Woz waarde
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Woz waarde
Vandaag viel de rekening voor de WOZ weer in de bus. Ik schrok me eerst een rolberoerte, omdat het bedrag bijna 2 keer zo hoog was als vorig jaar. Nu bleek dat we vorig jaar 2 rekeningen hadden (1 WOZ en 1 afvalstoffen), en dat die dit jaar gecombineerd zijn, in totaal 6 euro per maand meer (we zitten in een van de gemeentes die flink omhoog is gegaa)n..
Hoe zit het bij jullie?
Wat is de WOZ waarde van je huis, en wat gaan jullie betalen?
WOZ: 197000
Betalen:
- WOZ: 226,75
- Rioolheffing: 187,70
- Afvalstoffen: 315,40
Hoe zit het bij jullie?
Wat is de WOZ waarde van je huis, en wat gaan jullie betalen?
WOZ: 197000
Betalen:
- WOZ: 226,75
- Rioolheffing: 187,70
- Afvalstoffen: 315,40
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Woz waarde
Ik heb het nog niet binnen. vorig jaar was mijn WOZ waarde 188.000, maar de gemeentelijke kosten weet ik niet meer. Ik verwacht hem ook binnenkort, niet leuk die dingen
Gast- Gast
Ik heb nog niets binnen, maar ik vrees met grote vrezen... De afgelopen paar weken weten alle instanties die geld willen ons goed te vinden (Belastingdienst, gemeente, CJIB)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
De eerste maanden van het nieuwe jaar staan bekend om dergelijke rekeningen... Wij hebben ook de afrekening van de Nuon nog komende maand, ben benieuwd!
Het bedrag dat jij noemt Lejow komt overeen met wat wij ook betalen, een bedrag rond 700 euro weet het niet helemaal precies. Daarnaast krijgen wij in oktober ook nog de waterschapsbelasting.
Het bedrag dat jij noemt Lejow komt overeen met wat wij ook betalen, een bedrag rond 700 euro weet het niet helemaal precies. Daarnaast krijgen wij in oktober ook nog de waterschapsbelasting.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
wij hebben hem ook nog niet binnen, maar weten wel weer waar we straks voor aan het werk moeten
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
piene1983 schreef:De eerste maanden van het nieuwe jaar staan bekend om dergelijke rekeningen... Wij hebben ook de afrekening van de Nuon nog komende maand, ben benieuwd!
Die komt hier in april geloof ik....
Lejow- Lady Post-a-lot
Het zal hetzelfde zijn als vorig jaar. 265 woz, 165 afvalstofheffing en 165 voor HEF.
Gast- Gast
Gisele schreef:Het zal hetzelfde zijn als vorig jaar. 265 woz, 165 afvalstofheffing en 165 voor HEF.
Betekent een hogere woz dan ook dat je huis hoger getaxeerd is?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Gisele schreef:Het zal hetzelfde zijn als vorig jaar. 265 woz, 165 afvalstofheffing en 165 voor HEF.
Betekent een hogere woz dan ook dat je huis hoger getaxeerd is?
Nee, de twee hebben in principe weinig mee te maken. De woz waarde wordt door de omgeving bepaald. Wat voor huizen staan er daarvan de gemiddelde waarde. De woz waarde lag in 2011 35.000 lager, dan de woningen die hier te koop staan (dan zijn ze wel compleet gerenoveerd) en 2.500 hoger dan de woningen die nu verkocht worden door de woningbouwvereniging.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» WOZ waarde?
» woz waarde gezakt
» Waarde nieuwe postzegels
» Hecht jij waarde aan 'status'?
» Programma om p-waarde te berekenen, iemand?
» woz waarde gezakt
» Waarde nieuwe postzegels
» Hecht jij waarde aan 'status'?
» Programma om p-waarde te berekenen, iemand?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: