Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor bank zou hier mooi staan?

Ga naar beneden

Wat voor bank zou hier mooi staan? Empty Wat voor bank zou hier mooi staan?

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 3:50

Onze bank is nog mooi en niks mee aan de hand alleen ben ik hem na 7 jaar beu want we moeten ook altijd zo apart liggen ieder op 1 bank en het geheel vind ik niet zo gezellig meer.

Ik zou graag een grote lounge bank willen en niet 2 aparte banken.

Ik vraag me af wat voor bank hier mooi zou staan?

(ps let niet op mijn inrichting ben het helemaal kots beu 7 jaar geleden ingericht en totaal geen smaak)

Wat voor bank zou hier mooi staan? 390850245

Wil heel graag een nieuwe bank maar vind het ook weer sonde om mijn oude bank weg te doen omdat het waarschijnlijk niet veel meer zou opleveren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bank zou hier mooi staan? Empty Re: Wat voor bank zou hier mooi staan?

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 7:50

Ik denk dat een grote, bruine bank met chaise lonque wel erg mooi zou staan. Als je hem dan neemt met stoffen bekleding, wordt het geheel wat warmer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bank zou hier mooi staan? Empty Re: Wat voor bank zou hier mooi staan?

Bericht  rapa nui za 25 feb 2012 - 10:23

Als je de rest ook beu bent dan zou ik nu niet een nieuwe bank gaan kopen maar eerst ook kijken wat je met de rest van je inrichting wilt doen en welke kleuren je bv wilt. Ik zou het zonde vinden om nu een bank te kopen in een bepaalde kleur terwijl je volgend jaar of jaar daarop de muren gaat doen en bv een nieuwe kleed die er dan weer helemaal niet bij passen. Bij banken vind ik advies van anderen moeilijk omdat ik het vooral uitproberen vind of ze echt lekker zitten/liggen. Dus ik zou opmeten hoeveel ruimte je hebt en dan gewoon wat winkels bij langs gaan en banken uitproberen. Daarna bv de afmetingen van die bank in kranten in je kamer leggen zodat je een beetje een indruk hebt hoeveel ruimte het inneemt en dan pas beslissen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bank zou hier mooi staan? Empty Re: Wat voor bank zou hier mooi staan?

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 8:46

Een hoekbank zou wel leuk staan in die hoek. Zoiets :

Wat voor bank zou hier mooi staan? Carlo%20(Linteloo%20Lab)

En dan weg die tijgerprint kussentjes, weg met die rozen schilderijtjes en weg met die schrootjes tegen de muur ! smile
En een mooi licht kleurtje op de muur verven. Licht grijs of licht bruin


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bank zou hier mooi staan? Empty Re: Wat voor bank zou hier mooi staan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum