Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 5 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Printje wo 6 feb 2013 - 10:19

Ik vergeet dat verhaal ook nooit meer van Lizzy oid, ze zei eerst dat ze een auto ongeluk gehad had net voor d'r bruiloft en naderhand dat verhaal over een overleden dochtertje, wat dus ook niet waar was. Ben benieuwd hoe ze nu zelf op die leugens terugkijkt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 5 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Pompoen wo 6 feb 2013 - 11:24

Ik heb nog af en toe contact met 5ann3, we gaan wel eens samen een hapje eten. Ze heeft nog altijd haar toffe kat, werkt nog altijd als jounaliste (ze heeft een vaste baan) en ze gaat trouwen met haar vriend met wie ze alweer een aantal jaar samenwoont. Ze heeft het altijd erg druk en reist veel voor haar werk. Tenzij ik onder een steen heb gelegen komt ze al járen niet meer op 't forum, ze was al ruimschoots weg voor we over gingen naar dit forum.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 11:39

Reva schreef:Ik snap sowieso niet dat grote fakers mogen terugkomen en nog steeds gezellig posten.

Dikke +1!

Gast
Gast

Bericht  Elliot wo 6 feb 2013 - 20:37

Zazou schreef:
Reva schreef:Ik snap sowieso niet dat grote fakers mogen terugkomen en nog steeds gezellig posten.

Dikke +1!

Gebeurt dat dan? Het is mij nog niet opgevallen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 20:56

Elliot schreef:
Zazou schreef:

Dikke +1!

Gebeurt dat dan? Het is mij nog niet opgevallen.

Ik denk ook niet dat dat zo snel opvalt. Maar ik vind dat mensen die de boel hebben besodemieterd gewoon echt een ip ban mogen krijgen.

Gast
Gast

Bericht  Caramba wo 6 feb 2013 - 21:02

Dikkie Dik schreef:
Ik heb ook wel eens persoonlijk of via de mail contact gehad met meiden van hier Minnie Mouse en een meisje uit Friesland, ik denk nu telkens dat dit de huidige Silver is maar ik weet het niet zeker. Ik weet alleen nog haar echte naam maar die plaats ik maar niet...
Ben heel benieuwd, heb je een PM gestuurd. Heb zelf namelijk ook een tijdje een mail contact met iemand gehad.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  SarahKey do 7 feb 2013 - 0:37

Printje schreef:Ik vergeet dat verhaal ook nooit meer van Lizzy oid, ze zei eerst dat ze een auto ongeluk gehad had net voor d'r bruiloft en naderhand dat verhaal over een overleden dochtertje, wat dus ook niet waar was. Ben benieuwd hoe ze nu zelf op die leugens terugkijkt.
Ze heeft nu zelf een dochter en ik hoop stiekem dat ze zich best ergens schuldig heeft gevoeld.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Elliot do 7 feb 2013 - 0:38

SarahKey schreef:
Printje schreef:Ik vergeet dat verhaal ook nooit meer van Lizzy oid, ze zei eerst dat ze een auto ongeluk gehad had net voor d'r bruiloft en naderhand dat verhaal over een overleden dochtertje, wat dus ook niet waar was. Ben benieuwd hoe ze nu zelf op die leugens terugkijkt.
Ze heeft nu zelf een dochter en ik hoop stiekem dat ze zich best ergens schuldig heeft gevoeld.

Ik denk eigenlijk niet dat ze zich schuldig voelt. Voor haar was het gewoon een vorm van aandachttrekkerij, een lolletje op een forum waar zij toch niemand kent. Voor de forummers die toen zo met haar meeleefden heeft het denk ik veel meer indruk achtergelaten dan voor haarzelf.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  SarahKey do 7 feb 2013 - 0:40

Elliot schreef:
SarahKey schreef:

Ik denk eigenlijk niet dat ze zich schuldig voelt. Voor haar was het gewoon een vorm van aandachttrekkerij, een lolletje op een forum waar zij toch niemand kent. Voor de forummers die toen zo met haar meeleefden heeft het denk ik veel meer indruk achtergelaten dan voor haarzelf.
Ik denk het zelf ook niet, want in haar privéleven heeft ze ook erg veel gelogen. Ik werkte toen met een vriendin van haar en die zat met open mond te luisteren toen ik miepje en haar leugens beschreef.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Ella do 7 feb 2013 - 0:45

SarahKey schreef:
Elliot schreef:
SarahKey schreef:

Ik denk het zelf ook niet, want in haar privéleven heeft ze ook erg veel gelogen. Ik werkte toen met een vriendin van haar en die zat met open mond te luisteren toen ik miepje en haar leugens beschreef.
Is zij nog steeds samen met dezelfde vriend? Hij is toen ook achter haar leugens gekomen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  SarahKey do 7 feb 2013 - 1:04

Voor 3-4 jaar terug nog wel. Ik denk wel dat hij ook de vader van haar dochter is.
Ze had toen tegen hem gelogen dat ze fulltime werkte maar vervolgens zat ze al een tijdje thuis en kreeg een uitkering. Dat soort leugens.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Ella do 7 feb 2013 - 4:03

SarahKey schreef:Voor 3-4 jaar terug nog wel. Ik denk wel dat hij ook de vader van haar dochter is.
Ze had toen tegen hem gelogen dat ze fulltime werkte maar vervolgens zat ze al een tijdje thuis en kreeg een uitkering. Dat soort leugens.

Hij had toch ook niet echt dat ongeluk gehad, dat was toch ook verzonnen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  MissyE do 7 feb 2013 - 13:41

Ibbeltje schreef:Met Horus gaat het goed. Ze is druk met magazines en bedrijf.
Klopt helemaal. Ik ben daarnaast druk met mijn zoon, een enorme lieverd die inmiddels in groep 5 zit. Ik heb een tijdje een uitgeverij gerund, maar in deze tijd is dat vrij kansloos. Nu werk ik als boekpromotor voor de grote uitgeverijen en als manuscriptbegeleider. Verder gaat het goed.
Ik vang naast mijn werk zwerfdieren op. Ik heb nu een zwerfkat in huis en morgen gaan we er weer eentje vangen die ook hier komt te wonen. Zijn baasje lag twee dagen lang onderaan de trap na een hersenbloeding, niemand van de buren sloeg alarm (niet mijn straat) en wist niet wat er aan de hand was. Hij werd gevonden na twee dagen en is in het ziekenhuis overleden. Morgen gaan we zijn kat vangen en hier onderbrengen.
Ik besta tegenwoordig dus uit boeken en dieren en woon al een tijdje niet meer bij mijn moeder. Voor wie contact zoekt, ik ben hier eenmalig en heb eenmalig een account aangemaakt omdat twee mensen me wezen op vraag waar ik ben. Ik ben te bereiken via facebook: Eva Krap en Twitter: Eva_Krap.

MissyE
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  MissyE do 7 feb 2013 - 13:46

Lejow schreef:
Lennox schreef:Ik weet niet meer hoe ze heette, maar een forummer die een zoontje had die M.irdin heette. En ik vraag me ook weleens af hoe het met Goitske is, na die hele discussie of ze nou wel of niet reclame maakte voor haar eigen sieraden.

En bij Japie moet ik steeds aan JapjeinValladolid denken, komt die hier nog?

H.orus.. geen idee hoe het daar mee gaat. Knallende ruzie mee.

En goitske heeft nog steeds www.goitske.nl , ze is nog niet zo lang geleden bevallen.

Ik wist niet dat wij een knallende ruzie hadden. Het laatste contact bestond uit het feit dat ik je sterkte wenste met het verlies van Luna. Dat impliceert in mijn ogen geen knallende ruzie, tenzij jij het anders ziet. Je mag wat mij betreft een knallende ruzie met mij hebben, ik waardeer je nog steeds al persoon en ik je hebt een prachtig mooi kind. Ik ben daar blij om, was immers je wens en ik heb zelden zo'n mooi kindje gezien. Ik ben daar altijd blij om geweest, mede omdat ik je een kindje gunde en de foto's ontroerde mij enorm. Ik hoop dat alles goed gaat met jou, je partner en je kindje, want wat een heerlijk kind en wat een prachtige lach!

MissyE
Zwijger
Zwijger

Bericht  MissyE do 7 feb 2013 - 13:47

Eucalypta schreef:
Poubelle schreef:Ik heb altijd gedacht dat Eucalypta Horus was.. Ik ben zo slecht met al die namen van het oude forum!
Nee zeg, ik ben al tien jaar eucalypta Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 5 561177 Horus is echt iemand anders.

Lol, we waren en zijn wellicht totaal andere persoonlijkheden, toch erg grappig dat mensen ons met elkaar verwarren.

MissyE
Zwijger
Zwijger

Bericht  MissyE do 7 feb 2013 - 13:52

Suusie schreef:
Sunprincess schreef:
Lonely Goatherd schreef:Was de moeder van M.irdin niet Horus? Geen idee hoe het met haar gaat.

Ik heb haar op Facebook. Volgens mij gaat het goed met haar.
Ze had toch ook een boek (over haar leven?) geschreven?

Klopt ook, maar die is inmiddels uit de handel. Ik heb nog twee boeken: Han & Eva en Dappere wezens, de rest is nu weg.

MissyE
Zwijger
Zwijger

Bericht  MissyE do 7 feb 2013 - 13:54

Snoes schreef:
Suusie schreef:
Sunprincess schreef:
Lonely Goatherd schreef:Was de moeder van M.irdin niet Horus? Geen idee hoe het met haar gaat.

Ik heb haar op Facebook. Volgens mij gaat het goed met haar.
Ze had toch ook een boek (over haar leven?) geschreven?
Ze heeft verschillende boeken geschreven. Bij mijn weten sowieso al 4 geloof ik, alleen liep dat toen niet echt geweldig. Geen idee hoe dat nu gaat.

En oh ja, 5ann3, die vond ik ook altijd leuk!

De boeken zijn uit de handel en de boeken die ik nu schrijf zijn zeer goed bezig. Ik kan er inmiddels van leven.

MissyE
Zwijger
Zwijger

Bericht  Antibes do 7 feb 2013 - 18:56

MissyE: wat ontzettend leuk van je om ons even bij te praten! Ik wens je alle goeds. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Supertalentje do 7 feb 2013 - 19:11

Ja, wat leuk zeg dat je even een update komt geven! Ontzettend fijn om te lezen dat het zo goed gaat!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Lejow do 7 feb 2013 - 21:37

Prima, wat jij er van wilt maken.
Verder ga ik er niet op in.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lonely Goatherd vr 8 feb 2013 - 3:45

Ohja, weet iemand hoe het met Dolcis en haar zoontje gaat?
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 4:02

Die is terug onder een andere naam. Weet alleen niet of ik haar nieuwe naam mag noemen. Ze is een beetje hoogzwanger van de tweede :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lonely Goatherd vr 8 feb 2013 - 4:09

Oh wat leuk! Gefeliciteerd dan! :cheering:
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  slaatje vr 8 feb 2013 - 7:24

Ze loopt echt op haar uiterste. Tenzij er meerder dolcisen geweest zijn, ik ben altijd heel slecht in het herkennen van naamsveranderingen, maar dit ving ik toevallig op. Ik moet zeggen dat ik ook benieuwd ben hoe het nu met haar gaat, heb haar al even niet zien reageren.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  MissyE vr 8 feb 2013 - 14:47

@Antibes en Supertalentje: Vond het zelf leuk om mijn gezicht even te laten zien na alle berichtjes waarin naar mij gevraagd werd. Ik heb immers ook erg veel goede herinningen aan het forum. Heb er leuke contacten opgedaan en sommige blijken voor het leven. Geen idee of ze hier nog komt, maar mamavanjoshua is al jaren een goede vriendin evenals degene die een update gaf hoe het nu met mij gaat. Ik weet niet of ik haar originele naam bekend mag maken, dus even zo. En daarnaast degene van wie ik geen idee heb wat haar naam hier is, maar die gisteravond veel privéberichten stuurde via Facebook.

Ik heb altijd erg veel lol beleefd aan het forum, ondanks dat ik een paar keer een grote fout heb gemaakt. Ik heb dingen gezegd waarvan ik achteraf nog niet eens wenste dat ze tegen mijn ergste vijand werden gezegd. Dus TGR, Shaq en Mini Weeh (geloof dat ze zo heette, weet het niet zeker meer): ik was een kreng, vind het heel erg dat ik me mee heb laten slepen door bepaalde meningen, want ik ken jullie helemaal niet en jullie verdienden deze reacties niet. Ik heb heel wat bannen gekregen op het forum en achteraf terecht ook.
Afijn, dit is echt mijn laatste reactie hier (zei ik gisteren ook, maar nu meen ik het, kreeg alleen via FB te horen dat Antibes en Supertalentje gereageerd hadden en dan kan ik het niet laten even te kijken). Erg leuk dat een aantal van jullie me vandaag op Facebook hebben toegevoegd en op Twitter (laatsgenoemde moet ik nog accepteren, was vandaag vrij druk). Ik zat naar mijn weet een jaar of zes geleden op het Yes-forum en zat toen in een nare periode. Ik hoorde uiteindelijk via Yes zelf, door mijn werk, dat alles opgeheven werd toen het forum eruit ging en heb daar wel even bij stilgestaan. Is toch een tijdperk dat je afsluit en leuk te zien dat jullie allemaal zijn doorgegaan.
Update over de zwerfkat van vandaag: waar ik mijn andere zwervertje in zijn nekvel kon grijpen, rent deze snel weg. We hebben hem/haar dus nog niet gevangen, morgen gaan we het opnieuw proberen.

@Lejow, ik respecteer je gevoel en laten we er dan maar inderdaad maar niet verder op ingaan. Ik blijf echter wel bij mijn mening dat je een prachtig kindje hebt en dat ik daar meer dan blij om ben. Ik heb wellicht nare dingen gezegd die verkeerd zijn gevallen, snap ik geheel, maar ik ben en blijf blij dat je zo gelukkig bent. Dat maakt mij ook gelukkig. Je bent een prachtig mens, ik heb je altijd gewaardeerd en daarom zal ik je verder met rust laten en uit respect voor jou weg blijven van dit forum.

MissyE
Zwijger
Zwijger

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: