Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

+91
Flower_L
Caro
Sterrin_
Japie
Stranger
ExpressoB
Coco
Mamsie
Nyx
Bliss
Derpy
Jeanette
Funk
Fortissimo
Zora
Niekske
litllejoy
ProudMom
Nana
Catwoman79
Caroow
Foodish
girli
Burgemeester Irene
Marin
Rush
Burn
Luce
Isis
mzcharlotte
Gympie
Flippin' Bitch
sterremaan
Bay
SDL
May
Charles
Barbabella
Suus
Aletta
Lady Starstruck
Jits
Supertalentje
MissyE
Ella
SarahKey
Caramba
Elliot
Pompoen
Rouge
Sushi
Sarah1985
Suusie
Snoopy
Antibes
nien
Thunder
Steep
slaatje
Dikkie Dik
Blond
Alex
Susan
Lejow
Caresses
Exogenesis
tweeling
Poubelle
Snoes
Jasmine
Siamsa
Lonely Goatherd
Minx
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
Sea of Trees
bo
Jasmina
Happinaz
Stuiterbal
Twellie
Parisienne
studiebol
Primrose
Carra
rapa nui
Printje
Toet
Océane
xxjojootjexx
95 plaatsers

Pagina 3 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 5:42

Lonely Goatherd schreef:Was de moeder van M.irdin niet Horus? Geen idee hoe het met haar gaat.

JapjeinValladolid is hier nog wel een tijd geweest ondereen andere naam (it's me) maar is inmiddels weg (of misschien ook weer teruggekomen, dat weet ik niet).
It's me komt hier nog gewoon.

Met Horus heb ik nog een tijd contact gehad, maar inmiddels al een hele poos niet meer. Lady Starstruck heeft wel nog een poos contact gehad met haar, weet niet of dat nu nog steeds zo is?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Ibbeltje zo 3 feb 2013 - 5:48

Snoes schreef:
Lonely Goatherd schreef:Was de moeder van M.irdin niet Horus? Geen idee hoe het met haar gaat.

JapjeinValladolid is hier nog wel een tijd geweest ondereen andere naam (it's me) maar is inmiddels weg (of misschien ook weer teruggekomen, dat weet ik niet).
It's me komt hier nog gewoon.

Met Horus heb ik nog een tijd contact gehad, maar inmiddels al een hele poos niet meer. Lady Starstruck heeft wel nog een poos contact gehad met haar, weet niet of dat nu nog steeds zo is?


Heb wel contact met Horus. Heb even gezegd dat er naar haar gevraagd wordt Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Poubelle zo 3 feb 2013 - 5:53

Ik heb altijd gedacht dat Eucalypta Horus was.. Ik ben zo slecht met al die namen van het oude forum!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 5:59

Nee, Horus is (naar mijn weten) niet meegekomen naar dit forum. Was ook al een tijdje niet meer actief op het oude forum.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Ibbeltje zo 3 feb 2013 - 6:04

Met Horus gaat het goed. Ze is druk met magazines en bedrijf.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  tweeling zo 3 feb 2013 - 7:30

Ik vraag me af waar star gebleven is...
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 7:36

tweeling schreef:Ik vraag me af waar star gebleven is...
Welke Star bedoel je? Gewoon Star007 of gewoon Star? Dat laatste zeg me namelijk niets.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Exogenesis zo 3 feb 2013 - 7:40

Op het oude forum was altijd een Lisette ofzo. Zij kwam heel vaak in Yes bij het stukje over 'wat vind jij'.... Ik vraag me af of ze nog op het forum komt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  bo zo 3 feb 2013 - 12:47

Happinaz schreef:
bo schreef:ik ben wel benieuwd naar hoe het met mamavan2 gaat. En hoe het nu met Mara gaat na de operatie.

Ben jij prinsesbo?

Nee sorry
Heette op het oude forum sas79 , maar was meer een lezer dan een poster en vaak nog.
Door tijd gebrek Wink

bo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Caresses zo 3 feb 2013 - 23:00

Iemand nog contact met Muis? Zij is ook al lang niet meer online geweest.

En ik ben benieuwd hoe het met 5anne gaat, ze had ook een blog waar ze leuk schreef. Ze kwam heel lang geleden op het oude forum, dus geen idee of ze nu ook hier zit. Haar avater was zijzelf met een groene muts o.i.d.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Lejow zo 3 feb 2013 - 23:12

Lennox schreef:Ik weet niet meer hoe ze heette, maar een forummer die een zoontje had die M.irdin heette. En ik vraag me ook weleens af hoe het met Goitske is, na die hele discussie of ze nou wel of niet reclame maakte voor haar eigen sieraden.

En bij Japie moet ik steeds aan JapjeinValladolid denken, komt die hier nog?

H.orus.. geen idee hoe het daar mee gaat. Knallende ruzie mee.

En goitske heeft nog steeds www.goitske.nl , ze is nog niet zo lang geleden bevallen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Primrose zo 3 feb 2013 - 23:29

Evil bunny is/was toch phnaidra?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 23:38

Poubelle schreef:Ik heb altijd gedacht dat Eucalypta Horus was.. Ik ben zo slecht met al die namen van het oude forum!
Nee zeg, ik ben al tien jaar eucalypta smile Horus is echt iemand anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Susan zo 3 feb 2013 - 23:43

Eucalypta schreef:
Poubelle schreef:Ik heb altijd gedacht dat Eucalypta Horus was.. Ik ben zo slecht met al die namen van het oude forum!
Nee zeg, ik ben al tien jaar eucalypta Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 561177 Horus is echt iemand anders.

Je hebt toch ook wat andere namen gehad, zoals Phyrra en Lilith.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Alex ma 4 feb 2013 - 0:40

Susan schreef:
Eucalypta schreef:
Poubelle schreef:Ik heb altijd gedacht dat Eucalypta Horus was.. Ik ben zo slecht met al die namen van het oude forum!
Nee zeg, ik ben al tien jaar eucalypta Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 561177 Horus is echt iemand anders.

Je hebt toch ook wat andere namen gehad, zoals Phyrra en Lilith.

En Persephone!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Blond ma 4 feb 2013 - 1:02

Komt Zero hier eigenlijk nog? Zij was altijd zo lekker droog!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Dikkie Dik ma 4 feb 2013 - 5:14

Ja Tigerlily (ze was een soort van model, maar ik vond haar foto's altijd een beetje ordi op haar weblog) en Witte Oleander inderdaad haar zoon heette toch J.ustin ofzo iets. En Sensual die oude kunstenares met een identiteitscrisis en haar zoon en man B.eer. Ik vond haar toen echt te oud voor het yesforum.

Maar al die mensen die Tigerlily enzo nog kennen herken ik echt niet meer van naam. Ik ben echt van het prille begin Dikkie Dik.

Je had trouwens ook een meisje Engel ofzo?? Die had een gave ofzo, stond ze toen nog mee in de Yes.

En ja Yara inderdaad...

Ik vind het wel nog steeds erg jammer dat zoveel mensen van naam zijn veranderd.

Ik heb ook wel eens persoonlijk of via de mail contact gehad met meiden van hier Minnie Mouse en een meisje uit Friesland, ik denk nu telkens dat dit de huidige Silver is maar ik weet het niet zeker. Ik weet alleen nog haar echte naam maar die plaats ik maar niet...
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 6:10

Susan schreef:
Eucalypta schreef:
Poubelle schreef:Ik heb altijd gedacht dat Eucalypta Horus was.. Ik ben zo slecht met al die namen van het oude forum!
Nee zeg, ik ben al tien jaar eucalypta Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 561177 Horus is echt iemand anders.

Je hebt toch ook wat andere namen gehad, zoals Phyrra en Lilith.

Dat is ook zo ja! Was ik zelf helemaal vergeten, ik gebruik deze alweer zo lang. Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Lejow ma 4 feb 2013 - 7:33

Dikkie Dik schreef:Ja Tigerlily (ze was een soort van model, maar ik vond haar foto's altijd een beetje ordi op haar weblog) en Witte Oleander inderdaad haar zoon heette toch J.ustin ofzo iets. En Sensual die oude kunstenares met een identiteitscrisis en haar zoon en man B.eer. Ik vond haar toen echt te oud voor het yesforum.

Maar al die mensen die Tigerlily enzo nog kennen herken ik echt niet meer van naam. Ik ben echt van het prille begin Dikkie Dik.

Je had trouwens ook een meisje Engel ofzo?? Die had een gave ofzo, stond ze toen nog mee in de Yes.

En ja Yara inderdaad...

Ik vind het wel nog steeds erg jammer dat zoveel mensen van naam zijn veranderd.

Ik heb ook wel eens persoonlijk of via de mail contact gehad met meiden van hier Minnie Mouse en een meisje uit Friesland, ik denk nu telkens dat dit de huidige Silver is maar ik weet het niet zeker. Ik weet alleen nog haar echte naam maar die plaats ik maar niet...

Ik ben altijd Lejow geweest!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  studiebol ma 4 feb 2013 - 7:35

Lejow schreef:
Dikkie Dik schreef:Ja Tigerlily (ze was een soort van model, maar ik vond haar foto's altijd een beetje ordi op haar weblog) en Witte Oleander inderdaad haar zoon heette toch J.ustin ofzo iets. En Sensual die oude kunstenares met een identiteitscrisis en haar zoon en man B.eer. Ik vond haar toen echt te oud voor het yesforum.

Maar al die mensen die Tigerlily enzo nog kennen herken ik echt niet meer van naam. Ik ben echt van het prille begin Dikkie Dik.

Je had trouwens ook een meisje Engel ofzo?? Die had een gave ofzo, stond ze toen nog mee in de Yes.

En ja Yara inderdaad...

Ik vind het wel nog steeds erg jammer dat zoveel mensen van naam zijn veranderd.

Ik heb ook wel eens persoonlijk of via de mail contact gehad met meiden van hier Minnie Mouse en een meisje uit Friesland, ik denk nu telkens dat dit de huidige Silver is maar ik weet het niet zeker. Ik weet alleen nog haar echte naam maar die plaats ik maar niet...

Ik ben altijd Lejow geweest!

ik ook altijd studiebol en "ken" al die mensen die jij opnoemt... maar ik denk dat ik niet zo opvallend was/ben hoor dus daar ligt het denk ik aan dat je mij niet herinnert ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoes ma 4 feb 2013 - 7:36

Blond schreef:Komt Zero hier eigenlijk nog? Zij was altijd zo lekker droog!
Zij heeft haar account laten verwijderen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Snoes ma 4 feb 2013 - 7:36

Primrose schreef:Evil bunny is/was toch phnaidra?
Ja, volgens mij wel inderdaad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  slaatje ma 4 feb 2013 - 8:49

Ik ken je nog wel van het oude forum hoor Studie, volgens mij schreef je in het begin van je relatie al veel over je vriend toen hij vaak in het buitenland zat.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Ibbeltje ma 4 feb 2013 - 20:08

Stuiterbal schreef:Ik ben erg benieuwd hoe het met Lotus gaat. Niet Lotus van de Eindhoven meeting maar die meid wat toen heel slecht in haar vel zat. Ik weet niet of ze hier nog komt ?

Even geqoute van Lotus:

Wat leuk dat er naar mij gevraagd wordt. Het gaat wel goed met me. Het
bevalt nog steeds goed in mijn eigen woning, ik heb heel leuk
vrijwilligerswerk, ik voel me beter dan ik me in tijden heb gevoeld
(afgezien van wat lichamelijke dingetjes, maar dat komt vast wel weer in
orde) en ik blijf goede stappen zetten.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Sea of Trees ma 4 feb 2013 - 21:55

O wat fijn Ibbeltje!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand ooit nog contact gehad met.. - Pagina 3 Empty Re: Heeft iemand ooit nog contact gehad met..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum