Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

+50
Caramba
Fortissimo
Mari
Happydobby
Jeanette
minoessepoes
Gympie
Viva
Luce
Snirp
Aletta
Kylie
Benthe
Bazinga
Antibes
Fayebella
Highway
Slakje
mezzoforte
Sarah1985
Bliss
Pompoen
Twellie
Primrose
Atelier Madame
Sterre
Rouxxxe
Carmen_
Roza
SuperGrover
Merai
June
NoName88
Japie
Charles
Aziraphale
_Lacey_
Lady4
Burn
Elliot
Serena
GreenGrass
VeryCherry
Chocoholic
Lady Starstruck
Lenthe
Taeda
Sam
Fjell
Rush
54 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Lijn111018%Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Lijn1110 18% 
[ 28 ]
Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Lijn111063%Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Lijn1110 63% 
[ 97 ]
Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Lijn111019%Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Lijn1110 19% 
[ 30 ]
 
Totaal aantal stemmen : 155
 
 

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Mari di 29 jan 2013 - 22:33

Nee, vroeger wel omdat mijn vader lid was, dit op mijn 18e stop gezet. Ik heb niet zoveel met geloof, ik heb nog geen geloof gevonden waar ik in geloof, vandaar dat ik ook niet aangesloten ben bij een geloof.

Ongelooflijk hoe vaak je geloof in een zin kan zetten.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Fortissimo di 29 jan 2013 - 22:52

Ehm, ik heb me wel over laten schrijven naar een kerk in de plaats waar ik nu woon maar heb daar verder niks over gehoord dus ik zou ook niet weten welke kerk Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 394967. Maar toen ik verhuisde, wilde ik niet mijn kerkelijke achtergrond helemaal afsluiten, ondanks dat ik er niks mee doe. Wellicht kom ik eens tot inkeer en zie ik wel in wat het geloof mij kan bieden, maar tot op heden weet ik niet waarin ik moet geloven.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Caramba di 29 jan 2013 - 23:34

Nee, ik ben niet gelovig.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Silver di 29 jan 2013 - 23:44

Ja alleen op papier, ik kom er nooit. Maar als we ooit gaan trouwen wil ik wel in de kerk trouwen. En wil ook dat ons kindje gedoopt wordt. Geen idee of dat ongetrouwd kan.. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 3:37

Nee ik sta niet meer ingeschreven in een kerk, maar ik ben wel Christen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Bimbam wo 30 jan 2013 - 3:51

Silver schreef:Ja alleen op papier, ik kom er nooit. Maar als we ooit gaan trouwen wil ik wel in de kerk trouwen. En wil ook dat ons kindje gedoopt wordt. Geen idee of dat ongetrouwd kan.. Rolling Eyes

Vrienden van ons waren niet getrouwd en hebben wel hun kinderen laten dopen (ze zijn inmiddels wel getrouwd), dus het kan wel. Ik heb alleen geen idee bij welke kerk dit was.

Ik sta zelf niet ingeschreven bij een kerk, heb er ook niks mee.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Krullebol wo 30 jan 2013 - 4:02

Niet ingeschreven nu,ikben opzoek naar een gemeente. Wel ben ik gelovig en ik kom van kinds aan uit de PKN.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  dharma wo 30 jan 2013 - 4:13

Nee, niet gelovig.
dharma
dharma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 9:08

Silver schreef:Ja alleen op papier, ik kom er nooit. Maar als we ooit gaan trouwen wil ik wel in de kerk trouwen. En wil ook dat ons kindje gedoopt wordt. Geen idee of dat ongetrouwd kan.. Rolling Eyes

Je hoeft niet getrouwd te zijn. Wel is het in sommige kerken zo dat je zelf belijdenis gedaan moet hebben, maar dat geldt lang niet voor alle kerken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum