Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Lonely Goatherd ma 4 feb 2013 - 22:03

Dat vind ik heel fijn om te lezen over Lotus!smile
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Carra di 5 feb 2013 - 2:29

Ik ook! jammer dat Lotus hier niet meer komt.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Steep di 5 feb 2013 - 3:04

studiebol schreef:
Lejow schreef:
Dikkie Dik schreef:Ja Tigerlily (ze was een soort van model, maar ik vond haar foto's altijd een beetje ordi op haar weblog) en Witte Oleander inderdaad haar zoon heette toch J.ustin ofzo iets. En Sensual die oude kunstenares met een identiteitscrisis en haar zoon en man B.eer. Ik vond haar toen echt te oud voor het yesforum.

Maar al die mensen die Tigerlily enzo nog kennen herken ik echt niet meer van naam. Ik ben echt van het prille begin Dikkie Dik.

Je had trouwens ook een meisje Engel ofzo?? Die had een gave ofzo, stond ze toen nog mee in de Yes.

En ja Yara inderdaad...

Ik vind het wel nog steeds erg jammer dat zoveel mensen van naam zijn veranderd.

Ik heb ook wel eens persoonlijk of via de mail contact gehad met meiden van hier Minnie Mouse en een meisje uit Friesland, ik denk nu telkens dat dit de huidige Silver is maar ik weet het niet zeker. Ik weet alleen nog haar echte naam maar die plaats ik maar niet...

Ik ben altijd Lejow geweest!

ik ook altijd studiebol en "ken" al die mensen die jij opnoemt... maar ik denk dat ik niet zo opvallend was/ben hoor dus daar ligt het denk ik aan dat je mij niet herinnert ofzo.
Toen was ik WNBA Baller, nu alweer jaren Steep! Maar iedereen die jij opnoemt ken ik ook!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Stuiterbal di 5 feb 2013 - 3:06

Gelukkig dat het beter met je gaat Lotus !!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Thunder di 5 feb 2013 - 5:32

Lol, ben jij wnba baller... Nooit geweten, haha.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Jasmine di 5 feb 2013 - 5:37

Rataplan schreef:Lol, ben jij wnba baller... Nooit geweten, haha.

Hier nog één!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  nien di 5 feb 2013 - 5:56

Ik dacht dat Pippa vroeger Lotus was?

Ook ben ik benieuwd naar zusje en naar dat meisje dat een of andere bacterie had opgelopen en rond dezelfde tijd een vriend kreeg. Zij deed iets met literatuur op de UvA? En dan had je nog een meisje die bij de mensa zat, zei heette iets met xxnaamxx. Ik heb geen idee of zij hier nog komen überhaupt.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Sterrin_ di 5 feb 2013 - 6:05

Jasmine schreef:
Rataplan schreef:Lol, ben jij wnba baller... Nooit geweten, haha.

Hier nog één!
Ik ook niet!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Antibes di 5 feb 2013 - 6:06

nien schreef:Ook ben ik benieuwd naar zusje en naar dat meisje dat een of andere bacterie had opgelopen en rond dezelfde tijd een vriend kreeg. Zij deed iets met literatuur op de UvA?

That would be Ecrits lijkt me?

Ik kom hier inmiddels ook alweer bijna 10 jaar, maar verbaas me echt ontzettend over het feit dat jullie zoveel namen en details nog weten joh! Bij sommige scenario's heb ik een vage "oh jah" en bij veel heb ik zelfs geen idee meer! Nu ben ik sowieso al iemand die weinig opslaat van foruminfo, vergeet echt altijd wie-wie is, maar WOW!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoes di 5 feb 2013 - 6:09

Sterrin_ schreef:
Jasmine schreef:
Rataplan schreef:Lol, ben jij wnba baller... Nooit geweten, haha.

Hier nog één!
Ik ook niet!
Oh, dat wist ik ook helemaal niet!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  nien di 5 feb 2013 - 6:10

Antibes schreef:
nien schreef:Ook ben ik benieuwd naar zusje en naar dat meisje dat een of andere bacterie had opgelopen en rond dezelfde tijd een vriend kreeg. Zij deed iets met literatuur op de UvA?

That would be Ecrits lijkt me?

Ik kom hier inmiddels ook alweer bijna 10 jaar, maar verbaas me echt ontzettend over het feit dat jullie zoveel namen en details nog weten joh! Bij sommige scenario's heb ik een vage "oh jah" en bij veel heb ik zelfs geen idee meer! Nu ben ik sowieso al iemand die weinig opslaat van foruminfo, vergeet echt altijd wie-wie is, maar WOW!

Fotografisch geheugen Wink
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoopy di 5 feb 2013 - 6:14

nien schreef:Ik dacht dat Pippa vroeger Lotus was?

Ook ben ik benieuwd naar zusje en naar dat meisje dat een of andere bacterie had opgelopen en rond dezelfde tijd een vriend kreeg. Zij deed iets met literatuur op de UvA? En dan had je nog een meisje die bij de mensa zat, zei heette iets met xxnaamxx. Ik heb geen idee of zij hier nog komen überhaupt.

Pippa heeft ook Lotus geheten, maar dit is een andere Lotus.

Was het niet Ecrits die in het buitenland een bacterie of parasiet had opgelopen en erg ziek was?

Ik ken alle genoemde namen ook nog wel, al was ik toen (nog) meer een meelezer. Heette toen Suzska.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast di 5 feb 2013 - 7:13

Lonely Goatherd schreef:Was de moeder van M.irdin niet Horus? Geen idee hoe het met haar gaat.


Ik heb haar op Facebook. Volgens mij gaat het goed met haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Suusie di 5 feb 2013 - 7:55

Sunprincess schreef:
Lonely Goatherd schreef:Was de moeder van M.irdin niet Horus? Geen idee hoe het met haar gaat.


Ik heb haar op Facebook. Volgens mij gaat het goed met haar.
Ze had toch ook een boek (over haar leven?) geschreven?
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Dikkie Dik di 5 feb 2013 - 8:01

O ja en ene Sanne met haar toffe zwart witte kat. Ik had zoveel respect voor haar met haar twee universitaire studies journalistiek en geschiedenis. Ze heeft lang een weblog gehad en voor een tijdschrift gewerkt waarvoor ze in een pretpark ging overnachten. Mss naamswisseling inmiddels, maar ik vond haar altijd wel tof.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Sarah1985 di 5 feb 2013 - 8:16

Oh ja Sanne. Die was leuk.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoes di 5 feb 2013 - 8:47

Suusie schreef:
Sunprincess schreef:
Lonely Goatherd schreef:Was de moeder van M.irdin niet Horus? Geen idee hoe het met haar gaat.


Ik heb haar op Facebook. Volgens mij gaat het goed met haar.
Ze had toch ook een boek (over haar leven?) geschreven?
Ze heeft verschillende boeken geschreven. Bij mijn weten sowieso al 4 geloof ik, alleen liep dat toen niet echt geweldig. Geen idee hoe dat nu gaat.

En oh ja, 5ann3, die vond ik ook altijd leuk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Sushi wo 6 feb 2013 - 7:19

Weet iemand hoe het uiteindelijk is afgelopen met dat meisje die iemand hier had opgelicht met kaartjes voor een pretpark (?). Ik geloof dat zij (de oplichtster) FoolishSam heette. Ik heb haar zelfs wel eens ontmoet dus vond het heel bizar om te lezen wat ze had gedaan. Vraag me af hoe dat uiteindelijk is afgelopen. Er staat me iets bij dat ze daarna ook nog hetzelfde heeft geflikt met een verkooptopic van dvd's o.i.d.
Edit: ze woonde volgens mij in (de omgeving van) Rotterdam en heeft een zoontje.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Rouge wo 6 feb 2013 - 7:36

Dikkie Dik schreef:Ja Tigerlily (ze was een soort van model, maar ik vond haar foto's altijd een beetje ordi op haar weblog) en Witte Oleander inderdaad haar zoon heette toch J.ustin ofzo iets. En Sensual die oude kunstenares met een identiteitscrisis en haar zoon en man B.eer. Ik vond haar toen echt te oud voor het yesforum.

Maar al die mensen die Tigerlily enzo nog kennen herken ik echt niet meer van naam. Ik ben echt van het prille begin Dikkie Dik.

Je had trouwens ook een meisje Engel ofzo?? Die had een gave ofzo, stond ze toen nog mee in de Yes.

En ja Yara inderdaad...

Ik vind het wel nog steeds erg jammer dat zoveel mensen van naam zijn veranderd.

Ik heb ook wel eens persoonlijk of via de mail contact gehad met meiden van hier Minnie Mouse en een meisje uit Friesland, ik denk nu telkens dat dit de huidige Silver is maar ik weet het niet zeker. Ik weet alleen nog haar echte naam maar die plaats ik maar niet...

Die mensen komen me inderdaad ook allemaal bekend voor. Ik weet ook nog dat er een xeenatjuh ofzo was en soleil, dolce en Gabbana, en Ace...
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Lejow wo 6 feb 2013 - 8:11

Sushi schreef:Weet iemand hoe het uiteindelijk is afgelopen met dat meisje die iemand hier had opgelicht met kaartjes voor een pretpark (?). Ik geloof dat zij (de oplichtster) FoolishSam heette. Ik heb haar zelfs wel eens ontmoet dus vond het heel bizar om te lezen wat ze had gedaan. Vraag me af hoe dat uiteindelijk is afgelopen. Er staat me iets bij dat ze daarna ook nog hetzelfde heeft geflikt met een verkooptopic van dvd's o.i.d.
Edit: ze woonde volgens mij in (de omgeving van) Rotterdam en heeft een zoontje.

Dat was een vriendin van Pippa, die opgelicht was.
Door een actie hier op het forum is er geld opgehaald zodat haar vriendin alsnog op vakantie kon.
Ze is inderdaad later onder een andere naam terug gekomen, volgens mij is ze nu onder alle mogelijke IP adressen geblokt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 8:14

Ik snap sowieso niet dat grote fakers mogen terugkomen en nog steeds gezellig posten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Blond wo 6 feb 2013 - 8:14

Lejow schreef:
Sushi schreef:Weet iemand hoe het uiteindelijk is afgelopen met dat meisje die iemand hier had opgelicht met kaartjes voor een pretpark (?). Ik geloof dat zij (de oplichtster) FoolishSam heette. Ik heb haar zelfs wel eens ontmoet dus vond het heel bizar om te lezen wat ze had gedaan. Vraag me af hoe dat uiteindelijk is afgelopen. Er staat me iets bij dat ze daarna ook nog hetzelfde heeft geflikt met een verkooptopic van dvd's o.i.d.
Edit: ze woonde volgens mij in (de omgeving van) Rotterdam en heeft een zoontje.

Dat was een vriendin van Pippa, die opgelicht was.
Door een actie hier op het forum is er geld opgehaald zodat haar vriendin alsnog op vakantie kon.
Ze is inderdaad later onder een andere naam terug gekomen, volgens mij is ze nu onder alle mogelijke IP adressen geblokt.

Zij heette toch HeartBeat en later Evy?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Lejow wo 6 feb 2013 - 8:15

Blond schreef:
Lejow schreef:
Sushi schreef:Weet iemand hoe het uiteindelijk is afgelopen met dat meisje die iemand hier had opgelicht met kaartjes voor een pretpark (?). Ik geloof dat zij (de oplichtster) FoolishSam heette. Ik heb haar zelfs wel eens ontmoet dus vond het heel bizar om te lezen wat ze had gedaan. Vraag me af hoe dat uiteindelijk is afgelopen. Er staat me iets bij dat ze daarna ook nog hetzelfde heeft geflikt met een verkooptopic van dvd's o.i.d.
Edit: ze woonde volgens mij in (de omgeving van) Rotterdam en heeft een zoontje.

Dat was een vriendin van Pippa, die opgelicht was.
Door een actie hier op het forum is er geld opgehaald zodat haar vriendin alsnog op vakantie kon.
Ze is inderdaad later onder een andere naam terug gekomen, volgens mij is ze nu onder alle mogelijke IP adressen geblokt.

Zij heette toch HeartBeat en later Evy?

Jup
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Sushi wo 6 feb 2013 - 8:16

Lejow schreef:
Blond schreef:
Lejow schreef:
Sushi schreef:Weet iemand hoe het uiteindelijk is afgelopen met dat meisje die iemand hier had opgelicht met kaartjes voor een pretpark (?). Ik geloof dat zij (de oplichtster) FoolishSam heette. Ik heb haar zelfs wel eens ontmoet dus vond het heel bizar om te lezen wat ze had gedaan. Vraag me af hoe dat uiteindelijk is afgelopen. Er staat me iets bij dat ze daarna ook nog hetzelfde heeft geflikt met een verkooptopic van dvd's o.i.d.
Edit: ze woonde volgens mij in (de omgeving van) Rotterdam en heeft een zoontje.

Dat was een vriendin van Pippa, die opgelicht was.
Door een actie hier op het forum is er geld opgehaald zodat haar vriendin alsnog op vakantie kon.
Ze is inderdaad later onder een andere naam terug gekomen, volgens mij is ze nu onder alle mogelijke IP adressen geblokt.

Zij heette toch HeartBeat en later Evy?

Jup
Ja, die bedoelde ik! Kon niet op die andere namen komen.
Dat van die actie had ik meegekregen. Als het goed is heb ik zelf toen ook nog wat overgemaakt. Maar ik vroeg me inderdaad af of dat meisje hier nog kwam en zo. Fijn dat ze geblokt is. Wat zij heeft gedaan vind ik echt onbegrijpelijk.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Jasmine wo 6 feb 2013 - 9:12

Ik ben nog wel eens benieuwd hoe het met Mildred is, of ze hier stiekem weer onder een andere naam zit te faken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 4 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum