Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pakket ergens anders afgeleverd

+10
LeeuwLeeuw
Mari
Zwoesj
Niekske
Snoopy
Linnie1985
Kqip
Minx
_Femme
Sweety
14 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 6:58

Vandaag had ik een briefje in de bus, dat er bij de buren een pakje voor mij is bezorgd. Ik heb bij de buurvrouw aangebeld maar zij geeft aan niets in ontvangst genomen te hebben. Ik heb 2x gebeld naar de pakketdienst, maar zij blijven volhouden dat het afgegeven is. Wat kan ik nu het beste doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 6:59

Rondvragen bij andere buren. Marin had ook een keer zoiets en dat bleek een paar huizen verderop te zijn afgeleverd. Staat er op je briefje geen huisnummer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:00

Ja, en bij dat nummer heb ik ook aangebeld. Degene van de pakketdienst heeft ook 2x de chauffeur gebeld en die bleef ook volhouden dat het om dat nummer ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 7:04

Eline schreef:Ja, en bij dat nummer heb ik ook aangebeld. Degene van de pakketdienst heeft ook 2x de chauffeur gebeld en die bleef ook volhouden dat het om dat nummer ging.

Okeee dat is echt heel raar. Ik zou alsnog andere buren langsgaan, voor de zekerheid, en anders weer bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:37

Als je in een flat woont zou je een briefje in het portiek/ lift kunnen ophangen. Lekker handig dit zeg... Balen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:43

Wat een gedoe is het ook altijd met die pakketjes! Ik had vorige week ook al problemen, het zou bij moij afgeleverd zijn, maar ik had niks gekregen. Gebeld, maar het zou er echt moeten zijn. En als ze het bij de buren af geven, zou ik een briefje moeten hebben, maar die vrouw zei zelf al dat ze weer dat dat vaak niet gedaan wordt.

Uiteindelijk kwam de buurman met het pakket aan.
Heel handig, voor het zelfde geld was het bij andere buren bezorgt en weet je dat niet, en gaan zij er misschien vanuit dat je het zelf wel komt halen.

Ik zie op de site van tnt staan dat je vaak bij je order al kunt aangeven dat je niet wilt hebben dat het bij de buren wordt bezorgt wanneer je niet thuis bent. Dit wil ik een volgende keer dan ook doen, maar ik zie toch nooit die optie staan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:13

De chauffeur het laten regelen..

Een collega van mij had eens een pakketje besteld op ons bedrijfsadres, na 3 weken had hij nog niets. Toen had hij gebeld en die zeiden dat het afgeleverd was op nr. 11, ons kantoor dus en dat er onder zijn achternaam getekend was. Nou, dat kan gewoon niet, want ik teken daar alle pakketjes en dus zou er onmogelijk zijn achternaam bij de handtekening kunnen staan. Het is toen een heel gezeur geweest en in the end moest die chauffeur uit gaan zoeken waar hij het pakketje gebracht had en dat bleek dus bij de overburen te zijn.

Leuke mensen ook trouwens. Ligt er al een week een pakketje voor de overburen en niet even gaan brengen Rolling Eyes

Anyway, blijven bellen. Zij zijn verantwoordelijk voor het afleveren van je pakketje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 10:58

Een vriendin van mij heeft ooit een keer een briefje gekregen door de bus, waarop in gebrekkig nederlands stond dat haar pakketje links onder de boom stond.

Ten eerste stond er links van haar geen boom (maar goed, de bezorger was waarschijnlijk niet snugger genoeg om te bedenken dat zijn links haar rechts was, gelukkig zij wel) er stond überhaupt geen boom in haar tuin maar wel struiken en toen ze tussen de struiken ging zoeken vond ze een kletsnat pakketje waar een auto parrot in zat.
Zij had niets besteld (ze heeft geen eens een auto) en haar buren ook niet.
De pakket dienst deed er niets aan, dus iemand zal wel erg boos zijn....

Hoe sommige mensen aan banen komen confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 20:58

_MamaRosa_ schreef:
Ik zie op de site van tnt staan dat je vaak bij je order al kunt aangeven dat je niet wilt hebben dat het bij de buren wordt bezorgt wanneer je niet thuis bent. Dit wil ik een volgende keer dan ook doen, maar ik zie toch nooit die optie staan?

Volgens mij kan dat bijna nooit, ik zag het laatst toevallig staan ergens en dat is bij een online apotheek omdat ik daar speciale multivitaminen bestel. Dus wel vertrouwelijke dingen zeg maar. Volgens mij kan het doorgaans bij een kledingwinkel online oid niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:04

Volgens mij mag een pakketje alleen niet bij de buren afgegeven worden als het aangetekend is. Niet dat de pakketbezorgers daar rekening mee houden. Toen ons trouwalbum aangetekend verstuurd werd vond ik 's middags een briefje in de bus dat het bij de buren was afgegeven. Maar er stond geen nummer bij ... Erg handig, dat album kostte maar € 200,-. Ik ben iedereen langs geweest maar heel veel mensen waren niet thuis. Gelukkig kwam dezelfde dag nog degene bij wie het pakket bezorgd was aan de deur om het af te geven.

Het was tenminste niet voor de deur gezet ... silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:14

Alex167 schreef:Volgens mij mag een pakketje alleen niet bij de buren afgegeven worden als het aangetekend is. Niet dat de pakketbezorgers daar rekening mee houden. Toen ons trouwalbum aangetekend verstuurd werd vond ik 's middags een briefje in de bus dat het bij de buren was afgegeven. Maar er stond geen nummer bij ... Erg handig, dat album kostte maar € 200,-. Ik ben iedereen langs geweest maar heel veel mensen waren niet thuis. Gelukkig kwam dezelfde dag nog degene bij wie het pakket bezorgd was aan de deur om het af te geven.

Het was tenminste niet voor de deur gezet ... silent

Wat betekent aangetekend ook alweer? Is dat dat je ervoor moet tekenen of moet je dan nog bijbetalen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:17

Als je iets aangetekend verstuurd, dan moet de ontvanger tekenen.

Als je iets onder rembours verstuurd, dan moet de ontvanger betalen bij ontvangst. En dan mag je het eerst ook inkijken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:18

Oh ja dat was het! Idea Dat was inderdaad ook de optie bij de apotheek online, dat je dan moest tekenen bij ontvangst en het dus niet bij de buren afgeleverd mag worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Sweety ma 14 feb 2011 - 23:01

Is het al opgelost Eline?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  _Femme ma 14 feb 2011 - 23:14

Wanneer je pakketje aangetekend verstuurd is, mag degene aan wie het pakket gericht is (de naam op het pakketje) als enige tekenen. Als jij dan niet thuis bent, mogen ze het helemaal niet bij je buren afleveren, ze moeten later nog een keer terugkomen. Alleen gewone pakketjes mogen bij de buren afgeleverd worden met een briefje in je brievenbus. Daarom is aangetekend verzenden ook duurder omdat die bezorger regelmatig nog een keer langs moet komen tot je thuis bent ipv het pakketje bij de buren te dumpen. Ik zou er dus even achteraan gaan of het aangetekend verstuurd is want dan zit de bezorger fout.


Laatst aangepast door _Femme op ma 14 feb 2011 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfoutje)

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Minx ma 14 feb 2011 - 23:27

Tnt maakt er bij mijn vriend ook een potje van. Zijn achternaam eindigt op nk er is iemand in de straat die eindigt op ng maar verder wel hetzelfde. Die kwamen laatst een pakketje brengen dat voor hem was om er vervolgens doodleuk bij te vermelden dat ze een ander pakketje van hem kwijt waren geraakt. Het is maar goed dat ik daar niet bij was. Ook al ging het om iets van 2 euro. Ik had toch wel ff heel goed duidelijk gemaakt dat die mensen dat op mochten gaan lossen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Kqip ma 14 feb 2011 - 23:33

Wij krijgen best vaak pakketjes voor de buren die dan bij de brievenbuspost zit..past dat pakketje niet gaat de postbode bij iedereen aanbellen. Maar die heeft dus geen briefjes..kom je bij de buren met het pakketje zijn ze heel verbaasd aangezien ze geen briefje gehad hebben dat het bij de buren ligt. Dat is ook een beetje een fail bij tnt.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:38

Kqip schreef:Wij krijgen best vaak pakketjes voor de buren die dan bij de brievenbuspost zit..past dat pakketje niet gaat de postbode bij iedereen aanbellen. Maar die heeft dus geen briefjes..kom je bij de buren met het pakketje zijn ze heel verbaasd aangezien ze geen briefje gehad hebben dat het bij de buren ligt. Dat is ook een beetje een fail bij tnt.

Bij ons doen ze dat ook, bij iedereen aanbellen (zitten 15 appartementen hier) maar ze doen altijd wel keurig een briefje in de brievenbus dat het bij ons ligt. Als het van onze directe buren is (mijn buurvrouw is een vriendin van me) dan sms ik even voor de zekerheid of ik hang een briefje op de deur dat het bij mij ligt, maar ja goed dat komt ook alleen omdat ik haar goed ken haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:55

Ik heb een keer anderhalf uur aan de lijn gehangen bij de TNT omdat er voor de zoveelste keer een pakketje voor de deur was gelegd (ik woonde in een flat en dat wou nou niet de leukste flat waar je wil wonen ...). Dat pakketje was dus opengemaakt en omdat er iets inzat wat voor diegene niet van waarde was (foto van mij en mijn man op canvas) is het voor de deur blijven liggen. Uiteindelijk kreeg ik een briefje in de bus van de pakketbezorger of ik hem wilde bellen. Ik heb hem gebeld en hij vertelde dat hij betaald krijgt per afgeleverd pakket en dat hij het daarom voor de deur had gezet. Ik heb hem verzocht dat niet meer te doen en als hij het nog wel zou doen dan zou ik gelijk weer bij de TNT aan de lijn hangen. Hij heeft het niet meer gedaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:03

Ik vind het wel schandalig hoe ze soms met pakketten omgaan hoor. Zoals ik hier ook lees gewoon voor de deur zetten, iedereen kan het zo meenemen. Wij hebben dat ook al een paar keer gehad, kraampakket was zeiknat! Hadden ze ook naast ons huis gezet, voor de carport zeg maar. Bij de voordeur hebben we een afdakje, dan kunnen ze het nog beter daar neer zetten.

Ze zijn bij tnt wel verplicht om een briefje door de bus te doen als het bij iemand anders is afgeleverd, maar dat gebeurt hier dus nooit. Klantenservice gaf dit ook toe toen ik belde. De naaste buren zijn meestal wel thuis en die nemen vaak wel van ons aan, en komen het dan ook wel brengen. Maar verder hebben we niet echt contact met buren, dus dan kun je iedereen even langsgaan, heel vervelend.

Ik bestel daarom ook liever niet via internet oid, hoe makkelijk dat ook is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Linnie1985 di 15 feb 2011 - 0:04

_Donnaa schreef:Als je iets aangetekend verstuurd, dan moet de ontvanger tekenen.

Als je iets onder rembours verstuurd, dan moet de ontvanger betalen bij ontvangst. En dan mag je het eerst ook inkijken..

Nou, een poosje terug had mijn vriend iets gekocht op markplaats, en hij wilde dan betalen aan de deur. Ik moest het in ontvangst nemen omdat mijn vriend aan het werk was. Maar ik mocht dus echt niet kijken van de postbode of wel het goede product in het paketje zat hoor, ik moest eerst betalen.

Gelukkig zat wel het goede in het paketje, maar toch je zou betaald hebben en stenen in het paketje vinden :S

Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:15

Linnie1985 schreef:

Gelukkig zat wel het goede in het paketje, maar toch je zou betaald hebben en stenen in het paketje vinden :S

Daarom mag je er dus officieel even inkijken. Niet uitgebreid gaan staan uitpakken, maar zien of er in eerste instantie inzit wat erin hoort te zitten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Linnie1985 di 15 feb 2011 - 0:27

_Donnaa schreef:
Linnie1985 schreef:

Gelukkig zat wel het goede in het paketje, maar toch je zou betaald hebben en stenen in het paketje vinden :S

Daarom mag je er dus officieel even inkijken. Niet uitgebreid gaan staan uitpakken, maar zien of er in eerste instantie inzit wat erin hoort te zitten..

dat kon niet, want zat helemaal dicht getaped...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:29

Linnie1985 schreef:
_Donnaa schreef:
Linnie1985 schreef:

Gelukkig zat wel het goede in het paketje, maar toch je zou betaald hebben en stenen in het paketje vinden :S

Daarom mag je er dus officieel even inkijken. Niet uitgebreid gaan staan uitpakken, maar zien of er in eerste instantie inzit wat erin hoort te zitten..

dat kon niet, want zat helemaal dicht getaped...
Dat is toch meestal zo?

Nouja, ik betaal in ieder geval niet voordat ik zeker weet dat er geen baksteen in zit.. En dat is m`n goed recht.. En heb nog nooit rare reacties/blikken van de postbode gehad..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Snoopy di 15 feb 2011 - 0:30

Bij mij wordt er over het algemeen goed bezorgd. TNT belt hier nooit aan bij de buren. Ik vind altijd een briefje dat ze langs zijn geweest en de volgende dag terugkomen. Ben je er dan weer niet, dan ligt er een briefje dat je het de volgende dag kan ophalen bij het afhaalpunt.
1 keer moest ik echt het pakketje hebben, maar was overdag niet thuis. Heb toen een briefje opgehangen dat ik het echt die dag nodig had en of hij de buren wilde proberen of anders wilde laten weten waar ik het op kon halen. Toen lag er 's middags een briefje dat ik het na 16.30 al op kon halen bij het afhaalpunt (ipv na 13.00 uur volgende dag). Dus daar was ik erg blij mee!

Laatst kwam m'n buurvrouw met een pakketje aanzetten. Ik wilde het bedrijf waar het vandaan kwam al gaan bellen waar het bleef, maar het bleek dus al bij de buren te liggen. Twee dagen later zag ik het briefje van de pakketbezorger (was niet tnt) in m'n brievenbus tussen de kranten liggen. Oeps..over het hoofd gezien Embarassed
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pakket ergens anders afgeleverd Empty Re: Pakket ergens anders afgeleverd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum