Albert Heijn haalt chocoladehagelslag terug
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Albert Heijn haalt chocoladehagelslag terug
BELANGRIJKE MEDEDELING
16 november 2012
Albert Heijn heeft besloten de pure chocolade hagel (dark chocolate sprinkles) van het Euro Shopper merk (EAN 8712500006865) uit de winkels terug te halen. Het gaat hierbij alleen om de producten met batchnummer L12275 en L12276, dit nummer staat op de bovenzijde van de verpakking geprint.
De hagelslag kan melkpoeder bevatten. Dit kan schadelijk zijn voor de gezondheid van mensen met een melkeiwit-allergie of lactose-intolerantie.
Klanten met een melkeiwit-allergie of lactose-intolerantie worden dringend verzocht de pure chocolade hagel van het Euro Shopper merk niet te consumeren en terug te brengen naar een Albert Heijn-winkel, waar zij bij inlevering van het product het aankoopbedrag vergoed krijgen.
De hagelslag levert geen gevaar op voor klanten die geen melkeiwit-allergie of lactose-intolerantie hebben.
Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met de gratis Servicelijn van Albert Heijn 0800 - 0305.
Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak.
16 november 2012
Albert Heijn heeft besloten de pure chocolade hagel (dark chocolate sprinkles) van het Euro Shopper merk (EAN 8712500006865) uit de winkels terug te halen. Het gaat hierbij alleen om de producten met batchnummer L12275 en L12276, dit nummer staat op de bovenzijde van de verpakking geprint.
De hagelslag kan melkpoeder bevatten. Dit kan schadelijk zijn voor de gezondheid van mensen met een melkeiwit-allergie of lactose-intolerantie.
Klanten met een melkeiwit-allergie of lactose-intolerantie worden dringend verzocht de pure chocolade hagel van het Euro Shopper merk niet te consumeren en terug te brengen naar een Albert Heijn-winkel, waar zij bij inlevering van het product het aankoopbedrag vergoed krijgen.
De hagelslag levert geen gevaar op voor klanten die geen melkeiwit-allergie of lactose-intolerantie hebben.
Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met de gratis Servicelijn van Albert Heijn 0800 - 0305.
Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Albert Heijn haalt chocoladehagelslag terug
Wat raar zeg. Elke hagelslagsoort bevat toch melkpoeder tenzij het speciale is mbt allergie.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik geloof dat ik CBL in deze gelijk moet geven.
Edit: ohhhh wacht, het gaat om de pure chocoladehagel.
Edit: ohhhh wacht, het gaat om de pure chocoladehagel.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Wat raar zeg. Elke hagelslagsoort bevat toch melkpoeder tenzij het speciale is mbt allergie.
Maar blijkbaar deze normaal niet en zal het op de verpakking staan dat het er niet in zit. Op zich geen probleem voor de meeste, maar degene met een allergie hebben toch wel een probleem. Vandaar dat ze teruggehaald zijn.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Is het niet handig om deze toch even onder algemeen te laten staan... Ondanks dat het product hagelslag is, gaat het om de waarschuwing. En ik denk dat er in algemeen meer mensen bereikt worden.
Minx- Lady Post-a-lot
Toen ik dit las dacht vlgs mij heb ik dit al eens gelezen, zie nu de datum. Stond vorige week al in de kranten
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
maar denk dat er genoeg mensen zijn die net zoals ik geen kranten lezen. Meestal zie je dit soort dingen wel via het forum oid. Dus dacht plaats het ff
Minx- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Ah voordeelbonnen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Bewaakte fietsenstalling Albert Cuyp?
» Nutricia haalt koekjes uit de handel
» Frankrijk haalt Diane 35 uit de schappen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Bewaakte fietsenstalling Albert Cuyp?
» Nutricia haalt koekjes uit de handel
» Frankrijk haalt Diane 35 uit de schappen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: