Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers
Pagina 13 van 16
Pagina 13 van 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
Een Tobi zegt mij ook niks
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja die bedoel ik! Maar woonde ze in de stad A. dicht bij mij? Als ze in V'daal woonde dan woonde ze dichter bij mij. Maar dat terzijde. Ze is dus hier niet meer. Ze plaatste toen ook altijd 1 en dezelfde jeugdfoto van haar zelf voor zover ik mij kan herinneren.Coco schreef:Lady Starstruck schreef:Nee dit is denk ik een andere Inge die je bedoeld. Ik moet diep graven want deze Ingetjuh die ik bedoel kwam een hele tijd geleden op Yes. Kan wel 8 jaar geleden zijn. Ik weet niet zoveel informatie meer van haar. Volgens mij had haar broer toen een dochter gekregen en die naam begon met een F.Snoes schreef:Ingetjuh had volgens mij lang haar. Inge1 had kort (blond) haar.Lady Starstruck schreef:Ik weet niet of er al naar haar gevraagd is. Maar er kwam toen ook een Ingetjuh hier? Volgens mij had ze toen kort haar. Komt ze hier nog?
Ik weet wel wie je bedoelt. Rijke ouders, nichtje F. idd, volgens mij woonde ze toen nog in v.daal (volgens mij al meer dan 8 jaar terug). Tijd terug liet ze zich hier weer even zien en woonde ze in stad A. dichtbij jou en had ze twee (of meer) honden.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik kom hier echt te lang, kan me iedereen die in dit topic genoemd wordt nog wel herinneren!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Door Contradixion moet ik opeens denken aan Mica of Micca ofz. Zij kwam hier in de tijd van Contradixion en ging volgens mij ook wel met haar om. Ze was een (alleenstaande?) moeder en was tamelijk knap . Komt zij hier nog?
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Lady Starstruck schreef:
Ja die bedoel ik! Maar woonde ze in de stad A. dicht bij mij? Als ze in V'daal woonde dan woonde ze dichter bij mij. Maar dat terzijde. Ze is dus hier niet meer. Ze plaatste toen ook altijd 1 en dezelfde jeugdfoto van haar zelf voor zover ik mij kan herinneren.
Ja, klopt. Ouderlijk huis was in V. Bedoelde meer dat het een stad dichtbij is, startend met een A. om maar niet teveel in details te treden . Volgens mij woont ze daar nu, of ze moet inmiddels verhuisd zijn. Van die foto herinner ik mij ook ja!
Haha ik ook Bliss, erg! Ik kom hier al 13 jaar denk ik. Al heb ik ook jaren gehad dat ik alleen mee las zo af en toe.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik ben ook wel eens benieuwd naar forummers van echt lang geleden
Goldeen, Xenaatjuh, Erikx zijn zo enkele namen van toen. Was ergens begin 2000 volgens mij.
Goldeen, Xenaatjuh, Erikx zijn zo enkele namen van toen. Was ergens begin 2000 volgens mij.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Ik ben ook wel eens benieuwd naar forummers van echt lang geleden
Toen zat ik er ook al. Echt niet normaal, en sommige dingen zijn echt nog als de dag van gisteren, en toch is dat alweer ruim 12 jaar geleden allemaal!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Jasmine schreef:Ik ben ook wel eens benieuwd naar forummers van echt lang geleden
Ja precies Coco haha. Ik kon toch maar niet meer op meer info komen. Maar het is ook al zo lang geleden.
Door de namen van Jasmine schiet Sensible me ook ineens te binnen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ja die bedoel ik! Maar woonde ze in de stad A. dicht bij mij? Als ze in V'daal woonde dan woonde ze dichter bij mij. Maar dat terzijde. Ze is dus hier niet meer. Ze plaatste toen ook altijd 1 en dezelfde jeugdfoto van haar zelf voor zover ik mij kan herinneren.Coco schreef:Lady Starstruck schreef:Nee dit is denk ik een andere Inge die je bedoeld. Ik moet diep graven want deze Ingetjuh die ik bedoel kwam een hele tijd geleden op Yes. Kan wel 8 jaar geleden zijn. Ik weet niet zoveel informatie meer van haar. Volgens mij had haar broer toen een dochter gekregen en die naam begon met een F.Snoes schreef:Ingetjuh had volgens mij lang haar. Inge1 had kort (blond) haar.Lady Starstruck schreef:Ik weet niet of er al naar haar gevraagd is. Maar er kwam toen ook een Ingetjuh hier? Volgens mij had ze toen kort haar. Komt ze hier nog?
Ik weet wel wie je bedoelt. Rijke ouders, nichtje F. idd, volgens mij woonde ze toen nog in v.daal (volgens mij al meer dan 8 jaar terug). Tijd terug liet ze zich hier weer even zien en woonde ze in stad A. dichtbij jou en had ze twee (of meer) honden.
Zij woonde in O.verberg, naast V'daal. Haar broer zat bij mij in de klas.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Sensible kan ik me ook nog herinneren ja.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Stranger schreef:Door Contradixion moet ik opeens denken aan Mica of Micca ofz. Zij kwam hier in de tijd van Contradixion en ging volgens mij ook wel met haar om. Ze was een (alleenstaande?) moeder en was tamelijk knap . Komt zij hier nog?
Nee zij komt hier niet meer. En met Contradixion gaat het goed en met haar zoon ook.
Jits- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12
Jits schreef:Stranger schreef:Door Contradixion moet ik opeens denken aan Mica of Micca ofz. Zij kwam hier in de tijd van Contradixion en ging volgens mij ook wel met haar om. Ze was een (alleenstaande?) moeder en was tamelijk knap . Komt zij hier nog?
Nee zij komt hier niet meer. En met Contradixion gaat het goed en met haar zoon ook.
Micca was in 2012 eens op tv. Volgens mij in uitstel van executie, maar weet dat niet 100% zeker. Ging om haar vader.
Jits, wie was jij dan?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Coco schreef:Lady Starstruck schreef:Nee dit is denk ik een andere Inge die je bedoeld. Ik moet diep graven want deze Ingetjuh die ik bedoel kwam een hele tijd geleden op Yes. Kan wel 8 jaar geleden zijn. Ik weet niet zoveel informatie meer van haar. Volgens mij had haar broer toen een dochter gekregen en die naam begon met een F.Snoes schreef:Ingetjuh had volgens mij lang haar. Inge1 had kort (blond) haar.Lady Starstruck schreef:Ik weet niet of er al naar haar gevraagd is. Maar er kwam toen ook een Ingetjuh hier? Volgens mij had ze toen kort haar. Komt ze hier nog?
Klopt. Ik kwam nog wel eens bij haar toen ze in A. woonde. De laatste keer dat ik haar heb gesproken, woonde ze daar nog en had ze inderdaad een paar honden. Haar broer heeft volgens mij inmiddels drie kindjes.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Je had ook nog parisgirl/bleu en een andere forumster waar ze veel mee omging, iets met Brown? Zegt iemand dat wat? Volgens mij gingen ze met een hoop bombarie weg.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Jasmine schreef:Ik ben ook wel eens benieuwd naar forummers van echt lang geleden
Je had ook nog parisgirl/bleu en een andere forumster waar ze veel mee omging, iets met Brown? Zegt iemand dat wat? Volgens mij gingen ze met een hoop bombarie weg.
Dat was volgens mij gedoe met Lejow. Herinner ik me nog vaag.
Sterrin_- Prater
Sterrin_ schreef:Snoopy schreef:Jasmine schreef:Ik ben ook wel eens benieuwd naar forummers van echt lang geleden
Jup!
Brown woont nog steeds in Denemarken, heb ik op FB!
Met Blue geen contact meer, die heeft me in augustus 2011 harder dan harder dan hard laten vallen. Ben er nog boos en verdrietig om eigenlijk...
Ze hadden me toen der tijd in de maling genomen, ik schilderde toen en ze hadden een belachelijk hoog bod gedaan op MP en allemaal mailtjes gestuurd alsof ze onwijs interesse hadden.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
xxjojootjexx schreef:Jits schreef:Stranger schreef:Door Contradixion moet ik opeens denken aan Mica of Micca ofz. Zij kwam hier in de tijd van Contradixion en ging volgens mij ook wel met haar om. Ze was een (alleenstaande?) moeder en was tamelijk knap . Komt zij hier nog?
Micca was in 2012 eens op tv. Volgens mij in uitstel van executie, maar weet dat niet 100% zeker. Ging om haar vader.
Jits, wie was jij dan?
Schiet me net te binnen, was dat niet Hotter than my daughter?
Sterrin_- Prater
Klopt Sterrin, dat was in dat programma.
Maar is kruidkoek nu fake? Of zal ze echt een kind hebben gekregen, maar heeft ze in het verleden veel gelogen.
Maar is kruidkoek nu fake? Of zal ze echt een kind hebben gekregen, maar heeft ze in het verleden veel gelogen.
Geen idee, bij haar bevalverhaal zonder de tijd vergeten in te vullen heb ik wel vraagtekensSarahKey schreef:Klopt Sterrin, dat was in dat programma.
Gast- Gast
Lejow schreef:Sterrin_ schreef:Snoopy schreef:Jasmine schreef:Ik ben ook wel eens benieuwd naar forummers van echt lang geleden
Jup!
Brown woont nog steeds in Denemarken, heb ik op FB!
Met Blue geen contact meer, die heeft me in augustus 2011 harder dan harder dan hard laten vallen. Ben er nog boos en verdrietig om eigenlijk...
Ze hadden me toen der tijd in de maling genomen, ik schilderde toen en ze hadden een belachelijk hoog bod gedaan op MP en allemaal mailtjes gestuurd alsof ze onwijs interesse hadden.
Oh ja, dat herinner ik me wel. Maar het is daarna dus nog wel goedgekomen, wat dit is al lang geleden toch? Wel jammer dat het alsnog stuk is gegaan.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
En ik sinds jou link/post ook haha. Maar meer van: reageer ik heel normaal op haar vragen, heeft ze straks geen eens een baby.Stofzuiger schreef:Geen idee, bij haar bevalverhaal zonder de tijd vergeten in te vullen heb ik wel vraagtekensSarahKey schreef:Klopt Sterrin, dat was in dat programma.
CareBear spreek ik nog regelmatig. Heb haar net gezegd dat er naar haar gevraagd wordt
Het gaat goed met haar en haar kids groeien als kool
Het gaat goed met haar en haar kids groeien als kool
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik weet heel weinig namen meer van het oude forum, maar GoldenIndy is op de 1 of andere manier blijven hangen. Spreekt iemand haar nog?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Poubelle schreef:Ik weet heel weinig namen meer van het oude forum, maar GoldenIndy is op de 1 of andere manier blijven hangen. Spreekt iemand haar nog?
Heb haar op FB en spreek haar af en toe nog. Volgens mij gaat het wel goed. Zal doorgeven dat je naar haar vraagt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh ja!!! Dat was hetSterrin_ schreef:xxjojootjexx schreef:Jits schreef:Stranger schreef:Door Contradixion moet ik opeens denken aan Mica of Micca ofz. Zij kwam hier in de tijd van Contradixion en ging volgens mij ook wel met haar om. Ze was een (alleenstaande?) moeder en was tamelijk knap . Komt zij hier nog?
Jits, wie was jij dan?
Schiet me net te binnen, was dat niet Hotter than my daughter?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Pagina 13 van 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand contact met Mama van 2?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
Pagina 13 van 16
Permissies van dit forum: