Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

opvang met andere ouders regelen

3 plaatsers

Ga naar beneden

opvang met andere ouders regelen Empty opvang met andere ouders regelen

Bericht  Rouge ma 15 apr 2013 - 0:21

Aankomende week heb ik een kennismakingsgesprek met een andere moeder om te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen mbt opvang. Ik zit zelf te denken om mijn dochtertje 1 dag naar haar te laten gaan en dan haar dochtertje 1 dag bij mij. Zodat we geen kosten kwijt zijn aan opvang voor 1 dag in de week.

Wat zijn dingen waar ik op moet letten, navragen etc?
Praktisch gezien zal ik ook wat moeten aanschaffen (extra kinderstoel bv), bedje heb ik al extra. Maar naar buiten zal toch ook in een tweelingbuggy moeten oid?! Aangezien onze dochtertjes allebei bijna 1 jaar zijn.

Jullie nog tips? Of zelf ervaring hiermee??
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

opvang met andere ouders regelen Empty Re: opvang met andere ouders regelen

Bericht  Pink! ma 15 apr 2013 - 1:00

Ik zou ook duidelijk ( op papier met handtekening) dingen afspreken over bijv wat als je kind een ongeluk(je) krijgt, het geven van bijv een zetpil of als je kind aan een ab kuur zit, vervoeren van kinderen enzv.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

opvang met andere ouders regelen Empty Re: opvang met andere ouders regelen

Bericht  SarahKey ma 15 apr 2013 - 2:06

Ik zou geen tweelingbuggy ofzo aanschaffen voor die ene dag dat je een extra kindje hebt. Je bent dan wel aan huis gebonden, maar op zich kunnen ze zich thuis ook wel vermaken. Met mooi weer in de tuin etc. En tegen de tijd dat het weer herfst/winter word kunnen ze wel lopen en dan kunnen ze lopend wel een stukje mee.
Ik zou het best lastig vinden op elkaars kinderen passen. zo af en toe geen probleem maar als je maar weinig vrije dagen hebt door de week, zou ik het op een gegeven moment als last zien elke week standaard oppassen. Ook al bespaard het idd wel kinderopvang kosten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

opvang met andere ouders regelen Empty Re: opvang met andere ouders regelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum