Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen?

+47
Kikou
Rovine
Coco
Bay
Gympie
Marin
Elodie
Elliot
minoessepoes
Lady Starstruck
Pien
Mizz_S
luisa
Aziraphale
Sarah1985
Merai
Bacio
Antibes
Punk'd
nina
Parisienne
Rouxxxe
*Lookie*
June
Floor
Bolleke
Blond
Jeanette
Flower_L
Ooh La La!
Marsy28
SoGood
Fortissimo
Lonely Goatherd
Zwerver
Toet
mzcharlotte
_Lacey_
madam
Highway
Rush
Just me
Vancity_girl
Nyx
Pompoen
Viva
Caroow
51 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen? Empty Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen?

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 9:50

Als je vriend een baan aangeboden krijgt met standplaats New York, zou je dan voor een aantal jaren (mee) gaan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen? Empty Re: Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen?

Bericht  Caroow di 5 feb 2013 - 9:52

Zonder kinderen of kinderwens wel. Nu wil ik mijn kind graag met zijn familie laten opgroeien. Dus tenzij de hele familie mee gaat; nee.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen? Empty Re: Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen?

Bericht  Viva di 5 feb 2013 - 9:53

Nee, onze oudste gaat hier al naar school, hier is mijn thuis, ik zou niet naar NY willen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Pompoen di 5 feb 2013 - 9:58

Daar moet ik wel goed over nadenken, maar als het tijdelijk is zou ik het zeker wel overwegen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nyx di 5 feb 2013 - 9:59

Ja, direct.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Vancity_girl di 5 feb 2013 - 10:02

Ik denk het wel. We hebben al eerder een paar jaar in het buitenland gewoond ( Canada) en dat is erg goed bevallen. Hebben daar ook onze dochter gekregen. Ik zou het wel erg vinden voor mijn ouders en schoonouders want die moeten onze kinderen dan een aantal jaar minder zien. Toch denk ik dat we uiteindelijk wel zouden gaan. NY is daarnaast ook stukken dichterbij dan waar we in Canada woonden ( Vancouver) wat het makkelijker en goedkoper maakt om af en toe naar Nederland te gaan.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 10:04

Pompoen schreef:Daar moet ik wel goed over nadenken, maar als het tijdelijk is zou ik het zeker wel overwegen!
Je kunt het zelf dan zo tijdelijk maken als je zelf wil natuurlijk als je de functie eenmaal hebt..

Gast
Gast

Bericht  Just me di 5 feb 2013 - 10:06

Ja hoor
Just me
Just me
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 38
Registratiedatum : 31-01-13

Bericht  Vancity_girl di 5 feb 2013 - 10:07

Pippa schreef:
Pompoen schreef:Daar moet ik wel goed over nadenken, maar als het tijdelijk is zou ik het zeker wel overwegen!
Je kunt het zelf dan zo tijdelijk maken als je zelf wil natuurlijk als je de functie eenmaal hebt..

Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe een en ander geregeld is. Toen wij naar Canada verhuisde heeft mijn mans werk veel voor ons geregeld en betaald ( visum, appartement en auto) en daarvoor moesten we wel een contract tekenen dat we minimaal 2 jaar zouden blijven.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 10:09

Vancity_girl schreef:
Pippa schreef:

Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe een en ander geregeld is. Toen wij naar Canada verhuisde heeft mijn mans werk veel voor ons geregeld en betaald ( visum, appartement en auto) en daarvoor moesten we wel een contract tekenen dat we minimaal 2 jaar zouden blijven.

Maar dat bedoel ik ook, je maakt afspraken met zo'n bedrijf op zo'n moment, dus als je aangenomen wordt op de functie is het aan jezelf en het bedrijf om dat te bespreken smile En met een aantal jaren bedoel ik ook een jaar of twee.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 5 feb 2013 - 10:10

Absoluut niet. Maar mn vriend zou er zelf ook geen moment serieus over nadenken. Die wil dat al helemaal niet
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 10:11

Rush schreef:Absoluut niet. Maar mn vriend zou er zelf ook geen moment serieus over nadenken. Die wil dat al helemaal niet

En waarom niet als ik vragen mag?

Gast
Gast

Bericht  Highway di 5 feb 2013 - 10:13

Ja dan gaan we! We willen sowieso richting usa, doen ook jaarlijks mee aan de greencard loterij. Liever naar een andere plek dan ny trouwens, dar hebben we weer niet zoveel mee.

Laatst aangepast door Highway op di 5 feb 2013 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Vancity_girl di 5 feb 2013 - 10:15

Pippa schreef:

Maar dat bedoel ik ook, je maakt afspraken met zo'n bedrijf op zo'n moment, dus als je aangenomen wordt op de functie is het aan jezelf en het bedrijf om dat te bespreken Voor een aantal jaren in New York wonen, zou jij het doen? 561177 En met een aantal jaren bedoel ik ook een jaar of twee.

Ok, ik dacht dat je bedoelde dat als je de baan eenmaal hebt je gewoon weer ontslag kan nemen als je er genoeg van hebt.

Wat zou je zelf eigenlijk doen? ( of zit je in deze situatie omdat je dit topic opent?)
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 10:20

O nee zo bedoelde ik het niet smile Een bedrijf doet ook enorm veel moeite op zo'n moment natuurlijk, dus dat is logisch.

Mijn vriend is vandaag benaderd inderdaad. We hebben het er nog helemaal niet over kunnen hebben hoor, we hebben elkaar niet gezien nog, dus geen idee of hij het serieus in overweging zou willen nemen, maar dan zou het onze situatie kunnen zijn ja.

Gast
Gast

Bericht  madam di 5 feb 2013 - 10:24

Ik zou er geen moment over hoeven nadenken en gelijk mijn koffers pakken.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Rush di 5 feb 2013 - 10:25

Pippa schreef:
Rush schreef:Absoluut niet. Maar mn vriend zou er zelf ook geen moment serieus over nadenken. Die wil dat al helemaal niet

En waarom niet als ik vragen mag?
Gewoon haha. Ik zou het al verschrikkelijk vinden om 20km verderop te gaan wonen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  _Lacey_ di 5 feb 2013 - 10:27

Daar hoef ik niet lang over na te denken. Ik ben weg!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  mzcharlotte di 5 feb 2013 - 10:27

In a heartbeat. Ook mét gezin. Hoe sta je er zelf tegenover?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Vancity_girl di 5 feb 2013 - 10:44

Gaaf dat je vriend een aanbod heeft gehad. Ik zou het wel weten in jullie plaats haha. Ben benieuwd wat jullie gaan beslissen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 10:49

Ik heb geen idee wat ik denk of vind. Eerste reactie was "Jeetje, dat is ver".

Gast
Gast

Bericht  Toet di 5 feb 2013 - 10:52

madam schreef:Ik zou er geen moment over hoeven nadenken en gelijk mijn koffers pakken.

+1. Zeker als het maar voor een tijdje is! Zo'n kans krijg je maar één keer in je leven (bij wijze van dan Wink )
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 10:54

Toet schreef:
madam schreef:Ik zou er geen moment over hoeven nadenken en gelijk mijn koffers pakken.

+1. Zeker als het maar voor een tijdje is! Zo'n kans krijg je maar één keer in je leven (bij wijze van dan Wink )

Daarom zou ik ook naar ja neigen inderdaad denk ik, omdat het wel een kans is en in het buitenland wonen wel iets is wat in ieder geval mijn vriend geweldig zou vinden. Aan de andere kant is het wel enorm ver, ik zal ontslag moeten nemen ook bij mijn werk, je laat hier een leven (en kat) achter.... wil je dat voor een aantal jaren? Ik heb eigenlijk een hele grote kinder/trouwwens, hoe doe je dat dan.

Gast
Gast

Bericht  Nyx di 5 feb 2013 - 11:01

Kan het voor jou ook niet heel positief zijn? Je hebt ontzettend veel ervaring in hotels, toch? Wellicht dat er een hotel in NY is, die zit te springen om een talent zoals jou? Het zou voor jezelf ook mogelijkheden bieden? Horizon verbreden? Werkervaring opdoen?

Edit; Zit zo maar even te denken hoor. Wink
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 11:03

Snap jou helemaal hoor, heb er nog niet zo heel erg over nagedacht ook, omdat ik het bericht vanmiddag tijdens werken kreeg. Maar dat lijkt me wel ontzettend gaaf inderdaad, ik heb de juiste papieren, de motivatie & ook best wat ervaring inmiddels. Maar het idee dat ik alleen maar engels moet praten vind ik dan weer eng...haha!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: