Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pakket ergens anders afgeleverd

+10
LeeuwLeeuw
Mari
Zwoesj
Niekske
Snoopy
Linnie1985
Kqip
Minx
_Femme
Sweety
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Niekske di 15 feb 2011 - 0:33

Als het goed is, zijn er bij het postkantoor stickers te krijgen met 'alleen huisadres' die je op je pakket kan laten plakken voor het verstuurd wordt. Ik vraag ook vaak of ze dit op het pakje willen zetten, maar ik heb vooral nare ervaringen met de buren, niet met de tnt smile bij dingen als bol.com en h&m online heb ik het ook aangeven, dan zetten ze dat in je adresgegevens erbij. Niet dat de postbode zich er altijd aan houdt trouwens, maar in principe moet hij dan het pakje naar het postkantoor brengen, zodat je het daar zelf kan gaan halen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:35

Mijn pakketje is al op 5 feb bij de onderbuurman bezorgt die er nooit is.. Zo vervelend.. Ik ga zo maar een briefje in zijn brievenbus stoppen dat hij het voor onze deur mag zetten in de portiek.

De TNT heeft wel eens een pakketje op het balkon gegooid! (ik woon 2 hoog!!)
Stond er op het briefje:"pakketje ligt op balkon" .. Mijn vriend en ik stonden echt met open mond te kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:36

Ik had laatst ook, spullen voor mijn camera besteld.
Hadden ze het gewoon serieus voor de deur neergezet Neutral (terwijl het regende!)

Ik had toen naar de winkel een mail gestuurd, en hebben excuses gehad en een cadeaubon van 20 euro dus dat was wel netjes maarja, welke idioot gaat het nou buiten zetten in de regen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:36

Punk'd schreef:Mijn pakketje is al op 5 feb bij de onderbuurman bezorgt die er nooit is.. Zo vervelend.. Ik ga zo maar een briefje in zijn brievenbus stoppen dat hij het voor onze deur mag zetten in de portiek.

De TNT heeft wel eens een pakketje op het balkon gegooid! (ik woon 2 hoog!!)
Stond er op het briefje:"pakketje ligt op balkon" .. Mijn vriend en ik stonden echt met open mond te kijken!

Nee joh dat meen je niet Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:37

Punk'd schreef:

De TNT heeft wel eens een pakketje op het balkon gegooid! (ik woon 2 hoog!!)
Stond er op het briefje:"pakketje ligt op balkon" .. Mijn vriend en ik stonden echt met open mond te kijken!
Misschien een postbode met go-go-gadget benen? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:38

Anousch schreef:
Punk'd schreef:Mijn pakketje is al op 5 feb bij de onderbuurman bezorgt die er nooit is.. Zo vervelend.. Ik ga zo maar een briefje in zijn brievenbus stoppen dat hij het voor onze deur mag zetten in de portiek.

De TNT heeft wel eens een pakketje op het balkon gegooid! (ik woon 2 hoog!!)
Stond er op het briefje:"pakketje ligt op balkon" .. Mijn vriend en ik stonden echt met open mond te kijken!

Nee joh dat meen je niet Neutral

Ja serieus, echt belachelijk!

Mijn vriend wilt ook nooit naar beneden lopen als de pakketdienst er is. Hij zegt altijd:"ze bezorgen tot aan de deur, daar heb ik ook voor betaald.. Mijn deur is twee hoog, dus komen ze maar lekker om hoog. Het is hun baan om mij mijn pakketje te bezorgen :P ..)

Laatst had ik dat ook een keer, een pakketmannetje beneden, ik stond in mijn pyama.. Zegt tie kom maar even naar beneden, ik ben een sigaretje aan het roken.. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:39

Hahahaha sukkels.
Maarja gelukkig zijn er ook goede, heel af en toe :P

Misschien moet ik daar maar voor solliciteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Zwoesj di 15 feb 2011 - 0:39

Misschien wilde hij inderdaad even zijn Spiderman skills oefenen ofzo.
Wel cool als daar je pakketje ineens ligt Very Happy
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:41

Zwoesj schreef:Misschien wilde hij inderdaad even zijn Spiderman skills oefenen ofzo.
Wel cool als daar je pakketje ineens ligt Very Happy
Allesbehalve cool, lijkt mij..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:43

Heeft je buurvrouw dan niet voor ontvangst moeten tekenen?
Ik krijg hier regelmatig pakketjes en moet bijna altijd tekenen.
Hoewel het volgens mij nooit aangetekend verzonden wordt?
Kan goed zijn dat je buurvrouw het gewoon heeft, maar het zelf houdt omdat het zo leuk is .. :P
Zou wel aso zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:59

Ik heb een hele aardige pakketbezorger, gelukkig! Hij komt soms zelfs na werktijd op zijn rit naar huis een pakketje brengen, omdat hij weet dat we dan thuis zijn. Is voor hem ook makkelijk natuurlijk, hoeft hij de volgende dat niet weer terug te komen en voor een dichte deur te staan.

Op mijn vorige adres had ik een telefoon besteld bij Hi. Pakketje is nooit aangekomen, toen ik belde beweerde de bezorger dat het bij mij thuis is afgeleverd, in ontvangst genomen door ene Dilano of zo. Nou ik ken geen Dilano en al helemaal niet iemand die bij mij thuis geweest zou moeten zijn! Na een week kreeg ik een nieuwe telefoon opgestuurd van Hi, heb het mooi op mijn werk laten bezorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Mari di 15 feb 2011 - 1:21

Gelukkig gaat het hier altijd nog goed.
'K had een keer iets besteld dat ik echt de dag erna nodig had, maar ik moest werken en was dus niet thuis. Toen heb ik een briefje op mijn brievenbus geplakt ''Beste postbode, ik ben niet thuis, ik weet dat u dan morgen terug komt, maar ik heb het echt nodig, kan u het a.u.b. bij de buren afleveren''. Had die man nog een briefje terug geschreven ook, daar werd ik echt vrolijk van smile
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:27

Toen wij nog dieetvoeding hadden voor Hayley werd dat altijd met TNT bezorgd.
Heel geschikte kerel. Die doos was loeizwaar dus die zette hij voor mij altijd in de gang Very Happy

Ook weet hij dat wij een kleine hebben en als het rolluik dicht is klopt hij aan i.p.v. aan te bellen.

Erg aardig dus, ik verwacht van hem ook niet dat hij zo slordig om zou gaan met briefjes enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Zwoesj di 15 feb 2011 - 1:32

_Donnaa schreef:
Zwoesj schreef:Misschien wilde hij inderdaad even zijn Spiderman skills oefenen ofzo.
Wel cool als daar je pakketje ineens ligt Very Happy
Allesbehalve cool, lijkt mij..

Waarom allesbehalve? Vind het toch echt liever daar dan dat je je pakketje helemaal niet meer terug kunt vinden zoals nu het geval is..
Of nouja, aan de andere kant, het idee dat ze zo makkelijk bovenkomen is misschien minder, doel je daar op Donnaa?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  LeeuwLeeuw di 15 feb 2011 - 1:46

Jeetje wat een verhalen meiden,gelukkig gaat t hier wel bijna altijd goed.

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:48

Zwoesj schreef:
_Donnaa schreef:
Zwoesj schreef:Misschien wilde hij inderdaad even zijn Spiderman skills oefenen ofzo.
Wel cool als daar je pakketje ineens ligt Very Happy
Allesbehalve cool, lijkt mij..

Waarom allesbehalve? Vind het toch echt liever daar dan dat je je pakketje helemaal niet meer terug kunt vinden zoals nu het geval is..
Of nouja, aan de andere kant, het idee dat ze zo makkelijk bovenkomen is misschien minder, doel je daar op Donnaa?

Wie weet zit er iets breekbaars in, dat kunnen zij niet zien van buitenaf. Lekker lomp om het dan maar op het balkon te gooien. Neem tenminste aan dat het gegooid is, anders kom je niet bij de 2e verdieping. Denk dat Donnaa dat ook zo bedoelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 1:49

Inderdaad.. Als die postbode geklommen is, vind ik dat echt aso.. En je gooit toch niet zomaar met pakketjes..

Dat er geen breekbaar op een pakketje staat, wil niet zeggen dat het echt niet breekbaar is.. Je hebt iets zomaar beschadigd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Zwoesj di 15 feb 2011 - 2:00

Nee okee daar hebben jullie ook een punt...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:25

Kqip schreef:Wij krijgen best vaak pakketjes voor de buren die dan bij de brievenbuspost zit..past dat pakketje niet gaat de postbode bij iedereen aanbellen. Maar die heeft dus geen briefjes..kom je bij de buren met het pakketje zijn ze heel verbaasd aangezien ze geen briefje gehad hebben dat het bij de buren ligt. Dat is ook een beetje een fail bij tnt.

Apart, want ook TNT-postbezorgers hebben van die briefjes bij zich als het goed is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Pien di 15 feb 2011 - 2:36

ik heb het dus een jaar geleden gehad met een digitale camera besteld bij de wehkamp.

ik had mijn fiets voor de deur staan met fietstassen, wij waren net even met de auto weg omdat het heel slecht weer (storm) was... de bezorger heeft dat pakketje in de fietstas gedaan, die is uiteindelijk omgewaaid, pakje eruit gevallen en helemaal zeiknat geregend. foto's gemaakt hoe ik het aantrof toen we thuis kwamen en die door gestuurd naar de wehamp.
pas nadat ik goedkeuring van hun had het pakketje open gemaakt om te kijken hoe de toestand van de camera was, alles was zeiknat, gelukkig zat de camera verpakt in een hoesje dus daar was niks mis mee.
een week later kwam de bezorger een nieuwe dvd, gebruiksaanwijzing en doosje bezorgen. en als excuus een bosje bloemen! hij had zichzelf er te makkelijk vanaf willen maken en zag zijn fouten in!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:47

Auxo schreef:
Kqip schreef:Wij krijgen best vaak pakketjes voor de buren die dan bij de brievenbuspost zit..past dat pakketje niet gaat de postbode bij iedereen aanbellen. Maar die heeft dus geen briefjes..kom je bij de buren met het pakketje zijn ze heel verbaasd aangezien ze geen briefje gehad hebben dat het bij de buren ligt. Dat is ook een beetje een fail bij tnt.

Apart, want ook TNT-postbezorgers hebben van die briefjes bij zich als het goed is.

Die horen ze dus ook af te geven, maar de klantenservice gaf vorige week zelf toe dat ze weet dat dit niet altijd gedaan wordt. Slordigheid van de bewuste bezorger dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:53

_MamaRosa_ schreef:
Auxo schreef:
Kqip schreef:Wij krijgen best vaak pakketjes voor de buren die dan bij de brievenbuspost zit..past dat pakketje niet gaat de postbode bij iedereen aanbellen. Maar die heeft dus geen briefjes..kom je bij de buren met het pakketje zijn ze heel verbaasd aangezien ze geen briefje gehad hebben dat het bij de buren ligt. Dat is ook een beetje een fail bij tnt.

Apart, want ook TNT-postbezorgers hebben van die briefjes bij zich als het goed is.

Die horen ze dus ook af te geven, maar de klantenservice gaf vorige week zelf toe dat ze weet dat dit niet altijd gedaan wordt. Slordigheid van de bewuste bezorger dus.

Ja precies, dat hoort een bezorger gewoon altijd te doen. Maar dat moet dan ook wel teruggekoppeld worden naar zo'n bezorger vind ik, anders blijft het aan de gang natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Sarah1985 di 15 feb 2011 - 2:58

hier ook slechte ervaringen met tnt bezorger

Toen ons trouwalbum werd bezorgt hadden ze die gewoon in de regen neergelegt. Erg fijn, heb toen de drukken gebeld en kreeg gratis een nieuwe. Album was trouwens niet nat.

Ook was eens een pakketje van bol.com weg. Was ergens in de buurt bezorgt. Maar geen idee waar. Toen heb ik bol gemaild en die hebben toen de bestelling als vermist ofzo opgegeven hoefte ik er niet voor te betalen. En na een maand kwam een overbuurman met dat pakketje

Ook hebben ze eens een pakketje bij ons achterhuis gelegt waar wij aan het verbouwen waren. We vonden het pas na een week. Ook niet handig
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:05

Paris1985 schreef:hier ook slechte ervaringen met tnt bezorger

Toen ons trouwalbum werd bezorgt hadden ze die gewoon in de regen neergelegt. Erg fijn, heb toen de drukken gebeld en kreeg gratis een nieuwe. Album was trouwens niet nat.


Toch netjes van de drukker dan, want uiteindelijk kunnen zij hier niks aan doen, het is toch de bezorger die fout was. Ik neem dan ook eerder contact met tnt op en dien daar een klacht in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Sarah1985 di 15 feb 2011 - 3:08

_MamaRosa_ schreef:
Paris1985 schreef:hier ook slechte ervaringen met tnt bezorger

Toen ons trouwalbum werd bezorgt hadden ze die gewoon in de regen neergelegt. Erg fijn, heb toen de drukken gebeld en kreeg gratis een nieuwe. Album was trouwens niet nat.


Toch netjes van de drukker dan, want uiteindelijk kunnen zij hier niks aan doen, het is toch de bezorger die fout was. Ik neem dan ook eerder contact met tnt op en dien daar een klacht in.
ja was zeker netjes, ik had ook een klacht bij tnt gedaan maar die zeiden kunnen wij niks aan doen, dan moet het bedrijf maar niet via ons versturen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd - Pagina 2 Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum