Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 12 van 21 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 12 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC do 17 maa 2011 - 7:37

Ik_zelf: mooi eetlijstje! Ziet er goed uit, zie dat je langzaamaan alweer wat meer eet.
En wat leuk van die jongen! Die hele eerste fase (of het nou wat word of niet met deze jongen) is zo leuk... elkaar leren kennen, de spanning, dat iemand je leuk vind. Ben benieuwd hoe het gaat lopen! smile

Mijn eetlijstje van vandaag:
ontbijt: kellogs Special K met yoghurt
lunch: twee broodjes met ei en geraspte kaas.
Tussendoor: twee mandarijntjes en twee biskwietjes
Avondeten: 3 chickenwings, gebakken aardappelen, mais en kidneybonen

Baal een beetje van mijn avondmaaltijd, vind het niet voedzaam en is te weinig. Mijn vriend had gekookt maar heb echt onwijze honger nog... Sowieso snapte ik de mais en kidneybonen niet als combi... gebruik dat alleen ergens doorheen... maa rgoed...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pannetoet do 17 maa 2011 - 9:08

@ Chococupcake: Haha misschien moet je je vriend eens leren koken.... Wink
Jaa hij is écht leuk.. voor zover je dat kan zeggen via internet/msn :P We hebben gister uren gekletst via msn, en nu ook weer.. over leuke dingen, serieuze dingen en met heel veel dingen liggen we gewoon op 1 lijn haha maar goed ik heb normaal gesproken helemaal niks met dat internetdaten...maar ik zie het wel!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sanne-84 vr 18 maa 2011 - 1:30

@ chococupcake: ach een keer zondigen mag (tenminste dat zeggen ze haha)
maar ALS mn vriend een keer kookt doet hij het minder gezond als ik (hij gooit er meer vlees en minder groenten in) maar dan eet ik er 1-2 tomaten en/of wat komkommer bij, en dan heb ik dat zo gecompenseerd.. doe ik op het werk ook.

@ ikzelf: ik heb weer ff teruggelezen en vind het fijn nu te lezen dat het weer wat beter met je gaat! stress is ook niet goed voor afvallen;)

de sauna gister was erg lekker! was de eerste keer, maar viel reuze mee. en is nog goed voor mn ego ook als je anderen ziet..
en qua eten hebben we het ook goed gedaan. had 'sochtends yoghurt met fruit op, en in de auto nog peperkoek. daar als lunch een half broodje met geitenkaas en een half broodje heilbotfilet (we kunnen beide nooit kiezen en hebben nu als traditie om alles te delen!) tussendoor yoghurt met sap en als avondeten zalmcarpaccio en daarna een salade met brie (dat is dan weer wat minder) ook nog een portie garnalen in knoflookolie. alleen het brood wat we erbij kregen was te lekker :P
was een geluk dat die vriendin ook aan de lijn doet, anders was ik al sneller voor een stuk appelgebak gegaan als tussendoortje...

sow nu dalik de hapjes alvast klaarmaken voor ons mam, hopenlijk kan ik er wat vanaf blijven.. en zou ik het vanavond ook moeten weerstaan. maar het zijn redelijk gezonde hapjes; rookvlees met ei, asperges met ham etc,dus dan is het moeilijker om met mate te eten.. we zullen zien!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Emma_ vr 18 maa 2011 - 5:35

Ai Sanne dat vind ik ook altijd lastig om van alle hapjes af te blijven. Zijn altijd veel te lekker!

Ik ben vandaag bij de dieetiste geweest ik was aangekomen Sad. Was wel te verwachten overigens na carnaval. Ik ga nu weer goed er tegenaan!

Mijn eetlijstje van vandaag tot nu toe:
Ontbijt: 1 volkoren boterham met chocoladepasta (mag ik vanaf nu dus niet meer eten en wordt vruchtenhagel) 1 actimel aardbei.
Tussendoor: Niets, ik had pas laat mijn ontbijt op.
Lunch: 3 volkoren boterhammen, 2 eieren en 1 glas yomild aardbei.
Tussendoor: 1 liter water
Diner: Een vriendin komt eten dus ik weet het nog niet. We gaan zo samen boodschappen doen.

Ik heb ook nog een 1 uur gefitnesst vandaag cheers Ik heb alleen nog helemaal geen fruit op zie ik nu dus dat ik ga ik vanavond in ieder geval nog eten.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Pannetoet vr 18 maa 2011 - 7:06

@ Sanne: Dankje! Het gaat met ups en downs.. soms voel ik me zo down, gewoon nergens zin omdat ik écht een maatje mis. We hebben ook zoveel samen gedaan maja komt wel weer! Fijn dat de sauna zo goed is bevallen en je hebt lekker genoten zie ik smile Sauna lijkt mij ook heel lekker maar ik dat durf ik écht niet haha

@ Emma: Hmm dat is niet leuk dat je bent aangekomen.. maar je hebt iig wel een leuke carnaval gehad! En hartstikke goed dat je bent wezen sporten!

Misschien moet ik toch maar aan de datingsite's :P Makkelijke manier zo haha!
Verder weinig nieuws.. alleen maar leuke dingen haha » maandagmiddag shoppen met een vriendin, vrijdagavond filmpje kijken met vriendinnen en zaterdag gezellig uit smile

Ennn mijn eetlijstje vandaag:
((Gewerkt van 12.00 - 17.00))
- Ontbijt: Evergreen, kop thee en een yakult (Laat ontbijt, rond half 12)
- Tussendoor: Kop thee en een boterham met leverkaas
- Avondeten: Geb.aardappels, wortels en een visschnitzel

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet za 19 maa 2011 - 3:23

Euhm..hij is zo leuk! Gisteren bijna 4uur gemsn't, gecamt en daarna nog even gesmst.. en het klikt via msn/sms zó goed! Zoveel gelijkenissen haha we praten allebei ook al echt in de vorm 'als we samen zijn dan....' haha zo apart! Het enige nadeel is dat hij 5x in de week sport en ik sporten haat en ook niet echt een mooi strak figuur heb.. Embarassed Ennnn hij gaat 28maart voor 3 weken naar Peru.. ik wil hem zooo graag zien, hij mij ook *denkik*

En verder ben ik hartstikke blij! Ik mag een week meelopen bij een dierenarts Very Happy DA-assistente is écht mijn droombaan! En mijn vader kent een dierenarts en heeft een goed woordje voor mij gedaan.. nu moet ik maandag even bellen.. hoe vet! Het is alleen nog maar meelopen maar toch.. het is een begin! Zit alleen een beetje in dubio nu haha want ik ben in principe nog herstellende en ik heb alleen de maandag vrij én omdat ik in een supermarkt werk kan ik niet zo 1, 2, 3 vrij krijgen.. aaaahhhhh!! Ik wil het zooo graag!

En nu mijn eetlijstje tot nu toe:
- Ontbijt: Kop thee
- Net lunch: Boterham met gebraden gehakt en een kop thee
- Tussendoor: Blikje red-bull & Ranja

Hmm..nu voel ik mij een beetje down Sad Ik zat even op hyves te kijken en wat heeft m'n exvriend in zijn wiewatwaar staan » Vanavond stad onveilig maken .... aaaahhh!! Dat wil ik helemaal niet lezen of horen, ik wil helemaal niet dat hij andere meisjes leert kennen of nouja dat hij misschien zoent met andere meisjes *Zucht*
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 3:45

Ik-zelf> sorry dat ik binnen kom gevallen. Maar bij mijn vriend ging het ook zo snel. Een week intensief chatten, msnen, bellen, cammen en elkaar heel graag willen zien. En nu na ruim 5 jaar zijn we nog altjd samen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:43

0,2 er af whoehoe Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 19 maa 2011 - 5:05

Theedoosje schreef:Ik-zelf> sorry dat ik binnen kom gevallen. Maar bij mijn vriend ging het ook zo snel. Een week intensief chatten, msnen, bellen, cammen en elkaar heel graag willen zien. En nu na ruim 5 jaar zijn we nog altjd samen Wink

Maakt niet uit.. leuk juist om te lezen dat ik niet de 'enige' ben smile
Ik wil hem zoo graag zien maar ik ben ook heel bang dat ik tegenval.. dat hij mij misschien IRL helemaal niet zo leuk vind.. en hij woont in Den-Haag en ik dichtbij Hengelo ov dus 2½u met de trein :P Maar dat vind ik geen probleem..

@ Anousch: Jeeeuujj!!! Zie je wel dat je het kan!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:08

Ik_zelf> wij woonde destijds ook 2 uur van elkaar af (met auto) Dus er is hoop :P Ik duim voor je dat jullie elkaar niet tegenvallen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  CCC za 19 maa 2011 - 5:33

Ik_zelf: Zo leuk! Hoop dat jullie elkaar snel gaan ontmoeten, kan je zien of het irl ook klikt! smile

Anoush: goed gedaan! Mooi begin! smile

Ik zelf sta even stil... maar ben niet aangekomen, en moet maandag ongesteld worden dus dat is dan wel lekker. Voorheen was ik 3 kilo zwaarder voordat ik ongesteld moet worden...

Ik heb even een weekje (behalve woe.) vrij... Even uitrusten, ben echt kapot!

Vandaag heb ik als ontbijt/ lunch (waren laat opgestaan) 2 ciabattabroodjes mini variant met filet en kipsalade op. Vanmiddag wat bitterballen en cheesefingers... Vanavaond eten we fajitas...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet za 19 maa 2011 - 6:44

Theedoosje schreef:Ik_zelf> wij woonde destijds ook 2 uur van elkaar af (met auto) Dus er is hoop :P Ik duim voor je dat jullie elkaar niet tegenvallen Very Happy

Jaa ik ken ook een aantal mensen die vroeger een paar uur van elkaar wonen en nu al jááren samen zijn en samenwonen.. smile Maar ik mag van mijzelf niet al te hoge verwachtingen hebben want straks valt het tegen. (Maar stiekem ben ik al maanden verder en zijn we heel happy samen..foutt!!)

@ Chococupcake: Jaaa het is echt leuk.. alleen gaat hij naar Peru om daar een meisje op te zoeken, haar zoontje, vrienden enzo.. aaahh!! Straks vind hij haar leuker *onzekerheid slaat toe* .. Oké dat is wel positief dat je niet zwaarder bent in je 'periode'!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 20:01

Goed bezig dames!!

@Niekske Waren de tapas lekker?

@Sanne84 Tja, die hapjes… Heb je wel een leuk feestje gehad?

@Emma_ Oh fitnessen! Lekker zeg! Afgelopen dagen goed gegaan?

@Anousch Goed zo meid! En nu doorzetten! Weet je bij jezelf al wat het grootste probleem is en wat je juist makkelijker kan laten staan

@Chococupcake Als je gelijk blijft is super, vlak voor je menstruatie en tijdens je menstruatie ben je vaak zwaarder. (Tot wel 2 kilo!) Ik was van de week aangekomen en baalde zo! “Gelukkig” ben ik dus ook gister ongesteld geworden (nogal onregelmatige cyclus, had het nog niet verwacht) en vandaag alweer een stuk kwijt. Dus maandag gewoon weer even kijken Weight Watchers afval-topic! - Pagina 12 561177

@Ik_zelf_87 Waarom gaat hij dat meisje opzoeken? Is het liefde of vriendschap of ….? Wel leuk dat je een klik hebt! Ook al wordt het niks, weet je in ieder geval dat er anderen zijn! En de WWW van je ex, niet opletten. Hij zou waarschijnlijk ook stikjaloers zijn als hij wist over het contact dat jij nu hebt!

Bij mij gaat het goed Weight Watchers afval-topic! - Pagina 12 561177 Ik ben gister weer wezen rennen, al gaf ik het naar 6 runs op (ipv Cool, het ging echt voor geen meter. Had zo'n last van mijn buik, maar ik dacht dus dat ik nog niet ongesteld zou worden. Dat was wel het geval, dat verklaarde ook de slechte hardloopsessie. Gister ook met eten een echte off-day gehad. Het kon me even niks schelen. Maar vandaag ga ik er weer vol tegenaan! En ik ben weer afgevallen deze week Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Emma_ za 19 maa 2011 - 22:55

Super dat veel van jullie zijn afgevallen zeg! Ik dus niet en ga dus zo even mijn ticker weer aanpassen (naar de verkeerde kant helaas Sad )

@ Ik_zelf_87: ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen tussen jou en die jongen. Weet je al met welke reden hij dat meisje gaat opzoeken?

@ Chipp: goed dat je bent gaan rennen. Hoevaak doe je dit per week?

Ik heb gisteren een feestje gehad. Ik had zelf aangeboden om te rijden zodat ik niet in de verleiding zou komen om aan de wijn te gaan. Ik kom altijd zo enorm snel aan als ik een wijntje drink. Volgens mij omdat ik dan ook vaak wat meer hapjes eet op een feestje en dat werkt natuurlijk niet goed voor de lijn. Ik ga zo even fitnessen, dan heb ik deze week weer 3x gesport cheers (ik vind het altijd erg moeilijk om mijzelf naar de sportschool te slepen, dus ik ben best wel trots nu haha)

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  CCC za 19 maa 2011 - 23:42

Emma: misschien maak je nu wel meer spiermassa aan door het sporten. Spiermassa weegt meer dan vet... Misschien cm's meten?

Ik_zelf: Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar 'de reden' om naar dat meisje in Peru te gaan... Hebben jullie al een date staan? smile

Chipp: goed dat je toch geprobeerd hebt! De stap voor het hardlopen is op het moment even te groot voor mij. Ik kan me er niet toezetten, weet niet eens waar ik naartoe moet rennen en maak me druk dat mensen me zien rennnen. Slaat nergens op dit, ik weet het...

Sanne: goed dat je je hebt kunnen inhouden! smile Ik vind een wijntje altijd veel te lekker! smile

Ik moet even eerlijk bekennen dat de motivatie bij mij even ver te zoeken is... Baal er een beetje van... Was zo goed begonnen en blijf stilstaan, ik weet dat het beter is omdat ik ongesteld moet worden maar is even een deprimerend momentje voor me... Ik ga vanaf morgen weer alles goed opschrijven heb ik bedacht. Dat helpt me ook weer meer inzicht te krijgen in alles. Mijn weegschaal gaf wel aan de batterij bijna leeg was, en woog vanmorgen 82.6... dus hoopd at het aan die stomme batt. ligt... grrr... Ook ontzettend dom om te wegen, maar moest en zou even op dat ding gaan staan.

Heb even een baaldag geloof ik... mijn vriend is al uren aan het schoonmaken... en ik irriteer me alleen maar, terwijl ik juist blij moet zijn dat hij het huis even goed aanpakt... Naja ik ga even verder balen en jullie niet lastig vallen smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 23:58

@Chipp ja ik weet wat mijn probleem is, ik heb moeite om lekkere dingen te laten staan.
Ik heb nu ook mijn maandelijkse probleem en dan heb ik zin in alles wat ik tegen kom in de winkel, maar deze week heb ik me goed in gehouden! smile

Maar in totaal ben ik nu 2,1 kilo afgevallen dus ik kom er wel! smile

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 20 maa 2011 - 0:26

@ All: Nouja hij houd van reizen :P Maar hij heeft dat meisje/vrouw (want ze heeft een zoontje) 2x eerder gezien en hij was het hier even helemaal zat, wou er graag even tussenuit.. maar van wat ik heb begrepen gaat hij die vrouw puur vriendschappelijk opzoeken alleen verblijft hij daar wel 3 weken.. en dat is erg lang! In ieder geval lang genoeg om verliefd op iemand te worden.. aaahhhh laughcry Hij is gewoon zo leuk!

@ Chipp: 6 of 8runs..wat maakt het uit? Je hebt in ieder geval hardgelopen en dat is hartstikke goed!

@ Emma: Jammer dat je niet bent afgevallen maaaar nieuwe week, nieuwe kansen Wink Super dat je je naar de sportschool sleept..!

@ Choco: Hmm dat is niet leuk dat je je zo voelt! Nee we hebben nog geen date staan.. ik wou eerst, heel impulsief, gisteravond naar hem toe gaan maar dat heb ik toch maar niet gedaan.. want als ik om 9u met de trein zou gaan, zou ik daar pas om 00.00 aankomen! Misschien, heel misschien zaterdag en anders word het na zijn reis naar Peru (Dus eind april pas..)

Aaaah ik voel me zo down nu! Geen enkele vriendin die vrijgezel is en dus mee uit wil.. m'n ex die ineens 180graden is omgedraaid (van een saaie vent naar een macho-vrijgezel) en die leuke jongen uit Zuid-Holland die ineens niet meer zo leuk is.. ofnouja.. hij is superleuk! Maar misschien niet echt wederzijds.. zucht!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 20 maa 2011 - 0:44

Hmm... Ja daar ligt mijn probleem ook ik_zelf... Ik ben al een paar weekjes niet meer uitgeweest en begin een beetje te balen van de mensen die ik om me heen heb.

*weggehaald ivm privacy*

Laatst aangepast door chococupcake op ma 21 maa 2011 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 20 maa 2011 - 0:45

Anousch schreef:@Chipp ja ik weet wat mijn probleem is, ik heb moeite om lekkere dingen te laten staan.
Ik heb nu ook mijn maandelijkse probleem en dan heb ik zin in alles wat ik tegen kom in de winkel, maar deze week heb ik me goed in gehouden! smile

Maar in totaal ben ik nu 2,1 kilo afgevallen dus ik kom er wel! smile

Goed bezig! cheers

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 20 maa 2011 - 1:18

@ Choco: Je moet je niet bezwaard voelen! Ik heb je verhaal gelezen en ik meen echt als ik zeg dat ik het rot voor je vind! Maar je moet inderdaad wel naar jezelf luisteren en beslissen nemen waar jij je goed bij voelt! Ik voel mij ook wel 'alleen' omdat ik de enigste ben van mijn vriendinnen die geen vriend heeft maar dan ga ik ze niet claimen, doodsmsen etc.. het is ook heel belangrijk om naar jou eigen gevoel te luisteren want jij moet er gelukkig mee zijn.. en als zij dit niet kan dealen is dat heel jammer voor haar maar je moet niet in een vriendschap blijven zitten als je daar ongelukkig van word.. het lijkt een beetje alsof ze alléén jou heeft en doodsbang is dat niemand haar aardig&leuk vind. Dan ga je vaak ook van dit soort dingen doen (Ik herken deze dingen een beetje van een oud-vriendinnetje die een ziekelijk jaloers vriend had, exvriend nu). Hoe gaat het nu trouwens tussen jou en je vriend?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC zo 20 maa 2011 - 1:43

Ten eerste mijn excuses, ik wil niet zielig doen... Maar er komt momenteel even teveel op me af geloof ik... Bedoel er zijn wel ergere dingen in de wereld, dat realiseer ik me maar al te goed.

Ik weet inderdaad dat ik mijn eigen keuzes moet maken, maar het lijkt wel dat mensen altijd een beetje op me in gaan spelen. Op de één of andere manier voel ik dan altijd weer mee met de ander en doe ik weer alles voor de ander en vergeet ik mezelf. Wel balen dit hoor, want realiseer me dat dit een terugkomend iets is... Net zoals dat niet eten op het werk... Altijd maar bezig voor anderen en vergeet mezelf daar dik in... En nu voel ik me vandaag niet zo chill... en dan denk ik ja hallo, en wie staat er nu voor jou klaar dan? Niemand. Naja oke, beetje overdreven, maar de mensen die altijd maar van alles van me verwachten, en ik die ik alles geef, zijn dan nooit te bekennen. En ik moet ook wel toegeven dat ik niet iemand ben die dan even zielig gaat lopen doen van ja hallo? ik heb nu die tijd en aandacht nodig. Ik red mezelf ook wel... daar niet van...

* weggehaald ivm privacy*

Laatst aangepast door chococupcake op ma 21 maa 2011 - 2:26; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 20 maa 2011 - 1:55

Ik zal zo even je hele verhaal lezen Choco!
Maar ik moet ook overal voor knokken.. dus daar herken ik mijzelf enorm in! Terwijl als ik naar mijn zusje kijk haar alles heel makkelijk afgaat, supergrote vriendengroep, superleuke vriend,exvriend,vriend (knipperlichtrelatie :P), ze weet wat ze wil: qua werk, qua studie.. ze vind overal wel iemand waar ze leuke dingen mee kan doen.. haalt haar rijbewijs in 20lessen :shock:

Dit moest ik even tussendoor zeggen

EDIT: Nu je hele verhaal gelezen en je zeurt niet meis! Je hoeft niet altijd leuk en gezellig te zijn.. iedereen heeft dagen/weken dat ie zich niet zo lekker voelt en wij voelen ons nu niet lekker angel Ik wil je wel even meegeven dat je nu aan jezelf moet denken! De rest PM ik wel even want ik kan mij voorstellen dat je het niet leuk vind om álles hier open en bloot neer te zetten...

Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op zo 20 maa 2011 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  sanne-84 zo 20 maa 2011 - 1:57

hi meiden

@ emma: dat je niet bent afgevallen komt mss nog door het aankomen van carnaval? nog ff doorzetten, dalik zie je in 1 keer weer een stijgende lijn (naja een dalende lijn in gewicht!)
hoe vind jij het fitness? ik vind het vaak wel fijn om te doen. soms denk ik, blegh, maar als ik dan geweest ben ben ik erg blij. ga ook vaak 3x, al is het alleen maar omdat ik me anders schuldig voel als ik niet ben gegaan..

@ ikzelf: leuk hoor dat het zo klikt!! en tja mbt ontmoeten; aan de ene kant wel slim om te doen voordat hij weggaat; als het dan nóg leuker is dan zal ie dat zeker meenemen als ie in peru zit;) aan de andere kant; doe het nog ff lekker rustig aan, en ga ervoor na die 3 weken (als ie terugis)
en de www van je ex; mss doet ie het juist wle om je jaloers te maken. mss beter om hem te verwijderen van je hyves, dan zie je het ook niet meer. want helaas, leven gaat door (ff bot mss, maar jij bent ook al bezig met iemand anders;))

@anoush: kei goed, hou het vol! wat is je tip?! haha

@chipp: dat je het nu een keer niet hebt volgehouden is toch niet erg, de ene dag is de andere niet. als ik op de loopband sta gaat het de ene keer kei lekker, de andere keer is er geen volhouden aan. en je bent toch afgevallen, dus van genieten!

@ choco: fijn he die baaldagen/nadenkdagen.. maar over een paar dagen is da weer over en kun je de wereld weer aan: wel 1 ding; in vriendschap is eerlijkheid het belangrijkst, dus als die vriendin het niet 'accepteert' dat je niet mee wil, dan kun je over die vriendschap eens nadenken?! (wil verder nergens over oordelen hoor)

hier gaat het Y&*!& vrijdagavond ging het begin goed (op het gebak na) maar op het einde voor mn gevoel iets teveel brie en japanse mix gesnoept.
zaterdagavond voor het weggaan een chocolade bui gehad... heb op het feest ook gewoon gebak gehad (daar voelde ik me helemaal niet schuldig over) en af en toe een stokbroodje (kon niet weigeren, dus geukkig kwamen ze niet zo vaak langs haha) alleen op het laatst kwam de bittergarnituur en friet, en als dat er dan op het einde staat...

ik ben gewoon niet sterk genoeg als het voor mn neus staat. dan denk ik; ach die ene keer. want soms mag je wel iets pakken, maja waar ligt de grens??
dus nu ga ik deze week op water en brood haha. volgens mij ben ik wel 2 kilo aangekomen in een week... ik ga ook te vaak op de weegschaal staan, dus moeilijk te oordelen, omdat dit erg schommelt (en daarom nog extra demotiveert)
en dan is woensdag ons mam ook nog jarig, en gaan daar friet eten. neem gewoon kei veel groenten mee, en hoef dan maar weinig friet. ga ik ook met het werken doen, eerst veel groenten nemen, zodat ik me hopenlijk kan bedwingen met het shoarmavlees vanavond en pasta dinsdag..

en dan ga ik volgend weekend weer uiteten op zaterdag, en zondag naar vrienden die ook wel iets op tafel zullen zetten... pfff

maar: we gaan er weer voor deze week!!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  CCC zo 20 maa 2011 - 2:22

Ik_zelf: je hebt PM terug!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 20 maa 2011 - 3:20

@ Choco: Ik zag het.. smile Jij ook!

@ Sanne: Nee het is helemaal niet bot.. het is gewoon zo.. ik heb hem ook verwijdert van hyves (misschien voeg ik hem over een tijdje wel weer toe maar wil nu even écht afstand nemen). Euhm tja..mijn 'date'..ik weet op het moment even niet wat ik wil, ik zie wel! Zijn misschien ook wel leuke jongens hier in de buurt :P

En nu over jou! Mja afvallen is moeilijk en vergt écht doorzettingsvermogen en ook leren 'nee' te zeggen máár elke keer dat je nee zegt is er één! Dus wees trots op de keren dat je iets afwijst en kijk niet naar de keren dat je lekkere dingen eet...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 21 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: