Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 16 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Primrose vr 15 feb 2013 - 11:18

Jeetje, L.ise alweer 8, idd waar blijft de tijd. Weet nog dat je bekend maakte dat t een meisje was en dat je hier ook al had verteld hoe ze ging heten. En nu zit ze alweer in groep 5..

Volgens mij heet de dochter van M.ulticulti J.a.da F.a.y. M.ela.nie en dan de achternaam met een P.?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 16 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Marin vr 15 feb 2013 - 11:20

Snoes schreef:Marin, ik zag laatst nog een foto van je zusje, ik 'schrok' er ook van dat zij al zo groot is geworden.

Ja grappig hè, ook al zo'n fietsenrekkie tandenbekkie
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 11:21

Marin schreef:Ja klopt, die zat ik toevallig laatst ook. Toen was ze echt nog een piepklein muisje!

Ja echt wel! Als je haar nu ziet, bijdehand, zelfstandig, heel erg sportief, goed in turnen, goed in zwemmen, taal gaat haar ook prima af, rekenen wat minder, nou ja, daar kan ik niet wakker om liggen. Ze is zo sociaal. Voldoende vriendjes, de meeste mensen vinden haar leuk. Nou dan heb ik het niet verkeerd gedaan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 11:22

Marin schreef:
Snoes schreef:Marin, ik zag laatst nog een foto van je zusje, ik 'schrok' er ook van dat zij al zo groot is geworden.

Ja grappig hè, ook al zo'n fietsenrekkie tandenbekkie

Ook Lise heeft al dr tanden al gewisseld. :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 11:25

Hier het afzwemmen voor zwemvaardigheid.

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 16 282657_4724969954468_1439577017_n

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck vr 15 feb 2013 - 11:37

Jeetje wat is L.ise groot zeg. Ik had er niet bij stil gestaan dat ze alweer 8 is. Ik weet ook nog dat ze werd geboren. Pff tijd gaat echt te hard gewoon.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Theeleut vr 15 feb 2013 - 23:44

Grote meid alweer Zazou! Knap hoor dat ze al 4 zwemdiploma's heeft. Ik heb niet zo'n waterrat, ja zwemmen voor de leuk, maar verder dan A zijn we nog niet gekomen smile

Ik sta ook de laatste tijd veel stil bij het feit dat mijn eerste baby al bijna 8 jaar wordt! Waar blijft de tijd.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Aletta za 16 feb 2013 - 10:58

Antibes schreef:
Aletta schreef:Ik ben nieuwsgierig naar iemand van wie ik de naam niet meer weet, maar die zat op het oude forum en haar avatar was een foto van een hond. Ze was in haar tienerjaren behoorlijk depressief geweest en had daarom haar middelbare school niet op de gewone manier af kunnen maken. Maar ze had geloof ik later volwassenonderwijs gevolgd en was in de tijd dat ze op het forum was van plan naar de universiteit te gaan. Heeft iemand enig idee over wie ik het heb?

Klopt, dit ben ik inderdaad.. Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 16 561177 Ik ben hier terecht gekomen toen ik zo'n 17/18 was en was toen inderdaad na jaren van/tijdens het staartje van depressie bezig met volwassenonderwijs en denk ook al met mijn jaar HBO, of ik was daar net aan toe. In ieder geval heb ik een jaartje HBO gedaan en inmiddels al met bijzonder goede resultaten een universitaire bachelor (biomedisch) op zak en een ontzettend leuk studentenleven gehad in Amsterdam waarbij ik ook echt de kans gehad heb sociale contacten weer op te bouwen en wat reisjes te maken. Ben tussendoor ook zo'n 1,5-2 jaar weggeweest van het forum, dus kan me indenken dat je toen de draad bent kwijtgeraakt... Wink

Ben in september met een geneeskunde+onderzoeker-master begonnen en naar Utrecht verhuisd en het gaat goed met me. Ik heb af en toe nog steeds wat depressieve periodes, maar dat is ieder jaar minder en korter en het belemmert me nauwelijks nog. Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 16 561177
Ah, dank je voor je update. Fijn dat het goed met je gaat!

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Bericht  _Inge_ do 11 apr 2013 - 13:58

Coco schreef:
Lady Starstruck schreef:
Ja die bedoel ik! Maar woonde ze in de stad A. dicht bij mij? Als ze in V'daal woonde dan woonde ze dichter bij mij. Maar dat terzijde. Ze is dus hier niet meer. Ze plaatste toen ook altijd 1 en dezelfde jeugdfoto van haar zelf voor zover ik mij kan herinneren.

Ja, klopt. Ouderlijk huis was in V. Bedoelde meer dat het een stad dichtbij is, startend met een A. om maar niet teveel in details te treden Very Happy. Volgens mij woont ze daar nu, of ze moet inmiddels verhuisd zijn. Van die foto herinner ik mij ook ja!

Haha ik ook Bliss, erg! Ik kom hier al 13 jaar denk ik. Al heb ik ook jaren gehad dat ik alleen mee las zo af en toe.
Haha ik zat wat te zoeken over andere mensen, kijken hoe het daarmee gaat..en kwam dit tegen. Met mij gaat het prima hoor Wink Wel grappig dat jullie dat allemaal nog weten.
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: