Frankrijk haalt Diane 35 uit de schappen
+17
Palmyra
Puggle
Rosa
Gympie
Dolphinne
Slakje
Mari
Niene
Katrien
Chocolate Cookie
Schaapke
Monte
Siem
Charles
SuperGrover
Punk'd
Bliss
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Frankrijk haalt Diane 35 uit de schappen
Rosa schreef:Eigenlijk is de pil ook rotzooi, ik wil er al een hele tijd mee stoppen maar om eerlijk te zijn vind ik het zo prettig dat ik m'n menstruatie zelf kan regelen (pil doorslikken op reis etc.)
Een vraagje voor de dames die gestopt zijn met de pil: op welke anticonceptie zijn jullie overgestapt?
Hier is heet de bedoeling om nu condooms te gaan gebruiken. Op den duur willen we graag beginnen aan kinderen, dus een spiraaltje ofzo wil ik nu niet.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Helemaal mee eens, maar dat komt ook door mijn opgelopen trombose been, die geen aanwijsbare oorzaak had behalve de pil.Charles schreef:Dit geldt voor elke soort pil, ik heb zelf bijna het loodje gelegd door een bloedklonter in mijn long zoals jullie wel weten. HET KOMT DUS VEEL VAKER VOOR DAT JE HOORT. Ik waarschuw altijd iedereen, de pil is rotzooi. Ik leefde gezond, rookte niet, sportte. En toch kreeg ik de embolie. En opletten helpt ook niet veel. Als die prop er eenmaal zit kun je er weinig meer aan doen behalve hopen dat hij niet richting long, hoofd of hart schiet en daar infarcten veroorzaakt.
Wat gebruik je nu als ik vragen mag?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Rosa schreef:Eigenlijk is de pil ook rotzooi, ik wil er al een hele tijd mee stoppen maar om eerlijk te zijn vind ik het zo prettig dat ik m'n menstruatie zelf kan regelen (pil doorslikken op reis etc.)
Een vraagje voor de dames die gestopt zijn met de pil: op welke anticonceptie zijn jullie overgestapt?
Ik ben overgestapt op de Microgynon 30. Ik kan echt niet zonder de pil (ja op een gegeven moment wil ik wel, als we ooit kinderen willen) maar ik ben zo erg ongesteld, krijg ook meteen bloedarmoede dan. Sinds ik de Microgynon slik heb ik wel meer last van acne maar so be it, ik ben bijna 26, het zal wel snel een keer verdwijnen hoop ik..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik heb een mirena spiraaltje, mocht geen enkele pil meer slikken, ook geen nuvaring. Alleen in de mirena zitten zo weinig hormonen, dat dit wel mocht.Rosa schreef:Eigenlijk is de pil ook rotzooi, ik wil er al een hele tijd mee stoppen maar om eerlijk te zijn vind ik het zo prettig dat ik m'n menstruatie zelf kan regelen (pil doorslikken op reis etc.)
nina- Kletskop
Ik heb ook een Mirena. Ben er zo blij mee. Als hij over een jaar uitgewerkt is laat ik direct een nieuwe plaatsen. Ook na eventuele zwangerschappen weer gewoon een nieuwe.
Hij helpt ook tegen overgangsklachten dus zelfs als ik op die leeftijd kom en er klachten van ondervindt kies ik gelijk weer voor een Mirena.
Hij helpt ook tegen overgangsklachten dus zelfs als ik op die leeftijd kom en er klachten van ondervindt kies ik gelijk weer voor een Mirena.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
nina schreef:Helemaal mee eens, maar dat komt ook door mijn opgelopen trombose been, die geen aanwijsbare oorzaak had behalve de pil.Charles schreef:Dit geldt voor elke soort pil, ik heb zelf bijna het loodje gelegd door een bloedklonter in mijn long zoals jullie wel weten. HET KOMT DUS VEEL VAKER VOOR DAT JE HOORT. Ik waarschuw altijd iedereen, de pil is rotzooi. Ik leefde gezond, rookte niet, sportte. En toch kreeg ik de embolie. En opletten helpt ook niet veel. Als die prop er eenmaal zit kun je er weinig meer aan doen behalve hopen dat hij niet richting long, hoofd of hart schiet en daar infarcten veroorzaakt.
Koperspiraaltje, en jij?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Hoe zit t met zo'n Mirena eigenlijk? Wat kost het en word je dan helemaal niet meer ongesteld?? Heb me er nog nooit in verdiept, maar misschien moet ik dat toch eens doen! Doet t zeer om het in te laten brengen en hoe lang gaat ie mee?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik mocht wel de mirena, dus die heb ik nu. Tenzij ik weer trombose krijg, dan moet ie eruit en dan mag ik niets meer met hormonen.Charles schreef:nina schreef:Helemaal mee eens, maar dat komt ook door mijn opgelopen trombose been, die geen aanwijsbare oorzaak had behalve de pil.Charles schreef:Dit geldt voor elke soort pil, ik heb zelf bijna het loodje gelegd door een bloedklonter in mijn long zoals jullie wel weten. HET KOMT DUS VEEL VAKER VOOR DAT JE HOORT. Ik waarschuw altijd iedereen, de pil is rotzooi. Ik leefde gezond, rookte niet, sportte. En toch kreeg ik de embolie. En opletten helpt ook niet veel. Als die prop er eenmaal zit kun je er weinig meer aan doen behalve hopen dat hij niet richting long, hoofd of hart schiet en daar infarcten veroorzaakt.
Koperspiraaltje, en jij?
Tip voor Bliss: er is net een nieuwe topic geopend over de mirena. En anders zijn er veel topics uit het verleden met veel ervaringen en bruikbare informatie.
nina- Kletskop
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2013/02_februari/11/binnenland/nederlandse-vrouw-overleden-na-gebruik-Diane-35_pil.xml
Nu ook in Nederland iemand overleden waarschijnlijk.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Getver. Ik ga binnenkort toch maar ff naar de huisarts om te overleggen over een alternatief.Lotus_ schreef:http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2013/02_februari/11/binnenland/nederlandse-vrouw-overleden-na-gebruik-Diane-35_pil.xml
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hm ja alleen denk ik ook dat het bij andere pilsoorten gebeurd....Bliss schreef:Getver. Ik ga binnenkort toch maar ff naar de huisarts om te overleggen over een alternatief.Lotus_ schreef:http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2013/02_februari/11/binnenland/nederlandse-vrouw-overleden-na-gebruik-Diane-35_pil.xml
nina- Kletskop
Ik ben eind december gestopt met de microgynon na 9 jaar.
Voor mij geen pil weer.
Voel me zoveel beter! En het is gewoon echt rommel
Momenteel proberen we condooms, maar het is nog niet zo'n succes haha
We weten ook niet anders dan dat ik aan de pil ben..
Voor mij geen pil weer.
Voel me zoveel beter! En het is gewoon echt rommel
Momenteel proberen we condooms, maar het is nog niet zo'n succes haha
We weten ook niet anders dan dat ik aan de pil ben..
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Diane-35; wie gebruikt dit nog??
» Wie slikt(e) hier de Diane?
» Nutricia haalt koekjes uit de handel
» Albert Heijn haalt chocoladehagelslag terug
» Politie haalt 20 honden uit auto's bij Eurodogshow
» Wie slikt(e) hier de Diane?