Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hecht jij waarde aan 'status'?

+44
Sam
loura
Marin
Tazz
Zonnetje
Carmen_
Rovine
Blond
Lot
Rouxxxe
Bacio
Punk'd
Sea of Trees
mzcharlotte
luisa
Merai
Niene
VeryCherry
SuperGrover
Paper Crown
xxjojootjexx
Lady4
Chocolate Cookie
Rush
Luce
Star007
Printje
Elliot
Sneeuwvlok
Parisienne
Just me
_Lana_
Elodie
Mari
Antibes
Toet
PapillonRose
Coco
Highway
Charles
Caroow
Exogenesis
Susan
Minx
48 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hecht jij waarde aan 'status'? - Pagina 4 Empty Re: Hecht jij waarde aan 'status'?

Bericht  Sam do 7 feb 2013 - 7:18

Ja.

Edit: maar wel voor mezelf/ons.
Ik vind het belangrijk om beide goede banen te hebben en verder te groeien. Om ambities te hebben. Vind een goede auto belangrijk en een mooi huis. Ik koop graag luxere producten... Dus op dat gebied vind ik dat belangrijk, maar in een anders beeld hoef ik geen status te hebben.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hecht jij waarde aan 'status'? - Pagina 4 Empty Re: Hecht jij waarde aan 'status'?

Bericht  Punk'd do 7 feb 2013 - 7:24

haha ja Pippa, inderdaad. Ik wilde sowieso al geen bijtelling want ik woon in de stad en ik doe alles met de fiets of als het heel hard regent de bus. Ik vond zoveel geld betalen voor die aantal prive km's echt teveel.

Nu mag ik max 500 prive kilometers rijden per jaar. Dat is heel erg weinig natuurlijk, dus rij soms even snel naar de Albert Heijn. Maar dat was het wel. Want ik wil niet in de problemen komen met de belastingdienst haha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Fortissimo do 7 feb 2013 - 7:41

Nee, ik hecht weinig waarde aan status. Maar ben er wel blij mee dat we het goed hebben en denk ook wel dat er een aantal mensen zijn die toch tegen ons op kijken, ondanks dat we niet eens heel veel hebben.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Pinkel do 7 feb 2013 - 9:12

Ik hecht totaal geen waarde aan status. Het zal me ook werkelijk waar mijn reet roesten wat anderen van mij/ons vinden. Wel vind ik het belangrijk om er qua uiterlijk er verzorgd uit te zien en dat geld ook voor mijn man en mijn dochtertje.

Hetgeen waar ik wel veel waarde aan hecht is liefde, gezondheid, en gelukkig zijn! Misschien ben ik niet meer zo materialistisch omdat ik eind vorig jaar letterlijk de dood in de ogen gekeken heb, en echt in mijn handjes mag knijpen dat ik nog leef en zelf mijn dochtertje kan zien opgroeien!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lavendel do 7 feb 2013 - 22:06

Ik hecht niet aan status als in dat ik een duur huis/auto/meubels of kleding wil hebben om wat andere mensen er van kunnen denken. Ik hoef geen groot huis (wel graag ooit een echt vrijstaand huis). Maar ik woon nu net zo lief in een leuk appartementje dan dat ik persee in een rijtjeshuis of 2-onder-1 kap huis wil wonen (whaha de natte droom van Fred was dit toch? Zijn ultieme uiting van status). Verder koop mijn kleding vaak bij de Zara en andere goedkopere winkels en heb mijn (houten) meubels net zo lief tweedehands.

Wel heb ik over het algemeen een iets duurdere smaak qua spullen. Omdat ik het mooi vind, niet omwat anderen er van denken. Ik vind bijvoorbeeld nepleer in schoenen en tassen gewoon gruwelijk lelijk en spaar dan liever langer voor een echt mooi exemplaar.

Overigens hecht ik misschien wel meer aan status op het gebied van werk en opleiding. ik streef op dit vlak wel iets meer.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette do 7 feb 2013 - 23:48

Fortissimo schreef:Nee, ik hecht weinig waarde aan status. Maar ben er wel blij mee dat we het goed hebben en denk ook wel dat er een aantal mensen zijn die toch tegen ons op kijken, ondanks dat we niet eens heel veel hebben.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: