Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij kids kijken als ze ergens anders slapen?

+12
Ayla
Annemoontje
LotteK
PiP
Novalee
Sanne
Liadan
blondje1313
Darius
Parisienne
Thunder
Dora
16 plaatsers

Ga naar beneden

Bij kids kijken als ze ergens anders slapen? Empty Bij kids kijken als ze ergens anders slapen?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 1:13

Doen jullie dat?

Wij waren gisteravond aan het eten/ borrelen met een aantal stellen met kinderen, en onze kinderen lagen boven te slapen zonder babyfoon. Ik ga dan toch wel een aantal keer op de avond even om het hoekje kijken of alles goed gaat, ze nog lekker liggen, niet te koud liggen etc.
Maar daarin was ik de enige en kreeg een aantal opmerking waaruit ik wel op kon maken dat anderen het wat overdreven vonden. Zoals: 'Ben je bang dat ze door de kamer lopen', 'ben je bang dat ze gesloten worden'. Beetje flauw, want daar gaat het niet om. Ik wil gewoon een oogje in het zeil houden, ze liggen toch op een vreemde plaats en thuis heb ik een babyfoon met camera.

Hoe zijn jullie daarin? Ben ik overdreven dat ik ga checken?

Laatst aangepast door Stofzuiger op di 1 mei 2012 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij kids kijken als ze ergens anders slapen? Empty Re: Bij kids kijken als ze ergens anders slapen?

Bericht  Dora di 1 mei 2012 - 1:15

Nee dat is niet gek!
Zeker als er geen babyfoon is en het dan wat remoeriger (volgens mij fout getikt) is.

Laatst aangepast door Teigertje op di 1 mei 2012 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Vraag verkeerd gelezen, dus antwoord aangepast!)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bij kids kijken als ze ergens anders slapen? Empty Re: Bij kids kijken als ze ergens anders slapen?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 1:16

Nee hoor, dat doe ik ook. Vind ik niet meer dan normaal.
Ik doe dat thuis ook (wij hebben een babyfoon zonder camera). Als ik boven iets ga pakken of even naar de wc moet kijk ik eventjes.

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 1 mei 2012 - 1:21

Ik kijk eigenlijk nooit, want zodra de deur open gaat zit kleine meneer rechtop in bed. Ik heb ook geen babyfoon.

Laatst aangepast door Rataplan op di 1 mei 2012 - 1:41; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Parisienne di 1 mei 2012 - 1:34

Als ik geen babyfoon zou hebben zou ik ook zeker af en toe gaan kijken hoor. Vind het daarom ook zeker niet gek!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 1:36

Wij gebruiken geen babyfoon thuis en ergens anders dus ook niet. Het ligt er een beetje aan hoe lang de avond precies is hoe vaak ik zal gaan kijken, maar dat zou ik ook zeker even doen. Ze slapen dan toch in een andere omgeving als thuis

Gast
Gast

Bericht  Darius di 1 mei 2012 - 1:38

Als ik geen babyfoon had, ging ik ook kijken of luisteren. zeker als je met een aantal stellen in de kamer zit, dan hoor je echt geen kinderen boven huilen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  blondje1313 di 1 mei 2012 - 1:42

Zonder babyfoon ga ik ook regelmatig op de gang luisteren, je maakt al gauw zoveel lawaai dat je gehuil er niet bovenuit kunt horen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Liadan di 1 mei 2012 - 1:46

Ik neem altijd een babyfoon mee, maar als ik die niet zou hebben zou ik ook een aantal keer gaan kijken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 1:47

Wat kinderachtig om daar opmerkingen over te maken. Ik vind het helemaal niet raar en sowieso ook heel erg jouw zaak.

Gast
Gast

Bericht  Sanne di 1 mei 2012 - 1:53

Ik vind het ook wat kinderachtig om daar van die flauwe opmerkingen over te maken. Het is jouw goed recht om af en toe even te kijken. Dat is niet overdreven, maar juist lief van jou als moeder. Lijkt me ook niet fijn als de kinderen eerst helemaal overstuur moeten huilen voordat iemand beneden door het rumoer iets hoort.
Ik had hetzelfde gedaan als jij.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Novalee di 1 mei 2012 - 1:56

Sanne schreef:Ik vind het ook wat kinderachtig om daar van die flauwe opmerkingen over te maken. Het is jouw goed recht om af en toe even te kijken. Dat is niet overdreven, maar juist lief van jou als moeder. Lijkt me ook niet fijn als de kinderen eerst helemaal overstuur moeten huilen voordat iemand beneden door het rumoer iets hoort.
Ik had hetzelfde gedaan als jij.
+1
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PiP di 1 mei 2012 - 2:00

Als we gewoon bij vrienden zijn, dat zorg ik dat ik haar kan horen wanneer ze huilt.
Weet ik dat het rumoerig zal zijn (verjaardag oid) dan neem ik de babyfoon mee.

Ik vind het dus zeker niet overdreven!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  LotteK di 1 mei 2012 - 2:04

Als we naar vrienden gaan en ik weet dat de kinderen daar naar bed zouden gaan, dan neem ik altijd een babyfoon mee. Mocht ik deze niet bij hebben, dan zou ik ook zeker gaan luisteren.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252

Bericht  Annemoontje di 1 mei 2012 - 2:06

Flauw zeg die opmerkingen. Niks van aantrekken en gewoon gaan kijken naar je kindjes als jij dat nodig vindt. Niks overdreven aan, ik zou dat ook gewoon doen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Ayla di 1 mei 2012 - 2:16

Ik vind het ook niet gek, en zou het ook gedaan hebben. Zelfs hier thuis spiek ik nog wel eens om de deur, en dan slaapt ze op dezelfde verdieping en maar 1 kamer verder, dus ik hoor haar echt wel. Vind het ook niet nodig dat een kind gaat huilen dat ie eruit wil als je hem zo ook hoort (zonder dat ie begint te huilen).
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Monnie di 1 mei 2012 - 2:32

Ik ging meestal ook wel een keer kijken boven of hij nog lekker lag, en wat vaker luisteren in de gang of het nog rustig was boven. Ik vind dat helemaal niet raar, als je kindje huilt en er is veel lawaai in de woonkamer, hoor je dat niet eens.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Linda di 1 mei 2012 - 2:48

Wat een flauwe opmerkingen, ik vind het niet raar hoor.
Zelf zou ik het overigens niet doen, maar dat komt doordat mijn dochter heel snel wakker wordt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Happydobby di 1 mei 2012 - 3:51

Flauw hoor, als m. ergens anders slaapt dan ga ik ook regelmatig kijken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 5:04

Wij deden het niet, maar als jij je er goed bij voelt, laat ze lekker lullen.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey di 1 mei 2012 - 5:51

Hier alleen nog bij mijn moeder geslapen en daar heb ik ook telkens even gekeken. Ook geen babyfoon daar.

Maar thuis kijk ik ook 2 of 3 keer op een avond even. Wij hebben een babyfoon van de ikea en alleen als Siem hard huilt registreerd hij dat. Maar soms is hij zo moe en dan huilt hij wel maar zacht en dat hoor je niet (goed).
En vind het gewoon even fijn want ben nog steeds bang dat hij op een gegeven moment gestopt is met ademen Embarassed
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:06

SarahKey schreef:En vind het gewoon even fijn want ben nog steeds bang dat hij op een gegeven moment gestopt is met ademen Embarassed

Dat check ik ook nog steeds bij alle 4 de kinderen voor we gaan slapen.

Ik kijk áls ze ergens slapen, ook altijd even om de deur voor de zekerheid hoor. Geeft me net wat meer rust.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: