Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers

Pagina 6 van 16 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 6 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 20:31

MissyE, ik had je toegevoegd op Facebook en zat zo eens tussen je foto's te gluren omdat ik benieuwd was hoe groot M. nu is, maar wat lijk jij eng veel op mijn collega zeg! Alleen jullie kaak en lach is heel anders. Zelfs tussen haar en jouw zoontje zie ik enige gelijkenis!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 6 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Jits vr 8 feb 2013 - 21:09

slaatje schreef:Ze loopt echt op haar uiterste. Tenzij er meerder dolcisen geweest zijn, ik ben altijd heel slecht in het herkennen van naamsveranderingen, maar dit ving ik toevallig op. Ik moet zeggen dat ik ook benieuwd ben hoe het nu met haar gaat, heb haar al even niet zien reageren.

Ze is nog zwanger in elk geval.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Lady Starstruck vr 8 feb 2013 - 22:45

Goed om te lezen dat het goed gaat met veel oud forummers Wink
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Aletta vr 8 feb 2013 - 22:55

Ik ben nieuwsgierig naar iemand van wie ik de naam niet meer weet, maar die zat op het oude forum en haar avatar was een foto van een hond. Ze was in haar tienerjaren behoorlijk depressief geweest en had daarom haar middelbare school niet op de gewone manier af kunnen maken. Maar ze had geloof ik later volwassenonderwijs gevolgd en was in de tijd dat ze op het forum was van plan naar de universiteit te gaan. Heeft iemand enig idee over wie ik het heb?

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Bericht  Blond vr 8 feb 2013 - 23:16

Ja, dat is Antibes smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 23:54

Hier ben ik dames! (Dolcis_) lief dat jullie naar me vragen I love you . Ben vandaag 40+2. Alles gaat verder goed. Behalve dat ik het sinds de 40 weken wel echt zat ben. Maar goed, elke dag is er 1 verder, en een dag dichter bij de bevalling :-) met mijn kleine ventje gaat het ook goed.

Gast
Gast

Bericht  Suus za 9 feb 2013 - 2:31

Oh, wat leuk Pluto, ik had helemaal niet door dat jij het was! Succes met de laatste loodjes Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 6 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 2:40

Suus schreef:Oh, wat leuk Pluto, ik had helemaal niet door dat jij het was! Succes met de laatste loodjes Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 6 561177

Dank je! Jij nog gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Printje za 9 feb 2013 - 5:51

En dat wat jongere meisje met die twee reptielen oid? Geen idee wat haar naam ook alweer was.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle za 9 feb 2013 - 5:55

19Liefje86 oid? Met die baardagamen?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Printje za 9 feb 2013 - 6:01

Poubelle schreef:19Liefje86 oid? Met die baardagamen?

Ja volgens mij bedoel ik haar. Ik meen dat ze ook een stuk jonger was/ is dan het gemiddelde van ons, en dat dat soms flink botsten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lonely Goatherd za 9 feb 2013 - 6:15

Fijn om te lezen dat het goed gaat Pluto! Tussen jou en je vriend ook weer beter? Sterkte met de laatste loodjes!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 6:18

Printje schreef:

Ja volgens mij bedoel ik haar. Ik meen dat ze ook een stuk jonger was/ is dan het gemiddelde van ons, en dat dat soms flink botsten.
Als ze uit '86 komt valt het met dat jonger zijn ook wel mee, ik denk eerder dat ze gewoon een beetje anders over dingen dacht dan het gros hier Wink

Gast
Gast

Bericht  Barbabella za 9 feb 2013 - 6:23

Lennox schreef:
Printje schreef:

Als ze uit '86 komt valt het met dat jonger zijn ook wel mee, ik denk eerder dat ze gewoon een beetje anders over dingen dacht dan het gros hier Wink
Ik heb haar nog een tijdje op facebook gehad. Toen ging het heel goed met haar volgens mij, ze is heel veel afgevallen!
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Barbabella za 9 feb 2013 - 6:24

Kent iemand sweet misery nog? Kan zijn dat ik echt jaren achterloop en ze nu een andere naam heeft. Ze typte altijd met oranje letters op het oude forum, ze was volgens mij ook wat jonger en haar vader overleed destijds.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 6:35

Lonely Goatherd schreef:Fijn om te lezen dat het goed gaat Pluto! Tussen jou en je vriend ook weer beter? Sterkte met de laatste loodjes!

Dank je. Ja tussen mij en mijn vriend gaat het super goed. Gelukkig :cheering:
Hij is ondertussen mijn man, maar zeg nog altijd vriend. Man klinkt zo groot haha..

Laatst aangepast door Pluto op za 9 feb 2013 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jasmine za 9 feb 2013 - 6:49

Ben ook wel benieuwd naar Anneke (ze had het altijd over haar hubbie als ze het over haar vriend had).

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Printje za 9 feb 2013 - 7:04

Lennox schreef:
Printje schreef:

Toen ik het geboortejaar zag dacht ik ook mm dat is idd niet heel veel jonger maar dat was dus mijn beeld erbij maar dat klopt dus niet hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 9 feb 2013 - 7:22

Jasmine schreef:Ben ook wel benieuwd naar Anneke (ze had het altijd over haar hubbie als ze het over haar vriend had).

Ja whahahaha, hoe fout.
Zij was toch onderuit getrapt door een stel jonge gastjes, toen ze net zwanger was van de eerste?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Charles za 9 feb 2013 - 8:06

Er was eens een forummer hier die had een zoontje. En toen ging de relatie uit met haar man/vriend en toen is ze met haar zoontje (donkerharig mooi kereltje) naar de antillen vertrokken of zoiets. Weet iemand wie ik bedoel en hoe het met haar gaat?

En dat meisje dat altijd foto's van zichzelf plaatste...eerst had ze een oudere vriend maar dat ging uit, ze heette in het echt Tessa.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Susan za 9 feb 2013 - 8:10

Die van de Antillen heette Mama-nogwat, ik dacht Mamasapje, maar het kan ook dat dat iemand anders is. In elk geval iets met Mama.

Anneke weet ik ook nog, die was altijd heel erg aan het discussiëren en dan sloot ze haar betoogje af met 'en nu ga ik mijn zoon uit bed halen/naar bed brengen/eten geven etc.'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  May za 9 feb 2013 - 8:12

Susan schreef:Die van de Antillen heette Mama-nogwat, ik dacht Mamasapje, maar het kan ook dat dat iemand anders is. In elk geval iets met Mama.

Dat was toch MamaRats?
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Charles za 9 feb 2013 - 8:12

May schreef:
Susan schreef:Die van de Antillen heette Mama-nogwat, ik dacht Mamasapje, maar het kan ook dat dat iemand anders is. In elk geval iets met Mama.

Dat was toch MamaRats?

Ja volgens mij wel! Weet iemand hoe dat verhaal afliep en hoe het met haar is?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Jits za 9 feb 2013 - 8:13

heette zij niet madmaddy ofzo? mamasapje is roodkapje.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Barbabella za 9 feb 2013 - 8:13

Charles schreef:Er was eens een forummer hier die had een zoontje. En toen ging de relatie uit met haar man/vriend en toen is ze met haar zoontje (donkerharig mooi kereltje) naar de antillen vertrokken of zoiets. Weet iemand wie ik bedoel en hoe het met haar gaat?

En dat meisje dat altijd foto's van zichzelf plaatste...eerst had ze een oudere vriend maar dat ging uit, ze heette in het echt Tessa.
Die laatste is toch apple green?
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 16 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: