Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers
Pagina 7 van 16
Pagina 7 van 16 • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16
Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
Ja, die met die badkamerfoto waarin het leek alsof ze dood in de badkamer lag.Barbabella schreef:Die laatste is toch apple green?Charles schreef:Er was eens een forummer hier die had een zoontje. En toen ging de relatie uit met haar man/vriend en toen is ze met haar zoontje (donkerharig mooi kereltje) naar de antillen vertrokken of zoiets. Weet iemand wie ik bedoel en hoe het met haar gaat?
En dat meisje dat altijd foto's van zichzelf plaatste...eerst had ze een oudere vriend maar dat ging uit, ze heette in het echt Tessa.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik heb applegreen nog op Facebook. Volgens mij gaat het wel goed met haar, die relatie met die oudere man is al een tijdje over.
Hahaha Anneke inderdaad, hoop gedoe mee geweest. Ze heeft uiteindelijk haar excuus hier aangeboden.
Hahaha Anneke inderdaad, hoop gedoe mee geweest. Ze heeft uiteindelijk haar excuus hier aangeboden.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd hoe het met Makamba gaat. Komt zij hier nog en heeft zij alles kunnen verwerken wat er destijds is gebeurd?
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ohja dat zijn echt wel mensen van de oude garde, Anneke & hubbie haha. En sweet misery idd..toen zij hier kwam was ze volgens mij 13 ofzo, en haar vader is toen idd op jonge leeftijd vrij plotseling overleden.
Even denken..wie hadden we nog meer? Ik herinner me sowieso ook veel mama's uit die tijd. En Mildred en Sensual en Beer haha :p
Even denken..wie hadden we nog meer? Ik herinner me sowieso ook veel mama's uit die tijd. En Mildred en Sensual en Beer haha :p
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10
Er was op het oude forum ook een meisje (Linsss of Lindsey ofzo) uit België. Zij was toen 14 jaar ofzo. Ik vond haar wel erg schattig/lief toen en ben wel benieuwd hoe het nu met haar zou gaan, omdat ze inmiddels wel (bijna) een twintiger zal zijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@gewoondoortje, ik weet niet of ze onder een andere naam verder forumde. Ze heeft de taaislijm ziekte, ik heb haar nog een poosje gehad op MSN. Maar als ik haart aansprak ze niets meer terug, ik hoop nog zo dat ze er is. Al is het dan niet op het forum. Maar in ieder
En ik heb nog een poosje gemaild met sens, maar dat is lang geleden
En ik heb nog een poosje gemaild met sens, maar dat is lang geleden
@ Sterrenmaan: Ik heb bij haar in de klas gezeten en ze is mijn collega geweest. Tegenwoordig eigenlijk alleen online contact met haar.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:@ Sterrenmaan: Ik heb bij haar in de klas gezeten en ze is mijn collega geweest. Tegenwoordig eigenlijk alleen online contact met haar.
Met gewoondoortje?
Ik vraag me al jaren af hoe het met haar gaat.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik weet dat ze haar opleiding heeft afgerond en een baan heeft. Qua gezondheid weet ik het niet zo goed. Ik weet natuurlijk ook niet wat ze op internet wil hebben.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik moet ook nog regelmatig aan gewoondoortje denken. Ik ben ook erg benieuwd hoe het met haar gaat!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
May schreef:Susan schreef:Die van de Antillen heette Mama-nogwat, ik dacht Mamasapje, maar het kan ook dat dat iemand anders is. In elk geval iets met Mama.
Dat was toch MamaRats?
Ja, dat zoontje heet M.aarten toch?
Gast- Gast
Ik moet ineens denken aan Yvette. Zij kwam uit België en haar vriend kreeg een paar jaar geleden ineens een hersenbloeding. Ik zou wel willen weten hoe het met hen gaat. Of hij al aan de beterende hand is en of hun relatie dat ongeluk heeft overleefd.
Gast- Gast
Zij komt hier soms nog onder een andere naam. Ik heb d'r een berichtje gestuurd om te zeggen dat er naar d'r wordt gevraagd.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hello Rood! Lief dat je naar me vraagt. Ik ben ondertussen getrouwd met die vriend en het gaat goed tussen ons over het algemeen. Hij heeft nog wat last van restverschijnselen (concentratie, vermoeidheid, vaak hoofdpijn) en hij kan niet meer 100 procent werken. Dat zorgt soms wel voor spanningen maar ik heb het gevoel dat we het ergste gehad hebben qua verwerking en mekaar terug wat vinden. Hiervoor zijn we in relatietherapie geweest, omdat het zo moeilijk lag en we mekaar steeds maar wilden sparen. Het is een beetje een "ander" leven dan vroeger maar al bij al zijn we blij dat hij er nog is en dat hij toch nog kan functioneren, al is het dan iets minder.
Ik las dat jij afgestudeerd bent en een job hebt, ik weet nog dat je zo aan het strugglen was met dat afstuderen. Dus dat was wel leuk om te lezen! Ik weet nog dat we het toen in een topic hadden over dat gevoel van dat doel bereikt te hebben en de opluchting die dat geeft, vooral als het niet van een leien dakje ging. Had je dat toen je afstudeerde?
Oh, en ik ga off topic maar weet je al wanneer je in je huisje kan?
Ik las dat jij afgestudeerd bent en een job hebt, ik weet nog dat je zo aan het strugglen was met dat afstuderen. Dus dat was wel leuk om te lezen! Ik weet nog dat we het toen in een topic hadden over dat gevoel van dat doel bereikt te hebben en de opluchting die dat geeft, vooral als het niet van een leien dakje ging. Had je dat toen je afstudeerde?
Oh, en ik ga off topic maar weet je al wanneer je in je huisje kan?
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Klopt. Want Anneke is gewoon in nl blijven wonen en heeft daarna nog een tweede zoon gekregen met dezelfde vader.Pritt schreef:May schreef:Susan schreef:Die van de Antillen heette Mama-nogwat, ik dacht Mamasapje, maar het kan ook dat dat iemand anders is. In elk geval iets met Mama.
Dat was toch MamaRats?
Ja, dat zoontje heet M.aarten toch?
Isis, ik wist helemaal niet dat jij het was, leuk ik vroeg me idd hetzelfde af als Rood. Fijn dat het beter met jullie gaat.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Hoe heette dat meisje ook alweer Deesjemeisje?? Met haar eeuwige week-,maand- en jaarlijstjes.
Best een controversieel tiepje volgens mij. Was er een rel dan was zij erbij...
Best een controversieel tiepje volgens mij. Was er een rel dan was zij erbij...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Is zij niet Muurvlindertje? Of verwissel ik die 2 onterecht met elkaar?
Isis, ik was ook al zo benieuwd hoe het met jou ging. Leuk dat je hier nog gewoon komt!
Isis, ik was ook al zo benieuwd hoe het met jou ging. Leuk dat je hier nog gewoon komt!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Volgens mij is dat Muurvlindertje inderdaad. Daarvoor had ze ook nog een andere naam.Dikkie Dik schreef:Hoe heette dat meisje ook alweer Deesjemeisje?? Met haar eeuwige week-,maand- en jaarlijstjes.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Waarom heeft Anneke haar excuses aangeboden, of was dat iets persoonlijks? Ik kan me niet herinneren dat zij echt iets verkeerd heeft gedaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Sea of Trees schreef:Volgens mij is dat Muurvlindertje inderdaad. Daarvoor had ze ook nog een andere naam.Dikkie Dik schreef:Hoe heette dat meisje ook alweer Deesjemeisje?? Met haar eeuwige week-,maand- en jaarlijstjes.
Zij heeft twee accounts toch? Ik weet alleen niet welke de andere is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Susan schreef:Waarom heeft Anneke haar excuses aangeboden, of was dat iets persoonlijks? Ik kan me niet herinneren dat zij echt iets verkeerd heeft gedaan.
Dat ze nogal fel was over het moederschap, terwijl ze volgens mij op dat moment net bevallen was, of nog niet eens kinderen had. Ik weet het ook niet precies meer. Dat ze er toch wel achter was gekomen dat het moederschap anders was dan ze zich had voorgesteld.
Gast- Gast
Heel lang geleden kwam er iemand hier die heette Cuchie? Kan iemand haar nog herinneren? Vraag me af hoe het met haar is.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Maar is dit altijd niet een beetje zo. Ik zie ook vaak opmerkingen in het zwangerschap en moeder pijler van mensen die geen kinderen heb, waarvan ik denk: tjonge wacht jij maar eens af Zelf had ik ook genoeg ideeen over hoe ik het zou doen, zal iedereen wel hebben. Maar in de praktijk kun je dat niet altijd uitvoeren.Zazou schreef:Susan schreef:Waarom heeft Anneke haar excuses aangeboden, of was dat iets persoonlijks? Ik kan me niet herinneren dat zij echt iets verkeerd heeft gedaan.
Dat ze nogal fel was over het moederschap, terwijl ze volgens mij op dat moment net bevallen was, of nog niet eens kinderen had. Ik weet het ook niet precies meer. Dat ze er toch wel achter was gekomen dat het moederschap anders was dan ze zich had voorgesteld.
Pagina 7 van 16 • 1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand contact met Mama van 2?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
Pagina 7 van 16
Permissies van dit forum: