Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers

Pagina 14 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 14 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Lejow do 14 feb 2013 - 9:58

Snoopy schreef:
Lejow schreef:
Sterrin_ schreef:
Snoopy schreef:
Jasmine schreef:Ik ben ook wel eens benieuwd naar forummers van echt lang geleden

Goldeen, Xenaatjuh, Erikx zijn zo enkele namen van toen. Was ergens begin 2000 volgens mij.

Je had ook nog parisgirl/bleu en een andere forumster waar ze veel mee omging, iets met Brown? Zegt iemand dat wat? Volgens mij gingen ze met een hoop bombarie weg.

Dat was volgens mij gedoe met Lejow. Herinner ik me nog vaag.

Jup!
Brown woont nog steeds in Denemarken, heb ik op FB!

Met Blue geen contact meer, die heeft me in augustus 2011 harder dan harder dan hard laten vallen. Ben er nog boos en verdrietig om eigenlijk...

Ze hadden me toen der tijd in de maling genomen, ik schilderde toen en ze hadden een belachelijk hoog bod gedaan op MP en allemaal mailtjes gestuurd alsof ze onwijs interesse hadden.

Oh ja, dat herinner ik me wel. Maar het is daarna dus nog wel goedgekomen, wat dit is al lang geleden toch? Wel jammer dat het alsnog stuk is gegaan.

Ja, is echt al een poos terug.
Ja het is goed gekomen. We hebben een hele fijne tijd gehad samen, soms ontploft de bom even maar het kwam altijd weer goed. Ze heeft een moeilijke tijd doorgemaakt en ik heb haar daarin altijd (zo goed als ik kon) gesteund.
Tot ze een nieuwe vriend kreeg en die relatie goed verliep (ontzettend fijn voor haar!). Kennelijk had ze toen niemand meer nodig om tegen aan te schoppen, en liet ze niets meer horen. Ik heb haar nog verteld dat ik zwanger was, daar kwam als reactie op 'Hoi Lejow, gefeliciteerd met je zwangerschap, veel geluk x *naam van haar* & *naam van vriend*'.
Toen was ik er zo ontzettend klaar mee. Het was zo'n kort, kil en zakelijk emailtje... Ik heb daarna ook helemaal nooit meer iets van haar gehoord.
Tot ze me eind vorig jaar ineens toevoegde op facebook, dus ik dacht Exclamation Exclamation Ok, eens kijken wat ze wilt! En ik een uur later een berichtje kreeg 'Oh, dit was niet de bedoeling, kennelijk heb ik op mijn telefoon op een verkeerd knopje gedrukt. Anyway, ik ga je weer verwijderen, het ga je goed!'
Nou... en dan druk ik het nog zachtjes uit.. Nu kan ze echt in de kak zakken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 14 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Sterrin_ do 14 feb 2013 - 11:01

Lejow schreef:
Snoopy schreef:
Lejow schreef:
Sterrin_ schreef:
Snoopy schreef:
Jasmine schreef:Ik ben ook wel eens benieuwd naar forummers van echt lang geleden

Goldeen, Xenaatjuh, Erikx zijn zo enkele namen van toen. Was ergens begin 2000 volgens mij.

Je had ook nog parisgirl/bleu en een andere forumster waar ze veel mee omging, iets met Brown? Zegt iemand dat wat? Volgens mij gingen ze met een hoop bombarie weg.

Dat was volgens mij gedoe met Lejow. Herinner ik me nog vaag.

Jup!
Brown woont nog steeds in Denemarken, heb ik op FB!

Met Blue geen contact meer, die heeft me in augustus 2011 harder dan harder dan hard laten vallen. Ben er nog boos en verdrietig om eigenlijk...

Ze hadden me toen der tijd in de maling genomen, ik schilderde toen en ze hadden een belachelijk hoog bod gedaan op MP en allemaal mailtjes gestuurd alsof ze onwijs interesse hadden.

Oh ja, dat herinner ik me wel. Maar het is daarna dus nog wel goedgekomen, wat dit is al lang geleden toch? Wel jammer dat het alsnog stuk is gegaan.

Ja, is echt al een poos terug.
Ja het is goed gekomen. We hebben een hele fijne tijd gehad samen, soms ontploft de bom even maar het kwam altijd weer goed. Ze heeft een moeilijke tijd doorgemaakt en ik heb haar daarin altijd (zo goed als ik kon) gesteund.
Tot ze een nieuwe vriend kreeg en die relatie goed verliep (ontzettend fijn voor haar!). Kennelijk had ze toen niemand meer nodig om tegen aan te schoppen, en liet ze niets meer horen. Ik heb haar nog verteld dat ik zwanger was, daar kwam als reactie op 'Hoi Lejow, gefeliciteerd met je zwangerschap, veel geluk x *naam van haar* & *naam van vriend*'.
Toen was ik er zo ontzettend klaar mee. Het was zo'n kort, kil en zakelijk emailtje... Ik heb daarna ook helemaal nooit meer iets van haar gehoord.
Tot ze me eind vorig jaar ineens toevoegde op facebook, dus ik dacht Exclamation Exclamation Ok, eens kijken wat ze wilt! En ik een uur later een berichtje kreeg 'Oh, dit was niet de bedoeling, kennelijk heb ik op mijn telefoon op een verkeerd knopje gedrukt. Anyway, ik ga je weer verwijderen, het ga je goed!'
Nou... en dan druk ik het nog zachtjes uit.. Nu kan ze echt in de kak zakken!

Had jij dit pas niet op fb geplaatst, dat je dit was overkomen? Of droom ik nu?

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 11:18

Volgens mij heeft het weleens op het forum gestaan, Sterrin, ik herken het idd ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 21:08

En NoMad19 dan...
Daar hadden een paar meiden ook goed contact mee en zij bleek ook alles aan elkaar te liegen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 14 feb 2013 - 23:37

Volgens mij was Caro één van de dames die daar contact mee had.

En Eefje1988, ook nog iemand die alles bij elkaar loog.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Caro do 14 feb 2013 - 23:54

Snoes schreef:Volgens mij was Caro één van de dames die daar contact mee had.

En Eefje1988, ook nog iemand die alles bij elkaar loog.

Klopt! 5ann3 en ik hadden contact met haar en hebben haar in het echt gezien. 5ann3 had al eerder haar twijfels dan ik, mede door haar huis waar niks van mannelijke spullen te bekennen waren terwijl ze beweerde samen te wonen met haar vriend Nino.

Je moest soort van 24 uur per dag paraat staan voor haar en als je dat niet was dan dook magisch die ex van haar op die haar zogenaamd mishandeld had totdat ze doof waas geworden aan een kant. Leaf kende haar echter uit haar woonplaats en het kind had als baby hersenvlies ontsteking gehad en was daardoor half door. Volgens mij had ze ook verzonnen dat ze niet meer goed zag aan een kant door haar ex, maar dat weet ik niet meer zeker.

Een avond weet ik nog dat het hele forum in rep en roer was omdat het kind nergens te bekennen was en zogenaamd was die ex bij haar thuis. Lejow heeft volgens via Hyves nog haar neef gevonden die ze wilde contacteren maar dat is uiteindelijk niet gebeurd.

Uiteindelijk kwam het hele fake gebeuren ter sprake, omdat Nomad volgens mij iemand anders beschuldigde van liegen, en toen heeft Carrie een topic geopend met de twijfels. En toen is dat topic echt énorm lang geworden Very Happy

Ik vraag me ook nog wel eens af of het kind hier nog komt of niet..het was toen zo bizar. Ze studeerde geloof ik ook geschiedenis ofzo..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Snoes do 14 feb 2013 - 23:57

Ik herinner me inderdaad alles nog wat je vertelt. Die (zogenaamde) vriend Nino, geschiedenis studeren etc. En die avond dat Carrie dat topic opende, had zij toen niet toevallig als excuus dat ze aan het douchen was ofzo? Staat me iets van bij.

Ik vraag me dat soms ook bij bepaalde mensen af, of ze hier nog zouden komen onder een andere naam of dat ze hier nog meelezen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 0:09

Ja, dat ja.
Ze vertelde ook dat ze de ziekte van Crohn had maar daarbij vertelde ze bepaalde dingen die echt niet konden. Geen medicatie bijvoorbeeld terwijl ze op de grond zou liggen van de pijn etc.

Gast
Gast

Bericht  Caro vr 15 feb 2013 - 0:35

Oh ja.. De ziekte van crohn had ze zogenaamd ook.. En Nino werkte in een restaurant als kok smile.

Dat topic van Carrie heette 'waar ik op doelde in dat andere topic'.. Dat weet ik nog wel heel goed. En ze idd aan het douchen zijn en er dook opeens een kerel op die haar weer ging verdedigen dacht ik..

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Happinaz vr 15 feb 2013 - 1:03

Sterrin_ schreef:

Toen zat ik er ook al. :O Echt niet normaal, en sommige dingen zijn echt nog als de dag van gisteren, en toch is dat alweer ruim 12 jaar geleden allemaal!

Jaa, ik ook. Ik ken ook iedereen als ik die namen lees. Ik ben zelf niet zo goed in het oplepelen van die namen.
Wat een tijd alweer joh! :shock:
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Siamsa vr 15 feb 2013 - 3:06

Ik ben benieuwd naar hoe het is met dat meisje/vrouw (blank met heel donker haar) met een Surinaamse (?) vriend/man. Samen hadden zij een dochtertje. Ik ben alleen haar forumnaam helemaal kwijt en ik kan me ook haar eigen naam of die van haar dochtertje niet meer herinneren.

Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 3:07

Multiculti!

Gast
Gast

Bericht  Siamsa vr 15 feb 2013 - 3:10

Jaaa! Very Happy
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Marin vr 15 feb 2013 - 3:12

Oh ja multiculti! Volgens mij heeft ze twee kindjes intussen (of al meer?) maar ze is hier geen jaaaaren geweest. Ik zou ook echt niet meer weten hoe ze heet dus kan haar ook niet op FB opzoeken.

Komt knets hier eigenlijk nog wel eens?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Charles vr 15 feb 2013 - 3:34

Hoe is het eigenlijk met Maura? Ik vind het forum op de een of andere manier toch incompleet zonder haar.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Catwoman79 vr 15 feb 2013 - 3:35

Ik weet nit meer hoe ze heet, maar ze heeft 2 kindjes gehad.
Haar oudste heeft hersenvlies ontsteking gehad en heeft het helaas niet overleefd.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Susan vr 15 feb 2013 - 3:36

Catwoman79 schreef:Ik weet nit meer hoe ze heet, maar ze heeft 2 kindjes gehad.
Haar oudste heeft hersenvlies ontsteking gehad en heeft het helaas niet overleefd.

Van wie, van Multiculti?? Of heb je het nu over iemand anders?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Siamsa vr 15 feb 2013 - 3:41

Dit gaat toch niet over Multiculti hoop ik?? :O Ik zie haar dochtertje nog zo voor me!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 3:43

Ik mis Reva en Smikkel. Het is een beetje saai zo.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 feb 2013 - 3:44

Ik denk dat Catwoman het over iemand helemaal anders heeft, niet over MultiCulti. Dat haar post meer een beschrijving is van iemand waarnaar ze benieuwd is hoe het daar nu mee gaat. Althans, zo interpreteer ik het.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush vr 15 feb 2013 - 3:45

Snoes schreef:Ik denk dat Catwoman het over iemand helemaal anders heeft, niet over MultiCulti. Dat haar post meer een beschrijving is van iemand waarnaar ze benieuwd is hoe het daar nu mee gaat. Althans, zo interpreteer ik het.
Ik ook.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Ella vr 15 feb 2013 - 3:46

Er was hier wel iemand waarvan het kindje hersenvliesontsteking gehad heeft. Maar die heeft het vlgs mij wel overleefd. Kan even niet op haar naam komen.Was in ieder geval een meisje
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Siamsa vr 15 feb 2013 - 3:49

Rush schreef:
Snoes schreef:Ik denk dat Catwoman het over iemand helemaal anders heeft, niet over MultiCulti. Dat haar post meer een beschrijving is van iemand waarnaar ze benieuwd is hoe het daar nu mee gaat. Althans, zo interpreteer ik het.
Ik ook.

Ja, nu zie ik het ook ja smile
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Bericht  Funk vr 15 feb 2013 - 3:50

Siamsa schreef:

Dit gaat toch niet over Multiculti hoop ik?? :O Ik zie haar dochtertje nog zo voor me!

Verschrikkelijk, dit wens je niemand toe..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 3:53

pippi schreef:
Siamsa schreef:

Verschrikkelijk, dit wens je niemand toe..
Het ging ook niet over multiculti, maar het is wel vreselijk idd.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: