Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers
Pagina 6 van 16
Pagina 6 van 16 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16
Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..
MissyE, ik had je toegevoegd op Facebook en zat zo eens tussen je foto's te gluren omdat ik benieuwd was hoe groot M. nu is, maar wat lijk jij eng veel op mijn collega zeg! Alleen jullie kaak en lach is heel anders. Zelfs tussen haar en jouw zoontje zie ik enige gelijkenis!
Gast- Gast
slaatje schreef:Ze loopt echt op haar uiterste. Tenzij er meerder dolcisen geweest zijn, ik ben altijd heel slecht in het herkennen van naamsveranderingen, maar dit ving ik toevallig op. Ik moet zeggen dat ik ook benieuwd ben hoe het nu met haar gaat, heb haar al even niet zien reageren.
Ze is nog zwanger in elk geval.
Jits- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12
Goed om te lezen dat het goed gaat met veel oud forummers
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik ben nieuwsgierig naar iemand van wie ik de naam niet meer weet, maar die zat op het oude forum en haar avatar was een foto van een hond. Ze was in haar tienerjaren behoorlijk depressief geweest en had daarom haar middelbare school niet op de gewone manier af kunnen maken. Maar ze had geloof ik later volwassenonderwijs gevolgd en was in de tijd dat ze op het forum was van plan naar de universiteit te gaan. Heeft iemand enig idee over wie ik het heb?
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
Ja, dat is Antibes
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ben ik dames! (Dolcis_) lief dat jullie naar me vragen . Ben vandaag 40+2. Alles gaat verder goed. Behalve dat ik het sinds de 40 weken wel echt zat ben. Maar goed, elke dag is er 1 verder, en een dag dichter bij de bevalling :-) met mijn kleine ventje gaat het ook goed.
Gast- Gast
Oh, wat leuk Pluto, ik had helemaal niet door dat jij het was! Succes met de laatste loodjes
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Oh, wat leuk Pluto, ik had helemaal niet door dat jij het was! Succes met de laatste loodjes
Dank je! Jij nog gefeliciteerd!
Gast- Gast
En dat wat jongere meisje met die twee reptielen oid? Geen idee wat haar naam ook alweer was.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
19Liefje86 oid? Met die baardagamen?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Poubelle schreef:19Liefje86 oid? Met die baardagamen?
Ja volgens mij bedoel ik haar. Ik meen dat ze ook een stuk jonger was/ is dan het gemiddelde van ons, en dat dat soms flink botsten.
Printje- Lady Post-a-lot
Fijn om te lezen dat het goed gaat Pluto! Tussen jou en je vriend ook weer beter? Sterkte met de laatste loodjes!
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Als ze uit '86 komt valt het met dat jonger zijn ook wel mee, ik denk eerder dat ze gewoon een beetje anders over dingen dacht dan het gros hierPrintje schreef:Poubelle schreef:19Liefje86 oid? Met die baardagamen?
Ja volgens mij bedoel ik haar. Ik meen dat ze ook een stuk jonger was/ is dan het gemiddelde van ons, en dat dat soms flink botsten.
Gast- Gast
Ik heb haar nog een tijdje op facebook gehad. Toen ging het heel goed met haar volgens mij, ze is heel veel afgevallen!Lennox schreef:Als ze uit '86 komt valt het met dat jonger zijn ook wel mee, ik denk eerder dat ze gewoon een beetje anders over dingen dacht dan het gros hierPrintje schreef:Poubelle schreef:19Liefje86 oid? Met die baardagamen?
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Kent iemand sweet misery nog? Kan zijn dat ik echt jaren achterloop en ze nu een andere naam heeft. Ze typte altijd met oranje letters op het oude forum, ze was volgens mij ook wat jonger en haar vader overleed destijds.
Barbabella- Prater
Lonely Goatherd schreef:Fijn om te lezen dat het goed gaat Pluto! Tussen jou en je vriend ook weer beter? Sterkte met de laatste loodjes!
Dank je. Ja tussen mij en mijn vriend gaat het super goed. Gelukkig
Hij is ondertussen mijn man, maar zeg nog altijd vriend. Man klinkt zo groot haha..
Laatst aangepast door Pluto op za 9 feb 2013 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ben ook wel benieuwd naar Anneke (ze had het altijd over haar hubbie als ze het over haar vriend had).
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Lennox schreef:Als ze uit '86 komt valt het met dat jonger zijn ook wel mee, ik denk eerder dat ze gewoon een beetje anders over dingen dacht dan het gros hierPrintje schreef:Poubelle schreef:19Liefje86 oid? Met die baardagamen?
Toen ik het geboortejaar zag dacht ik ook mm dat is idd niet heel veel jonger maar dat was dus mijn beeld erbij maar dat klopt dus niet hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Jasmine schreef:Ben ook wel benieuwd naar Anneke (ze had het altijd over haar hubbie als ze het over haar vriend had).
Ja whahahaha, hoe fout.
Zij was toch onderuit getrapt door een stel jonge gastjes, toen ze net zwanger was van de eerste?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Er was eens een forummer hier die had een zoontje. En toen ging de relatie uit met haar man/vriend en toen is ze met haar zoontje (donkerharig mooi kereltje) naar de antillen vertrokken of zoiets. Weet iemand wie ik bedoel en hoe het met haar gaat?
En dat meisje dat altijd foto's van zichzelf plaatste...eerst had ze een oudere vriend maar dat ging uit, ze heette in het echt Tessa.
En dat meisje dat altijd foto's van zichzelf plaatste...eerst had ze een oudere vriend maar dat ging uit, ze heette in het echt Tessa.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Die van de Antillen heette Mama-nogwat, ik dacht Mamasapje, maar het kan ook dat dat iemand anders is. In elk geval iets met Mama.
Anneke weet ik ook nog, die was altijd heel erg aan het discussiëren en dan sloot ze haar betoogje af met 'en nu ga ik mijn zoon uit bed halen/naar bed brengen/eten geven etc.'.
Anneke weet ik ook nog, die was altijd heel erg aan het discussiëren en dan sloot ze haar betoogje af met 'en nu ga ik mijn zoon uit bed halen/naar bed brengen/eten geven etc.'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Die van de Antillen heette Mama-nogwat, ik dacht Mamasapje, maar het kan ook dat dat iemand anders is. In elk geval iets met Mama.
Dat was toch MamaRats?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Susan schreef:Die van de Antillen heette Mama-nogwat, ik dacht Mamasapje, maar het kan ook dat dat iemand anders is. In elk geval iets met Mama.
Dat was toch MamaRats?
Ja volgens mij wel! Weet iemand hoe dat verhaal afliep en hoe het met haar is?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
heette zij niet madmaddy ofzo? mamasapje is roodkapje.
Jits- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12
Die laatste is toch apple green?Charles schreef:Er was eens een forummer hier die had een zoontje. En toen ging de relatie uit met haar man/vriend en toen is ze met haar zoontje (donkerharig mooi kereltje) naar de antillen vertrokken of zoiets. Weet iemand wie ik bedoel en hoe het met haar gaat?
Barbabella- Prater
Pagina 6 van 16 • 1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand contact met Mama van 2?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
» Heeft iemand hier zwangerschapssuiker gehad?
» Heeft er iemand buiten het forum contact met Chocolate?
» Wie heeft er wel een leuk weekend gehad?
» Wie heeft ook zoiets gehad?
Pagina 6 van 16
Permissies van dit forum: