Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen?

+47
Kikou
Rovine
Coco
Bay
Gympie
Marin
Elodie
Elliot
minoessepoes
Lady Starstruck
Pien
Mizz_S
luisa
Aziraphale
Sarah1985
Merai
Bacio
Antibes
Punk'd
nina
Parisienne
Rouxxxe
*Lookie*
June
Floor
Bolleke
Blond
Jeanette
Flower_L
Ooh La La!
Marsy28
SoGood
Fortissimo
Lonely Goatherd
Zwerver
Toet
mzcharlotte
_Lacey_
madam
Highway
Rush
Just me
Vancity_girl
Nyx
Pompoen
Viva
Caroow
51 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen? - Pagina 3 Empty Re: Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen?

Bericht  Lonely Goatherd di 5 feb 2013 - 23:49

Met een kinderwens of kleine baby lijkt het me wel te doen, dan heeft een kind toch nog een heel klein wereldje en merkt er in feite niet veel van of hij in Nederland of Qatar woont. Lijkt me wel heel spannend en leuk Ooh La La!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen? - Pagina 3 Empty Re: Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen?

Bericht  Jeanette di 5 feb 2013 - 23:55

Ik zou gelijk mijn koffers pakken!

Bij Qatar zou ik ook meer mijn twijfels hebben hoor!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blond di 5 feb 2013 - 23:57

Ja, tijdelijk (een x aantal jaren) zou ik in het buitenland willen wonen. Niet voor altijd, daarvoor ben ik ook wel erg gehecht aan Nederland (en iedereen hier).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Bolleke wo 6 feb 2013 - 0:11

NY zou ik meteen doen!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 0:31

Nee ik zou het zelf niet doen om naar NY te gaan.

Ik zei wel eens tegen mijn vriend ga een baan in Scandinavië zoeken, dan ga ik heel graag mee. Zeker ook voor de kinderen is het fijn om daar op te groeien smile (Spreek uit eigen ervaring)

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 6 feb 2013 - 0:33

Ik weet het niet. Mijn man wil dat wel heel graag en het zou ook best kunnen voor zijn werk maar ik twijfel te erg.
We hebben een zoontje, een huis, 2 katten en niet te vergeten een bedrijf. Ik zou mijn werk niet daar uit kunnen voeren. Ik zou eigenlijk geen baan daar kunnen doen daar is mijn engels te slecht voor. Dus nee ik denk niet dat we zouden gaan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  June wo 6 feb 2013 - 1:55

Na mijn studie zou ik wel meegaan hoor, geen probleem. Ik zou het wel lastig vinden om mijn familie ver weg te hebben. Ik merk nu al dat ik het soms vervelend vind dat ik maar twee keer per maand bij mijn ouders kom en mijn broer zo weinig zie. Daar zouden ze natuurlijk wel allemaal op bezoek kunnen komen. Oh no, nu wil ik weer reizen!

Jij opende laatst zelf wel een topic dat je het vervelend vindt dat je familie op zo'n afstand is toch Pippa? Als je dat nu al vindt, dan is NY misschien wel heel ver weg of niet?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  *Lookie* wo 6 feb 2013 - 1:59

Nee, ik denk het niet. Het lijkt me wel een belevenis, en een paar weken zou ik wel willen. Maar een paar jaar.. nee, waarschijnlijk niet. Daarvoor ben ik teveel gehecht aan mijn familie en mijn woonplaats. Mijn vriend zou het trouwens ook niet willen, die wil niet eens in een andere plaats wonen dan waar we nu wonen. Dus het zal sowieso niet gebeuren.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rouxxxe wo 6 feb 2013 - 4:58

Mijn vriend zou al meteen al in het vliegtuig zitten haha. NY lijkt mij ook wel heel erg gaaf. Maar ik zou er heeeeeeel hard over moeten nadenken, en weet ook niet of ik het wel echt zou willen. Ben erg gehecht aan mn leventje hier...
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Parisienne wo 6 feb 2013 - 5:12

Lonely Goatherd schreef:Als de financiële compensatie zo is, dat we daar leuk kunnen leven en de nodige dingen hier kunnen blijven betalen (pensioen e.d.) zou ik het doen, ook nu met kind.
Inderdaad, als de financiële situatie ook erg aantrekkelijk is zou ik het doen. Ik zou het wel enorm moeilijk vinden om mijn familie te missen. Dat is hetgeen wat mij tegen zou houden en mij heel erg doen twijfelen. Verder lijkt NY me een geweldige plek om tijdelijk te wonen, ook met kind. Een mooi appartement in Manhattan bijvoorbeeld.. ja hoor! Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  nina wo 6 feb 2013 - 5:27

Dubbel

Laatst aangepast door nina op wo 6 feb 2013 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nina wo 6 feb 2013 - 5:27

Na NY heel graag! (Niet om NY maar wel om gewoon een paar jaar ergens anders te wonen)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Punk'd wo 6 feb 2013 - 7:26

Echt een dikke ja.

Het is ook echt mijn droom om ooit (tijdelijk) in Londen te wonen. Als het dan NYC is, vind ik dat zeker ook geen probleem haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Antibes wo 6 feb 2013 - 7:33

Voor mij zou het afhangen van het moment. Ik heb nu dan geen relatie, maar als ik nu voor die keuze zou staan dan zou ik het absoluut niet doen. Ik heb me net een paar jaar kapot gewerkt om een master te doen die maar 40 mensen per jaar mogen doen en ik ben dus ook wél van plan om die afa te maken. Mocht het over een paar jaar voorkomen, dan zie ik mezelf best een PhD doen in New York. Of op een willekeurige andere plaats op de wereld (waar de cultuur wel dermate is dat ik er als vrouw ook alleen mezelf kan redden). Ik ben wat dat betreft niet gehecht aan Nederland of familie/vrienden hier.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bacio wo 6 feb 2013 - 7:38

Ik vind t helemaal niet ver, het is maar 6 uur vliegen! Ik zou mn kat niet achterlaten, maar gewoon meenemen.

Ik zou het zelf zeker doen, nu die baan nog smile

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Merai wo 6 feb 2013 - 7:50

Ja dat zou ik wel doen, mits er een goede regeling is getroffen vanwege mijn eigen werk. New York lijkt me fantastisch en ik zou daar ook wel aan het werk kunnen. De ervaring lijkt me echt super! Heb zelf een jaar in Suriname gewoond en gewerkt en daar heb ik hele mooie herinneringen aan. Ik zou het wel lastiger vinden met een kinderwens, in de tijd dat ik zwanger ben/beval zou ik toch wel heel graag mijn dierbaren om me heen hebben denk ik.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Bacio wo 6 feb 2013 - 7:55

Pippa hoe/via welke weg heeft je vriend deze baan gevonden?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 7:58

Bacio schreef:Ik vind t helemaal niet ver, het is maar 6 uur vliegen! Ik zou mn kat niet achterlaten, maar gewoon meenemen.

Ik zou het zelf zeker doen, nu die baan nog smile

Mijn kat is oud & ziek, en kan sowieso niet meer vliegen; dus dat kan sowieso niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 7:59

Bacio schreef:Pippa hoe/via welke weg heeft je vriend deze baan gevonden?

Hij is benaderd door een contactpersoon, oud collega van hem.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 wo 6 feb 2013 - 8:15

ik zou het niet doen nooit. Maar zou ook nooit naar andere woonplaats willen verhuizen. Moet er niet aan denken om ver van mijn ouders af te wonen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Aziraphale wo 6 feb 2013 - 9:02

Ik zou wel open staan voor verhuizing naar een gave wereldstad, maar met NY en Amerika heb ik helemaal niets. Dus dat zou ik niet graag willen maar m'n vriend ook niet, geloof ik. Als het London oid is zeg ik wel ja, de katten moeten dan wel mee.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  luisa wo 6 feb 2013 - 9:40

Ik zou het gelijk doen, Quatar ook. Helaas hebben man en ik geen internationale banen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Mizz_S wo 6 feb 2013 - 9:52

Ik zou het niet willen, maar dan met name niet omdat ik helemaal niets met NY heb. Een andere buitenlandse stad zou ik wel overwegen eventueel als de stad/het land me aanspreekt en er daar ook goede werkmogelijkheden voor mij zouden zijn.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 10:01

Als er geen kinderen in het spel zouden zijn: JA!
Nu er kinderen in het spel zijn hangt het van meerdere factoren af.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 21:24

Ik zou het niet doen, maar dat ligt meer aan de locatie. Ik zou gek worden in NY. Ik vind het een veel te grote stad om mij in te vestigen, ik zou al heel gauw snakken naar rust en ruimte.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: