Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight Watchers afval-topic!

+9
sanne-84
Emma_
CCC
Ellebel
M_as
Pannetoet
Niekske
Miss G
JD
13 plaatsers

Pagina 6 van 21 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Weight Watchers afval-topic! - Pagina 6 Empty Re: Weight Watchers afval-topic!

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:34

Waaa bitterballen zijn zo lekker :P. Goed van je zeg!

Ik ga morgen wat drinken met een oud collega/ vriendin maar heb me al bedacht dat ik het bij een cola hou en geen alcohol. Mss haal ik zaterdagavond voor mezelf wat alcohol in huis maar ik vind thuis drinken niet zo leuk dus mss ook niet. Van alcohol ben ik de laatste jaren behoorlijk veel aangekomen Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Niekske do 24 feb 2011 - 8:05

Zusje van Bert schreef:Waaa bitterballen zijn zo lekker :P. Goed van je zeg!

Ik ga morgen wat drinken met een oud collega/ vriendin maar heb me al bedacht dat ik het bij een cola hou en geen alcohol. Mss haal ik zaterdagavond voor mezelf wat alcohol in huis maar ik vind thuis drinken niet zo leuk dus mss ook niet. Van alcohol ben ik de laatste jaren behoorlijk veel aangekomen Embarassed

wel cola light he Wink das 0 punten per glas, gewone cola is 2
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC do 24 feb 2011 - 8:21

Hier nog even de foto... Ik heb een L genomen, hij zit wat ruim, maar vind ik zelf wat prettiger.. anders komt mijn kont er zo in uit en dat is ook geen gezicht...

Jullie zijn allemaal goed bezig zeg! Ik heb deze week een beetje gezondigd eigenlijk en vooral weinig gegeten... Had er weinig tijd voor, ga vanaf maandag elke dag een half uurtje pauze inplannen. Ik heb morgenavond een housewarming van een vriendin en daar word een hoop lekkers neergezet... dus maar even kijken hoe ik me kan inhouden.. heb wel het gevoel dat ik ben afgevallen, voel me wat lekkerder in mijn vel ook... maar nog niet gewogen ben nog ongesteld...

Laatst aangepast door chococupcake op vr 25 feb 2011 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet do 24 feb 2011 - 9:53

@ Chococupcake: Wow! Jij bent gewoon 6cm slanker in de taille...

@ Anousch: Misschien kun je als je zin krijgt in een chocolaatje eerst een appel eten en als je dan nog zin hebt er één nemen? Dat doe ik wel eens en als ik eenmaal de appel op heb, heb ik er al geen zin meer in :P Het idee van Niekske is ook goed!

@ Niekske: Nee volgens mij alleen in deze kleur.. anders kijk je even de site van H&M, staan heel veel leuke dingen op Very Happy

@ ZusjeVanBert: Neeeee gewoon aan de fris blijven! Alcohol is zó slecht voor je :P Vriendin van mij is woonbegeleidster bij licht verstandelijke gehandicapten en zij krijgt nu een stukje 'verslaving' erbij en als je ziet hoe slecht alcohol eigenlijk is.. Al moet ik bekennen dat ik ook wel van een mixje hou, of 2 mixjes, of 3 angel Ik mag nu geen alcohol omdat ik aan de bloedverdunners zit maar mén wat heb ik zin in een pisang-jus ofzo!

@ All: Wisten jullie dat light eigenlijk nog slechter is dan gewoon? In light-producten zit aspartaam in.. Dat is een zoetstof die 160 tot 200x zo zoet is als suiker..

Bron » http://nl.wikipedia.org/wiki/Aspartaam

Dus als je een keer frisdrank wilt drinken kies dan voor gewoon.. Wat ik nu heel veel drink is Crystal Clear Citroen.. net water maar dan met een klein smaakje, superlekker! En af&toe drink ik Shrek Boomfruit (van Roosvicee, die pakken) ook errug lekker!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  JD do 24 feb 2011 - 10:27

Jippieeee ik heb me voor het eten gewogen...vorige week was ik 67,5, nu gaf de weegschaal 65,7 aan Very Happy Ik weeg elke donderdagavond voor t eten, dan ben ik bij mn ouders en die hebben een weegschaal, ik heb er zelf geeneen.

t kan natuurlijk toeval zijn, je weegt echter nooit hetzelfde...maar voor mij is het gewoon 2 hele kilo's verschil Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 19:24

Ja ik heb de afgelopen jaren echt te veel gedronken en laatst een akkefietje gehad met iemand dat ik dacht, laat maar, dit moet ik niet meer doen.

Anyway, cola light of cola... Cola is sowieso al troep natuurlijk maar cola light volgens mij nog grotere. Als ik dus al een colaatje neem is het gewone en anders mss wel een lekkere jus smile.

Gast
Gast

Bericht  Niekske do 24 feb 2011 - 21:19

*Marietje* schreef:Jippieeee ik heb me voor het eten gewogen...vorige week was ik 67,5, nu gaf de weegschaal 65,7 aan Very Happy Ik weeg elke donderdagavond voor t eten, dan ben ik bij mn ouders en die hebben een weegschaal, ik heb er zelf geeneen.

t kan natuurlijk toeval zijn, je weegt echter nooit hetzelfde...maar voor mij is het gewoon 2 hele kilo's verschil Very Happy

Goed bezig! Ik ga maandag weer op de weegschaal, maar dit weekend heb ik twee feestjes en eet ik een keer bij vrienden en een keer bij mijn ouders... ik heb het dus niet helemaal zelf in de hand wat ik eet :S veel water drinken en geen tussendoortjes!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Pannetoet do 24 feb 2011 - 22:59

@ Marietje: Wat goed van je.. Very Happy Nu hoef je nog maar 5kg! Goed bezig meid!

@ ZusjeVanBert: En om die reden drink ik dus nooit teveel.. :P Paar keer gebeurd maar nee, niet voor herhaling vatbaar.. ik vertel dan altijd íets teveel haha

@ Niekske: 1 tip: Rustig eten en genieten. Dan zit je eerder vol smile Ik ga/moet maandag ook weer wegen! Spannend!

Blegghh ik ben strontverkouden! Bahbahbah!
En ik moet straks werken; 14u tot 19u .. totaal geen zin in!
Ik ben ook zooo moe (denk omdat ik verkouden én ongesteld ben)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 1:17

Dat van het rustig eten dat moet ik denk ik ook eens gaan proberen.

Gast
Gast

Bericht  JD vr 25 feb 2011 - 5:17

ik heb net eindelijk zelf eens een weegschaal gekocht bij de blokker.... alleen...moét ie haast wel stuk zijn...
deze geeft 70 kg aan!!! Ik heb altijd 68 gewogen, en heb me dus gister bij mn ouders gewogen en daar gaf ie iets meer dan 65 aan....wordt hier wel weer een beetje depri van Sad
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 25 feb 2011 - 6:55

Hmmm ik word ook een beetje depri van de weegschaal gaf vanmorgen 81.9 aan... Sad Word er niet goed van, ben zo goed als niet meer ongesteld... Al weet ik dat ik veel te weinig eet en daardoor sta ik waarschijnlijk ook stil. Vanaf maandag ga ik meer eten heb ik besloten...

Vandaag 3 eierkoeken gegeten, 2 crackers met chocopasta en 1 peer en een mandarijn... Veel te weinig weer, maar heb elke keer geen tijd om te eten. Heb dinsdag functioneringsgesprek en ga aankaarten dat dit niet meer zo kan op deze manier. Ben nu ondertussen teamleidster voor 4 vestigingen, maar zie er amper wat voor terug... heb geen tijd om te eten of dingen te doen en ben er nu klaar mee... Heb besloten dat ik echt mijn persoonlijke grenzen beter moet aangeven...

Hoe ging het bij jullie vandaag?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 9:25

chococupcake schreef:Hmmm ik word ook een beetje depri van de weegschaal gaf vanmorgen 81.9 aan... Sad Word er niet goed van, ben zo goed als niet meer ongesteld... Al weet ik dat ik veel te weinig eet en daardoor sta ik waarschijnlijk ook stil. Vanaf maandag ga ik meer eten heb ik besloten...

Vandaag 3 eierkoeken gegeten, 2 crackers met chocopasta en 1 peer en een mandarijn... Veel te weinig weer, maar heb elke keer geen tijd om te eten. Heb dinsdag functioneringsgesprek en ga aankaarten dat dit niet meer zo kan op deze manier. Ben nu ondertussen teamleidster voor 4 vestigingen, maar zie er amper wat voor terug... heb geen tijd om te eten of dingen te doen en ben er nu klaar mee... Heb besloten dat ik echt mijn persoonlijke grenzen beter moet aangeven...

Hoe ging het bij jullie vandaag?

Wow, dat is echt heel erg weinig. Je hebt geen tijd om te eten? Ik begrijp zoiets eerlijk gezegd niet. Ik heb het ook de hele dag zo druk gehad, jaarafsluiting, collega's in de stress. Ik was echt een vliegende keep... Dan maar geen pauze maar tussendoor gaan er echt wel boterhammen naar binnen. Sowieso is het goed om je persoonlijke grenzen aan te houden natuurlijk. Succes ermee.

Ik heb gisteravond dan nog wat rijstewafels gegeten maar was er snel zat van. Vandaag minder brood gedaan:

5 bruine boterhammen met kaas
3 mandarijntjes
2 afbakbroodjes met hamburgers (alleen het vlees, verder ook geen saus ofzo).

Niet echt een maaltijd van niveau maar na de vrijmibo heb ik ook geen zin meer om te koken. Dus het was eerder schade beperken (KFC, MAC etc). Tijdens de vrijmibo heb ik 1 colaatje en 1 verse jus gedronken. Vanavond ben ik niet van plan te snoepen verder smile. Gaat dus redelijk goed zover smile.

@ Ikzelf; Werk zit erop, neem lekker tijd voor jezelf! En was het maar zo dat ik slechts te veel vertel. Ik vertel sowieso wel veel dus dat zou geen verrassing moeten zijn haha. Nee, ik doe echt domme dingen smile.

Gast
Gast

Bericht  JD vr 25 feb 2011 - 12:06

moet eerlijk zeggen dat ik die website met punten rete-irritant vind haha. de helft staat er niet op, je loopt maar te zoeken...
Ik vul ook elke dag alles wat ik gegeten heb in op www.caloriechecker.nl, deze vind ik veel duidelijker en overzichtelijker. Hij onthoud per dag wat je hebt gegeten, dus je kunt altijd terug kijken. ook geeft ie aan waar je op moet letten qua eten enzo...best handig..

maar goed mijn lijstje van vandaag:

ontbijt: (moest zowaar werken dus had haast, even in de auto snel gegeten)

1 snack-a-jack chocorijstwafel
1 beker optimel drink

lunch:
2 beschuitjes met een klein laagje hagelslag
1 glas water

tussendoor:
niks (had gewoon geen honger...)

diner: (ik at bij mijn ouders, dus kon niet kiezen wat ik at)

1 gebakken lekkerbekje
1 opscheplepel gebakken aardappeltjes
2 theelepels fritessaus
1 opscheplepel worteltjes
2 bekers halfvolle melk

avond:
2 bekers thee (zonder suiker)
2 glazen water
2 kleine kitkatjes

Wat mij opvalt na bijna 1 week, is dat ik overdag eigenlijk echt superweinig eet, ook met avondeten schep ik weinig op, ben gewoon een kleine eter. maar het zwakke punt is s avonds op de bank, dan ga ik snaaien als er iets in huis is....

vriendje kwam gisteravond laat thuis met een pita kaas voor mij....heb hem opgegeten, totdat ik daarna zag hoe ontzettend veel punten dat is...dat eet ik dus noooooooooit meer!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 19:52

Dat je weinig eet is eigenlijk niet echt het probleem. Het gaat er om wat je eet. Dat stelt geen reet voor nl en dat is jammer. Je moet juist stevig ontbijten, daar begin je je dag mee. Eet 'smorgens als een keizer, 'smiddags als een koning en 'savonds als een zwerver... Ik weet niet wat dat drinkspul is wat je in de ochtend neemt maar is dat iets als drinkontbijt? Dat stikt vaak van de suiker, een idee dus om even na te gaan wat er in zit. Dit vond ik op internet over ontbijt, mss leuk om te lezen Wink

De bekende Japanse sumoworstelaars slaan doelbewust het ontbijt over. Ze drijven op deze manier het hongergevoel op en vertragen het stofwisselingssysteem. Tegen lunchtijd proppen ze zich vol met vet voedsel en zo ontstaan uiteindelijk de vetkwabben. Door driemaal daags een kleine maaltijd en tussendoor gezonde snacks te nuttigen, blijft het hongergevoel op een gelijkmatig peil (waardoor het overeten uitblijft) en het stofwisselingssysteem stabiel. Sla dus nooit het ontbijt over. Want een goed ontbijt is een van de beste methoden om af te vallen. Het stofwisselingssysteem blijft draaien en het hongergevoel blijft uit, waardoor niet de behoefte ontstaat om overdadig te lunchen. Een goed ontbijt moet stevig zijn, maar niet te zwaar (ongeveer 500 caloriën). Bijvoorbeeld : bruin brood of muesli, halfvolle melk, youghurt en een banaan.

Je moet niet vergeten dat je ontbijt de start van de dag is, dat is waar je je motor mee opstart. Wat je in de ochtend eet verbruik je zeker wel maar het moet wel gezond zijn. Uit een rijstwafel haal je toch geen goed ontbijt lijkt mij... En dan nog zo'n lunch die ook niets inhoudt en tussendoor niks... Je krijgt amper iets binnen waar je lichaam iets mee kan, dat is niet goed als je gewicht wilt verliezen.

Persoonlijk ben ik trouwens geen fan van melk trouwens. Melk is toch bedoelt om van een klein kalfje een grote gezonde koe te maken in een relatief korte tijd. Hoe kan dat nou goed voor ons zijn? Ik ben opgegroeid met een glas melk bij het eten maar sinds een paar jaar drink ik het nog maar heeeel weinig nadat ik er een heel artikel over had gelezen.

Denken jullie na over WAT je precies eet? Of je lichaam daar uberhaupt iets aan heeft?

Gast
Gast

Bericht  CCC za 26 feb 2011 - 0:05

@ ZvB tja geen tijd om te eten... het is misschien niet te begrijpen, maar heb op het moment ontzettend veel werkdruk. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik slecht plan en 's morgens dus geen brood smeer, en daar heb ik dus geen tijd voor op het werk... Daarbij vergeet ik het ook nog weleens, dus dan eet ik maar een ligakoek of een eierkoek of iets in zin... Maandag ga ik brood smeren voor het werk, lunchpakketje en alles samenstellen smile Moet dus gaan lukken!

Heb gisteravond een housewarming van een vriendin gehad, kreeg taart, maar 1 stukje geproefd (ze had hem zelf gemaakt met een nieuwe vulling) maar ik hou dus niet echt van taart... Dus dat scheelt... Even de bastognebotercreme geproefd (wat ik trouwens ontzettend smerig vond, is net boter wat je naar binnen werkt) en daarna doorgegeven aan mijn andere vriendin... die is gek op taart :p Daarna kwamen er wat toostjes en kaasjes op tafel, wel wat gegeten maar niet abnormaal veel... Ook 3 glaasjes wijn gedronken, wel droge dus dat scheelt weer punten...

@ marietje.. ik heb de boodschappengids van de WW... die is superhandig.. staat alles in, kan je overal mee naar toenemen omdat ie lekker klein is... Soms zoek ik ook even snel dingen op door die calculator te gebruiken op wijvallenaf.nl

Ik ga vandaag high-tea-en... ben benieuwd of ik me een beetje kan inhouden! smile Jullie nog leuke plannen?

En owja wbt dat melk... Ik drink ook geen melk... probeer het eigenlijk te vermijden... Vroeger moest ik 1 glas per dag bij de avondmaaltijd, dat is me zo tegen gaan staan dat ik het niet emer aanraak eigenlijk... Ik deel je visie wbt melk (kalf een koe te laten worden binnen korte tijd).... maar eet dan wel kaas, yoghurt ed. Dat is dan wel weer krom, maar heb ook behoorlijke darmproblemen gehad een paar jaar geleden en daarbij werd aangeraden zoveel mogelijk melkproducten te laten staan omdat dat de bacterien dood in je darmen...

Verder zou ik het liefst alles biologisch willen eten, maar mijn portommonee staat dat niet toe... Verder probeer ik ook 1 a 2x per week vegatarisch te eten....

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 2:11

Bij mij heerst er ook een enorme werkdruk maar idd brood meenemen dan kun je gewoon tussendoor eten terwijl je werkt als je echt geen tijd voor pauze hebt (wat overigens ook niet sturctureel moet zijn, dat is echt niet goed). Als je in de ochtend geen tijd hebt, maak het in de avond alvast of desnoods in het weekend en gooi het in de vriezer. Als je het dan de ochtend van je werkdag eruit haalt is het ontdooit tegen de tijd dat je wilt gaan eten. Perfect smile. En kijk dan ook eens naar wat je eet, of het je lichaam daadwerkelijk iets te bieden heeft. Want een cracker kun je echt niet op leven.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 26 feb 2011 - 2:46

Dames!
Ik lees straks even alles door.. want vriendlief wil naar de Intratuin :P Maar mijn eetlijstje tot nu toe:

- Ontbijt:
Kop thee met een boterham hagelslag
- Koffiepauze:
Kop thee met een boterham met kipfilet
- Net als lunch:
Kaiserbroodje met leverpastei .. geen drinken bedenk ik mij nu Embarassed
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  JD za 26 feb 2011 - 13:57

@zvb, ik weet het, van die rijstwafel. ik moet me gewoon ertoe zetten om een kwartiertje eerder mn bed uit te komen zodat ik normaal kan ontbijten, maar dat is best moeilijk als je geen ochtendmens bent haha!
Optimel is juist beter dan melk; het is 0% vet en bevat geen suikers. Ik dronk altijd melk, wel 5 bekers per dag, maar ben bewust overgestapt op de optimel. Thuis drink ik nooit meer melk, alleen als ik bij mijn ouders ben, 1 a 2 bekers bij het eten.

t probleem is ook dat ik gewoon bijna niks wegkrijg s ochtends. wat ik de laatste tijd ook wel eens doe is magere yoghurt en fruit (kiwi/peer/banaan/appel/aardbei whatever) in de blender, en dan een smoothie maken. Is gezond, het vult, en als je erbij nadenkt krijg je ook veel fruit binnen op een makkelijke manier.smile

en het grote probleem is nu gewoon ook dat ik zonder werk zit. omdat mijn vriend in de horeca werkt en laat thuiskomt, is mijn hele dag en nachtritme omgedraaid. ik kom dan overdag zo laat mn bed uit, dat er van ontbijt geen sprake meer is,maar dat het meer een late lunch wordt... dus hopelijk komt er wat meer regelmaat in als ik straks aan het werk ga.

Verder denk ik er zeker niet goed genoeg bij na wat ik eet, eigenlijk bijna niet, en dat is natuurlijk harstikke stom.
mijn lijstje van vandaag:

ontbijt: geen, ik lag te slapen... Embarassed
lunch: 2 beschuitjes met kaas, beker optimel
tussendoor: 1 snack a jack rijstwafel, glas water
avondeten: 3 witte kadetjes met vruchtenhagelslag, 1 banaan, 1 kiwi, glas melk
tussendoor: 4 chocolaatjes, 4 koppen thee (zonder suiker), 2 glazen water.

Ik ben mezelf ook aan het aanleren om gewoon standaard water te drinken ipv cola/vruchtendrank.
Wat is, naast crustal clear (want dat vind ik supersmerig haha!) nog meer goede vruchtendrank? Ik heb nu iets van roosvicee staan, 50/50 ofzo? volgens mij valt dat ook wel mee...

o en die boodschappengids van WW, die krijg je alleen als je je hebt ingeschreven bij WW toch? of kun je die ook ergens kopen?
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 19:48

*Marietje* schreef:@zvb, ik weet het, van die rijstwafel. ik moet me gewoon ertoe zetten om een kwartiertje eerder mn bed uit te komen zodat ik normaal kan ontbijten, maar dat is best moeilijk als je geen ochtendmens bent haha!
Optimel is juist beter dan melk; het is 0% vet en bevat geen suikers. Ik dronk altijd melk, wel 5 bekers per dag, maar ben bewust overgestapt op de optimel. Thuis drink ik nooit meer melk, alleen als ik bij mijn ouders ben, 1 a 2 bekers bij het eten.

t probleem is ook dat ik gewoon bijna niks wegkrijg s ochtends. wat ik de laatste tijd ook wel eens doe is magere yoghurt en fruit (kiwi/peer/banaan/appel/aardbei whatever) in de blender, en dan een smoothie maken. Is gezond, het vult, en als je erbij nadenkt krijg je ook veel fruit binnen op een makkelijke manier.smile

en het grote probleem is nu gewoon ook dat ik zonder werk zit. omdat mijn vriend in de horeca werkt en laat thuiskomt, is mijn hele dag en nachtritme omgedraaid. ik kom dan overdag zo laat mn bed uit, dat er van ontbijt geen sprake meer is,maar dat het meer een late lunch wordt... dus hopelijk komt er wat meer regelmaat in als ik straks aan het werk ga.

Verder denk ik er zeker niet goed genoeg bij na wat ik eet, eigenlijk bijna niet, en dat is natuurlijk harstikke stom.
mijn lijstje van vandaag:

ontbijt: geen, ik lag te slapen... Embarassed
lunch: 2 beschuitjes met kaas, beker optimel
tussendoor: 1 snack a jack rijstwafel, glas water
avondeten: 3 witte kadetjes met vruchtenhagelslag, 1 banaan, 1 kiwi, glas melk
tussendoor: 4 chocolaatjes, 4 koppen thee (zonder suiker), 2 glazen water.

Ik ben mezelf ook aan het aanleren om gewoon standaard water te drinken ipv cola/vruchtendrank.
Wat is, naast crustal clear (want dat vind ik supersmerig haha!) nog meer goede vruchtendrank? Ik heb nu iets van roosvicee staan, 50/50 ofzo? volgens mij valt dat ook wel mee...

o en die boodschappengids van WW, die krijg je alleen als je je hebt ingeschreven bij WW toch? of kun je die ook ergens kopen?

Ik had vroeger ook moeite met ontbijt hoor smile. Het is gewoon een kwestie van wennen. Gewoon die boterham smeren en beginnen met eten. Mss krijg je hem niet helemaal op de eerste paar keren maar daarna begint je maag al te rommelen als je te lang in bed blijft liggen haha. Het is dus gewoon gewenning en je lichaam heeft er meer aan dan rijstewafels en zelfs meer dan een glas met vruchten en yoghurt. Fruit geeft een boost, dat is mss beter om overdag tussendoor te eten. Sowieso is het mss een idee om jezelf een ritme te geven. Al zet je de wekker maar om 10.00. Het beschuit zou ik ook weg doen, dat heeft je niets te bieden Wink. Overigens had ik gister niet zo'n heel denderend lijstje hoor haha, het is weekend en dan gaat het altijd wat lastiger. Toch heb ik me ingehouden. Ik ben naar de bios geweest en ipv popcorn heb ik drie rijstewafels genomen. Ipv cola een eigen flesje water. Ik heb gister shoarma gegeten. Vanavond wil ik wel gaan koken en dan genoeg zodat ik er morgen met mijn vriend ook nog van kan eten. Hij komt morgenmiddag terug van een weekendje Schotland, is het wel lekker als we niet hoeven te koken smile.

Chococupcake, ik weet idd dat kaas een melkproduct is maar daar kan ik niet vanaf haha. Ik heb daar minder moeite mee dan melk maar ik probeer dus wel af te wisselen nu. Ik weet ook niet goed wat goed is qua frisdrank. Ik drink graag dubbelfris. Mijn vriend had aangegeven dat het in ieder geval beter is dan cola, waar ik voorheen heel veel van dronk. Op het werk drink ik dan alleen water en thuis ook of dubbelfris. Heel soms thee tussendoor (alleen op het werk). Ik had het laatst ook over biologisch eten met mijn vriend. Eerst moest hij er weinig van horen maar nu leek hij wel geinteresseerd. Ik roep ook altijd dat het zo veel duurder is maar dat is in de supermarkt. Ik ga van de week mss eens naar een grote biologische winkel in de stad met hem om te kijken of het daar ook zo heel veel duurder is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 23:36

Yay, ik heb gesport cheers

Gast
Gast

Bericht  CCC za 26 feb 2011 - 23:37

Ik heb gisteren eigenlijk vrij gezond gegeten... Uiteindelijk zijn we lekker gaan lunchen ipv de high tea... Dus ik heb een broodplankje genomen met bruin brood, huzarensalade, brie, oude kaas en ham... Ook niet heeel gezond maar veel beter dan een high tea natuurlijk...

's avonds hebben we taco's gegeten... Met verse guacemole (schrijf je dat zo?)...

Ben vandaag echt enorm lui, ga zo mijn bed maar eens uit en ontbijten...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 23:38

www.caloriewijzer.com vind ik ook een leuke site.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 27 feb 2011 - 0:06

Ik ben dus juist niet goed in kcalorieen... Ik weet nooit wat je ong. per dag mag enzo... dus die punten vind ik een uitkomt...

Goed bezig ZvB! Very Happy Ik ga di. zwemmen en woe. naar XCO...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 4:53

Ik ga geen calorieen tellen. Met een beetje gezond verstand moet ik er ook wel komen. Goed bezig geweest ipv die high tea zeg! En XCO heb ik laatst ook eens gedaan, wow dat is zwaar! Gelukkig duurt die les maar 3 kwartier haha smile. Ik wil eigenlijk morgen ook sporten als ik niet al te moe ben. Er is een les om 7 uur die ik dan zou willen doen dus ik hoop dat ik het red smile.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet zo 27 feb 2011 - 7:20

Zusje van Bert schreef:Ik ga geen calorieen tellen. Met een beetje gezond verstand moet ik er ook wel komen.

+1.. smile
Wat goed je dat bent gaan sporten..!

En jeetje wat is er veel bijgeschreven zeg!

@ Chococupcake: Wat goed van je dat de lekkere dingen hebt laten liggen!

Pfff het eten gaat goed! Maar ik voel me echt belabberd! .. Zo verkouden en m'n hele rug doet zeer Sad Heb vandaag alleen een kop snert (erwtensoep) gehad en dus nu een zere buik.. ga zo lekker op de bank liggen! Home alone want vriendlief is vanmiddag boos weggelopen en geen idee waar hij uithangt..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 21 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: