Jaren 50 jurkje voor bruiloft
Pagina 1 van 1
Jaren 50 jurkje voor bruiloft
Hoi,
Ik heb over 2 weken een bruiloft in jaren 50 stijl. Nu ben ik op zoek naar een leuk jurkje (+schoenen, accessoires ed) daarvoor. Wie kan me helpen? VeryCherry misschien
Ik ben een beetje fijn gebouwd, niet alles zal me staan. Ik zal eens een foto toevoegen van mezelf.
Alvast bedankt voor 't helpen!
Ik heb over 2 weken een bruiloft in jaren 50 stijl. Nu ben ik op zoek naar een leuk jurkje (+schoenen, accessoires ed) daarvoor. Wie kan me helpen? VeryCherry misschien
Ik ben een beetje fijn gebouwd, niet alles zal me staan. Ik zal eens een foto toevoegen van mezelf.
Alvast bedankt voor 't helpen!
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Re: Jaren 50 jurkje voor bruiloft
Misschien even rondneuzen op de site van topvintage.nl? Hebben ze alles, jurkjes, schoenen, tasjes, sieraden.
Gast- Gast
Re: Jaren 50 jurkje voor bruiloft
ProudMama schreef:Misschien even rondneuzen op de site van topvintage.nl? Hebben ze alles, jurkjes, schoenen, tasjes, sieraden.
Oh wow, dat is wel een goede site. Alles staat er op inderdaad. Thanx! Ga eens kijken of ik iets kan vinden. Vind 't wel lastig.. Normaal draag ik een heel andere stijl, vind 't lastig om in te schatten of iets me staat. But thanx again!
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat aan bij jurkje voor bruiloft
» leuk jurkje voor bruiloft?
» Help mij aan een jurkje voor een bruiloft!
» Help! Jurkje voor Bruiloft
» Kan dit jurkje voor een bruiloft?
» leuk jurkje voor bruiloft?
» Help mij aan een jurkje voor een bruiloft!
» Help! Jurkje voor Bruiloft
» Kan dit jurkje voor een bruiloft?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: