Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers
Pagina 12 van 16
Pagina 12 van 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
Isis schreef:Ooh, nu weet ik eindelijk wie Luce is en blijkt dat ook nog een forummer te zijn waarvan ik het zonde vond dat zij hier niet meer 'was'. Leuk dat je hier nog komt!
Sea of T, wie was jij? Pm anders?
Ik vraag me ook nog af hoe het met Ecrits, Marjolaine en Freakie is!
Die zijn terug!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Niekske schreef:Catwoman79 schreef:Snoopy schreef:Catwoman79 schreef:Tijdje geleden was er ook iemand met een vriend of broer die in het buitenland "zoek" was, spanje geloof ik. Ben wel benieuwd hoe dat vehaal toen is afgelopen.
Wie het was weet ik niet meer, maar kan het verhaal mij wel herinneren. Was het niet haar zwager? Hij bleek te zijn opgepakt en was daarom niet bereikbaar. Had iets met drugs te maken en een geleende auto van een collega?
Meer weet ik ook niet meer.
Ja dat verhaal inderdaad, ben wel benieuwd hoe dat is afgelopen
Ik denk dat dit mijn verhaal was. Dat speelde twee jaar geleden en het ging om de vriend van een goede vriendin van me. Hij werkte voor een koeriersbedrijf en had een klus in spanje. Hij ging daar spullen ophalen voor een klant, maar er bleek wiet tussen te zitten en hij is toen van de weg geplukt door de politie (zij hielden die klant al in de gaten) hij heeft toen 1,5 dag geen telefoon mogen gebruiken en daardoor waren wij hier in Nederland dus enorm ongerust. Hij mocht toen binnen een paar dagen terug naar Nederland en de uitspraak in die zaak hier afwachten. Maar hij moest zich wel elke maand in Spanje gaan melden op het politiebureau... toevallig heeft hij twee weken terug ofzo eindelijk de uitspraak gekregen en hij is er met een boete vanaf gekomen. Hij was onschuldig, maar hij had de lading toch moeten controleren ofzo. Hij is al lang blij dat hij er eindelijk klaar mee is
Wat fijn dat het min of meer met een sisser is afgelopen.
Jou bedoelde ik inderdaad
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Voor zover ik weet gaat t goed met Ecrits. Ze is nu een paar maanden weg van het forum. Ik heb haar voor t laatst gezien op haar bruiloft afgelopen zomer, daar mocht ik fotograferen. Maar een hele recente update heb ik niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Charles schreef:Forumster schreef:Ik vraag me af hoe het met Inge1? is? Zo'n meisje met blond kort haar en sprekende ogen.
Met haar gaat het heel goed!
Ik zag haar laatst op het station!
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Ecrits gaat. Ben benieuwd hoe het met haar kinderplannen gaat.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Isis schreef:Ooh, nu weet ik eindelijk wie Luce is en blijkt dat ook nog een forummer te zijn waarvan ik het zonde vond dat zij hier niet meer 'was'. Leuk dat je hier nog komt!
Sea of T, wie was jij? Pm anders?
Ik vraag me ook nog af hoe het met Ecrits, Marjolaine en Freakie is!
Right back at ya!
Marjolaine is Urban Naked (maakt ze geen geheim van)
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik weet niet of er al naar haar gevraagd is. Maar er kwam toen ook een Ingetjuh hier? Volgens mij had ze toen kort haar. Komt ze hier nog?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ingetjuh had volgens mij lang haar. Inge1 had kort (blond) haar.Lady Starstruck schreef:Ik weet niet of er al naar haar gevraagd is. Maar er kwam toen ook een Ingetjuh hier? Volgens mij had ze toen kort haar. Komt ze hier nog?
Snoes- Lady Post-a-lot
Nee dit is denk ik een andere Inge die je bedoeld. Ik moet diep graven want deze Ingetjuh die ik bedoel kwam een hele tijd geleden op Yes. Kan wel 8 jaar geleden zijn. Ik weet niet zoveel informatie meer van haar. Volgens mij had haar broer toen een dochter gekregen en die naam begon met een F.Snoes schreef:Ingetjuh had volgens mij lang haar. Inge1 had kort (blond) haar.Lady Starstruck schreef:Ik weet niet of er al naar haar gevraagd is. Maar er kwam toen ook een Ingetjuh hier? Volgens mij had ze toen kort haar. Komt ze hier nog?
Lady Starstruck- Ratel
Je bedoelt ook niet Ingetjuh die toen heel veel met (toen) Tobi optrok?
Edit: Ik probeer maar wat mee te denken haha
Snoes- Lady Post-a-lot
Beetje late reactie, sorry daar voor. Maar ik schrik wel dat Kruidkoek, Marion was..zeker omdat ze hier vertelt dat zij pleegouders willen worden/zijn als dat echt zo is vind ik dat echt heel erg. MAar goed kan je niks aan doen maar het idee dat zij hier zoveel verzint/verzonnen heeft en dan pleegouders wil worden.. vind ik echt een naar idee.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Snoes schreef:Je bedoelt ook niet Ingetjuh die toen heel veel met (toen) Tobi optrok?
Volgens mij ging ze toen wel met een Tobi om! Staat me iets van bij in ieder geval.
Lady Starstruck- Ratel
studiebol schreef:Beetje late reactie, sorry daar voor. Maar ik schrik wel dat Kruidkoek, Marion was..zeker omdat ze hier vertelt dat zij pleegouders willen worden/zijn als dat echt zo is vind ik dat echt heel erg. MAar goed kan je niks aan doen maar het idee dat zij hier zoveel verzint/verzonnen heeft en dan pleegouders wil worden.. vind ik echt een naar idee.
Wie weet verzint ze dat ook wel joh, ik zou me er niet druk om maken!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Komt Tobi hier nog dan? Hoe ist daarmee?
Antibes- Ratel
Ja joh, bekende forummer hoor!Antibes schreef:Komt Tobi hier nog dan? Hoe ist daarmee?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Die heeft anders net haar account laten verwijderen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Bliss schreef:Ja joh, bekende forummer hoor!Antibes schreef:Komt Tobi hier nog dan? Hoe ist daarmee?
Verbaast me niets, ik heb alle naamsveranderingen nooit echt bij kunnen houden tenzij ik er écht niet omheen kan. Ik denk dat ik wel meerdere mensen "nieuw" heb leren kennen op dit forum zonder het te weten..
Antibes- Ratel
*lama*
Kwartje viel wat laat..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja, dat zag ik ook inderdaad.Nyx schreef:Die heeft anders net haar account laten verwijderen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik ook.Antibes schreef:Ik denk dat ik wel meerdere mensen "nieuw" heb leren kennen op dit forum zonder het te weten..
Gast- Gast
OhSnoes schreef:Ja, dat zag ik ook inderdaad.Nyx schreef:Die heeft anders net haar account laten verwijderen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Ja joh, bekende forummer hoor!Antibes schreef:Komt Tobi hier nog dan? Hoe ist daarmee?
Huh dat wist ik ook niet!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Als ze net d'r account laat verwijderen, dan mag ook wel gezegd worden wie ze was toch?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Huh wie Tobi was, was toch al bekend? Of ben ik nou gek :/ Ik dacht dat 't al heel lang duidelijk was.. Niet dat ik me Tobi kan herinneren Maar ik kom al een redelijk lange tijd op 't forum en kan me sowieso amper een faker herinneren. Mss let ik gewoon niet genoeg op..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Lady Starstruck schreef:Nee dit is denk ik een andere Inge die je bedoeld. Ik moet diep graven want deze Ingetjuh die ik bedoel kwam een hele tijd geleden op Yes. Kan wel 8 jaar geleden zijn. Ik weet niet zoveel informatie meer van haar. Volgens mij had haar broer toen een dochter gekregen en die naam begon met een F.Snoes schreef:Ingetjuh had volgens mij lang haar. Inge1 had kort (blond) haar.Lady Starstruck schreef:Ik weet niet of er al naar haar gevraagd is. Maar er kwam toen ook een Ingetjuh hier? Volgens mij had ze toen kort haar. Komt ze hier nog?
Ik weet wel wie je bedoelt. Rijke ouders, nichtje F. idd, volgens mij woonde ze toen nog in v.daal (volgens mij al meer dan 8 jaar terug). Tijd terug liet ze zich hier weer even zien en woonde ze in stad A. dichtbij jou en had ze twee (of meer) honden.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 12 van 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand contact met Mama van 2?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
Pagina 12 van 16
Permissies van dit forum: