Hoe hecht is jouw team/betrokken zijn je collega's?
+10
La Senza
Roos'
Charles
Sea of Trees
Snoes
Nigella
Lady4
Capt'n Zero
Ibbeltje
Kruidkoek
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe hecht is jouw team/betrokken zijn je collega's?
Net weer gemerkt in wat voor ontzettend fijn team met lieve collega's ik werk.
Tijdens het werk is de onderlinge sfeer al fijn, omdat we onregelmatige diensten werken komt het voor dat je een bepaalde collega een tijd niet/langs elkaar heen werkt maar als we als team compleet zijn met vergaderingen of teamdagen is het echt leuk/gezellig.
Soms zijn er wel eens kleine irritaties maar die worden uitgesproken en dan is het ook echt klaar, geen onderling geroddel ofzo. We zien elkaar soms ook buiten het werk voor een borrel of gaan bij een collega BBQ-en of wat drinken.
Nu ben ik nog met zwangerschapsverlof en contact met collega's is altijd wel gebleven. Helaas gaat het niet goed met onze zoon en ligt hij voor de 3e keer in het ziekenhuis. Dit keer al 2 weken maar afgelopen weekend mocht hij voor de pasen een paar dagen naar huis.
Mijn collega's informeren regelmatig hoe het gaat en leven dus mee.
Vandaag moesten we onze zoon weer in het ziekenhuis achterlaten, toen we thuis kwamen stond er een hele mooie grote bos bloemen voor de deur.
Namens mijn collega's om ons op te fleuren, zo ontzettend lief!
Ik heb bij verschillende werkgevers gewerkt, maar dit is voor het eerst dat ik zulke fijne lieve collega's heb. In andere teams werkte je je dienst samen met je collega en dan hield het op.
Wat voor team/collega's hebben jullie?
Tijdens het werk is de onderlinge sfeer al fijn, omdat we onregelmatige diensten werken komt het voor dat je een bepaalde collega een tijd niet/langs elkaar heen werkt maar als we als team compleet zijn met vergaderingen of teamdagen is het echt leuk/gezellig.
Soms zijn er wel eens kleine irritaties maar die worden uitgesproken en dan is het ook echt klaar, geen onderling geroddel ofzo. We zien elkaar soms ook buiten het werk voor een borrel of gaan bij een collega BBQ-en of wat drinken.
Nu ben ik nog met zwangerschapsverlof en contact met collega's is altijd wel gebleven. Helaas gaat het niet goed met onze zoon en ligt hij voor de 3e keer in het ziekenhuis. Dit keer al 2 weken maar afgelopen weekend mocht hij voor de pasen een paar dagen naar huis.
Mijn collega's informeren regelmatig hoe het gaat en leven dus mee.
Vandaag moesten we onze zoon weer in het ziekenhuis achterlaten, toen we thuis kwamen stond er een hele mooie grote bos bloemen voor de deur.
Namens mijn collega's om ons op te fleuren, zo ontzettend lief!
Ik heb bij verschillende werkgevers gewerkt, maar dit is voor het eerst dat ik zulke fijne lieve collega's heb. In andere teams werkte je je dienst samen met je collega en dan hield het op.
Wat voor team/collega's hebben jullie?
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Re: Hoe hecht is jouw team/betrokken zijn je collega's?
Mijn naaste collega's zijn heel fijn en daarmee ben ik ook best hecht. Mijn leidinggevenden hebben ene geheel eigen manier van leidinggeven wat soms de nodige weerstand oproept, maar als het moet, staan ze klaar. Ik ben vorig jaar toen ik het écht allemaal even niet meer zag zitten en ik even m'n hart moest luchten nog 's avonds bij één van m'n leidinggevenden thuis geweest, omdat ik me die dag ziek gemeld had en ik de volgende dag graag even wilde praten (wat ik veel deed in die tijd) en zij de volgende dag net aanwezig zou zijn.
Een deel van mijn andere collega's zijn meer sensatiezoekers. Staan vooraan in de rij om je verhaal aan te horen als er iets is, maar als alles weer op de rails is dan ben je ineens lucht. En de rest leeft meer op een eigen eilandje, maar daar kan ik wel mee leven. Niet iedereen hoeft altijd en sociaal praatje te maken Ik denk dat ik, buiten m'n naaste collega's om, drie oprecht geïnteresseerde collega's heb, die echt benieuwd zijn hoe het met mensen gaat en die dat geregeld ook even vragen.
Een deel van mijn andere collega's zijn meer sensatiezoekers. Staan vooraan in de rij om je verhaal aan te horen als er iets is, maar als alles weer op de rails is dan ben je ineens lucht. En de rest leeft meer op een eigen eilandje, maar daar kan ik wel mee leven. Niet iedereen hoeft altijd en sociaal praatje te maken Ik denk dat ik, buiten m'n naaste collega's om, drie oprecht geïnteresseerde collega's heb, die echt benieuwd zijn hoe het met mensen gaat en die dat geregeld ook even vragen.
Gast- Gast
Heel betrokken en hecht. Als er wat is, staan ze wel voor je klaar. Als je niet lekker bent of er is wat met je kinderen/familieleden dan kan er meestal wel wat geregeld worden zodat diegene kan gaan.
Ook wordt er veel besproken en gevraagd over hoe het gaat etc. Fijn team!
Ook wordt er veel besproken en gevraagd over hoe het gaat etc. Fijn team!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
We hebben een team van 25 mensen, maar we zijn maar met drie leidinggevenden, en die band is niet super (op het moment).
Gast- Gast
Ik zie mijn team een keer per week een half uur en soms doe je iets samen. Verder vooral telefonisch contact, met de een wat meer als met de ander maar als ik zo kijk naar de andere teams heb ik het echt getroffen. Geen gezeik in mijn team en word niet anders behandeld omdat ik een vrouw ben. Dat zijn ze in andere teams duidelijk niet gewend. Als ik al eens met iemand van een ander team praat zijn er al gelijk roddels enzo..
Gast- Gast
Mijn compagnon en ik zijn al jaren vriendinnen voor we gingen samenwerken, dus dat is sowieso een hechte band.
Mijn andere collega's van mijn bijbaan zie ik eigenlijk niet vaak. Je werkt meestal in je eentje, al heb ik de laatste tijd veel met z'n tweeën gewerkt en veel trainingen gehad waarop je je collega's weer ziet.
Er is nu een nieuw team gevormd en daar heb ik meer mee gewerkt, maar ook deze collega's wonen over het hele land verspreid dus tot in hoeverre je daar een band mee kan hebben...
Maar ja bij die baan is de band met collega's ook niet heel erg belangrijk.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik heb hele fijne collega's. Ik heb er de afgelopen twee maanden uit gelegen en therapeutisch gewerkt en heb heel veel begrip en belangstelling ontvangen van ze. Veel kaartjes, berichtjes. belletjes en zelfs een cadeautje. Superlief.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan goed overweg met mijn collega's. We helpen elkaar waar nodig, en er wordt veel gelachen. Ook buiten werk om hebben we onderling contact, en spreken we eens wat af.
Nigella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 30
Registratiedatum : 11-02-12
Ik heb ontzettend fijne collega's, wij vormen wel een hecht team. Gaan ook wel eens wat drinken, uit eten, etc.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan heel goed overweg met mijn collega's. Helaas is er wel veel onderling geroddel, maar over het algemeen is de sfeer erg warm.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Wat vervelend wat was er aan de hand?Lady4 schreef:Ik heb hele fijne collega's. Ik heb er de afgelopen twee maanden uit gelegen en therapeutisch gewerkt en heb heel veel begrip en belangstelling ontvangen van ze. Veel kaartjes, berichtjes. belletjes en zelfs een cadeautje. Superlief.
Gast- Gast
Harrison schreef:Wat vervelend wat was er aan de hand?Lady4 schreef:Ik heb hele fijne collega's. Ik heb er de afgelopen twee maanden uit gelegen en therapeutisch gewerkt en heb heel veel begrip en belangstelling ontvangen van ze. Veel kaartjes, berichtjes. belletjes en zelfs een cadeautje. Superlief.
Vraag ik me ook af Lady, lees dit nu. Wat vervelend, hopelijk gaat het weer beter!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik heb hele gezellige collegas! Ik denk dat ik het anders niet lang had volgehouden, werk is best serieus en zwaar soms, als ik dan ook nog eens hele serieuze collegas had en een strenge baas..Ik heb ook veel indirecte collega's, daar is het ook vaak een grapje tussendoor etc
Roos'- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13
Ik heb hele leuke collega's. Ga echt met plezier naar mijn werk. Ook is de band met mijn directeur heel hecht. Ik ga echt huilen als hij met pensioen gaat.
Dat klinkt niet best Lady4, gaat het nu weer wat beter?
Dat klinkt niet best Lady4, gaat het nu weer wat beter?
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Het team van de school waar ik nu twee jaar werk, is best hecht. Toen ik er net werkte, zijn een heel aantal van hen al op onze bruiloft geweest en ik kreeg een cadeau voor mijn verjaardag. Wanneer iemand een aantal dagen ziek is, krijg je een kaart, bos bloemen of een fruitmand. Wanneer je een kind gekregen hebt, komt het hele team op kraambezoek. En vaak krijg je tussendoor ook nog wel eens een sms of app gestuurd. We hebben elk jaar een supergezellig team-uitje en met speciale open dagen of vieringen, sluiten wij dit als team vaak nog af met een borrel. Ja, ik vind het fijn dat we een echt team zijn
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb alleen mijn baas als collega maar daar kan ik gelukkig heel goed mee. Kreeg afgelopen week ook een enorm boeket bloemen van hem en een roze chocolade pump voor Secretaressedag. En die roze choco pump had hij speciaal in het roze uitgezocht omdat ik roze pumps heb.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons in het team speelt er onderhuids heel veel. Jantje is vriendjes met Pietje en als jij Pietje ergens op aanspreekt, dan is niet alleen Pietje maar ook Jantje beledigd en als Keesje op vakantie gaat dan kan Jantje dat niet goed hebben, want het is al de 4e keer dat Keesje dit jaar op vakantie gaat en waar doet ze het toch van etc. Uiteraard moet dit uitgebreid met Pietje (het liefst fluisterend) besproken worden en zodra Keesje binnenkomt is het ineens allemaal weer koek en ei.
Maar zo op het eerste gezicht lijken we best een hecht team.
Maar zo op het eerste gezicht lijken we best een hecht team.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
De collega's van mijn stagebedrijf zijn erg betrokken. Komen af en toe aan mijn bureau om te vragen hoe het met mij gaat nu en steken me een hart onder de riem. Ook vanuit het bedrijf zelf krijg ik heel veel ruimte om op te krabbelen. Erg fijn.
Bij mijn bijbaantje heb ik wel leuke contacten, echter zie ik hen maar eens in de twee weken en dan is de groep ook nog wel eens wisselend. Maar ik kijk erg uit naar zulke avonden.
Bij mijn bijbaantje heb ik wel leuke contacten, echter zie ik hen maar eens in de twee weken en dan is de groep ook nog wel eens wisselend. Maar ik kijk erg uit naar zulke avonden.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» In hoeverre is jouw vriend/man betrokken bij je kind?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Wat zijn jouw interesses?
» Wat zijn jouw hobby's?
» Hoe zijn jouw buren?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Wat zijn jouw interesses?
» Wat zijn jouw hobby's?
» Hoe zijn jouw buren?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: