Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nutricia haalt koekjes uit de handel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Nutricia haalt koekjes uit de handel  Empty Nutricia haalt koekjes uit de handel

Bericht  Rose do 5 jul 2012 - 20:02

Nutricia haalt de Bambix Berenkoekjes uit de handel. Dat meldde het bedrijf vrijdag. De koekjes, voor baby's vanaf 6 maanden oud, zouden in sommige gevallen niet snel genoeg zacht worden, waardoor kinderen zich zouden kunnen verslikken.

Mensen die de koekjes thuis hebben staan, kunnen die terug sturen naar Nutricia, die het aankoopbedrag terugbetaalt.

Bovenstaande las ik zonet op telegraaf.nl, misschien zijn er mensen hier die die koekjes in huis hebben...
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nutricia haalt koekjes uit de handel  Empty Re: Nutricia haalt koekjes uit de handel

Bericht  Star007 do 5 jul 2012 - 22:05

Ja die heb ik in huis. Naar mijn idee worden ze snel genoeg zacht hoor. Jammer dat ze uit de handel worden gehaald, want D. vindt ze wel heel lekker ( nouja welk koekje niet Nutricia haalt koekjes uit de handel  394967 )
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Nutricia haalt koekjes uit de handel  Empty Re: Nutricia haalt koekjes uit de handel

Bericht  studiebol do 5 jul 2012 - 22:16

Ik had hier gisteren ook al een topic over geopend.. ik had hier een mailtje over gehad.

Ik ga er ook niks van terug sturen, ze kunnen hier goed kauwen dus het gaat hier nog prima.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: