Hoe staan andere ouders hier in?
+17
Pommes
Rush
Bolleke
Floor
Novalee
Charles
Toet
Parisienne
June
Tania
Manderijn
Aimee
Susan
Snoes
Printje
tweeling
Fortissimo
21 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe staan andere ouders hier in?
Ik zou mijn kindjes van 4 maanden bij niemand laten, snap je? Zelfs niet bij de liefsten, omdat ik zelf zo'n leeuwin ben.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Er is sowieso niks mis met willen oppassen, of je dat nou doet omdat je de ouders wil helpen of omdat je het zelf leuk vindt, of allebei. Er is wel iets mis met boos worden als de ouders dat (nog) niet willen en inderdaad met termen komen als 'gunnen' of beweren dat de ouders egoïstisch of bezitterig zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik denk inderdaad aan haar. En alle andere irritante mensen Niet aan jou of mijn andere vriendinnen.Rood schreef:Nee, recht heeft niemand. En jij denkt natuurlijk aan je schoonmoeder, dus logisch dat je dan gaat verdedigen. Ik vat 't allemaal vanuit mijn perspectief op.Carrie schreef:Ik begrijp je 2 moeilijke woorden niet! Maar jij mag altijd oppassen hoor. Maar ik vind gewoon niet dat wie dan ook daar recht op heeft. Ik ben geen moeder maar discussieer toch lekker mee.
Met die woorden bedoel ik zoiets als een leeuw met een attitude. Denk ik.
Gast- Gast
Dit bedoel ik dus, ik kan weer eens niet op papier krijgen zoals ik het bedoel.Susan schreef:Er is sowieso niks mis met willen oppassen, of je dat nou doet omdat je de ouders wil helpen of omdat je het zelf leuk vindt, of allebei. Er is wel iets mis met boos worden als de ouders dat (nog) niet willen en inderdaad met termen komen als 'gunnen' of beweren dat de ouders egoïstisch of bezitterig zijn.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Ik ben daar heel makkelijk in, iedereen mocht R en nu N vasthouden geen probleem. Maandag was ik op school om iets te regelen en dan plant ik haar zelfs gewoon bij wat collega's of een moeder neer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja, sommige dingen die je je hebt voorgenomen doe je wel als je eenmaal moeder bent. Ik ben ook nooit moeilijk geweest, meer van 'neem maar even, ik loop er de hele dag al mee'. Maar daarin ben ik ook een uitzondering heb ik gezien. Al zijn er in mijn omgeving ook mensen bij wie ik hem niet zou achterlaten, maar bijv bij mijn jongste zusje van 16 weer wel.
On topic: heel vervelend, maar niks aan te doen. Ik zou er ook verder niks van zeggen.
On topic: heel vervelend, maar niks aan te doen. Ik zou er ook verder niks van zeggen.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje idd veel mensen kijken er toch van op. Ik heb er nooit problemen mee gehd als mensen ze vast willen houden. Zolang iemand niet ziek is prima.
Oppassen laat ik echt niet Jan en alleman doen maar op mijn werk, of thuis ik geef ze prima af.
Oppassen laat ik echt niet Jan en alleman doen maar op mijn werk, of thuis ik geef ze prima af.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Maar het gaat hier helemaal niet over vasthouden, het gaat over oppassen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Printje schreef:Supertalentje idd veel mensen kijken er toch van op. Ik heb er nooit problemen mee gehd als mensen ze vast willen houden. Zolang iemand niet ziek is prima.
Jij bent ook zo, heb ik al vaker gelezen Ik snap het hoor als mensen ze niet afgeven en als zoon ziek was/is of het gewoon op een krijsen zette nam ik hem terug. Maar verder vond ik het wel lekker. Ik had wel weer andere 'gekke' dingen, bezoek moest hun handen wassen en daarna met dat ontsmettingsspul, zoon was ziek toen hij geboren was, dus ik wilde geen vieze handen. En kusjes op zn mond zijn nog steeds verboden, daar hou ik gewoon niet van, al die vieze monden op mijn kleine man. Hij geeft ook geen kusjes, heb ik hem niet geleerd, maar hij zwaait wel, haha!
Supertalentje- Kletskop
Oh ja, zoon was 6 weken toen hij voor het eerst bij mijn schoonouders sliep. Daar heeft hij af en aan geslapen tot hij 5 maanden was, toen sliep hij er 2 nachten per week tot hij een jaar was. Met oppassen ben ik selectiever, maar het idee dat ik heel makkelijk zou zijn voor ik een kind had en daarna omdraaien als een blad aan de boom had ik niet.Susan schreef:Maar het gaat hier helemaal niet over vasthouden, het gaat over oppassen.
Supertalentje- Kletskop
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» opvang met andere ouders regelen
» Wat voor bank zou hier mooi staan?
» Staan laten?
» Zijn hier ouders van kinderen met epilepsie?
» niet zelf zitten, maar wel staan/optrekken/los staan
» Wat voor bank zou hier mooi staan?
» Staan laten?
» Zijn hier ouders van kinderen met epilepsie?
» niet zelf zitten, maar wel staan/optrekken/los staan
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: