aan het water gekund, maar moet zeggen dat ik ook zo nu en dan wel gewoon wat moet kunnen nemen zonder dat ik me schuldig voel daarover...

Vandaag ga ik voor het eerst die hardlooptraining doen via mijn ipod.. Vind het lastig die stap te zetten, dingen zoals waar moet ik dan gaan hardlopen en straks ziet iedereen me hardlopen gaan nu door mijn hoofd.. maar moet even 'normaal' doen en er lekker voor gaan!

Vanavond bij mijn ouders eten! Ben benieuwd wat er op het menu staat Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 6 maa 2011 - 3:28

@ ZusjeVanBert: Jammer dat je je afmeld! Veel succes met het afvallen smile

@ Marietje: Ja moeilijk is dat hé .. toen ik nog samenwoonde had ik dat ook! Maar het is iets waar je door heen moet.. de eerste avonden/weken zijn moeilijk maar je moet doorzetten smile Anders haal je snoeptomaatjes in huis, komkommers enzo die zijn ook heel lekker!

@ Chococupcake: Wat goed je je zo goed hebt ingehouden bij de verjaardagen! Je moet het inderdaad niet te streng voor jezelf maken want dan hou je het nooit vol.. heel veel succes met hardlopen!

Qua eten gaat het goed smile Gisteren was mijn zusje jarig en ik heb wel een appeltaartje gehad maar dat mocht van mijzelf! Ik heb mij vanmorgen ook even gewogen en er is 0.4 af.. nu in totaal 0.9 afgevallen.. niet veel en het valt mij ook tegen eerlijk gezegd haha maar goed het is eraf!

Maar verder ben ik nogal boos op m'n ex! Ik zou volgende week zaterdag erheen gaan om te praten over de spullen.. smst hij mij vandaag dat zijn vader er dan ook bij is.. god zeg! Waarom dat dan weer? Sorry maar daar kan ik echt niet tegen, ik bedoel; wij hebben 4½jaar een relatie met elkaar gehad en ik wou het gewoon goed afsluiten..gewoon samen snappen jullie? Kan hij het weer niet alleen en moet zijn vader erbij zijn.. echt een naaistreek vind ik dat! Gewoon lullig ook..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 6 maa 2011 - 3:54

ik_zelf: wat fijn dat je bent afgevallen! Het is misschien een kleine tegenvaller, maar het blijft op deze manier wel langer eraf en ga je niet jojo-en... Bijna een kilo dus helemaal goed toch!
Wat een vervelende situatie met je ex... Kan me voorstellen dat je dit een beetje apart vind. Zou ik zelf ook hebben hoor! Maar misschien kun je hem nog even benaderen om te vragen wat daar de reden van is? En of jullie het niet zelf samen kunnen uitzoeken allemaal (de spullen). Hebben jullie niets vastgelegd? Wij hebben een samenlevingscontract laten maken toendertijd... Ik had met mijn ex nl. ook veel gezeur over geld & spullen. Uiteindelijk heb ik me erbij neergelegd en wat dingen als oprotpremie meegekregen... Uiteindelijk is het goed zo, en heb er van geleerd! smile Hoop dat jullie er samen uitkomen...

Ik eet vanavond hutspot met stoofvlees ofzo! Vet lekker! Kijk er nu alweer naar uit! Heb net een sinaasappel, ananas, aardbei sapje gemaakt. Was echt heerlijk!
Vanavond maar vast brood smeren voor morgen zodta ik dat kan meenemen zodat ik gewoon lekker gezond kan eten morgen! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 6 maa 2011 - 5:43

Nee wij hebben geen samenlevingscontract laten opstellen (domdomdom!) omdat we eigenlijk zo wel weten wat van mij is en wat van hem is.. maar ik heb hem al terug gesmst dat ik het goed en leuk wil afsluiten want wij hebben een relatie gehad en niet met zijn vader.. wacht nog op een smsje terug! Ik vraag mij gewoon af waarom mannen zo raar en kinderachtig gaan doen?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 21 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: