Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pakket ergens anders afgeleverd

+10
LeeuwLeeuw
Mari
Zwoesj
Niekske
Snoopy
Linnie1985
Kqip
Minx
_Femme
Sweety
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:10

Lekker makkelijk van de TNT. Je hebt verder weinig keus dan het via hun versturen, is het niet? Raar hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Kqip di 15 feb 2011 - 3:12

Je hebt nog DHL, maar die hebben een stuk minder opties dan tnt.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  TNMN di 15 feb 2011 - 3:34

Wij hebben de kleinste brievenbus ter wereld en bestellen vrij vaak via internet, maar heb gelukkig nog nooit problemen gehad. Of er wordt een briefje door de bus gedaan dat het bij de buren ligt, of het wordt de volgende dag opnieuw bezorgd. En als de postbode het voor de deur zou leggen zou ik er ook geen problemen mee hebben, want ik woon in een flat.

Ik ben een tijd geleden zelf ook postbode geweest en ik kan me een klein beetje voorstellen dat sommige postbodes, die al met zo'n zware tas rondlopen, liever het pakketje afgeven dan weer mee terug nemen, maar mijn baas verbood ons altijd het pakketje voor de deur te leggen. Ik neem aan dat voor de hele TNT dezelfde regel geld..
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:14

Ik woonde toen ook in een flat, maar daar woonde ook aardig wat tuig. Meestal lagen de pakjes nog wel onaangeroerd voor de deur, maar er zijn er wel aardig wat opengemaakt of ze zijn gewoon meegenomen (kwam ik dan uiteindelijk achter nadat ik gebeld had met het betreffende bedrijf waar product X bleef en me daar werd verteld dat die al wéken eerder verstuurd was).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Linnie1985 di 15 feb 2011 - 4:23

Alex167 schreef:Ik woonde toen ook in een flat, maar daar woonde ook aardig wat tuig. Meestal lagen de pakjes nog wel onaangeroerd voor de deur, maar er zijn er wel aardig wat opengemaakt of ze zijn gewoon meegenomen (kwam ik dan uiteindelijk achter nadat ik gebeld had met het betreffende bedrijf waar product X bleef en me daar werd verteld dat die al wéken eerder verstuurd was).

En ben je er nog achter gekomen wie het meegenomen had, of had je een nieuw paketje van het bedrijf gekregen?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 4:36

Nee, ik heb elke keer dat het gebeurde (nogal vaak) een nieuw pakketje gekregen. Ging een paar keer om een boek van de ECI en ook een paar keer pakketjes van de H&M. Ze zullen wel gedacht hebben :P Gelukkig werd er niet moeilijk gedaan over onbetaalde rekeningen oid. Daar had ik echt geen trek in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 8:32

Wat veel reacties zeg! Ik heb vanochtend 3x gebeld naar het bedrijf en nu zorgen zij dat bij de verzender een nieuw pakket wordt opgevraagd en dat sturen ze naar me op. Maar waar mijn eerste pakket is gebleven is nog steeds een raadsel. Volgens degene die ik aan de lijn kreeg was het afgegeven aan een 'soort kennis' van de buren. Wat moet je daar nou mee Mad
Maar het wordt nu in ieder geval netjes opgelost smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Lynn_ di 15 feb 2011 - 8:44

Fijn dat het opgelost wordt! Kost je weer een hoop tijd en moeite om het allemaal te regelen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 3 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum