Nutricia haalt koekjes uit de handel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nutricia haalt koekjes uit de handel
Nutricia haalt de Bambix Berenkoekjes uit de handel. Dat meldde het bedrijf vrijdag. De koekjes, voor baby's vanaf 6 maanden oud, zouden in sommige gevallen niet snel genoeg zacht worden, waardoor kinderen zich zouden kunnen verslikken.
Mensen die de koekjes thuis hebben staan, kunnen die terug sturen naar Nutricia, die het aankoopbedrag terugbetaalt.
Bovenstaande las ik zonet op telegraaf.nl, misschien zijn er mensen hier die die koekjes in huis hebben...
Mensen die de koekjes thuis hebben staan, kunnen die terug sturen naar Nutricia, die het aankoopbedrag terugbetaalt.
Bovenstaande las ik zonet op telegraaf.nl, misschien zijn er mensen hier die die koekjes in huis hebben...
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Nutricia haalt koekjes uit de handel
Ja die heb ik in huis. Naar mijn idee worden ze snel genoeg zacht hoor. Jammer dat ze uit de handel worden gehaald, want D. vindt ze wel heel lekker ( nouja welk koekje niet )
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Nutricia haalt koekjes uit de handel
Ik had hier gisteren ook al een topic over geopend.. ik had hier een mailtje over gehad.
Ik ga er ook niks van terug sturen, ze kunnen hier goed kauwen dus het gaat hier nog prima.
Ik ga er ook niks van terug sturen, ze kunnen hier goed kauwen dus het gaat hier nog prima.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kwaatjes check Nutricia
» Frankrijk haalt Diane 35 uit de schappen
» Albert Heijn haalt chocoladehagelslag terug
» Politie haalt 20 honden uit auto's bij Eurodogshow
» Haalt een kind meer uit de borst dan een kolf?
» Frankrijk haalt Diane 35 uit de schappen
» Albert Heijn haalt chocoladehagelslag terug
» Politie haalt 20 honden uit auto's bij Eurodogshow
» Haalt een kind meer uit de borst dan een kolf?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: