Voor het zingen de kerk uit
+8
Guus
TGR
Spring
Pussycat
Roze25
Monte
Phileine
Live Laugh Love
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Voor het zingen de kerk uit
Omdat ik gestopt ben met de nuvaring, vrijen we nu met condoon. Maar de afgelopen maand hebben we aantal keer voor het zingen de kerk verlaten.. (wat klinkt dat stom) zonder condoom.
Op internet kan ik niet duidelijk vinden, of dat nou gevaarlijk is of niet. De ene zegt dat daar geen spermacellen in zitten, de ander zegt alleen niet als er na het vorige vrijen niet geplast is, de ander zegt.. altijd.
Weet iemand misschien hoe het zit? of waar ik meer info kan vinden?
Op internet kan ik niet duidelijk vinden, of dat nou gevaarlijk is of niet. De ene zegt dat daar geen spermacellen in zitten, de ander zegt alleen niet als er na het vorige vrijen niet geplast is, de ander zegt.. altijd.
Weet iemand misschien hoe het zit? of waar ik meer info kan vinden?
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Voor het zingen de kerk uit
Daar kun je wel zwanger van worden, want in voorvocht zitten ook spermacellen. Geen veilige methode dus!
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
In voorvocht zit geen sperma alleen als hij zich bv die ochtend afgetrokken heeft kan er wat achter zijn gebleven. Natuurlijk is het geen veilige methode verder maar als je het risico wat je loopt (een kindje) niet erg vindt en zeker weet dat je er geen SOA aan overhoudt is het geen probleem denk ik. Ik heb het zo'n twee jaar gedaan met mijn ex haha. Maar goed, een kindje was ook wel welkom geweest toen al lag het officieel nog niet in de planning. Als je dat dus echt niet wilt moet je toch wat anders verzinnen.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:In voorvocht zit geen sperma alleen als hij zich bv die ochtend afgetrokken heeft kan er wat achter zijn gebleven. Natuurlijk is het geen veilige methode.
Maar als er in voorvocht geen cellen zitten, waarom is het dan geen veilige methode? (oke dat van daarvoor aftrekken snap ik). Een kindje is welkom!
Omdat het soms lastig aan te voelen is wanneer de man in kwestie klaarkomt, en je kunt zomaar te laat zijn.Live Laugh Love schreef:Zusje van Bert schreef:In voorvocht zit geen sperma alleen als hij zich bv die ochtend afgetrokken heeft kan er wat achter zijn gebleven. Natuurlijk is het geen veilige methode.
Maar als er in voorvocht geen cellen zitten, waarom is het dan geen veilige methode? (oke dat van daarvoor aftrekken snap ik). Een kindje is welkom!
Gast- Gast
Lilith schreef:Omdat het soms lastig aan te voelen is wanneer de man in kwestie klaarkomt, en je kunt zomaar te laat zijn.Live Laugh Love schreef:Zusje van Bert schreef:In voorvocht zit geen sperma alleen als hij zich bv die ochtend afgetrokken heeft kan er wat achter zijn gebleven. Natuurlijk is het geen veilige methode.
Oke, die snap ik ook! Thanks voor de reacties!
Inderdaad. Plus dat er nog sperma aanwezig zou kunnen zijn als hij daarvoor klaar al een keer is gekomen. Maar voorvocht zelf bevat geen sperma dus.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Inderdaad. Plus dat er nog sperma aanwezig zou kunnen zijn als hij daarvoor klaar al een keer is gekomen. Maar voorvocht zelf bevat geen sperma dus.
Dus als hij daarvoor niet klaargekomen is en goed kan 'plannen' is er niets aan het handje!
Live Laugh Love schreef:Zusje van Bert schreef:Inderdaad. Plus dat er nog sperma aanwezig zou kunnen zijn als hij daarvoor klaar al een keer is gekomen. Maar voorvocht zelf bevat geen sperma dus.
Dus als hij daarvoor niet klaargekomen is en goed kan 'plannen' is er niets aan het handje!
Volgens mij zit je dan nog steeds niet helemaal safe, omdat hij kan denken dat hij goed timed, maar er kan dan al wat sperma vrij zijn gekomen. Er is een kans dat je zwanger kan raken en dat moet je wel in gedachten houden. Maar je geeft zelf al aan dat een kindje welkom is.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is echt ontzettend dom.
Vriend van mij heeft het ook gedaan met als gevolg dat hij vorige week voor het altaar stond en binnen een paar maand een kind verwacht samen met zijn (nu) vrouw.
Vriend van mij heeft het ook gedaan met als gevolg dat hij vorige week voor het altaar stond en binnen een paar maand een kind verwacht samen met zijn (nu) vrouw.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Dat is echt ontzettend dom.
Nou stel je voor haha Ik snap wel wat je bedoelt hoor, als je niet zwanger wilt worden is het inderdaad ontzettend dom, maar ik moest wel een beetje lachen om je tweede zin. Lijkt me juist leuk
Gast- Gast
Live Laugh Love schreef:Zusje van Bert schreef:Inderdaad. Plus dat er nog sperma aanwezig zou kunnen zijn als hij daarvoor klaar al een keer is gekomen. Maar voorvocht zelf bevat geen sperma dus.
Op zich niet nee maar soms is het lastig te plannen. 1 Druppeltje is natuurlijk al genoeg om een risico te lopen. Maar als dat risico welkom is, is er niets aan de hand natuurlijk .
Gast- Gast
Ik snap niet waarom je zoiets zou willen eigenlijk. Het levert toch alleen maar spanning op?
Gast- Gast
Liva schreef:Ik snap niet waarom je zoiets zou willen eigenlijk. Het levert toch alleen maar spanning op?
Precies. Het lijkt me zo dat als je een kindje wilt je dan helemaal stopt(ook met het voor 't zingen de kerk uit). En als je geen kindje wilt(of nog niet) moet je deze methode niet nemen. Beetje rare keuze vind ik het eigenlijk
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje van Bert schreef:Live Laugh Love schreef:Zusje van Bert schreef:Inderdaad. Plus dat er nog sperma aanwezig zou kunnen zijn als hij daarvoor klaar al een keer is gekomen. Maar voorvocht zelf bevat geen sperma dus.
Op zich niet nee maar soms is het lastig te plannen. 1 Druppeltje is natuurlijk al genoeg om een risico te lopen. Maar als dat risico welkom is, is er niets aan de hand natuurlijk .
Maar als je een vriend hebt die helemaal niet veel last heeft van voorvocht, vermindert dat het gevaar ook wel weer een beetje...
Roze25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 40
Registratiedatum : 21-01-11
En sowieso als een kindje welkom is waarom doe je dan aan voor het zingen de kerk uit?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Darcy schreef:ZachtCookie schreef:Dat is echt ontzettend dom.
Nou stel je voor haha Ik snap wel wat je bedoelt hoor, als je niet zwanger wilt worden is het inderdaad ontzettend dom, maar ik moest wel een beetje lachen om je tweede zin. Lijkt me juist leuk
Natuurlijk is dat wel leuk, maar niet op een hele jonge leeftijd.. Ik vind het gewoon een ontzettend domme actie om zoiets te doen. Gebruik dan gewoon condooms of seks niet.
Gast- Gast
Roze25 schreef:Zusje van Bert schreef:Live Laugh Love schreef:Zusje van Bert schreef:Inderdaad. Plus dat er nog sperma aanwezig zou kunnen zijn als hij daarvoor klaar al een keer is gekomen. Maar voorvocht zelf bevat geen sperma dus.
Maar als je een vriend hebt die helemaal niet veel last heeft van voorvocht, vermindert dat het gevaar ook wel weer een beetje...
Hoe kan je zoiets weten dan?
Gast- Gast
Roze25 schreef:Zusje van Bert schreef:Live Laugh Love schreef:Zusje van Bert schreef:Inderdaad. Plus dat er nog sperma aanwezig zou kunnen zijn als hij daarvoor klaar al een keer is gekomen. Maar voorvocht zelf bevat geen sperma dus.
Topic verder al gelezen? In voorvocht zit geen sperma.
Ik begrijp het overigens wel en er is in een dergelijk geval geen spanning. Ik heb het ook zeker 1 a 2 jaar zo gedaan met mijn ex. Een kindje was welkom mocht het toch fout gaan. Heel erg welkom. Alleen wilden we er nog niet zo voor gaan. Is dat zo gek? Ik moest wel even slikken hoor toen ik bij de huisarts zat, een jaar nadat het uit was, en hij zei dat ik me met mijn klachten maar eens moest laten testen op chlamydia... Mijn ex bleek nl vreemd te zijn gegaan en ik wist nooit hoe ver... Nou, dan baal je wel, kan ik je vertellen. Ik weet ook niet of ik het ooit nog zo zou aanpakken. Ik denk dat ik echt alleen nog maar zonder bescherming wil als ik daadwerkelijk voor een kindje wil gaan. Oh en ik had geen chlamydia gelukkig .
Gast- Gast
Pussycat schreef:En sowieso als een kindje welkom is waarom doe je dan aan voor het zingen de kerk uit?
Ik snap het wel. Ik zou ook graag willen stoppen met de pil, en heb tot nu toe geen goed alternatief -voor mij- voor de pil gevonden. Een condoom vind ik niet lekker. Dan zou ik de methode 'voor het zingen de kerk uit' ook wel willen gebruiken. Mocht ik zwanger worden is het welkom, maar liever niet. De kans is kleiner om zwanger te worden met deze methode. Maar zit er niet in hoor, mijn vriend wil absoluut -nu- geen kindje, dus ben ik nog aan de pil.
Weet zelf niet eens of ik ooit kinderen wil, maar mocht het gebeuren is het welkom.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Pussycat schreef:En sowieso als een kindje welkom is waarom doe je dan aan voor het zingen de kerk uit?
Ik snap het wel. Ik zou ook graag willen stoppen met de pil, en heb tot nu toe geen goed alternatief -voor mij- voor de pil gevonden. Een condoom vind ik niet lekker. Dan zou ik de methode 'voor het zingen de kerk uit' ook wel willen gebruiken. Mocht ik zwanger worden is het welkom, maar liever niet. De kans is kleiner om zwanger te worden met deze methode. Maar zit er niet in hoor, mijn vriend wil absoluut -nu- geen kindje, dus ben ik nog aan de pil.
Weet zelf niet eens of ik ooit kinderen wil, maar mocht het gebeuren is het welkom.
Tuurlijk ik snap dat het dan welkom is. Maar ik denk wel dat als je écht niet zwanger wilt worden dat je deze methode dan niet gaat gebruiken.
Ik ben bijvoorbeeld pas bevallen. En hoewel een 2e kindje gelijk zeer welkom zou zijn... liever nog even niet.
Maar ik mag niet aan de pil i.v.m. het geven van borstvoeding.
Condooms vinden wij echt verschrikkelijke dingen, dus wil een spiraaltje laten zetten, maar tot die tijd zullen we het toch echt met die vreselijke condooms moeten doen, want dat toch liever dan gelijk weer zwanger zijn
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Zusje van Bert schreef:Roze25 schreef:Zusje van Bert schreef:Live Laugh Love schreef:Zusje van Bert schreef:Inderdaad. Plus dat er nog sperma aanwezig zou kunnen zijn als hij daarvoor klaar al een keer is gekomen. Maar voorvocht zelf bevat geen sperma dus.
Topic verder al gelezen? In voorvocht zit geen sperma.
Ik begrijp het overigens wel en er is in een dergelijk geval geen spanning. Ik heb het ook zeker 1 a 2 jaar zo gedaan met mijn ex. Een kindje was welkom mocht het toch fout gaan. Heel erg welkom. Alleen wilden we er nog niet zo voor gaan. Is dat zo gek? Ik moest wel even slikken hoor toen ik bij de huisarts zat, een jaar nadat het uit was, en hij zei dat ik me met mijn klachten maar eens moest laten testen op chlamydia... Mijn ex bleek nl vreemd te zijn gegaan en ik wist nooit hoe ver... Nou, dan baal je wel, kan ik je vertellen. Ik weet ook niet of ik het ooit nog zo zou aanpakken. Ik denk dat ik echt alleen nog maar zonder bescherming wil als ik daadwerkelijk voor een kindje wil gaan. Oh en ik had geen chlamydia gelukkig .
In voorvocht kan wel degelijk sperma zitten.....
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Biancy schreef:
In voorvocht kan wel degelijk sperma zitten.....
Nee, voorvocht bevat geen sperma. Voorvocht wordt gemaakt door een klier in de penis die hetzelfde werkt als de klier die de vagina bevochtigt bij opwinding. Alleen als er nog een restant sperma in de penis zit kan het met voorvocht naar buiten komen. Maar de meeste mannen gaan tussen sex act 1 en sex act 2 wel een keertje plassen en dan is het sperma ook weer weg.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
ik snap niet dat jullie glashard durven te ontkennen dat er sperma in voorvocht kan zitten. dit kan wel degelijk. Tijdens het seksen kan er af en toe al wat sperma komen zonder dat de man echt een complete zaadlozing heeft.
het sterkste zaadje zal er maar net bij zetten en zorgen voor een zwangerschap..
het sterkste zaadje zal er maar net bij zetten en zorgen voor een zwangerschap..
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pussycat schreef:Jen_ schreef:Pussycat schreef:En sowieso als een kindje welkom is waarom doe je dan aan voor het zingen de kerk uit?
Tuurlijk ik snap dat het dan welkom is. Maar ik denk wel dat als je écht niet zwanger wilt worden dat je deze methode dan niet gaat gebruiken.
Ik ben bijvoorbeeld pas bevallen. En hoewel een 2e kindje gelijk zeer welkom zou zijn... liever nog even niet.
Maar ik mag niet aan de pil i.v.m. het geven van borstvoeding.
Condooms vinden wij echt verschrikkelijke dingen, dus wil een spiraaltje laten zetten, maar tot die tijd zullen we het toch echt met die vreselijke condooms moeten doen, want dat toch liever dan gelijk weer zwanger zijn
Ja dat bedoel ik ook. Daarom ben ik ook nog aan de pil, omdat mijn vriend nu absoluut geen kindje wil, en het risico ook niet wil lopen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» trouwen voor de kerk
» Zwaaien met armen/praten/zingen voor het slapen gaan
» Mee zingen met liedjes
» Zingen/koor
» Zingen/zangles
» Zwaaien met armen/praten/zingen voor het slapen gaan
» Mee zingen met liedjes
» Zingen/koor
» Zingen/zangles