Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 9 van 21 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 9 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  CCC zo 6 maa 2011 - 7:59

Tja denk dat het gewoon een onwennige/ onzekere situatie voor hem is... Misschien is hij bang dat jullie er niet samen uitkomen of dat je het hele huis leeg haalt ofzo?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pannetoet zo 6 maa 2011 - 10:11

Ja ik weet het niet..
Maar ik heb gewoon zoiets van we zijn 2 volwassen mensen.. Maar blijkbaar ziet hij dat anders. Kijk ik ben blij dat ik deze keus gemaakt heb maar ik vond het heel fijn dat we geen ruzie hadden enzo want dat is toch wel heel fijn! En ik wil gewoon nog even met hem praten ter afsluiting en daar hoef ik zijn pa niet bij te hebben..blijkbaar snapt ie dat niet? Zo lijkt het gewoon alsof het niks was, al die jaren.. Pff dit voelt dan wel heel kut! Bah..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC zo 6 maa 2011 - 11:11

Ja het is inderdaad wel een vervelende situatie... Je krijgt meteen zo'n bepaalde feeling over de gehele situatie nu... Ondertussen al wat per sms gekregen?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet zo 6 maa 2011 - 23:12

Ja ik heb ondertussen een smsje gekregen; 'We hoeven niet te praten want het is toch over en ik wil mijn vader er gewoon bij hebben, we hebben toch geen geheimen voor hem? Einde discussie!' .. Nja ik vind het zo kinderachtig! Kweenie..ben helemaal down hierdoor, gewoon omdat hij zó raar doet.. Heb hem ook wel gezegd dat je 4½jaar niet vergeet, hoe graag je dat ook wil want we hebben ook een leuke tijden gehad en om dan zo 'koel' te doen is in mijn ogen not done.. alsof ik nooit heb bestaan, alsof onze relatie nooit heeft bestaan, zo voelt het nu een beetje.. bah voel me er gewoon echt kut door. Niet eens omdat we uit elkaar zijn maar gewoon om hoe hij nu doet..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 7 maa 2011 - 6:29

Jeetje... das wel even heftig ja... Kan me voorstellen dat je je niet echt chill voelt nu! Hoop dat het allemaal een beetje goed verloopt als je langs gaat...

Vandaag weer goed gegeten!

Vanmorgen: fruitshake: ananas, sinaasappel, aardbei, peer en kiwi

Vanmiddag: 3 boterhammen met philadelphia light

Tussendoor: rijstewafel met smeerworst

Avondeten: aardappelen, witlof met 30+ kaas, vlees...

Veel thee gedronken en water... Dus opzich een goede dag!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet ma 7 maa 2011 - 8:40

Goed je best gedaan vandaag!

Mijn eetlijstje:
Ontbijt: cracker met kaas
Middageten: boterham met ham
Koffiepauze: knoppers met thee
Avondeten: Gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink

Nou mannen! We hebben nu voor vrijdagavond afgesproken zonder zijn vader.. Gewoon met zijn tweeen en om spullen in te pakken.. Wel fijn dat hij zo is bijgedraaid, nu nog hopen dat dat zo blijft haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 7 maa 2011 - 9:59

Jij bent ook goed bezig geweest vandaag! smile

Ik heb net onze zomervakantie geboekt naar Mallorca! Very Happy Lekker 10 daagjes weg! Heb er nu al zin in!

Wat fijn dat hij bijgedraaid is... Hij zal wel vol met emoties zitten waardoor al die gekkigheid er zo bij komt kijken. Wat is het stil hier zeg! Sad

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet di 8 maa 2011 - 5:10

Ja inderdaad.. wij runnen met z'n tweetjes een topic haha
Ik eet op het moment te weinig.. waarschijnlijk stress om de spullen! Pff..ben zo bang dat alle spullen aan mijn neus voorbij gaan!

Ooohh lekker zeg.. Very Happy In een hotel?

Mijn eetlijstje voor vandaag: (Gewerkt van 8.30 - 15.00)
Ontbijt: Yakult, thee en een boterham met hagelslag
Koffiepauze: Thee en een boterham met kaas
Lunch: Thee met 1 boterham leverworst en een halve met ham
Tussendoor: Ranja met een koekje
Zo; avondeten: Gek. aardappels, witlof en een schnitzel
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 8 maa 2011 - 7:41

Ik heb vandaag een banaan als ontbijt gegeten en een boterham met philadelphia... Tussendoor komkommer en mandarijn, lunch 3 boterhammen met philadelphia en als avondeten chili con carne met aardappelen (recept weightwatchers)... Wederom dus weer een goede dag! Nu lekker zwemmen! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet di 8 maa 2011 - 10:31

Lekker gezwommen Chococupcake?
En volgens mij ben jij een beetje verslaafd aan philadelphia :P

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 8 maa 2011 - 10:54

Ik heb heerlijk gezwommen! Echt lekker! Net even de oude koel/ vriescombi naar buiten getild en op de vuilnisbakkenplaats neergezet zeg maar... dus heb mijn training voor vandaag wel gehad! Wink

Haha! Ja ben idd een beetje verslaafd aan Philadelphia, zal morgen eens afwisselen met wat anders!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske wo 9 maa 2011 - 3:33

Zo daar ben ik ook weer eens! Ik heb vanaf vrijdag t/m gisteren carnaval gevierd in Limburg en ik wil er niet meer over nadenken wat ik allemaal naar binnen heb gewerkt met die dagen... Embarassed morgen ga ik alles weer netjes bijhouden! Ik heb wel trouw alles even bijgelezen smile

ZvB: jammer dat je weggaat, ik ben nu aan de late kant natuurlijk, maar wellicht lees je dit nog! Succes met avallen!

Marietje: ik ken het de, moeilijke avonden! Voor mij scheelt het wel als ik iets te doen heb ipv op de bank hang smile en neem eens rijstwafels (snack-a-jacks, in zoet of hartig) of popcorn ofzo, dat is allemaal helemaal niet zo slecht!

Ikzelf: wat een gedoe met je ex... ik denk dat het een beetje zijn manier is van omgaan met zijn verdriet. Gewoon afstandelijk, geen emoties. Ik herken het wel, het is iets mannelijks denk ik.... maar goed dat de kilo's eraf gaan! Het is juist goed als het niet te snel gaat, des te groter de kans dat het ook allemaal eraf blijft.

Voor de rest: goed bezig met eten en sporten, vanaf morgen wordt hier ook alles weer gezond en klets ik ook weer mee smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Pannetoet wo 9 maa 2011 - 5:17

@ Niekske: Dus jij was één van de velen die vandaag ziek was..? :P Haha.. Maar ik denk inderdaad dat dat zijn manier van verwerken is. Zo was hij ook altijd als we ruzie hadden; koel en afstandelijk. Nu is het zowieso een 'rare' jongen maar goed hij is nu aardig bijgedraaid gelukkig! Vrijdagavond ga ik naar hem toe om het af te sluiten zeg maar en om de meeste spullen op te halen en zaterdagmorgen haal ik samen met mijn vader de meubels op smile Naja goed nu over jou! Wat fijn dat je hebt genoten van het carnaval vieren!

@ Chococupcake: Haha je hoeft van mij niet af te wisselen hoor :P Maar het viel me op!

Het is zo raar! En het was mijn eigen keus maar ik voel me op momenten best down dat we uit elkaar zijn.. het is gewoon beter want hij gaat mij niet gelukkig maken maar ergens mis ik de 'leuke' momenten die we hadden, de grapjes maar ook het zelfstandige, voor iemand zorgen (ik hou ervan om iemand anders happy te maken/zien), zelf beslissingen nemen zoals wat eet je vanavond en al die dingen.. Tja en ik mis gewoon de warmte van iemand die van je houd, eerder dook ik dan meteen weer in een nieuwe relatie om het gemis te vullen maar dat wil ik nu niet! Maar ik mis hém als persoon niet.. maar goed we zijn 4½jaar samen geweest, ik was 18 toen we wat kregen en dat is een behoorlijke tijd die ik niet zomaar vergeet. En ergens wil ik mij helemaal niet down en kut voelen want hij is het niet waard.. *zucht*

En het eten is hetzelfde! Niet zoveel honger de laatste dagen en ik ben ook heel snel duizelig (Stress volgens m'n moeder..).
Mijn eetlijstje voor vandaag: (Gewerkt van 8.30-15.00)
Ontbijt: Yakult en een kop thee
Koffiepauze: Boterham met ham en een kop thee
Lunch: 1 boterham met kaas en een halve met leverworst, kop thee
Tussendoor: Thee en ranja
Zo-Avondeten: Macaroni

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 9 maa 2011 - 6:26

Leuk dat je carnaval hebt gevierd! Heb je je een beetje vermaakt? smile En hoe was je verkleed? Ben niet nieuwsgierig hoor! haha!
Ach wbt het niet goed bijhouden van eten kan soms toch ook wel. In de weekenden ben ik ook een stukje losser hoor. Wil altijd sowieso tijdens het uitgaan wel een wijntje of wat anders lekkers...

ik_zelf... snap je gevoel heel goed! Is allemaal een proces wat je moet doormaken en ook al is het je eigen keuze geweest is het toch niet makkelijk. Ook al hebben jullie slechte tijden gehad, jullie hebben er ook veel leuke gehad en daarbij is het toch een deel van je leven geweest... hug

Ik zit momenteel ook weer even in een dipje... Opzich gaat het wel goed tussen mij en mijn vriend maar ik ben een beetje benauwd aan het worden binnen de relatie... Ik ben zo onrustig en gespannen... Hij doet echt alles voor me op het moment, maar ben ook niet echt gewend altijd maar samen te zijn en alles samen te doen. Sinds dat hij in een andere vestiging werkt heeft hij merendeels dagdiensten ipv avond/ nachtdiensten... Begin nu opeens te merken dat het me benauwd... Ik doe wel veel mijn eigen dingen nog met vriendinnen maar na afgelopen weekend twijfel ik opeens heel erg... Snap even niks van mezelf... Sorry voor het verhaal...

Eetlijstje vandaag:
ontbijt: Liga en thee (heel slecht, maar was zo nerveus voor mijn rijles. Moet volgende week afrijden en stond vanmorgen te kotsen van de zenuwen :S)
lunch: boterham met cervelaat en boterham met philadelhia haha again!
Tussendoor: komkommer en mandarijn
Avondeten... heb nog geen idee! Moet zo nog naar de supermarkt...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet wo 9 maa 2011 - 6:54

chococupcake schreef:Ik zit momenteel ook weer even in een dipje... Opzich gaat het wel goed tussen mij en mijn vriend maar ik ben een beetje benauwd aan het worden binnen de relatie... Ik ben zo onrustig en gespannen... Hij doet echt alles voor me op het moment, maar ben ook niet echt gewend altijd maar samen te zijn en alles samen te doen. Sinds dat hij in een andere vestiging werkt heeft hij merendeels dagdiensten ipv avond/ nachtdiensten... Begin nu opeens te merken dat het me benauwd... Ik doe wel veel mijn eigen dingen nog met vriendinnen maar na afgelopen weekend twijfel ik opeens heel erg... Snap even niks van mezelf... Sorry voor het verhaal...

Hmm dat is niet zo leuk! Weet je ook waar die twijfels vandaan komen?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 9 maa 2011 - 7:30

Tja het is een beetje vaag allemaal... Ik wilde heel graag een stabiel leven met hem, nu het er is heb ik er moeite mee. Loop gewoon te zeuren en niks is dus goed qua werktijden geloof ik... Ik weet wel een beetje waar de twijfels vandaan komen maar ben een beetje bang dat ik enorme kritiek ga krijgen...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet wo 9 maa 2011 - 7:48

Je mag me ook een pm sturen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Niekske wo 9 maa 2011 - 20:47

Goedemorgen! Vandaag gaan we weer gezond doen smile vanmorgen weer begonnen met magere yoghurt en cruesli en verder heb ik alleen maar gezonde lunch en gezonde tussendoortjes bij me. Vanavond ga ik weer de groenteschotel maken, deze keer ook voor mijn vriend. Ben beneiwud wat hij ervan vindt smile

Mijn carnaval was zeer geslaagd! Ik was niet ziek, maar een dagje extra slapen kon ik wel gebruiken. Ik ben wel een beetje schor nu, maar ik zit aardig fris en fruitig op mijn werk nu al smile alleen trouwens, mijn niet-carnaval-vierende collega's liggen nog in bed... ik heb verschillende outfits aan gehad, vrijdag was ik schaapje, zaterdag goudklompje, zondag weer schaapje, maandag afrikaanse en op dinsdag gaat iedereen bij ons verkleed als de burgerij van vroeger. Lange rokken, veel zwart, pinguin-jassen, boerenpetjes, hoedjes met veren en met zo'n netje voor je ogen. De dagen zijn weer voorbij gevlogen smile

chococupcake: wat balen dat je je niet prettig voelt in je relatie! Ik ken het gevoel een beetje, een paar jaar geleden was ik plannen aan het maken om te gaan samen wonen met mijn toenmalige vriend. Maar hoe concreter de plannen werden, hoe benauwder ik het kreeg bij het idee om 24/7 met hem in één huis te wonen... ik heb uiteindelijk alle twijfels uitgesproken en omdat ik eerst wel met hem verder wilde, hebben we samenwonen uitgesteld. Maar de relatie was eigenlijk al op toen. Maar je moet echt uitspreken wat je dwars zit! Ook al ga je kritiek krijgen, het zal opluchten. Natuurlijk heeft hij er ook zijn mening over, maar jullie willen er toch samen uitkomen. Heel veel sterkte!!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 9 maa 2011 - 22:05

Heey meiden...

Ik moet het ook wel bespreken met mijn vriend... Ik heb gisteravond wel goed met een vriendin kunnen praten en daardoor ben ik weer gaan nadenken, kon vannacht niet slapen dus maar 3 uur liggen nadenken. Ik ben wel heel gelukkig met hem, maar nu komt er iets teveel op me af... Hij neemt bepaalde dingen nu wel heel serieus, terwijl hij altijd was van vrijheid hebben in onze relatie en nu begint hij over zaken zoals miss. kunnen we al het geld op 1 hoop gooien en meer samen sparen, trouwen ed. In het begin van onze relatie vond ik het moeilijk dat hij nog een stukje vrijheid wilde, maar dit waren eigenlijk de normale dingen en later ben ik blij dat hij het zo wilde want heb daardoor wel mijn sociale contacten weer goed op kunnen bouwen. Maar vrijdagavond was ik met vriendinnen gaan stappen, en opeens merkte ik hoeveel 'andere' aandacht ik kreeg van andere mannen... terwijl het hier zo ja hoe zal ik het zeggen, anders gaat... ook wel logisch na bijna 4.5 jaar... Maar denk dat ik de eerste officiele sleur nu meemaak en ook qua gevoel dus... Na het weekend dus enorm veel na lopen denken... maar goed, ben tot de conclusie dat ik hem echt niet kwijt wil. Maar hij moet me wat meer ruimte geven... (ik_zelf... heb het toch maar neergezet, jammer dan als er kritiek van forumleden op komt Wink)...

Vanavond moeten we ergens naartoe, dus kan ik het niet bespreken, maar morgenavond hebben we een avondje samen gepland dus dan moet ik het er maar eens over hebben.

Ben net wakker, heb sinds deze week een relaxed rooster gecreeërd voor mezelf. Heb in deze nieuwe functie een dag moeten inleveren dus heb er nu voor gezorgd dat ik elke donderdag om 13.00 uur begin. Zo kan ik tenminste nog wat tijd aan andere dingen besteden als ik dat wil. smile Lig nog lekker lui in bed met een kop thee, ga zo maar eens even de woonkamer en wc schoonmaken en even een ontbijtje maken. Daarna lekker naar het werk. Gisteravond heb ik zelfgemaakte hamburgers gegeten met 3 rosti's. Met mager gehakt, dus denk dat de schade wel meevalt! smile

Heb de behoefte om te gaan wegen, maar mijn gevoel zegt dat ik dat niet moet doen omdat het tegen gaat vallen... vraag me niet waarom... Maar goed. Zaterdag dus maar weer wegen! Zit ook te denken aan een nieuwe weegschaal, ik heb deze al eeuwen... en iemand zei laatst dat je je weegschaal altijd opdezelfde plek moet laten staan, anders geeft ie andere dingen elke keer aan. Maar goed, je moet toch ooit eens stofzuigen en dweilen? :P

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske wo 9 maa 2011 - 23:37

ow ja wegen... dat doe ik maandag wel weer, na vier 'balans-dagen' Very Happy ik heb het idee dat de schade meevalt, van zoveel bier moet je ook vaak naar de wc, haha!

Chococupcake: goed dat je je voorgenomen hebt om toch met hem te gaan praten, ik denk dat het echt op zal luchten! Waarom zou er trouwens kritiek op komen van andere forumleden? Heb ik toch iets gemist de afgelopen dagen...? Enne, met huishoudelijke klusjes verbrand je heel veel calorien!

Ik ga morgenavond weer handballen, mijn eerste wedstrijd in maanden.... ben benieuwd hoe ik het volhou!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC do 10 maa 2011 - 0:19

Hihi! Is dat zo? Ik drink nooit bier... Ik wil altijd iets van een cocktailtje hebben of gewoon een mixje of lekker sterk zoals Tequila! Very Happy Haha! Zo nu en dan moet je gewoon even los kunnen gaan! smile Je outfits klonken erg leuk!

Tja wbt kritiek krijgen, het blijft toch schrift... en sommige mensen zullen het niet eens zijn met wat ik ervaar natuurlijk... Omdat het voor een ander niet voor te stellen is ofzo... Misschien ook wel een beetje onzekerheid op dat gebied...

Heb net even alles snel schoongemaakt, gedouched en nu zit ik aan mijn lunch 2 boterhammen met kipgrilworst. Zo lekker naar het werk, lekker kort dagje tot 17 uur! Very Happy Morgenavond wil ik even naar de zonnebank en vanavond gaan we met vrienden Kolonisten van Catan spelen... Hoop dat ze niet al te veel lekkere dingen in huis hebben gehaald, vrees het ergste!

Ik heb me toch gewogen! Embarassed En er is weer 0.4 kg af! Ben er blij mee, begin nu echt de smaak te pakken te krijgen en merk het verschil al iets in mijn kleding. Binnenkort maar weer eens wat opmeten zodat ik ook de cm's kan zien!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet do 10 maa 2011 - 3:47

@ Chococupcake: Wat goed dat je toch iets kwijt bent! En ik zou inderdaad met je vriend gaan praten... zoiets lucht alleen maar op! Ik vind een relatie hebben heerlijk maar ik word benauwd bij de gedachte aan trouwen en kinderen krijgen.. geen idee waarom haha .. en dan nog; dan krijg je kritiek dat maakt toch niet uit? Dat verandert niks aan jou gevoelens smile

@ Niekske: Goed je het gezonde leven weer op hebt gepakt!

Ik ga mij ook maandagmorgen weer wegen! Ik hoop zo dat ik onder de 66 zit! Ik woog maandag 66.3 dus dat moet wel lukken..hoop ik!

Morgenavond naar mijn exvriend heen, spulletjes inpakken maar ook praten want ik weet het ff niet.. ik mis hém maar het geeft ook rust, zo tegenstrijdig allemaal! En ik zag zijn moeder vandaag lopen, volgens mij wou ze mij niet zien haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 6:22

Sorry dat ik hier niet zoveel meer typ Embarassed

Ik ben nog steeds hard bezig, maar het is erg zwaar.
Er was weer een kilo af, maar die zit er net zo hard weer aan.
Maaar ik geef niet op Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet do 10 maa 2011 - 9:18

Vervelend dat je het zo moeilijk vind Anousch! Weet je ook hoe dat komt?

Mijn eetlijstje voor vandaag! (ik was vrij..)
Ontbijt: Alleen een kop thee
Lunch: Een koekje en een bros
Tussendoor: Redbull en ranja
Avondeten: Gebakken aardappels met sla en 2kippenpootjes

Heel weinig gegeten vandaag maar ik voelde mij niet zo lekker! De breuk tussen mij en mijn exvriend doet mij toch meer dan ik zou willen...vandaag even bij een vriendin geweest en zij woont in dezelfde flat als mijn vriend en op zich is dat niet erg maar ik zag zijn moeder lopen! Aah! Ondanks dat ik haar niet zo vond doet het toch wel pijn. We hebben toch 4.5jaar lief en leed gedeeld, hij kende mij heel goed en ik hem..bepaalde dingen wat je samen hebt. Naja zal wel weer goed komen! Enige nadeel is alleen dat de vriendinnen die ik nog heb allemaal gesetteld zijn en dat is lastig!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 11:34

Ik_zelf_87 schreef:Vervelend dat je het zo moeilijk vind Anousch! Weet je ook hoe dat komt?

Als ik anderen iets lekkers zie eten, wil ik het zelf ook.
Maaar! ik heb vanavond geen chips op maar komkommer! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 21 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: